Προς το περιεχόμενο

Χρησιμοποιείτε looper ζωντανά με μπάντα?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ex-Πάνος Χελιδόνης

Ed Alleyne Johnson: Ultraviolet (1996). Όλο το άλμπουμ έχει ηχογραφηθεί "Live" στο στούντιο, με 1 looper και 1 ηλεκτρικό βιολί. Κατα τη γνώμη μου, η ιδανική χρήση του looper. Ή και σε κανα intro τύπου "I know you're here - Full version" (Steve Vai). Εγώ οχι, δεν το έχω κάνει, αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να το δοκιμάσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ex-Πάνος Χελιδόνης
19 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Θα το ψαξω αυτο το αλμπουμ. Ακουγεται ενδιαφερον.

Sorry, 1994..  https://www.discogs.com/Ed-Alleyne-Johnson-Ultraviolet/release/172127

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Στην πράξη αν χρησιμοποιεί κάποιος loopers (η και triggered samples) πρέπει να είναι ο ντράμερ και να παίζει με ακουστικά πάνω στην λούπα. Αλλιώς πρέπει όλο το time της μπάντας να είναι πάνω στη λούπα.. πολύ δύσκολο να γίνει εκτός στούντιο, γιατί πρέπει οτιδήποτε δίνει time να συγχρονίζεται με τη λούπα.

 

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
6 ώρες πριν, Alter είπε

γιατί πρέπει οτιδήποτε δίνει time να συγχρονίζεται με τη λούπα.

ή η λούπα να συγχρονίζεται με το time.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2021 στις 6:33 ΜΜ, Tamtam είπε

Ρυθμικη λούπα με μπάντα σε real time, δεν έχω δοκιμάσει και ούτε θέλω να δοκιμάσω γιατί θα γίνει η σφαγή του δράμαλη, όσο καλοί κι αν είναι οι μουσικοί και ακόμη κι αν ξεκινήσω εγω με την κιθάρα/λούπα, το κομμάτι... Το θεωρώ άκρως επίφοβο.

Edit: σε αυτό το Neil Youngικό που ηχογράφησες ας πούμε, θα είχαμε χαθεί εύκολα. 

Θα διαφωνήσω.
Για τους περισσότερους σεσιονάδες είναι παιχνιδάκι να παίζουν με click, λούπες, προηχογραφημένα κ.λπ., κυρίως στο στούντιο αλλά πολύ συχνά και live. 
Επίσης, το κομμάτι που ανέβασε ο gkourmoul, προσωπικά το βρίσκω βατό και εύκολο να το ακολουθήσουν όλοι, αρκεί να ακούν καθαρά τη λούπα.

  • Like 1

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Haris είπε

Θα διαφωνήσω.
Για τους περισσότερους σεσιονάδες είναι παιχνιδάκι να παίζουν με click, λούπες, προηχογραφημένα κ.λπ., κυρίως στο στούντιο αλλά πολύ συχνά και live. 
Επίσης, το κομμάτι που ανέβασε ο gkourmoul, προσωπικά το βρίσκω βατό και εύκολο να το ακολουθήσουν όλοι, αρκεί να ακούν καθαρά τη λούπα.


Εξαρτάται από το τι παίζεις. Στο δικό μου γκρουπ μόνο ο ντράμερ (και ορθά) παιζει με μετρονόμο στα live. Είναι φορές όμως που με χαλάει. Γιατί κομμάτια που είναι πχ. στα 125 bpm, τα μετράει εκείνος και δίνει τον χρόνο, ενώ οι συνθήκες του live, η ατμόσφαιρα ή η διάθεσή όλων εκείνη τη στιγμή είναι να το παίξουμε λίγο πιο αργά και groovάτα και όχι με την ταxύτητα της studio version. Και δεν μιλάω για κάτι δραματικό, αλλά για 2-3 bpm πιο κάτω.

Τώρα αν μιλάς για επαγγελματικές φάσεις ή για αμιγώς ηλεκτρονική μουσική βασισμένη σε sequenced loops, ποιος θα διαφωνούσε; Θα πρέπει οι άνθρωποι στη σκηνή να παίξουν αυτό που πρέπει όπως πρέπει όταν πρέπει, γιατί στο συγκεκριμένο νανοσεκόντ θα σκάσει το τάδε εφέ, και όλα πρέπει να είναι on time. Αλλά δε νομίζω ότι μιλούσαμε γι αυτό.

Τη λούπα με τα ακόρντα του Γιώργου, πάω στοίχημα ότι κι ο Γιώργος αν πάει να παίξει επάνω μπορεί να χαθεί, γιατί έχει αναχρονισμούς και γιατί αν "αφεθεί" ένα κλάσμα του δευτερολέπτου να τον συνεπάρει αυτό που παίζει ή φλαμάρει λίγο οπιοσδήποτε από το γκρουπ (ή μεταξύ τους) θα γίενι χαμός. Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την ποιότητα εν΄ςο μουσικού κατά τη γνώμη μου. Αυτό που λέω είναι πως όταν παίζεις ζωντανά, είτε παίζεις για τη μουσική είτε για να ακολουθείς τον μετρονόμο. Οι Led Zeppelin θα συμφωνούσαν μαζί μου!
καλημέρα
 

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To χρησιμοποίησα μια φορά στο κομμάτι που ακολουθεί.

Βέβαια δεν είναι απο ζωντανή εμφάνιση, αλλά ηχογραφήθηκε όλο ζωντανά σε one take με το αυτοσχεδιαστικό σόλο πάνω στη λούπα με ένα επίσης drum pattern. Μια αντίστοιχη λούπα στο μπάσο φτιάχτηκε στο cubase μετά. Μετά φυσικά γίνανε και άλλα edits και προστέθηκαν όργανα.

Όλο το "ζωντανό" δηλαδή λούπα και σόλο φτιάχτηκε πάνω στο Digitech RP255, με το δικό του wah wah.

Δεν νομίζω όμως να ασχοληθώ περισσότερο. Το συγκεκριμένο πετάλι το έχω στο συρτάρι, έτυχε τότε και το έβγαλα και έφτιαξα κάτι και μετά ξαναμπήκε μέσα. Και δεν νομίζω να κάνω ποτέ live, και αν κάνω, τέτοιου είδους.

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Τώρα αν μιλάς για επαγγελματικές φάσεις ή για αμιγώς ηλεκτρονική μουσική βασισμένη σε sequenced loops, ποιος θα διαφωνούσε; Θα πρέπει οι άνθρωποι στη σκηνή να παίξουν αυτό που πρέπει όπως πρέπει όταν πρέπει, γιατί στο συγκεκριμένο νανοσεκόντ θα σκάσει το τάδε εφέ, και όλα πρέπει να είναι on time. Αλλά δε νομίζω ότι μιλούσαμε γι αυτό.

Έγραψες "όσο καλοί κι αν είναι οι μουσικοί", οπότε κατάλαβα ότι μιλούσαμε ακριβώς γι' αυτό.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου