Προς το περιεχόμενο

μια αγορά από το reverb


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα, έχω ξαναψωνισει από reverb και ήταν όλα μια χαρά. Στην τελευταία μου αγορά ταλαιπωρήθηκα λίγο, για αυτο θα γράψω το μάθημα που πηρα, για την περίπτωση που το δει κάποιος και βοηθηθεί σε μια παρόμοια μελλοντική περίπτωση.

 

Το ιστορικό: 

 

παρήγγειλα από ιδιώτη στη Γαλλια τον laney L5T (made in uk) σε καλή τιμή. Οι επιλογές για αποστολή ήταν πολύ ακριβες,αλλά με chronopost θα ερχόταν με 80€. Αφότου απεστάλη, έψαξα να δω πληροφορίες για την εν λόγω εταιρεία. Είδα βιτριολικες κριτικές, αλλά στην περίπτωσή μου δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο (συγκριτικά με άλλα που διαβαζω).

 

Κααααποτε ήρθε ο ενισχυτής. Παραλαμβάνω το πακέτο που εμφανισιακά είναι ταλαιπωρημένο (αλλά όχι κάτι φοβερό) και νιώθω ότι ο ενισχυτής κινείται ελεύθερα μέσα του. Δεν διανοουμαι ότι δεν βρίσκεται σε άλλο κουτί οπότε ανοίγω και τον βρίσκω ανάμεσα σε ελάχιστα "χαρτιά" και 2 foam bags :(

 

Κατανοώντας ότι έφαγε πολύ ξύλο, αρχίζω τις φωτογραφίες του ξεπακεταρισματος. Να μην τα πολυλογω,  είχε ξεκολλήσει το μεγαφωνο από τη μπάφλα ξηλώνοντας βιδες. Αυτό ήταν το χοντρό, κατά τα άλλα είχε στραβωσει πινς λυχνιών ,είχε ξεκολλήσει το LED του drive καναλιού κλπ. Τον έλυσα, πήρα καλές φωτογραφίες με την έκταση των ζημιών, τον "επιδιορθωσα" πρόχειρα και τον έβαλα να παίξει. Έπαιζε μια χαρά!

 

Από πριν βάλω χέρι, επικοινώνησα ευγενικα με τον πωλητή, ήταν άμεσος στις απαντήσεις του, αλλά αρνιόταν ότι το πακετάρισμα που έκανε δεν ήταν κατάλληλο. Επέμενε ότι φταίει η μεταφορική κλπ (πραματα που ξέρουμε ότι δεν λειτουργούν). Μου ζητησε να τον πάω σε professional για να κάνει εκτίμηση της ζημιάς για να καταγγείλει την μεταφορική, και φυσικά του απάντησα ότι αυτό έχει κόστος και δεν το αναλαμβάνω γιατί ο ενισχυτής ήρθε σπασμένος και αρνείται ότι έχει ευθύνη. Οι συζητήσεις παρέμειναν σε ευγενικό επίπεδο αλλά δεν κατέληγαν κάπου γιατί απέφευγε την ευθεία απάντηση στο αν παραδέχεται ότι δεν πακεταρε σωστά και ότι θα καλύψει partial refund. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν 2-3 μέρες και δεν φάνηκε να βρίσκουμε κοινό έδαφος. Στο τέλος μου είπε κάτι του στυλ "μπορεί να τον άνοιξες και να έκανες ζημιά για να ζητήσεις refund"...

 

Έτσι, έκανα αίτημα για partial refund 100€. 

Σχεδον αμέσως έλαβα email από κάποιον του reverb όπου ζήτησε σύνοψη της πλευράς μου και φωτογραφίες. Έστειλα και μου απάντησε ότι θα μελετήσουν την περίπτωση και θα επανέλθουν. Την επόμενη μέρα έλαβα τα χρήματα. Τόσο απλα!

 

Το μάθημα:

 

1)τα μεταφορικά για κάποιο βαρύ αντικείμενο είναι πολλά. Οι τιμές του reverb δεν είναι κριτήριο για σύγκριση με την εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων

 

2)Θα προτιμώ καταστήματα και όχι ιδιώτες ακόμα και αν έχουν καλό feedback. Ο δικός μου είχε 5 αστέρια από 50 κριτικές αλλά δεν ήξερε να πακετάρει έναν ενισχυτή. Αν θα πρέπει να πάρω από ιδιώτη θα τον πρήζω να μου στέλνει φωτογραφίες κατά το πακετάρισμα.

 

3) Οι διαπραγματεύσεις μου θα γίνονται πολύ πιο σύντομα. Εδώ ταλαιπωρήθηκα σε μακροσκελείς συζητήσεις για θέματα που φαινόταν από την αρχή ότι δεν θα βρεθεί λύση

 

4) πάντα βίντεο με το άνοιγμα του κουτιού. Θα είχε ληξει η συζήτηση με τον πωλητή νωρίτερα 

 

5) η συμπεριφορά του reverb ήταν υποδειγματική.

 

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από blue
  • Like 10
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστούμε για την πληροφορία και τα tips. Αγοράζω συχνά με τετοιο τρόπο, αλλα αν και ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα, θα τα εφαρμόσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Απορία: Ποιός πλήρωσε το partial refund? To Reverb ή ο τύπος;

από το reverb πληρώθηκα.

εξάλλου , το reverb πλήρωσα. 

 

υγ. δεν είναι οδηγός το παραπάνω ποστ για αυτό δεν έγραψα τα προφανή ότι ούτε για αστείο δεν δεχόμαστε να γίνει η συναλλαγή εκτός reverb με -10% που ζητάνε πολλοί ή με paypal friends and family.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου το πακετο δεν ηρθε στην κατασταση που το αγορασες απο τις φωτογραφιες ειχες δικαιωμα επιστροφης και full refund ασχετα με το τι λεει ο πωλητης (οτι φταιει η μεταφορικη κλπ) Η παραδοση του αντικειμενου στην πορτα του αγοραστη παραμενει ευθυνη του πωλητη no matter what.Αν πας μεσω paypal θα δικαιωθεις 100% αν και μπορει να παρει λογο χρονο.Αυτα που κανει το reverb με δικη του πρωτοβουλια ειναι μονο για μικρα ποσα και για να τους εχει ολους ευτυχισμενους

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το γνωρίζω. Ο λόγος που τον κράτησα είναι γιατί είναι δυσεύρετος, τον ήθελα πολύ, και οι ζημιές που εχει θα επισκευαστούν από εμένα. Αν μου ερχόταν κιθάρα με σπασμένο headstock πχ, θα τη γυρναγα πίσω, δεν θα έμπαινα σε διαδικασία επισκευης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω και εγώ μια μικρή εμπειρία με το Reverb αλλά αυτή την φορά εγώ έκανα partial refund έναν πελάτη. Η αλήθεια είναι ότι είχα μερίδιο της ευθύνης δλδ είχα βάλει ένα πετάλι σαν mint ενώ δεν ταίριαζε ακριβώς, δλδ ο αγοραστής είπε ότι λόγω της σκόνης τα ποτεσιόμετρα ήταν γρατζουνισμένα η κάτι τέτοιο. Και επειδή ήταν στο Αμέρικα, είπα να μην μπλέκω με επιστροφές αντικειμένων, του πρότεινα ένα χρηματικό ποσό και να κρατήσει το πετάλι και τα βρήκαμε. Γενικά πάντως το reverb παίρνει θέση περισσότερο υπέρ του αγοραστή, εκτός από εξόφθαλμες περιπτώσεις.

Στις 12/4/2021 στις 6:19 ΜΜ, blue είπε

4) πάντα βίντεο με το άνοιγμα του κουτιού. Θα είχε ληξει η συζήτηση με τον πωλητή νωρίτερα 

 

 

και εφημερίδα τύπου "Φίλαθλος" για να φαίνεται η ημερομηνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου