Προς το περιεχόμενο

Χρήση Native Access σε δεύτερο υπολογιστή


killbill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Το πρώτο που κάνουμε είναι να διαβάσουμε πριν ρωτήσουμε. π.χ. η απάντηση σου έχει δοθεί εδω απο την αρχή αλλά αν θες πιο  επίσημα: https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209559469

 

Παράθεση

Τα προϊόντα Native Instruments επιτρέπουν την εγκατάσταση σε δύο υπολογιστές (τρεις υπολογιστές για όλες τις εκδόσεις MASCHINE και KOMPLETE). Δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη χρήση των εγκαταστάσεων σας.

Εάν αντικαταστήσετε έναν από τους υπολογιστές σας, δεν είναι απαραίτητο να απενεργοποιήσετε μια υπάρχουσα εγκατάσταση, αλλά λόγω της άδειας χρήσης απαιτείται η απεγκατάσταση του προϊόντος από τον προηγουμένως χρησιμοποιούμενο υπολογιστή.

Εάν ο υπολογιστής σας κατέρρευσε ή αντικαταστήσατε τον σκληρό δίσκο και δεν είναι δυνατή η απεγκατάσταση του προϊόντος NI, συνεχίστε με την ενεργοποίηση στον νέο υπολογιστή. Θα εξακολουθήσετε να διατηρείτε τον αριθμό των ενεργοποιήσεων που παρέχονται από τη συμφωνία άδειας χρήσης τελικού χρήστη.

Μην δημιουργήσετε νέο λογαριασμό! Χρησιμοποιείτε πάντα την ίδια σύνδεση (διεύθυνση email) για ενεργοποίηση σε νέο υπολογιστή, καθώς ο σειριακός σας αριθμός είναι συνδεδεμένος με τον λογαριασμό σας Native Instruments.

 

Επίσης μιλάς για δωρεάν πρόγραμμα, το Kontakt Player πάνω στο οποίο τρέχει το Virtual Bouzouki.

 

Καλό είναι να ρωτάς το κατάστημα που το αγόρασες γιατί αν θυμάμαι καλά το αυθαίρετο συμπέρασμα σου σε προηγούμενη παρεμφερή κουβέντα ήταν να μην ψωνίζεις απο το εξωτερικό (!).

 

Κάνε λοιπόν χρήση του προτερήματος όταν αγοράζεις απο το γειτονικό σου μαγαζί και ρώτα να σου εξηγήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνεις για το προιόν. Διότι επειδή αυτοί δεν ήξεραν, την απάντηση την πήρες απο τον αντιπρόσωπο της NI,  ΕΛΙΝΑ που δεν σου πούλησε κάτι, μετά απο εδώ σχεδόν άμεσα, ενω υπάρχει στα FAQ της NI και σίγουρα στο manual. 

 

Περισσότερα για εγκατάσταση σε δεύτερο υπολογιστή θα βρεις εδω: https://support.native-instruments.com/hc/articles/209544789 και εδω τη χρήση του κέντρου. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/360000012789. Αν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά https://translate.google.com/?hl=el.

  • Ευχαριστώ 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, killbill είπε

Επιλέγοντας το ήδη εγκατεστημένο προιόν από τη λίστα, το μόνο που υπάρχει είναι , η επιλογή installation path, αλλά εκεί είναι ορισμένο το path στον 1ο υπολογιστή που όρισα όταν έκανα την 1η εγκατάσταση.

 

Μα πώς γίνεται αυτό να σου δείχνει path σε άλλον υπολογιστή;

 

Μήπως είναι απλά το ίδιο path και στους δύο υπολογιστές (πχ c:\NI) και έχεις εσύ μπερδευτεί; Αν στον δεύτερο υπολογιστή πας να χρησιμοποιήσεις το plug-in, τι συμβαίνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yameth είπε

Το πρώτο που κάνουμε είναι να διαβάσουμε πριν ρωτήσουμε. π.χ. η απάντηση σου έχει δοθεί εδω απο την αρχή αλλά αν θες πιο  επίσημα: https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209559469

 

 

Επίσης μιλάς για δωρεάν πρόγραμμα, το Kontakt Player πάνω στο οποίο τρέχει το Virtual Bouzouki.

 

Καλό είναι να ρωτάς το κατάστημα που το αγόρασες γιατί αν θυμάμαι καλά το αυθαίρετο συμπέρασμα σου σε προηγούμενη παρεμφερή κουβέντα ήταν να μην ψωνίζεις απο το εξωτερικό (!).

 

Κάνε λοιπόν χρήση του προτερήματος όταν αγοράζεις απο το γειτονικό σου μαγαζί και ρώτα να σου εξηγήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνεις για το προιόν. Διότι επειδή αυτοί δεν ήξεραν, την απάντηση την πήρες απο τον αντιπρόσωπο της NI,  ΕΛΙΝΑ που δεν σου πούλησε κάτι, μετά απο εδώ σχεδόν άμεσα, ενω υπάρχει στα FAQ της NI και σίγουρα στο manual. 

 

Περισσότερα για εγκατάσταση σε δεύτερο υπολογιστή θα βρεις εδω: https://support.native-instruments.com/hc/articles/209544789 και εδω τη χρήση του κέντρου. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/360000012789. Αν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά https://translate.google.com/?hl=el.

 

Αγαπητέ,

ναι δόθηκε αυτή η απάντηση αρχικά, μετά δόθηκε άλλη, μετά άλλη, μετά άλλη. Όπως βλέπεις γίνεται μια ενδιαφέρουσα συζήτηση προσπαθώντας να δούμε τι τελικά ισχύει. Ναι ειπώθηκε κάποια στιγμή σε αυτή τη συζήτηση ότι "μπορείς να το έχεις σε δυο διαφορετικούς υπολογιστές με το ίδιο account", μετά όμως δόθηκε η απάντηση ότι "πρέπει οπωσδήποτε πρέπει να φτιάξεις διαφορετικό account". Μην με κατηγορείς λοιπόν.

 

Όσον αφορά όλα αυτά που παραθέτεις, δεν έχουν καμία σχέση γιατί το virtual bouzouki που αγόρασα είναι non NI instrument άρα δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά που αναφέρονται στο site της ΝΙ.

 

Φυσικά και ρώτησα στο μαγαζί πριν το αγοράσω και η απάντηση είναι "δυστυχώς δεν το γνωρίζουμε"

Ρώτησα στην ΕΛΙΝΑ που με παρέπεμψαν και η απάντηση ήταν "το virtual bouzouki είναι non ΝΙ product και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε και να σας απαντήσουμε. Απευθυνθείτε στον κατασκευαστή". Κατασκευαστής δεν υπάρχει, τουλάχιστον δεν μπορώ να τον βρω. Είναι η Akki plugins αλλά δεν υφίσταται πλέον ως φαίνεται.

 

Τι θες να κάνω μετά από όλα αυτά; Δεν καταλαβαίνω γιατί με κατηγορείς. Προσπαθώ να βγάλω άκρη απλά, όπως και όλοι εδώ μέσα που προσπαθούν να με βοηθήσουν και τους ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ali Barout είπε

 

Μα πώς γίνεται αυτό να σου δείχνει path σε άλλον υπολογιστή;

 

Μήπως είναι απλά το ίδιο path και στους δύο υπολογιστές (πχ c:\NI) και έχεις εσύ μπερδευτεί; Αν στον δεύτερο υπολογιστή πας να χρησιμοποιήσεις το plug-in, τι συμβαίνει;

Δεν το έχω στήσει ακόμα. Περιμένω να δω τι πρέπει να κάνω πρώτα, για να μην κάνω κάτι λάθος.

 

Διαβάζω ότι παρόλο που συνδέεσαι στο ίδιο native access account και στους δυο υπολογιστές, θα βλέπεις διαφορετικά πράγματα στον έναν και διαφορετικά στον άλλον μέσα από το περιβάλλον της native access, σύμφωνα με το τι υπάρχει στον κάθε υπολογιστή. Μπορεί δηλαδή να έχεις κάνει Login στο ίδιο account, όμως έχεις άλλη εικόνα όταν κάνεις Login από διαφορετικο υπολογιστή.

 

Εγώ είχα την εντύπωση ότι αφού συνδέεσαι στο ίδιο account θα βλέπεις τα ίδια πράγματα ανεξάρτητα από ποιον υπολογιστή συνδέεσαι. Μάλλον αυτο δεν ισχύει

 

Έτσι υποθέτω ότι μόλις εγκαταστήσω το Native Access στον 2ο υπολογιστή και κάνω Login στο ήδη υπάρχον account που δημιούργησα στον 1ο υπολογιστή, τότε δεν θα δω κανένα προιόν στα installed products. Άλλα δηλαδή θα βλέπω στον 2ο υπολογιστή, άλλα στον 1ο , παρόλο που έχω κάνει Login στο ίδιο NA account.

Τότε δηλαδή, θα πρέπει να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία που έκανα και στην 1η εγκατάσταση στον 1ο υπολογιστή, δηλαδή να κάνω add serial κλπ

 

Όλα αυτά υποθετικά βέβαια

Επεξεργασμένο από killbill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, killbill είπε

 

 

 

 

Έτσι υποθέτω ότι μόλις εγκαταστήσω το Native Access στον 2ο υπολογιστή και κάνω Login στο ήδη υπάρχον account που δημιούργησα στον 1ο υπολογιστή, τότε δεν θα δω κανένα προιόν στα installed products. Άλλα δηλαδή θα βλέπω στον 2ο υπολογιστή, άλλα στον 1ο , παρόλο που έχω κάνει Login στο ίδιο NA account.

Τότε δηλαδή, θα πρέπει να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία που έκανα και στην 1η εγκατάσταση στον 1ο υπολογιστή, δηλαδή να κάνω add serial κλπ

 

Όλα αυτά υποθετικά βέβαια

 https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/115000685889-Setting-Up-a-Third-Party-KONTAKT-Library#chapter1

 

 διάβασε το πρώτο.

 Αυτό θα κάνεις.

Επεξεργασμένο από cos_dr
  • Like 3

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

13 ώρες πριν, nikodemos είπε

2. Είναι διαφορετικό πράγμα το licence από το σε πόσα μηχανήματα μπορεί να γίνει εγκατάσταση. Ένα licence δεν σημαίνει ένα μηχάνημα. Σημαίνει ένα instance του προγράμματος ανοιχτό τη δεδομένη χρονική στιγμή, με απλά λόγια δεν μπορεί να τρέχει ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς υπολογιστές. Αντίστοιχα περισσότερα licences σημαίνουν ότι μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα περισσότερα του ενός instances σε διαφορετικά μηχανήματα (πάντα όμως μέσω του ίδιου αccount). Αυτό ισχύει για τις περισσότερες αν όχι όλες τις εταιρίες, είτε χρησιμοποιούν δικό τους λογισμικό διαχείρσιης , είτε μέσω ilok account.

 

 

Άρα απαιτείται σύνδεση στο ίντερνετ κάθε φορά που δουλεύω στο cubase το vst και φορτώνω το kontakt, ώστε να ελέγχει μήπως και κάποιος άλλος κάπου αλλού το τρέχει εκείνη τη στιγμή. Δηλαδή δεν μπορώ να δουλεύω offline?

 

9 ώρες πριν, cos_dr είπε

 

Ευχαριστώ. Νομίζω σιγά σιγά ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Λοιπόν, έχουμε και λέμε

 

Έστησα Native Access στο 2ο μηχάνημα

Συνδέθηκα (στο 2ο μηχάνημα) στο ΝΑ στο ίδιο account που είχα δημιουργήσει όταν έκανα την εγκατάταση στο 1ο μηχάνημα

Στα Installed Products είναι κενό, αφού είμαι στο 2ο μηχάνημα και δεν έχω εγκαταστήσει ακόμα τίποτα

Στο Not Installed Products εμφανίζεται το Virtual Bouzouki!!! γιατί έχω συνδεθεί με το ίδιο account που είχα κάνει στον 1ο υπολογιστή όπου έκανα Add Serial εκεί, δηλαδή το είχα κάνει register! Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνω Add Serial κλπ στον 2ο υπολογιστή, αφού είμαι συνδεδεμένος με το ίδιο account μέσω του οποίου έγινε registration του προιόντος και το βλέπει!!

Άρα θα έλεγα ότι δικαιώνεται ο @nikodemos που έγραψε ότι στον 2ο υπολογιστή πρέπει να συνδεθώ με το ίδιο account και όχι να δημιουργήσω νέο. Αν δημιουργούσα νέο, δεν θα εμφανιζόταν το virtual bouzouki στα Not Installed items, θα έπρεπε να κάνω Add Serial και πιθανότατα να μου έλεγε ότι έχει γίνει ήδη registered από άλλο account.

 

Τώρα μου έχει την επιλογή Add Library δίπλα από το virtual bouzouki, οπότε πρέπει να στήσω στον 2ο υπολογιστή το DVD που αγόρασα το προιόν ώστε να του πω που είναι εγκατεστημένο.

 

Ευχαριστώ cos_dr για το άρθρο. Νομίζω λύθηκε το μυστήριο. Μένει να προχωρήσω και να δω αν θα παίξει και στον 2ο υπολογιστή. Αν παίξει σημαίνει ότι τελικά έχω 2 licences (αυτό δεν το γνωρίζει κανένας να μου το πει, ούτε το κατάστημα που το αγόρασα, ούτε η ελίνα που είναι αντιπρόσωπος της NI γιατί το bouzouki είναι non NI instrument).

 

Συνοψίζοντας, καταλήγω ότι το πράμα δουλεύει ως εξής:

-Εγκαθιστάς το ΝΑ σε πολλά μηχανήματα

-Συνδέεσαι από το κάθε μηχάνημα στο ΝΑ κάτω από το ίδιο account

-Στο κάθε μηχάνημα στα not installed products θα δείς τα προιόντα που το account σου έχει κάνει register (από κάποιο μηχάνημα, όχι απαραίτητα αυτό που κάθεσαι) αλλά δεν έχεις εγκαταστήσει ακόμα στο μηχάνημα που κάθεσαι

-Στο Installed products βλέπεις μόνο τα εγκατεστημένα στο συγκεκριμένο μηχάνημα που κάθεσαι

 

Σε αντίθεση με άλλα λογισμικά διαχείρισης licences λοιπον, εδώ στο ΝΑ δεν βλέπεις από παντού τα ίδια πράγματα, δηλαδή δεν μπορείς να δεις το κάθε προιόν σε ποιούς υπολογιστές είναι εγκατεστημένα και να έχεις μια συνολική εικόνα σαν αυτή που παρέθεσε ο nikodemo παραπάνω από το iLock. Βλέπεις μόνο τι ισχύει για τον συγκεκριμένο υπολογιστή που κάθεσαι και έχεις συνδεθεί στο account σου.

 

Με απλά λόγια, σου λέει την πληροφορία "το account σου έχει κάνει register στη ΝΙ τα "παρακάτω προιόντα", και ο υπολογιστής που κάθεσαι έχει κάνει install "τα παρακάτω προιόντα""

Επεξεργασμένο από killbill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, killbill said:

δεν βλέπεις από παντού τα ίδια πράγματα

Χαίρομαι που ξεκαθαρίζει (κάπως) η εικόνα. Το ότι δεν φαίνονται από όλα τα PC τα ίδια πράγματα δεν σημαίνει και ότι δεν επικοινωνούν δικτυακά και δεν τσεκάρουν μέχρι τι χρώμα σώβρακο φοράς. Αν κάτι δεν αρέσει είτε στην ΝΙ είτε στο bouzouki θα σε εμποδίσουν να το χρησιμοποιήσεις όπως νομίζεις ότι είναι νόμιμο. Καλό κουράγιο για τη συνέχεια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, killbill είπε

  

 

 

Αν παίξει σημαίνει ότι τελικά έχω 2 licences (αυτό δεν το γνωρίζει κανένας να μου το πει, ούτε το κατάστημα που το αγόρασα, ούτε η ελίνα που είναι αντιπρόσωπος της NI γιατί το bouzouki είναι non NI instrument).

 

 

Στο έχω πει δυο, μπορεί και τρεις φορές εγώ.

 Μπορείς να έχεις σε 2 υπολογιστές ΣΟΥ το ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.

 Στο λέει και η NI στο FAQ της.

 

 Όλα εξαρτώνται το NATIVE ACCESS.

 Το πρόβλημα δεν είναι με τα LIBRARIES.

 Είναι με το native access

 

 
Γιατί χωρίς αυτό δεν μπορείς να έχεις το KONTAKT PLAYER η το FULL KONTAKT.

 Όλα γίνονται registered και authorized με το NATIVE ACCESS.

 

 Αυτό είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ. 🤣

 

 Κάνε το link το τελευταίο που σου έστειλα.

 

 Γιατί πιο πολύ επεισόδιο της λάμψης γυρίζουμε παρά παίζουμε μπουζούκι 😄

  • Like 2
  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φίλε cos_dr Απλά προέκυψαν θέματα στη πορεία, όπως αν πρέπει στον 2ο υπολογιστή να φτιάξω νέο account στο ΝΑ κλπ 

Τώρα οκ ξετιλιγεται το κουβάρι σιγά σιγά 

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Για να δεις αν έχεις 2 licences θα πρέπει σε κάποιον υπολογιστή να κάνεις register με άλλο account.

 

Το κακό με αυτό είναι πως δεν μπορείς να δουλεύεις off line, μάλλον;

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου