Προς το περιεχόμενο

Αρνήθηκε να τραγουδήσει ... τζάμπα.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζούμε σε ελεύθερη χώρα, ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με κανέναν είτε πάει δωρεάν είτε όχι.

Αλλά δεν είναι εκμετάλλευση, είναι ανταλλαγή. Μια πλατφόρμα έχει κόστος όπως και μια παραγωγή, ο καλλιτέχνης μπορεί να επιλέξει εάν το ύφος του ταιριάζει και να ανταλλάξει την εργασία του με την προβολή.  

  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
58 λεπτά πριν, LK είπε

@yameth

Βρε καλά τα λες. 

Απλά τοσο οι μοδελες οσο και οι καλλιτέχνες, εχουν και άλλες πηγές εσόδων. 

Το dedicated περιοδικό ή μουσική εκπομπή δεν έχουν και αν θεωρητικά έκαναν εμπάργκο ΟΛΟΙ στο τζάμπα 

, θα έσβηναν σε μια νύχτα. ...αλλα αυτό είναι ουτοπικό. 

Στα σοβαρά τώρα,  εν ετει 2021 υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που βλέπουν ροή tv?

Αυτό είναι πιο μεγάλο θέμα συζήτησης.

Μικρές πηγές. Οχι για να ζήσεις κατ' επάγγελμα.

Το αντίθετο παντως, να κόψουν καθε μουσική που απορρέει δικαιώματα το έχουν κάνει για αρκετό καιρό πολλά μέσα προ ετών.

Μπορεί να γίνει λοιπόν, δεν έσβησε τίποτα σε μια νύχτα αλλά δεν συμφέρει κανέναν. 

 

Απο την άλλη και επειδή κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου στο θέμα, πόσες φορές είπα απο μέσα μου "ο Παπαδόπουλος βρήκε την χήνα που κάνει τα χρυσά αυγά". Μετά το αρχικό στήσιμο, απαιτείται μηδαμινή προετοιμασία και κόπος για ένα πολύ λαικά προσφιλές και επικερδές αποτέλεσμα που το ζητούν όλα τα κανάλια. Εχει ήδη περάσει 2-3 με την εκπομπή. Τοσο που υπάρχει και on demand.

Ας μην ξεχνάμε πως και αυτός καλλιτέχνης είναι με αβέβαιο έσοδο σαν ηθοποιός.

 

A... και να μην ξεχάσω. Η Μαντώ αρνηθηκε αυτη την προβολή αλλά κέρδισε δημοσιεύοντας την άρνηση της (την κουβεντιάζουμε ακόμα κι εδω). Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό είναι το κοινό της.

  • Like 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προβολή όντως έχει αξία, γενικότερα. Και σε πάρα πολλές περιπτώσεις η προβολή από ένα συγκεκριμένο μέσο έχει αξία για έναν καλλιτέχνη. Εάν θεωρεί ότι η αξία της προβολής είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία του μεροκάματού που θα έπαιρνε, τότε έχει λόγο να πάει δωρεάν. Για κάποιον νέο καλλιτέχνη που θέλει να αναδειχτεί είναι οκ. Σεβαστό.

 

Για άλλους μουσικούς πιο "παλιούς" και φτασμένους, που νιώθουν οτι δεν χρειάζεται η προβολή, προτιμούν να πληρωθούν τη δουλειά τους. Σεβαστό και αυτό.

 

Τώρα σχετικά με το ανταλλαγή vs εκμετάλλευση θεωρώ ότι η ανταλλαγή προκύπτει από την εκμετάλλευση. Είναι το αποτέλεσμα όταν δυο μερη εκμεταλλεύονται το ένα τις ανάγκες του άλλου. Εάν η εκλαμβανόμενη αξία είναι ίση, και από τα δύο μέρη τότε έχουμε σωστό deal.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψή μου: τελείως λάθος να πας να τραγουδήσεις δωρεάν αν είσαι επαγγελματίας..

 

Κάποια στιγμή γίνεσαι γνωστός, έχει έρθει η ώρα να πάρεις κάποια αξιοπρεπή χρήματα για τις εμφανίσεις σου, και τότε θα εμφανιστεί κάποιος άλλος άγνωστος, θα τραγουδήσει δωρεάν στη θέση σου αυτός για να γίνει αυτός πιο γνωστός και ούτω καθεξής.. και εις τους αιώνας των αιώνων αμήν..

 

Μια ομάδα επαγγελματιών που έχουν παρόμοια συμφέροντα πρέπει να δημιουργούν μια ένωση και να διεκδικούν τα δίκαια δικαιώματά τους.. Απλά πράγματα.. Όμως, πρέπει να είναι "ευθυγραμμισμένοι" στην πολιτική τους.. Αλλιώς αυτό δε λειτουργεί καθόλου..

 

Όσοι κλάδοι έχουν κάνει το παραπάνω έχουν κερδίσει 4-5 πράγματα.. Και συχνά είναι και δύσκολο να τους τα πάρουνε πίσω.. Οι υπόλοιποι.. άστα..

(η συζήτηση για το ποια δικαιώματα είναι δίκαια και ποια καταχρηστικά είναι εντελώς διαφορετική υπόθεση και δεν είναι εδώ κατάλληλο μέρος για να συζητηθεί..)

Επεξεργασμένο από John Tzinieris

 

???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Η προβολή όντως έχει αξία, γενικότερα. Και σε πάρα πολλές περιπτώσεις η προβολή από ένα συγκεκριμένο μέσο έχει αξία για έναν καλλιτέχνη. Εάν θεωρεί ότι η αξία της προβολής είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία του μεροκάματού που θα έπαιρνε, τότε έχει λόγο να πάει δωρεάν. Για κάποιον νέο καλλιτέχνη που θέλει να αναδειχτεί είναι οκ. Σεβαστό.

 

Για άλλους μουσικούς πιο "παλιούς" και φτασμένους, που νιώθουν οτι δεν χρειάζεται η προβολή, προτιμούν να πληρωθούν τη δουλειά τους. Σεβαστό και αυτό.

 

Τώρα σχετικά με το ανταλλαγή vs εκμετάλλευση θεωρώ ότι η ανταλλαγή προκύπτει από την εκμετάλλευση. Είναι το αποτέλεσμα όταν δυο μερη εκμεταλλεύονται το ένα τις ανάγκες του άλλου. Εάν η εκλαμβανόμενη αξία είναι ίση, και από τα δύο μέρη τότε έχουμε σωστό deal.

 

Το κακό με το παραπάνω σκεπτικό είναι, ότι, αν ο καθένας κοιτάει μόνο τον εαυτό του, τότε είσαι εύκολο θύμα αυτού που έχει τη μεγαλύτερη δύναμη (είσαι μόνος σου). Εδώ πρόκειται για τα τηλεοπτικά κανάλια..

 

???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
11 λεπτά πριν, John Tzinieris είπε

Εδώ πρόκειται για τα τηλεοπτικά κανάλια..

Το πρόγραμμα στα κανάλια δεν αποτελείται απαραίτητα απο δικές τους (in house) εκπομπές αλλά απο εξωτερικές παραγωγές (μικρών και μεγάλων εταιριών) που αγοράζουν, όπως η συγκεκριμένη. 

Γι αυτό του χρόνου μπορεί να την δεις σε ανταγωνιστικό κανάλι.

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@yameth

 

Εμένα η διαφωνία μου έγκειται στο εξής.

Δεν μιλάμε για μια ευκαιριακή περαντζάδα  από την tv.

Π.χ. μια συνέντευξη σε ένα πρωινάδικο.

Οκ εκεί να πας δωρεάν , να διαφημιστείς, να σε θυμηθούν και όσοι σε ξέχασαν.....να σε μάθουν όσοι δεν σε ξέρουν κ.ο.κ.

Εδώ μιλάμε για μια εκπομπή που είναι στημένη πάνω σε καλλιτέχνες, που οι καλλιτέχνες είναι το προϊόν της εκπομπής (ασχέτως αν γίνεται rotation αυτων των καλλιτενχών) .

Δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Είναι σαν να λέμε ότι οι ηθοποιοί στα τηλεοπτικά σήριαλ δεν θα έπρεπε να πληρώνονται, αλλά να το θεωρούν διαφημίση, μπας και πάει να τους δει κάποιος στο θέατρο.

Δεν μπορούμε συλληβδην να αντιμετωπίζουμε το medium TV ως διαφήμιση, γιατί τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να πληρωνεται σε αυτην.

Ουτε ο δημοσιογραφος (τον εμαθαν στην Tv , και παιρνουν την εφημεριδα)....κ.ο.κ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
1 ώρα πριν, LK είπε

Είναι σαν να λέμε ότι οι ηθοποιοί στα τηλεοπτικά σήριαλ δεν θα έπρεπε να πληρώνονται, αλλά να το θεωρούν διαφημίση, μπας και πάει να τους δει κάποιος στο θέατρο.

Δεν μπορούμε συλληβδην να αντιμετωπίζουμε το medium TV ως διαφήμιση, γιατί τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να πληρωνεται σε αυτην.

Ουτε ο δημοσιογραφος (τον εμαθαν στην Tv , και παιρνουν την εφημεριδα)....κ.ο.κ.

Εδω κάνεις ένα λογικό άλμα. Οι ηθοποιοί των σήριαλ συμμετεχουν σε παραγωγή (DVD πχ) που πουλιέται πακέτο ως προιόν, όπως ένας μουσικός δίσκος. Εργοδότης μπορεί να είναι ακόμα και ο ίδιος ο ηθοποιός που χρηματοδοτεί την παραγωγή ως επιχειρηματίας. Το πόσο θα την πουλήσει στα κανάλια είναι θεμα προσφοράς και ζήτησης.

Παρεπιμπτόντως οι εφημερίδες σήμερα μιας και πουλάνε κάτω απο 10,000 φύλλα (οι μεγάλες) υπάρχουν για να προσφέρουν υλικό για συζήτηση στα ηλεκτρονικά μέσα. Αυτες δε που αναφερονται συχνα στις ειδησεις των καναλιων ως ντουντουκες έχουν κάτω απο 1000. Εχεις την εντύπωση πως πληρώνονται αδρά οι δημοσιογράφοι τους μήπως; Γι αυτό κύρια απασχόληση τους είναι τα ηλεκτρονικά μέσα αλλά για το κύρος και να συμπληρώνουν το μεροκάματο γραφουν και σε εφημεριδα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
17 λεπτά πριν, yameth είπε

Εδω κάνεις ένα λογικό άλμα. Οι ηθοποιοί των σήριαλ συμμετεχουν σε παραγωγή (DVD πχ) που πουλιέται πακέτο ως προιόν, όπως ένας μουσικός δίσκος. Εργοδότης μπορεί να είναι ακόμα και ο ίδιος ο ηθοποιός που χρηματοδοτεί την παραγωγή ως επιχειρηματίας. Το πόσο θα την πουλήσει στα κανάλια είναι θεμα προσφοράς και ζήτησης.

Παρεπιμπτόντως οι εφημερίδες σήμερα μιας και πουλάνε κάτω απο 10,000 φύλλα (οι μεγάλες) υπάρχουν για να προσφέρουν υλικό για συζήτηση στα ηλεκτρονικά μέσα. Αυτες δε που αναφερονται συχνα στις ειδησεις των καναλιων ως ντουντουκες έχουν κάτω απο 1000. Εχεις την εντύπωση πως πληρώνονται αδρά οι δημοσιογράφοι τους μήπως; Γι αυτό κύρια απασχόληση τους είναι τα ηλεκτρονικά μέσα αλλά για το κύρος και να συμπληρώνουν το μεροκάματο γραφουν και σε εφημεριδα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Γιατί δεν υπάρχουν serials παραγωγές τηλεοπτικών καναλίων;

Επίσης με τον όρο εφημερίδα πιστεύω ότι καλύπτεται και ο ηλεκτρονικός τύπος.

Δεν έχει τέλος σημασία ποιός είναι ο εργοδότης και άρα υπόχρεως προς καταβολή αμοιβής, αλλά αν πρέπει να αμοίβονται.

Εγώ δεν είπα ότι πρέπει να τους πληρώσει ο τηλεοπτικός σταθμός ή ο παρουσιαστής......προφανώς πρέπει να τους πληρώσει ο παραγωγός (αδίαφορο αν ειναι εξωτερική ή εσωτερική παραγωγή) ή εν πάσει περιπτώσει ο εργοδότης / κύριος του έργου (για να μιλάμε νομικά σωστα- αν πρόκειται για σύμβαση έργου), όποιος και αν είναι αυτός .

Το ερώτημα είναι αν πρέπει να πληρωθουν ή όχι, και όχι ποιός πρέπει να τους πληρώσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου