D'Ailleurs Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους! Μια ερώτηση σε όλους τους ρόκ/metal φίλους. Προσπαθώ να αναπτύξω ταχύτητα και σταθερότητα στο δεξί χέρι όταν παίζω τριπλέτες με καλπάζοντα ρυθμό (πχ σαν το troper) και έχω παρατηρήσει ότι βγαίνει πολύ πιο ομαλά και ξεκούραστα όταν παίζω με τον καρπό "από κάτω" παρά όταν παίζω με τον καρπό "από πάνω". Παραθέτω και δύο φωτογραφίες για να καταλάβετε ακριβώς τι εννοώ. Το περίεργο είναι ότι μόνο για την συγκεκριμένη τεχνική παίζω έτσι ενώ οτιδήποτε άλλο το παίζω με τον καρπό "από πάνω". Καθώς δεν έχω δει κανένα άλλο να παίζει έτσι, προσπαθώ εδώ και κάποιο καιρό να αναπτύξω την ίδια ταχύτητα και σταθερότητα με την δεύτερη τεχνική (καθώς όταν προσπαθώ να παίξω στην Λά είναι λίγο άβολο αλλά δεν μπορώ ούτε να αναπτύξω ταχύτητα, ούτε σταθερότητα και το δεξί χέρι κουράζεται πολύ πιο εύκολα. Θέλω να ρωτήσω αν αξίζει να συνεχίσω να πιέζω για να αλλάξω το picking ή δεν έχει νόημα και κουράζομαι αδικα. Οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 Νομιζω οτι πρεπει να χρησιμοποιεις οποια σταση, και θεση χεριου, σε βολευει για το εκαστοτε αποτελεσμα. Δεν υπαρχει σωστο και λαθος στην κιθαρα. Υπαρχει μονο το ξεκουραστο, αποδοτικο, και με καλο ηχο. Καθε μεσο προς αυτη την κατευθυνση ειναι αποδεκτο. Παντως, οταν εχεις τον καρπο χαμηλα, πιθανον η πενα να γινεται πιο παραλληλη με τις χορδες, και ετσι να σε βολευει καλυτερα για γρηγορο παιξιμο. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω ακριβώς πώς εννοείς τα "καρπό από πάνω" και "καρπό από κάτω", και δεν το κατάλαβα επαρκώς από τις φωτό. Αυτό πάντως που ζητάς, παίζεται συνήθως με downstroke στις θέσεις. Ο καρπός πρέπει να είναι λυμένος και χαλαρός. Μου δίνεις την εντύπωση από τις φωτό, ότι δεν έχεις τον καρπό σου όσο χαλαρό χρειάζεται. Είναι σαν funk με άλλη αισθητική και λίγο πιο περιορισμένη κίνηση καρπού όσον αφορά στις χορδές που χτυπάς. Ένα funk πώς θα το έπαιζες? Με "καρπό από πάνω" ή "καρπό από κάτω"? EDIT: Επίσης, όσο πιο κοντά στις χορδές είναι ο καρπός, τόσο περισσότερο έλεγχο έχεις στο ποια χορδή θα χτυπήσεις μετά. Το θέμα είναι να μην είναι σφιγμένος ο καρπός σου, αλλά να κινείται χαλαρά. Με σφιγμένες "μικροκινήσεις" τον αποχαιρετάς, και φυσικά, και λειτουργικά. Επεξεργασμένο 15 Ιανουαρίου 2021 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αυτό που κάνεις στην πρώτη φωτό είναι γνωστό ως Benson picking στη τζαζ. Ένας γνωστός κιθαρίστας που παίζει μέταλ έτσι είναι ο Ola Englund, έχει πολλά βιντεάκια πάνω στο θέμα. Ο Swawn Lane επίσης, ο Santana, και ο Hendrix ενίοτε! Αυτό που σε βοηθάει είναι η κλίση της πένας, που κάνει εύκολο το να περνάς από χορδή σε χορδή. Αυτό γίνεται όμως και προς την άλλη κατεύθυνση, το γνωστό pick angling που κάνουν όλοι οι shredders όταν παίζουν γρήγορα (ψάξε τα βίντεο του Troy Grady πχ, η κοίτα πως παίζει ο Malmsteen). Το μεγαλύτερο θέμα με το να βάλεις το χέρι ανάποδα είναι το muting στα μπάσα. Πώς θα πνίξεις τις μπάσες χορδές αν θέλεις να παίξεις γρήγορα έτσι? Το κάθε χέρι είναι διαφορετικό, αλλά δες πρώτα αν σε βολεύει αυτό και μετά κυνηγάς αυτή την τεχνική. Επεξεργασμένο 16 Ιανουαρίου 2021 από Alter 2 YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
D'Ailleurs Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 OP Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, Alter είπε Αυτό που κάνεις στην πρώτη φωτό είναι γνωστό ως Benson picking στη τζαζ. Ένας γνωστός κιθαρίστας που παίζει μέταλ έτσι είναι ο Ola Englund, έχει πολλά βιντεάκια πάνω στο θέμα. Ο Swawn Lane επίσης, ο Santana, και ο Hendrix ενίοτε! Αυτό που σε βοηθάει είναι η κλίση της πένας, που κάνει εύκολο το να περνάς από χορδή σε χορδή. Αυτό γίνεται όμως και προς την άλλη κατεύθυνση, το γνωστό pick angling που κάνουν όλοι οι shredders όταν παίζουν γρήγορα. Το μεγαλύτερο θέμα με το να βάλεις το χέρι ανάποδα είναι το muting στα μπάσα. Πώς θα πνίξεις τις μπάσες χορδές αν θέλεις να παίξεις γρήγορα έτσι? Το κάθε χέρι είναι διαφορετικό, αλλά δες πρώτα αν σε βολεύει αυτό και μετά κυνηγάς αυτή την τεχνική. δεν το ήξερα ότι υπάρχει αυτό!! Με την πένα έχω κλίση κυρίως όταν προσπαθώ να παίξω κλίμακες η η downstroke ρυθμικά θέματα, δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Μόνο στις τριπλέτες και ειδικά όταν θέλω να παίξω "καλπάζων" ρυθμό κάνω αυτό. Πρόβλημα με το muting δεν έχω ειδικά στην E, μόνο λίγο θέμα στην A χορδή αλλά είναι ξεκάθαρα ζήτημα εξάσκησης!! Θα κοιτάξω λίγο περισσότερο την τεχνική Benson, υπάρχει ψωμί εκεί! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 Κοιταζοντας τις φωτογραφιες σου παρατηρώ ότι στη δεύτερη ειναι λάθος η κλίση του χεριού, δηλαδή η πένα δεν βρίσκει κάθετα τις χορδές αλλα εχει κλίση συνολικά το χέρι. Δες εδώ που το εξηγώ καλύτερα: Αυτη η λάθος κλίση εμποδίζει το καρπό να αποδώσει το μέγιστο (όχι να αποδόσει γενικά, να αποδώσει το μέγιστο!) που μπορεί και γιαυτό όταν το κάνεις όπως στη πρώτη φωτογραφία σου βγαίνει πιο εύκολα. Άποψη μου είναι ότι πρέπει να το διορθώσεις γιατί θα σε περιορίσει σε άλλες τεχνικές, πχ αν ενω παιζεις ένα κομματι χρειαστεί να το γυρίσεις σε ένα sweep ή ακόμα και σε alternate σε κλίμακα δύσκολα θα βγει. Μπορεί να γίνει και με τον άλλον τρόπο; Φυσικα. Αλλα ακόμα και ο ίδιος ο Englund το έχει πει οτι έχει άθλιο δεξί και θα ήθελε να το αλλάξει. παίζει καλά και γρήγορα με αυτό το τρόπο; Ξεκάθαρα αλλα με περιορισμένες τεχνικές. Στη πρώτη φωτογραφία βλέπω την άκρη του δείκτη να έρχεται απο "κάτω" και να πιάνει τη πένα, αυτό σημαίνει ότι τη πιάνεις έτσι πιο σταθερά άρα ίσως παίζει θέμα και με το grip της πένας Συνολικά λοιπόν, αν και σε καμια περίπτωση δεν είμαι θεός της τεχνικής πιστεύω ότι πρέπει να μελετήσεις και να αλλάξεις το τρόπο που κρατάς τη πένα 1 All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Giorgos rockstep Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2021 Όταν θέλεις να φταξεις την ταχύτητα ίσως είναι καλύτερα να παίξεις πιο αργα αρκετές φορές.το αργό παίξιμο στο σωστό χρόνο ίσως είναι πιο δύσκολο αλλά βοηθάει ανεξαρτήτως θέσης/στάσης χεριού. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση