Προς το περιεχόμενο

Ξεκινώντας το πιάνο


Delahunts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, Delahunts είπε

Πόσο μπορείς να μάθεις μόνο σου πιάνο και νότες; 

Μπορείς να μάθεις μόνος σου 5 πράγματα ... από τα 100 ! Και θα σπαταλήσεις πολύ χρόνο για αυτό...

Θα είσαι ικανοποιημένος αργότερα ;

Αφού έχεις τώρα τη δυνατότητα και την άνεση να μάθεις πολλά περισσότερα , γιατί να χάσεις την ευκαιρία ;

 

?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

my 2 cents..:

1. αν δοκιμάσεις να μάθεις όργανο με μουσική που δεν αγαπάς δεν θα καταφέρεις σχεδόν τίποτα

2. Και τα δυο όργανα μπορούν να παίξουν πανεύκολα πράγματα και πανδύσκολα. Αρκεί να επιλεγεί ο σωστός τόνος για το καθένα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιάνο όπως και όλα τα πληκτροφόρα είναι ένα αδύναμο εκφραστικά όργανο, δεν μπορείς να κάνεις βιβρατο, δεν υπάρχει τρόπος να διατηρήσεις τον ήχο πέρα από το sustain της ανοικτής χορδής, δεν υπάρχουν αρμονικές, κάθε πλήκτρο βγάζει ένα ήχο και αυτός είναι, πανεύκολο σε σύγκριση με άλλα όργανα, δεν απαιτεί ιδιαίτερη επιδεξιότητα ούτε για να ξεκινήσεις ούτε για να συνεχίσεις, ωστόσο μπορείς να παίξεις εύκολα ότι συγχορδία υπάρχει, ορισμένες δε παίζονται μόνο στο πιάνο, στην κιθάρα θα πρέπει να μπορείς σε πάνω από δυο κουρδίσματα για να παίξεις τα πάντα. Αυτά έχω να πω για τα σχόλια.

 

Σχετικά με την ερώτηση σου, υπάρχουν πιάνα τοίχου που είναι ωραία έπιπλα, αν είχα το χώρο και μου περίσσευαν τα χρήματα θα έπαιρνα ένα για διακόσμηση, πάρε ένα, είναι δυνατόν να μάθει κανείς μόνος του οποιοδήποτε όργανο ακόμα και δύσκολα όργανα πόσο μάλλον πιάνο, και λέω είναι δυνατόν, για εσένα συγκεκριμένα δεν μπορώ να ξέρω.

  • Λυπάμαι 1

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
28 λεπτά πριν, Άγιος είπε

Το πιάνο όπως και όλα τα πληκτροφόρα είναι ένα αδύναμο εκφραστικά όργανο, δεν μπορείς να κάνεις βιβρατο, δεν υπάρχει τρόπος να διατηρήσεις τον ήχο πέρα από το sustain της ανοικτής χορδής, δεν υπάρχουν αρμονικές, κάθε πλήκτρο βγάζει ένα ήχο και αυτός είναι, πανεύκολο σε σύγκριση με άλλα όργανα, δεν απαιτεί ιδιαίτερη επιδεξιότητα ούτε για να ξεκινήσεις ούτε για να συνεχίσεις, ωστόσο μπορείς να παίξεις εύκολα ότι συγχορδία υπάρχει, ορισμένες δε παίζονται μόνο στο πιάνο, στην κιθάρα θα πρέπει να μπορείς σε πάνω από δυο κουρδίσματα για να παίξεις τα πάντα.

ok

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να μην παρεξηγηθεί ο κιθαρίστας που λέει ο άλλος ''το πιάνο δεν είναι κιθαρούλα''? ορίστε αναλυτικά η άποψη μου και χωρίς υποκοριστικά. Δεν το υποτιμώ καθόλου το όργανο αν προσέξεις στις τελευταίες προτάσεις

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
39 minutes ago, Άγιος said:

Το πιάνο όπως και όλα τα πληκτροφόρα είναι ένα αδύναμο εκφραστικά όργανο, δεν μπορείς να κάνεις βιβρατο, δεν υπάρχει τρόπος να διατηρήσεις τον ήχο πέρα από το sustain της ανοικτής χορδής, δεν υπάρχουν αρμονικές, κάθε πλήκτρο βγάζει ένα ήχο και αυτός είναι, πανεύκολο σε σύγκριση με άλλα όργανα, δεν απαιτεί ιδιαίτερη επιδεξιότητα ούτε για να ξεκινήσεις ούτε για να συνεχίσεις, ωστόσο μπορείς να παίξεις εύκολα ότι συγχορδία υπάρχει, ορισμένες δε παίζονται μόνο στο πιάνο, στην κιθάρα θα πρέπει να μπορείς σε πάνω από δυο κουρδίσματα για να παίξεις τα πάντα. Αυτά έχω να πω για τα σχόλια.

 

Σχετικά με την ερώτηση σου, υπάρχουν πιάνα τοίχου που είναι ωραία έπιπλα, αν είχα το χώρο και μου περίσσευαν τα χρήματα θα έπαιρνα ένα για διακόσμηση, πάρε ένα, είναι δυνατόν να μάθει κανείς μόνος του οποιοδήποτε όργανο ακόμα και δύσκολα όργανα πόσο μάλλον πιάνο, και λέω είναι δυνατόν, για εσένα συγκεκριμένα δεν μπορώ να ξέρω.

Δεν είναι όλα τα πληκτροφόρα το ίδιο, καθώς σήμερα υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά. Από τα ακουστικά, ναι, στο πιάνο δεν μπορείς να κάνεις βιμπράτο, αλλά υπάρχουν βαριάντες του που μπορείς, όπως και real-time bends, volume swells κτλ, πχ fluid piano. 

Θεωρείς το πιάνο ως εύκολο όργανο που δεν απαιτεί ιδιαίτερη επιδεξιότητα ούτε για να συνεχίσεις; Τι εννοείς με αυτό; Να συνεχίσεις τι, μέχρι που; Φαντάζομαι κάτι έχεις στο μυαλό σου για να το λες, διότι δεν μπορώ να φανταστώ να θεωρείς πχ το Opus Clambicembalisticum, το 3ο Ραχμάνινοφ, το Mists ή τα κομμάτια του Ferneyhough ή του Finissy για πιάνο εύκολα κομμάτια που δεν χρειάζονται επιδεξιότητα. Κάτι εννοείς αλλά δεν επικοινωνείται εδώ.

Αρμονικές υπάρχουν, αλλά όχι με τον τρόπο που παίζονται στην κιθάρα. Χρησιμοποιούνται με κρατημένα πλήκτρα και συμπαθητικές δονήσεις, είναι κανονική τεχνική ιδιαίτερα στον 20ο και 21ο αιώνα.

 

Δεν μπορείς να παίξεις με ευκολία ότι συγχορδία υπάρχει. Μπορείς σίγουρα περισσότερες από την κιθάρα, αλλά οι ανοικτές στην κιθάρα δεν είναι απλές για το πιάνο. Εξαρτάται από το χέρι και το spacing στο voicing. Συχνά, αν και όχι πάντα,  η κιθάρα μεταφράζεται σε «αντιπιανιστικά» πιασίματα.

  • Like 2

Αυτή η πρόταση είναι ψευδής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Άγιος said:

λέει ο άλλος ''το πιάνο δεν είναι κιθαρούλα''?

 

Ο αλλος εχει το ακαταλογιστο διοτι η κιθαρα ειναι το οργανο του ?

 

Επισης, εξηγησε επαρκως τη χρηση της λεξης "κιθαρουλα". Η καταληξη ουτε υποκοριστικα λειτουργει, ουτε υποτιμητικα. Χαϊδευτικα μονο...

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Sami Amiris said:

1. Κάτι εννοείς αλλά δεν επικοινωνείται εδώ.

2. Δεν μπορείς να παίξεις με ευκολία ότι συγχορδία υπάρχει. Μπορείς σίγουρα περισσότερες από την κιθάρα, αλλά οι ανοικτές στην κιθάρα δεν είναι απλές για το πιάνο. Εξαρτάται από το χέρι και το spacing στο voicing. Συχνά, αν και όχι πάντα,  η κιθάρα μεταφράζεται σε «αντιπιανιστικά» πιασίματα.

 

1. Sami νομίζω ότι τα έγραψε αυτά ως "ειρωνική αντιδιαστολή" σ' αυτούς που "υποτίμησαν" λεκτικά την κιθάρα έναντι του πιάνου.

 

2. Έτσι.

Πες πόσες τέταρτες και πέμπτες μπορείς (όχι εσύ, γενικά μιλάω) να παίξεις ταυτόχρονα σε συγχορδία στο πιάνο (σε ευθεία θέση).....

 

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
9 minutes ago, fusiongtr said:

 

1. Sami νομίζω ότι τα έγραψε αυτά ως "ειρωνική αντιδιαστολή" σ' αυτούς που "υποτίμησαν" λεκτικά την κιθάρα έναντι του πιάνου.

 

2. Πες πόσες τέταρτες και πέμπτες μπορείς (όχι εσύ, γενικά μιλάω) να παίξεις σε συγχορδία στο πιάνο .....

 

 

Oκ, το καταλαβαίνω. Αλλά συνήθως δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Εννοώ ότι δεν υπάρχει λόγος να λες πράγματα που παίζει και να μην τα πιστεύεις για να καταδείξεις κάτι. Απλώς καταδεικνύεις απευθείας, είναι πιο αποτελεσματικό συνήθως. Αλλά δεν παρεξήγησα τιποτε, ούτε θα γίνω απολογητής του πιάνου ή της κιθάρας. Εκπληκτικά όργανα αμφότερα και το ξέρουμε όλοι φαντάζομαι.

 

2. Εγώ πιάνω μέχρι 10ες στο πιάνο, οπότε αν θες διαδοχικές 4ες μπορώ μέχρι 3 ανά χέρι, οπότε με υπέρθεση 3 + 1 ανάμεσα + 3 = 7.  Κάποιοι σπάνιοι τύποι με χέρια - φτυάρια μπορούν και 4 4ες, οπότε εκεί πάμε σε 4+1+4 = 9 διαδοχικές. Για 5ες, φτάνεις μέχρι 2 (διάστημα 9ης) εκτός αν σε λένε Art Tatum ή Sergei Rachmaninoff οπότε μπορεί να χτυπήσεις και 3 στη σειρά (φτάνουν μέχρι 13η). Για τους νορμάλ ανθρώπους λοιπόν άντε να βάλεις 2 + 1 ενδιάμεση + 2 = 5 πέμπτες. Για τα φτυάρια 3+1+3 = 7 5ες στη σειρά.

 

Δεδομένου ότι έχω μπορεί κανείς να χορδίσει μία κιθάρα σε 5ες αν θέλει, απευθείας έχει πλεονέκτημα τουλάχιστον απέναντι στα μη-φτυάρια. Άρα βλέπεις, έχει να κάνει με το κούρδισμα και το πόσο άνοιγμα στο πιάνο έχεις. 

 

Ύπουλο όργανο το πιάνο.

Επεξεργασμένο από Sami Amiris
  • Like 2

Αυτή η πρόταση είναι ψευδής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Sami Amiris said:

Oκ, το καταλαβαίνω. Αλλά συνήθως δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Εννοώ ότι δεν υπάρχει λόγος να λες πράγματα που παίζει και να μην τα πιστεύεις για να καταδείξεις κάτι. Απλώς καταδεικνύεις απευθείας, είναι πιο αποτελεσματικό συνήθως. Αλλά δεν παρεξήγησα τιποτε, ούτε θα γίνω απολογητής του πιάνου ή της κιθάρας. Εκπληκτικά όργανα αμφότερα και το ξέρουμε όλοι φαντάζομαι.

 

2. Εγώ πιάνω μέχρι 10ες στο πιάνο, οπότε αν θες διαδοχικές 4ες μπορώ μέχρι 3 ανά χέρι, οπότε με υπέρθεση 3 + 1 ανάμεσα + 3 = 7.  Κάποιοι σπάνιοι τύποι με χέρια - φτυάρια μπορούν και 4 4ες, οπότε εκεί πάμε σε 4+1+4 = 9 διαδοχικές. Για 5ες, φτάνεις μέχρι 2 (διάστημα 9ης) εκτός αν σε λένε Art Tatum ή Sergei Rachmaninoff οπότε μπορεί να χτυπήσεις και 3 στη σειρά (φτάνουν μέχρι 13η). Για τους νορμάλ ανθρώπους λοιπόν άντε να βάλεις 2 + 1 ενδιάμεση + 2 = 5 πέμπτες. Για τα φτυάρια 3+1+3 = 7 5ες στη σειρά.

 

Δεδομένου ότι έχω μπορεί κανείς να χορδίσει μία κιθάρα σε 5ες αν θέλει, απευθείας έχει πλεονέκτημα τουλάχιστον απέναντι στα μη-φτυάρια. Άρα βλέπεις, έχει να κάνει με το κούρδισμα και το πόσο άνοιγμα στο πιάνο έχεις. 

 

Ύπουλο όργανο το πιάνο.

 

 

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου