ierissiotis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Καλήμερα .Η πρώτη μου απόπειρα στο να γράψω ένα funk κομμάτι.Ένα funk instrumental κομμάτι με Blues και Rock επιρροές.Ελπίζω να σας αρέσει.Καλή ακρόαση! 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Πολυ καλο και με ωραιο ηχο! 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Επαναλαμβάνω το σχόλιο μου* Εξαιρετικό, με αίσθηση του πως πρέπει να είναι πειστικό ένα κομμάτι τέτοιου ύφους. Μπράβο. *Μου το έστειλε ο Bill στο FB όποτε ... 1 1 InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ierissiotis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Ευχαριστώ πολύ παιδιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Πολύ καλός! Ωραία vibes έβγαλε το κομμάτι, groovάρει δυνατά. 1 More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ωραιο ακουσμα. Μπαινω στη διαδικασια του σχολιασμου και δεν βαζω απλα ενα like, για να γραψω καποιες παρατηρησεις και επειδη αξιζει το κομματι σου να ασχοληθουμε περισσοτερο. Σαν να ημουν πχ ο παραγωγος σου και κανω προτασεις. Οπως και να το κανουμε, τα "μοτιβα" (επαναληψεις) ειναι το μεγαλο οπλο για να κανουμε τον ακροατη της λαικης μουσικης (εννοω popular μουσικες και οχι για εξειδικευμενα κοινα prog κλπ) να "χωνεψει" την συνθεση μας και γενικοτερα να ισορροπησει μεσα του το πραγμα. Επισης να κοιταξουμε το στρογγύλεμα της δομης αλλα και των μετρων του κομματιων, οσο περισσοτερο μπορουμε και επιτρεπει η συνθεση. Εδω λοιπον εχεις ενα 8 μετρο στην αρχη και βαζεις το main theme να ξεκιναει στο 3ο μετρο. Αυτο απο μονο του ακουγεται βιαστικο. Eχεις λοιπον 2 μετρα intro και 6 μετρα πρωτο μερος του main theme main theme. "Ανωμαλο" "κουτσο". Αν σου φαινοταν πολυ τα 4 μετρα για intro και σε κουραζαν, θα μπορουσες να "εμπλουτιζεις" σταδιακα το intro μεχρι να φτασεις τα 4 μετρα και μετα να μπεις στο Main theme. Αναποφευκτα λοιπον το main theme μενει ελλειπες (6μετρο) και ο ακροατης νιωθει να μπαινει στο επομενο μερος νωριτερα απο οτι περιμενει. Σε αυτο συναινει και το γεγονος οτι εχει την αισθηση 12μετρου chord progression με την αλλαγη απο το Μι στο Λα. Παμε στα θεματα. Εχεις ωραια θεματα και παιξιματα, αλλα μερικες στιγμες ξεφευγεις και σκεφτεσαι σαν κιθαριστας και οχι σαν συνθετης. Σαν κιθαριστας πρεπει να σκεφτεσαι μονο στα μερη που ειναι για σολο κιθαρα. Στα κυριως θεματα θα σκεφτεσαι σαν συνθετης. Δηλαδη το θεμα που φτιαχνεις να εχει μελωδια που τραγουδιεται ή που θα παιζοταν κάλλιστα και απο ενα brass section και που ισως να περιεχει μια καθαρη προταση απο το κυριως οργανο (που θα μπορουσε να ειναι φωνη πχ σε ενα μη instrumental κομματι) και απαντησεις απο αλλα οργανα τα οποια μπορουν να παιξουν και μπουρδου μπουρδου αν θελεις. Οποτε οπως το ακουγα το σολο πχ της κιθαρας θα το εβαζα σε αλλο μερος. Απο το 0.43 μεχρι το 0.51 ειναι περιττο το μερος. Νωρις για σολακια. Επρεπε κατευθειαν, στο κεφαλι αλυπητα πριν προλαβει να βαρεθει ο ακροατης να μπει το φανταστικο ρεφρεν σου. Απο το 1.09 - 1.25 περιττο .... εκτος αν το θεωρησεις 2ο intro (outro ουσιαστικα του κυκλου) ή κλεισεις παλι με το main theme κολλητα. Πρεπει δλδ να εχει νοημα, ουσια το μερος. Και δεν εχει . Ενα καλο ριφ ας πουμε. Το οποιο λειπει και στο πρωτο ελλειπες 2μετρο intro. Ετσι λοιπον να μπαινεις και βγαινεις με τον ιδιο τροπο στο βασικο κυκλο του κομματιου. Το brake (αδειασμα) στο τελος του κυκλου εκει που ηρθε (1.25) ηταν σουπερ. Μπαινεις μετα (1.43) ωραια στο Λα με ωραιες φρασεις και εκει (1.54) που πρεπει να ανεβεις κι αλλο (μελωδικα) και να τα χωσεις (σαν κιθαριστας πλεον) το κατεβαζεις και το κλεινεις και μενει αδειο το επομενο μερος. Εγω θα το γυριζα με καποιο τροπο στο κυριως θεμα σαν κλεισιμο του σολο. Μετα βλεπουμε. Επισης η πρωτη φραση του main theme κατι θελει. Η δευτερη φραση που ανεβαινει οκκταβα ειναι τελεια, αλλα η πρωτη χανεται. Η ενταση θελει ανεβασμα? Kατι θελει. Ειναι "θολη". Δεν "δηλωνει" κατι με εμφαση. Η ενταση της κιθαρας θελει γενικα πιο πανω. ΕΙναι η "φωνη" στο κομματι. Ενα κατα κλειδι τα μερη ειναι σουπερ (οπως πχ το σολο στο 2.45), η δομη με "φρεναρει". Απλα η αποψη μου. . Επεξεργασμένο 11 Νοεμβρίου 2020 από Spyros Delta 9 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, Spyros Delta είπε Ωραιο ακουσμα. Μπαινω στη διαδικασια του σχολιασμου και δεν βαζω απλα ενα like, για να γραψω καποιες παρατηρησεις και επειδη αξιζει το κομματι σου να ασχοληθουμε περισσοτερο. Σαν να ημουν πχ ο παραγωγος σου και κανω προτασεις. Οπως και να το κανουμε, τα "μοτιβα" (επαναληψεις) ειναι το μεγαλο οπλο για να κανουμε τον ακροατη της λαικης μουσικης (εννοω popular μουσικες και οχι για εξειδικευμενα κοινα prog κλπ) να "χωνεψει" την συνθεση μας και γενικοτερα να ισορροπησει μεσα του το πραγμα. Επισης να κοιταξουμε το στρογγύλεμα της δομης αλλα και των μετρων του κομματιων, οσο περισσοτερο μπορουμε και επιτρεπει η συνθεση. Εδω λοιπον εχεις ενα 8 μετρο στην αρχη και βαζεις το main theme να ξεκιναει στο 3ο μετρο. Αυτο απο μονο του ακουγεται βιαστικο. Eχεις λοιπον 2 μετρα intro και 6 μετρα πρωτο μερος του main theme main theme. "Ανωμαλο" "κουτσο". Αν σου φαινοταν πολυ τα 4 μετρα για intro και σε κουραζαν, θα μπορουσες να "εμπλουτιζεις" σταδιακα το intro μεχρι να φτασεις τα 4 μετρα και μετα να μπεις στο Main theme. Αναποφευκτα λοιπον το main theme μενει ελλειπες (6μετρο) και ο ακροατης νιωθει να μπαινει στο επομενο μερος νωριτερα απο οτι περιμενει. Σε αυτο συναινει και το γεγονος οτι εχει την αισθηση 12μετρου chord progression με την αλλαγη απο το Μι στο Λα. Παμε στα θεματα. Εχεις ωραια θεματα και παιξιματα, αλλα μερικες στιγμες ξεφευγεις και σκεφτεσαι σαν κιθαριστας και οχι σαν συνθετης. Σαν κιθαριστας πρεπει να σκεφτεσαι μονο στα μερη που ειναι για σολο κιθαρα. Στα κυριως θεματα θα σκεφτεσαι σαν συνθετης. Δηλαδη το θεμα που φτιαχνεις να εχει μελωδια που τραγουδιεται ή που θα παιζοταν κάλλιστα και απο ενα brass section και που ισως να περιεχει μια καθαρη προταση απο το κυριως οργανο (που θα μπορουσε να ειναι φωνη πχ σε ενα μη instrumental κομματι) και απαντησεις απο αλλα οργανα τα οποια μπορουν να παιξουν και μπουρδου μπουρδου αν θελεις. Οποτε οπως το ακουγα το σολο πχ της κιθαρας θα το εβαζα σε αλλο μερος. Απο το 0.43 μεχρι το 0.51 ειναι περιττο το μερος. Νωρις για σολακια. Επρεπε κατευθειαν, στο κεφαλι αλυπητα πριν προλαβει να βαρεθει ο ακροατης να μπει το φανταστικο ρεφρεν σου. Απο το 1.09 - 1.25 περιττο .... εκτος αν το θεωρησεις 2ο intro (outro ουσιαστικα του κυκλου) ή κλεισεις παλι με το main theme κολλητα. Πρεπει δλδ να εχει νοημα, ουσια το μερος. Και δεν εχει . Ενα καλο ριφ ας πουμε. Το οποιο λειπει και στο πρωτο ελλειπες 2μετρο intro. Ετσι λοιπον να μπαινεις και βγαινεις με τον ιδιο τροπο στο βασικο κυκλο του κομματιου. Το brake (αδειασμα) στο τελος του κυκλου εκει που ηρθε (1.25) ηταν σουπερ. Μπαινεις μετα (1.43) ωραια στο Λα με ωραιες φρασεις και εκει (1.54) που πρεπει να ανεβεις κι αλλο (μελωδικα) και να τα χωσεις (σαν κιθαριστας πλεον) το κατεβαζεις και το κλεινεις και μενει αδειο το επομενο μερος. Εγω θα το γυριζα με καποιο τροπο στο κυριως θεμα σαν κλεισιμο του σολο. Μετα βλεπουμε. Επισης η πρωτη φραση του main theme κατι θελει. Η δευτερη φραση που ανεβαινει οκκταβα ειναι τελεια, αλλα η πρωτη χανεται. Η ενταση θελει ανεβασμα? Kατι θελει. Ειναι "θολη". Δεν "δηλωνει" κατι με εμφαση. Η ενταση της κιθαρας θελει γενικα πιο πανω. ΕΙναι η "φωνη" στο κομματι. Ενα κατα κλειδι τα μερη ειναι σουπερ (οπως πχ το σολο στο 2.45), η δομη με "φρεναρει". Απλα η αποψη μου. . Το αντιγράφω, απλά για έμφαση. Μικρό σεμινάριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ierissiotis Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 Πολύ χρήσιμη η ανάλυση σου.Χαρα στο κουράγιο σου που το εψαξες τόσο.χαχα Ευχαριστω για τις οποίες παρατηρήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 11 hours ago, Spyros Delta said: Απλα η αποψη μου. Επιτέλους Σπύρο μου, γράφεις πολύ ωραία την άποψή σου, εμπεριστατωμένα, αιτιολογημένα, και δίνεις πολύ φαϊ. Θα ήθελα να το έκανες αυτό συχνότερα, γιατί είναι "σοφία" για όλους μας. 11 hours ago, Spyros Delta said: αλλα οργανα τα οποια μπορουν να παιξουν και μπουρδου μπουρδου αν θελεις. Σωστός, αλλά με πέθανες .... 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, ierissiotis είπε Χαρα στο κουράγιο σου που το εψαξες τόσο. Το αξιζες. 2 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση