Προς το περιεχόμενο

Stylus pick


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί κύριοι,

Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται.

Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα.

Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/

Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα.

 

Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι.

Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm

Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή.

 

Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική.

 

Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση.

 

Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα.

 

Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).

  • Like 4

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερον. Εννοειται πως, μιας και εχει πολυ παχος, προσφερει το μαξιμουμ σε αισθηση και δυναμικες. Για ρυθμικα φανκ δεν ειναι καταλληλο προφανως.

 

Με την πρωτη ευκαιρια θα τις δοκιμασω, αν και κρατω μικροκαλαθι. Εχω αγορασει 10αδες πενες, ακομα και παραλλαγες της jazz 3. Στην τελευταια παντα καταληγω....

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
5 ώρες πριν, Miltos23 είπε

Αγαπητοί κύριοι,

Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται.

Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα.

Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/

Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα.

 

 

Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι.

Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm

Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή.

 

 

Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική.

 

 

Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση.

 

 

Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα.

 

 

Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).

Η ερώτηση μου είναι η εξής...την χρησιμοποιείς μόνο σαν εργαλείο μελέτης, μεταφέρεις δηλαδή την γνώση που απόκτησες στην "κανονική "σου πένα ή παίζεις πλέον μόνο μ' αυτή? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο για μελέτη, για παίξιμο έχω jazz 3xl ή signature του Petrucci, η stylus δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος ή αστοχία ή πώρωση της στιγμής και αν κάνεις λάθος θα ακουστεί υπερβολικά πολύ. 

 

Πραγματικά δεν πιστεύω να την χρησιμοποιήσω ποτέ σαν την κανονική μου πένα. Ωστόσο απολαμβάνω την πρόκληση του να μελετάω με αυτήν!

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
32 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Μόνο για μελέτη, για παίξιμο έχω jazz 3xl ή signature του Petrucci, η stylus δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος ή αστοχία ή πώρωση της στιγμής και αν κάνεις λάθος θα ακουστεί υπερβολικά πολύ. 

 

Πραγματικά δεν πιστεύω να την χρησιμοποιήσω ποτέ σαν την κανονική μου πένα. Ωστόσο απολαμβάνω την πρόκληση του να μελετάω με αυτήν!

Υπάρχουν διάφοροι τύποι κινήσεων που είναι αποτεσματικές. Είναι συμβατή με όλους ή σε σπρώχνει προς μία και μόνο κατεύθυνση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, pipityri said:

Υπάρχουν διάφοροι τύποι κινήσεων που είναι αποτεσματικές. Είναι συμβατή με όλους ή σε σπρώχνει προς μία και μόνο κατεύθυνση?

 

Α γειά σου ρε φίλε.

Το πρώτο που θα ρωτούσα ....

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν ειμαι σίγουρος ότι κατάλαβα την ερώτηση, θα απαντήσω με βάση τι κατάλαβα:

Σε αναγκάζει να ειναι κάθετη η πένα στις χορδές, δηλαδή αν κοιτάς εναν να παιζει εκει που ειναι η πένα θα βλέπεις μονο τη τομή της ενα Ι. Νομίζω ότι αναφέρεστε σε τεχνικές που πλαγιάζεις λίγο την πένα, αν ναι τότε δεν μπορείς να τις κάνεις (θεωρητικά μπορείς αλλα μιλάμε για εξαιρετικα μικρή επιφάνεια που πρέπει να πετύχει τις χορδες - πρακτικά αδυνατο)

 

όταν γράφω κάθετα εννοω οπως στη φωτογραφία που επισυνάπτω

αρχείο λήψης.jpg

 

και εδώ είναι πλάγια που δεν γίνεται (αν παρατηρήσετε "γέρνει" η πένα προς τα κάτω - προς τη πλευρά του δείκτη)

 

πλάγια.jpg

 

 

Επεξεργασμένο από Miltos23

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Miltos23 said:

Νομίζω ότι αναφέρεστε σε τεχνικές που πλαγιάζεις λίγο την πένα,

 

Όχι μόνο.

Παίζοντας, πολλές φορές την πλαγιάζεις, άλλες φορές την γυρίζεις έτσι ώστε να χτυπάει τις χορδές κάθετα μεν, σε γωνία δε (αν το κάνει με μια τέτοια, μάλλον δεν θα έχει ηχητική διαφορά), άλλος χτυπάει "από μέσα προς τα έξω" σκάβοντας, κλπ.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
20 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Αν και δεν ειμαι σίγουρος ότι κατάλαβα την ερώτηση, θα απαντήσω με βάση τι κατάλαβα:

Σε αναγκάζει να ειναι κάθετη η πένα στις χορδές, δηλαδή αν κοιτάς εναν να παιζει εκει που ειναι η πένα θα βλέπεις μονο τη τομή της ενα Ι. Νομίζω ότι αναφέρεστε σε τεχνικές που πλαγιάζεις λίγο την πένα, αν ναι τότε δεν μπορείς να τις κάνεις (θεωρητικά μπορείς αλλα μιλάμε για εξαιρετικα μικρή επιφάνεια που πρέπει να πετύχει τις χορδες - πρακτικά αδυνατο)

 

όταν γράφω κάθετα εννοω οπως στη φωτογραφία που επισυνάπτω

αρχείο λήψης.jpg

 

και εδώ είναι πλάγια που δεν γίνεται (αν παρατηρήσετε "γέρνει" η πένα προς τα κάτω - προς τη πλευρά του δείκτη)

 

πλάγια.jpg

 

 

Εννούσα τους διάφορους άξονες πάνω στους οποίους μπορεί να περιστραφεί το χέρι και  την κλίση της πένας σε σχέση  με το σώμα της κιθάρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου