Προς το περιεχόμενο

THE T.BONE SCT700 + SM57


PGS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα έχει κανείς εμπειρία απ' το T.BONE SCT700 για ηχογράφηση φωνητικών?? Επίσης πέρα απ' το sm 57 ποια mics χρησιμοποιείτε για να ηχογραφείτε ηλ. κιθάρα?? Thanks in advance!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν πολλα μικροφωνα για κιθαρα αλλα για τι χρηματα μιλαμε?
Εώς 300 ευρώ maximum. Πρόκειται για home studio φάση και το παιδί που ξεκινάμε μια μπάντα τώρα ψάχνει για οικονομικό πυκνωτικό για φωνητικά για την παραγωγή demo. Της κιθάρας του το ζήτησα εγώ και έχει να δαπανήσει ως 500ευρώ συνολικά για mic κιθάρας και φτηνό φωνής (μεγάλου διαφράγματος). Έχει ήδη ένα shure ασύρματο δε θυμάμαι μοντέλο και απλά ψάχνει και ένα φτηνό πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος μπας και μπορεί να του δώσει καλύτερα αποτελέσματα στην studiακή ηχογράφηση της φωνής μεμονομένα.(για demos)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τσεκαρε το sennheiser e906 - ειναι η 'απαντηση΄ της sennheiser στο sm57' date=' προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...[/quote'] thanks για το tip
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57, όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά.

Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο.

 

Κοίταξε και το σχετικό άρθρο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57' date=' όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά.

Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο.

 

Κοίταξε και το σχετικό άρθρο.

 

Στο άρθρο που παρέθεσες δεν καταλαβαίνω κάτι.

 

Γενικός κανόνας τοποθέτησης είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων 3 προς 1.

Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται τρείς φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή.

 

Δηλαδή, αν το πρώτο είναι τοποθετημένο σε απόσταση 1μ από την πηγή,

το δεύτερο θα πάει τρία μέτρα από την πηγή,

ή τρία μέτρα από το προηγούμενο μικρόφωνο, και άρα 4μ από την πηγή;

 

Επίσης αν καθυστερήσουμε το σήμα του π΄ρωτου μικροφώνου με ένα delay

τόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου

ώστε ο ήχος του πρώτου να συμπέσει με του δευτέρου,

θα λύσουμε το πρόβλημα φάσης;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Ξέρει κανείς αν η direct in είσοδος μικροφώνου στις κάρτες ήχου (η προενισχυμένη είσοδος) παρέχει με κάποιο τρόπο phantom 48v τροφοδοσία στα πυκνωτικά mics??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου