Miltos23 Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 Ναι το ξέρω αυτο.... αν και υποθετω οτι στα εντος Ελλαδος δεματα θα ειναι οκ, γιατι θα εχουν εξαρχης 10ψηφιο κωδικο! All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 το θέμα είναι γιατί τον αλλάζουν. ή γιατί τον αλλάζουν όταν το κάνουν πάσα σε άλλον. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 3 minutes ago, dimsonic said: το θέμα είναι γιατί τον αλλάζουν. Είναι αυτονόητο ότι θα αλλάξει. Αν είχες κάποια σχέση με logistics θα το καταλάβαινες εύκολα. Μπαίνει το αντικείμενο σε άλλο ERP σύστημα, και κατά συνέπεια, θα πρέπει να πάρει κωδικό του συγκεκριμένου συστήματος, αλλιώς δεν θα υπάρχει σ' αυτό. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 Ας εχουν ιδιο συστημα. Ή ας κανουν referencing 1 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, dimsonic said: Ας εχουν ιδιο συστημα. Ή ας κανουν referencing Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες. Δεν γίνεται αυτό. Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service. Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό. Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί. Επεξεργασμένο 27 Οκτωβρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Η Speedex αυτή τη στιγμή είναι η μακράν χειρότερη μεταφορική εταιρία και φυσικά η φθηνότερη. Την προσλαμβάνουν ως υπεργολάβο άλλες μεταφορικές που αναλαμβάνουν να παραδώσουν για eshops λόγω κόστους αλλά και λόγω του ότι έχει πολλά υποκαταστήματα στην επαρχία. Δεν είναι σπάνιο να μην κάνουν καν προσπάθεια παράδοσης και να μην αφήνουν καμία ειδοποίηση και ενώ περιμένεις το πακέτο σου, αυτό να έχει φύγει ήδη για πίσω από εκεί που ήρθε. Γενική συμβουλή για όλες τις ελληνικές μεταφορικές: ΠΑΝΤΑ δίνετε κινητό τηλέφωνο στις παραγγελίες σας, ακόμα κι αν δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι πολύ συχνό να σας πάρει ο οδηγός λίγο πριν την παράδοση για να επιβεβαιώσει ότι είστε σπίτι. Αν δεν υπάρχει τηλέφωνο ή δεν απαντήσετε, πιθανότατα δε θα έρθει. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 8 hours ago, fusiongtr said: Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες. Δεν γίνεται αυτό. Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service. Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό. Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί. εγω λέω κάτι απλό (κι ας μην έχω ιδέα απο logistics) Αφ ενός η dhl ήξερε όλους τους κωδικούς και την αντιστοιχία τους και ποιός ήταν ο συνεργάτης στον οποίο προώθησαν το πακέτο και δεν τους έλεγαν. Εξ αρχής θα μπορούσαν να μου πουν το πακέτο που έφυγε με τον τάδε κωδικό της γερμανίας, στην ελλάδα πήρε τον τάδε 10ψήφιο και προωθήθηκε στην speedex με τον τάδε 12ψήφιο. Αν αυτου με άφησαν να κάνω 10άδες τηλεφωνήματα. Η speedex θα μπορούσε κάλλιστα στο excel που κρατάει ή στη βάση της μια αναφορά στον 10ψήφιο της προέλευσης ώστε να μπορεί ο πελάτης να βγάλει άκρη. αλλα φυσικά όλα αυτά είναι χρόνος και χρήμα γι αυτούς, και δεν τα κάνουν, και αναγκάζονται να τα κάνουν αφού χάσει ο πελάτης τον χρόνο του, την υπομονή του και την διάθεσή του. Φυσικά δεν έμαθα, ούτε πρόκειται να μάθω, ούτε να ασχοληθώ περαιτέρω γιατι ανοίχτηκε το πακέτο από την speedex. Το αρνητικό feedback θα το φάνε όλοι τους και ιδίως ο θωμάς γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν συνεργάζεται με αξιόπιστες υπηρεσίες. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Οταν το πακετο φτανει Ελλαδα, παντα τηλεφωνω στα κεντρικα της dhl ωστε να μου δωσουν τον νεο 10ψηφιο της speedex. Τσεκαρω, τον 10ψηφιο αριθμο σε μια σελιδα με tracking, και γνωριζω ακριβως τη μερα που θα παει στο τοπικο καταστημα speedex. Συνηθως, την εχω στημενη απεξω την ωρα που τα ξεφορτωνουν (12.00 συνηθως) και τσιμπαω το δεμα μου. Εαν δεν παω για παραλαβη ο ιδιος, μπορει να περασουν και δυο μερες για να μου το παραδωσουν. Διαχειρισιμη κατασταση σε γενικες γραμμες. Δεν συναντω προβληματα διοτι εχω μαθει τα κουσουρια τους και εχω προσαρμοστει, προκειμενου να παραλαμβανω asap. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 δεν γίνεται το ίδιο πάντα. Αλλες φορές τα έδωσαν σε ελτα πορτα πόρτα άλλες φορές τα έφεραν με δικό τους φορτηγό dhl. Δεν μπορείς πάντα να ξέρεις. Ακόμα και το tracking τους μπάζει. Πχ δώσανε on its way στις 5 παρα δέκα όταν 5 κλείνουν ή δεν θα βγεί αυτοκίνητο έξω. Και το διόρθωσαν με άλλο 3 μέρες μετά. Επίσης θα μπορούσαν να δίνουν στο on its way τον καινούργιο κωδικό ή την συνεργαζόμενη εταιρεία. Και πάλι άχρηστο βέβαια θα ήταν εφ όσο η συνεργαζόμενη εταιρεία δίνει νέο κωδικό αλλά δεν μπορεί να τον συσχετίσει προς τα πίσω. Γενικά δεν θέλουν. Διότι κοστίζει. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rgxinap Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 hours ago, fusiongtr said: Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες. Δεν γίνεται αυτό. Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service. Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό. Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί. είναι πανέυκολο να φτιάξει κανείς ένα σύστηματακι γεφυρωσης. Αλλά γιατι να φτασει εκει το πράγμα, δεν ακολουθούν το : https://en.wikipedia.org/wiki/S10_(UPU_standard) ουτως ώστε να μην χρειάζεται αλλαγή? και αν ντε και καλά στο χψζ συστημα του κάθε εξωτικού κουριερ έχουν αλλο κωδικό ας τον γεφυρώσουν οπως ΣΩΣΤΑ είπε ο @dimsonic. Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογίες να βασανίζουν τον κοσμάκη. Ακόμα και τα πιο απαρχαιομένα ERP (SAP) παίρνουν και αλλαγες, ασε που οι περισσότεροι με εμπορικα ERP, τελικά καταφεύγουν σε επιπρόσθετες custom λυσεις... Σου τα λεει ένας γερολυκος της ναυτιλίας που ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ERP.... αν σκεφτόμουν με την λογική του "δεν γίνεται" λογω "κάποιου διαφορετικού ERP" δεν θα κυκλοφορούσα στους διαδρόμους χωρις πανοπλία Επεξεργασμένο 28 Οκτωβρίου 2020 από rgxinap Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση