Προς το περιεχόμενο

Νέα τρέλα στο πιάνο,δώστε το αυτάκι σας για να πάρει την τελική του μορφή.


Nikos Aravanis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, pipityri said:

Ευχαριστώ για την αναφορά, Νίκο. Χαίρομαι που αυτά που συζητάμε είναι χρήσιμα σε κάποιον.

 Το κομμάτι είναι  πάρα πολύ ωραίο, πραγματικά. Προσωπικά, μου  είναι εντελώς ξένο σαν νοοτροπία αυτό το...να ό,τι έχω μέχρι τώρα, πείτε μου τι κάνω παρακάτω...και επιπλέον μου αδύνατον να πιστέψω πως κάποιος που έχει φανταστεί και στη συνέχεια δημιουργήσει κάτι τόσο όμορφο, δεν μπορεί να βρει πειστικές λύσεις εντός του κεφαλιού του. Επίσης, καλό είναι να θυμόμαστε πως οι συμβουλές-με ή χωρίς " " -  συνήθως λένε πιο πολλά για αυτούς που τις δίνουν παρά για το αντικείμενο της κουβέντας-κάτι που όταν συμβαίνει σε στάδια πριν το τελικό, συνήθως είναι ιδιαίτερα αποπροσανατολιστικό. 

 Follow your heart, φίλε μου. To παρόν τεμάχιο δείχνει πως υπάρχει πράμα εκεί, μην στερήσεις στον εαυτό σου την απόλαυση του να το βρει και να του δώσει σχήμα και μορφή. Κι αν πάρει και κανα δυο μέρες παραπάνω-ή τρεις- δεν τρέχει. Εδώ είμαστε.

 

Δυο λόγια και από μένα, με αναφορές στο πολύ ωραίο ποστ του pipityri.

 

Κατ' αρχήν έπαθα σοκ μόλις το άκουσα, θετικό σοκ.

Τον έχω για κάτι τέτοιο τον Νίκο, αλλά όχι τόσο απότομα και ξαφνιάστηκα.

 

Ναι, είναι πολύ ωραίο, πάρα πολύ ωραίο.

Τα τύμπανα θέλουν πολλά ακόμα για να είναι πειστικά.

Οι συνηθέστερες επιλογές είναι δυο.

Είτε πάει για σόλο πιάνο με άλλα όργανα στο background (πχ τσέλο) ή και χωρίς άλλα όργανα, είτε πάει για jazz trio, στο οποίο λείπει το μπάσο (μικρό το "κακό" αν είναι κακό).

 

Αν όμως προστεθεί μπάσο, θα πρέπει ο Νίκος να παίξει διαφορετικά το πιάνο.

Πολλές οι παράμετροι λοιπόν, βάλτε μέσα και την μηδαμινή σχέση του Νίκου με το είδος αυτό, και καταλήγουμε στην φυσιολογική του ανασφάλεια για το πώς μπορεί να ρολάρει το κομμάτι.

 

Γι' αυτό νομίζω ότι ζητάει γνώμες.

Ξαφνικά στην θάλασσα χωρίς μπρατσάκια ρομαντικής μπαλάντας μετά το 1:15 ....

Τι κάνει μετά?

Περισσότερο τεχνικής υφής πράγματα ψάχνει κι ας μην το ξέρει κατά την γνώμη μου.

 

Λοιπόν η άποψή μου, είναι ότι δεν λύνονται όλα σε μια μέρα.

Δεν θα προγραμματίσεις jazz τύμπανα, ούτε jazz μπάσο τόσο γρήγορα (για να ακουστεί ένα ολοκληρωμένο trio).

 

Για την ώρα, εγώ κρατάω το ΚΙΝΗΤΡΟ, την ΑΠΟΨΗ, το ΠΡΑΜΑ (που είπε εύστοχα ο Σπύρος) μέσα του, τον ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ.

 

Δεν θέλω παραπάνω για την ώρα.

Αν προσπαθήσει να ακούει και λίγο πίσω από την κουρτίνα του απλού ακροατή κάποια πράγματα, να τα δει και από άλλη οπτική γωνία .... δεν θέλει πολύ.

 

Νίκο, έκανες τεράστιο άλμα εδώ κατά την γνώμη μου.

Μπράβο σου, είσαι πολύ κοντά στο να βρεις κι άλλους δρόμους έκφρασης.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, fusiongtr said:

Πολλές οι παράμετροι λοιπόν, βάλτε μέσα και την μηδαμινή σχέση του Νίκου με το είδος αυτό, και καταλήγουμε στην φυσιολογική του ανασφάλεια για το πώς μπορεί να ρολάρει το κομμάτι.

 

Γι' αυτό νομίζω ότι ζητάει γνώμες.

Ξαφνικά στην θάλασσα χωρίς μπρατσάκια ρομαντικής μπαλάντας μετά το 1:15 ....

Τι κάνει μετά?

Περισσότερο τεχνικής υφής πράγματα ψάχνει κι ας μην το ξέρει κατά την γνώμη μου.

 

❤️ τα είπες όλα και συμφέρεις!

 

6 minutes ago, fusiongtr said:

 

Τα τύμπανα θέλουν πολλά ακόμα για να είναι πειστικά.

Οι συνηθέστερες επιλογές είναι δυο.

Είτε πάει για σόλο πιάνο με άλλα όργανα στο background (πχ τσέλο) ή και χωρίς άλλα όργανα, είτε πάει για jazz trio, στο οποίο λείπει το μπάσο (μικρό το "κακό" αν είναι κακό).

 

Αν όμως προστεθεί μπάσο, θα πρέπει ο Νίκος να παίξει διαφορετικά το πιάνο.

Γι'αυτό και θα εγκαταλειφθεί προς το παρόν το εγχείρημα του τζαζ τρία σε ένα  και θα πάει για άλλα όργανα

μιας και δεν έχω ιδέα εκτός και αν μπείτε σφήνα οι γνώστες και το φέρουμε στα μέτρα αυτά.

9 minutes ago, fusiongtr said:

Ξαφνικά στην θάλασσα χωρίς μπρατσάκια ρομαντικής μπαλάντας μετά το 1:15 ....

Φώτη...ανέλαβε τον κύριο που θα σχολιάσει και τα ρομαντικά μπρατσάκια μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Nikos Aravanis said:

 

Γι'αυτό και θα εγκαταλειφθεί προς το παρόν το εγχείρημα του τζαζ τρία σε ένα  και θα πάει για άλλα όργανα

 

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ....

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Nikos Aravanis said:

Σε τσάκωσα!

Θα συμμετέχεις τότενες!

 

Δεν γίνεται αυτό.

Όμως δεν έγκειται εκεί η διαφωνία μου.

Το θέμα είναι να δεις πώς θα παίζεις σε ένα τρίο και με μπάσο παλικάρι μου.

Δεν είναι κακό να μάθεις πώς να συνυπάρχεις και να μοιράζεσαι τους ρόλους με άλλα όργανα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, fusiongtr said:

Το θέμα είναι να δεις πώς θα παίζεις σε ένα τρίο και με μπάσο παλικάρι μου.

Δεν είναι κακό να μάθεις πώς να συνυπάρχεις και να μοιράζεσαι τους ρόλους με άλλα όργανα.

 

Δεν χρειαζεται απαραιτητα να μοιραστει το πενταγραμμο με αλλους. Μπορει να το μοιραστει με τον εαυτο του και να παιξει το μπασο μονος του. Πληκτρα παιζει και midi προγραμματιζει.

 

Απλα πρεπει να στρωσει κ@λ@ και να στιψει το μυαλο του ωστε να το υλοποιησει. Αφου πρωτα το "ακουσει" μεσα στο κεφαλι του. Το βασικο ειναι να το φανταστει...

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Αν όμως προστεθεί μπάσο, θα πρέπει ο Νίκος να παίξει διαφορετικά το πιάνο.

 

 

...... Κάτι λέγαμε και με παίδευες  πριν λίγες μέρες Πατρινέ!

  • Λυπάμαι 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου