Προς το περιεχόμενο

Κορονοϊός και μουσική - μουσικοί.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
1 ώρα πριν, yameth είπε

Κανονικα λοιπόν, όπως κάποιος θα εργαζόταν ως ηλεκτρολόγος αυτοαπασχολούμενος με μαγαζί ή όχι, έτσι και ο μουσικός πουλάει τις υπηρεσίες του σε πολλούς και όχι ένα μόνιμο εργοδότη και γι αυτό είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας που πρέπει να τηρεί βιβλία εσόδων-εξόδων και να αυτοασφαλίζεται στον ΟΑΕΕ/ΕΦΚΑ.

Ο ηλεκτρολόγος που θα πάει στο μαγαζί για εγκατάσταση και όχι να αλλάξει μία μπρίζα, πρέπει να έχει δικαίωμα υπογραφής, άρα πιστοποίηση από τον δικό του φορέα. Ο μουσικός όχι. Εδώ είναι η διαφορά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ελπίζω να συμφωνούμε πως δεν είναι της ίδιας ευθύνης η υπηρεσία.

 

Απο την άλλη για να πάρει το έκτακτο επίδομα κάποιος έπρεπε να είναι μελος στο οικείο σωματείο, ενω ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και η βάση καλλιτεχνών στο Υπ Πολιτισμού.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 λεπτό πριν, yameth είπε

Αυτό είναι καθαρα συντεχνειακό θέμα και σηκώνει μεγάλη κουβέντα.

Το ξέρω. Γι'αυτό και υπάρχουν συγκρούσεις - αντιθέσεις μεταξύ νομοθεσίας και κρατικών συμφερόντων.

 

1 λεπτό πριν, yameth είπε

Η αγορά είνα πλέον ανοιχτή για όλα τα επαγγέλματα. 

Πολύ σωστά, αν και όχι για όλα. Βλέπε γιατρός, δικηγόρος, ηλεκτρολόγος κλπ.

 

1 λεπτό πριν, yameth είπε

Ο καθένας μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα και θα αξιολογηθεί απο τον πελάτη του. Δεν πουλάει τις υπηρεσίες του βάσει εκπαιδευτικών περγαμηνών. Δεν είναι γιατρός.

Αυτό το "ο καθένας" και το θα αξιολογηθεί από τον "πελάτη" του... ?

 

1 λεπτό πριν, yameth είπε

Εκτός και αν προσληφθεί σε αναγνωρισμένο ωδείο - σχολή ως διδάσκων όπου εκεί ισχύει ότι ισχύει και για τους υπόλοιπους δασκάλους.

Άλλο αυτό. Εδώ δεν μιλάμε για μαγαζιά εστίασης, εδώ μιλάμε για ανθρώπους του επαγγέλματος.

Εδώ ορίζει ο "εργοδότης" τις προδιαγραφές. Εδώ ο εργοδότης ορίζει τι ακριβώς θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 λεπτά πριν, yameth είπε

Ελπίζω να συμφωνούμε πως δεν είναι της ίδιας ευθύνης η υπηρεσία.

Εννοείται.

Αλλά δεν παύει να είναι ένα επάγγελμα από το οποίο ζει κόσμος.

 

3 λεπτά πριν, yameth είπε

Απο την άλλη για να πάρει το έκτακτο επίδομα κάποιος έπρεπε να είναι μελος στο οικείο σωματείο,

Ναι, εδώ πρέπει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται για π.χ. επίδομα, το κράτος σου λέει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται να εργαστείς δεν σου ζητάει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

 

3 λεπτά πριν, yameth είπε

ενω ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και η βάση καλλιτεχνών στο Υπ Πολιτισμού.

Γιατί το κάνεις αυτό τώρα ρε Γιάννη; συγκινήθηκα ρε συ.   ?

Εν έτη 2020 θυμήθηκαν να κάνουν βάση μητρώο καλλιτεχνών, αυτό μάλλον εννοείς.

Όσο για τις ειδικότητες... ας μην μιλήσω καλύτερα... ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Στις 30/10/2020 στις 1:30 ΜΜ, Μανώλης Χναράκης είπε

Το ξέρω. Γι'αυτό και υπάρχουν συγκρούσεις - αντιθέσεις μεταξύ νομοθεσίας και κρατικών συμφερόντων.

Ξέρεις κάποια τετοια σύγκρουση να αναφέρεις; Κάθε συντεχνία υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της. Το κράτος δεν συμμετέχει στην χειραγώγηση της αγοράς, βασει νόμου. 

 

Παράθεση

Αυτό το "ο καθένας" και το θα αξιολογηθεί από τον "πελάτη" του... ?

Άλλο αυτό. Εδώ δεν μιλάμε για μαγαζιά εστίασης, εδώ μιλάμε για ανθρώπους του επαγγέλματος.

Εδώ ορίζει ο "εργοδότης" τις προδιαγραφές. Εδώ ο εργοδότης ορίζει τι ακριβώς θέλει.

Οπως όλοι οι προσφέροντες υπηρεσίες, κανουμε αυτό που μπορούμε για να πάρουμε μια δουλειά ικανοποιώντας τον πελάτη και ας μην είναι έτσι όπως θα θέλαμε ή μας βολεύει. Τι διαφοροποιεί τον μουσικό δηλαδή; 

 

Στις 30/10/2020 στις 1:45 ΜΜ, Μανώλης Χναράκης είπε

Το πρώτο και βασικό πρόβλημα είναι πως το επάγγελμα του μουσικού δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα.

....

Εννοείται.

Αλλά δεν παύει να είναι ένα επάγγελμα από το οποίο ζει κόσμος.

Σε ποια χώρα ξέρεις να κατοχυρώνεται το επάγγελμα του μουσικού; Θες να αναφέρεις μία;

Με την κατοχύρωση θα εννοείς βέβαια πως μια δουλειά θα δικαιούται να την πάρει αυτός που έχει δίπλωμα ωδείου π.χ. και ανήκει στο σωματείο μουσικών.

Ο αυτοδίδακτος και πολλές φορές καλύτερος μουσικός που δεν συμμετέχει σε ένα κομματικό φορέα όπως το σωματείο, θα αποκλείεται. Αν αυτό δεν είναι συντεχνιακό συμφέρον των ολίγων τότε τι είναι;

Και σε τι χώρο; Σε ένα επάγγελμα όπου ο τάδε αποφοιτήσας από ωδείο δεν εχει να παρουσιάσει έργο και σε αντίθεση "θησαυρίζει" ο Χ αυτοδίδακτος αλλά δημιουργικός καλλιτέχνης με τις κυκλοφορίες του. 

 

Προφανώς θα αναφέρεσαι σε κατοχυρώσεις απο συντεχνίες τύπου ΕΣΗΕΑ των δημοσιογράφων. Πήγαινε ρώτα τους εκδότες αν προσλαμβάνουν μόνο μέλη του σωματείου που είναι "κατοχυρωμένοι δημοσιογράφοι". Οι δημοσιογράφοι δουλεύουν δεκαετίες πριν "κατοχυρωθούν" και γίνουν... δημοσιογράφοι απο την ΕΣΗΕΑ. Ασε που πολλοί δεν γίνονται ποτέ.

Αυτα συμβαίνουν σε χώρες σαν τη δική μας που τους ανέχονται και έχουν αποδυναμώσει τον λόγο ύπαρξης σωματείων που κανονικά είναι απαραίτητα βοηθήματα των εργαζομένων.

 

Παράθεση

Ναι, εδώ πρέπει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται για π.χ. επίδομα, το κράτος σου λέει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται να εργαστείς δεν σου ζητάει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

 

Γιατί το κάνεις αυτό τώρα ρε Γιάννη; συγκινήθηκα ρε συ.   ?

Εν έτη 2020 θυμήθηκαν να κάνουν βάση μητρώο καλλιτεχνών, αυτό μάλλον εννοείς.

Όσο για τις ειδικότητες... ας μην μιλήσω καλύτερα... ?

Προφανώς μερίμνησαν υπερ του σωματείου ελλείψει σοβαρότερου φορέα ή ενός μητρώου επαγγελματιών, διότι όταν μοιράζεται δημόσιο χρήμα απο φορολογούμενους ας υπάρχει ένας φερετζές τουλάχιστον να μην φανεί πως μοιράζουν λεφτά στην τύχη.

Και σιγα μη πρέπει να σου ζητήσει να είσαι μέλος στο σωματείο για να πάρεις δουλειά! Το τι του προσφέρεις ενδιαφέρει τον πελάτη για να κανει καλύτερα τη δουλειά του, όχι το αν είσαι οργανωμένος με σφραγίδα. Τι το πέρασες δημόσιο με ΑΣΕΠ; 

 Έγραψα ήδη απο πάνω για τα συντεχνιακά συμφέροντα που στη χώρα μας λειτουργούν εις βάρος των πολλών. Δικηγόροι, δημοσιογράφοι, ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί, κ.α.

 

Οσο για το μητρώο, κάλιο αργά παρα ποτέ. Έπρεπε να το είχαν κάνει προ δεκαετιών αλλά ας μην κοροϊδεύουμε και τα θετικά που γίνονται.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
10 ώρες πριν, yameth είπε

Ξέρεις κάποια τετοια σύγκρουση να αναφέρεις; Κάθε συντεχνία υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της. Το κράτος δεν συμμετέχει στην χειραγώγηση της αγοράς, βασει νόμου. 

 

Οπως όλοι οι προσφέροντες υπηρεσίες, κανουμε αυτό που μπορούμε για να πάρουμε μια δουλειά ικανοποιώντας τον πελάτη και ας μην είναι έτσι όπως θα θέλαμε ή μας βολεύει. Τι διαφοροποιεί τον μουσικό δηλαδή; 

 

Σε ποια χώρα ξέρεις να κατοχυρώνεται το επάγγελμα του μουσικού; Θες να αναφέρεις μία;

Με την κατοχύρωση θα εννοείς βέβαια πως μια δουλειά θα δικαιούται να την πάρει αυτός που έχει δίπλωμα ωδείου π.χ. και ανήκει στο σωματείο μουσικών.

Ο αυτοδίδακτος και πολλές φορές καλύτερος μουσικός που δεν συμμετέχει σε ένα κομματικό φορέα όπως το σωματείο, θα αποκλείεται. Αν αυτό δεν είναι συντεχνιακό συμφέρον των ολίγων τότε τι είναι;

Και σε τι χώρο; Σε ένα επάγγελμα όπου ο τάδε αποφοιτήσας από ωδείο δεν εχει να παρουσιάσει έργο και σε αντίθεση "θησαυρίζει" ο Χ αυτοδίδακτος αλλά δημιουργικός καλλιτέχνης με τις κυκλοφορίες του. 

 

Προφανώς θα αναφέρεσαι σε κατοχυρώσεις απο συντεχνίες τύπου ΕΣΗΕΑ των δημοσιογράφων. Πήγαινε ρώτα τους εκδότες αν προσλαμβάνουν μόνο μέλη του σωματείου που είναι "κατοχυρωμένοι δημοσιογράφοι". Οι δημοσιογράφοι δουλεύουν δεκαετίες πριν "κατοχυρωθούν" και γίνουν... δημοσιογράφοι απο την ΕΣΗΕΑ. Ασε που πολλοί δεν γίνονται ποτέ.

Αυτα συμβαίνουν σε χώρες σαν τη δική μας που τους ανέχονται και έχουν αποδυναμώσει τον λόγο ύπαρξης σωματείων που κανονικά είναι απαραίτητα βοηθήματα των εργαζομένων.

 

Προφανώς μερίμνησαν υπερ του σωματείου ελλείψει σοβαρότερου φορέα ή ενός μητρώου επαγγελματιών, διότι όταν μοιράζεται δημόσιο χρήμα απο φορολογούμενους ας υπάρχει ένας φερετζές τουλάχιστον να μην φανεί πως μοιράζουν λεφτά στην τύχη.

Και σιγα μη πρέπει να σου ζητήσει να είσαι μέλος στο σωματείο για να πάρεις δουλειά! Το τι του προσφέρεις ενδιαφέρει τον πελάτη για να κανει καλύτερα τη δουλειά του, όχι το αν είσαι οργανωμένος με σφραγίδα. Τι το πέρασες δημόσιο με ΑΣΕΠ; 

 Έγραψα ήδη απο πάνω για τα συντεχνιακά συμφέροντα που στη χώρα μας λειτουργούν εις βάρος των πολλών. Δικηγόροι, δημοσιογράφοι, ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί, κ.α.

 

Οσο για το μητρώο, κάλιο αργά παρα ποτέ. Έπρεπε να το είχαν κάνει προ δεκαετιών αλλά ας μην κοροϊδεύουμε και τα θετικά που γίνονται.

Ωραία.

 

Το αρχικό ερώτημα παραμένει.

Ένα ηλεκτρικό stage πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή ένα αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή μία κιθάρα συνδεδεμένη σε combo ενισχυτή, μπορεί να θεωρηθεί αυτό το σύστημα ενίσχυσης ως μικροφωνική;

Υπάρχει κάποιος σαφής νόμος;

Γνωρίζει κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Μανώλης Χναράκης said:

Ένα ηλεκτρικό stage πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή ένα αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή μία κιθάρα συνδεδεμένη σε combo ενισχυτή, μπορεί να θεωρηθεί αυτό το σύστημα ενίσχυσης ως μικροφωνική;

Υπάρχει κάποιος σαφής νόμος;

 

 

Αυτό ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ στείλτο στον Χαρδαλιά.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
32 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Αυτό ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ στείλτο στον Χαρδαλιά.

Γιατί όχι, που είναι όμως;

Να ξεκαθαρίσουμε τι θεωρεί (ο νόμος) και τι πραγματικά είναι αυτοενίσχυση και τι μικροφωνική.

 

Να σημειώσω πως, αυτό που είπε στις 23 Οκτωβρίου για απαγόρευση μικροφωνικής, δεν το είπε τυχαία, αφορά νόμο.

Απλά ο τότε νόμος, αρκετά παλιός, μπορεί όντως και δικαιολογημένα να μην είχε λάβει υπ'όψη του μηχανήματα με αυτοενίσχυση, όπως για παράδειγμα το ηλεκτρικό πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή το αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή την κιθάρα με combo ενισχυτή. Μπορεί τότε ο νομοθέτης να είχε λάβει υπ'όψη του την μικροφωνική ως το μοναδικό ενισχυτικό σύστημα για όλα τα όργανα συμπεριλαμβανομένου των μικροφώνων. Αυτό θεωρώ το πιό πιθανό.

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Μανώλης Χναράκης said:

Γιατί όχι, που είναι όμως;

 

 

Στείλε mail στην πολιτική προστασία.

https://www.civilprotection.gr/el/epikoinonia

 

Αν και σε λίγο, όλη εστίαση μάλλον θα είναι κλειστή.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Άλλο παράδειγμα με εναλλακτικό setup.

 

Stage πιάνο, ηλεκτρακουστική κιθάρα, βιολί.

Και τα τρία συνδεδεμένα κατευθείαν σε κανονική μικροφωνική.

Το stage πιάνο από το line output στην μικροφωνική.

Η ηλεκτρακουστική κιθάρα συνδεδεμένη καρφί-καρφί στην μικροφωνική.

Το βιολί με κάψα συνδεδεμένο στην μικροφωνική.

1) Οι τρείς μουσικοί παίζουν instrumental μουσική, κανείς τους δεν τραγουδάει, δεν υπάρχει πουθενά μικρόφωνο.

2) Έστω πως ο κιθαρίστας τραγουδάει χωρίς μικρόφωνο.

 

Εδώ η μικροφωνική είναι καθαρά σε ρόλο ενισχυτή για τα όργανα και όχι για μικρόφωνα, αφού δεν υπάρχουν μικρόφωνα.

 

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου