Προς το περιεχόμενο

Copyright


ex-Πάνος Χελιδόνης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, yameth said:

 

Που λογικά εξυπηρετούν για να αποδείξουμε τη "βέβαια χρονολογία" που αναφέρεις;

 

 

 

Εγώ Γιάννη αυτό δεν το έχω καταλάβει ή μάλλον έχω μια λογική πιστεύω ένσταση.

Το google, το cdbaby και ιδίως τα bandcamp, soundcloud δεν παύουν να είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Πωλούνται, χρεωκοπούν και εξαφανίζονται. Μαζί και οι αναρτήσεις. Υποθέτω τα ίδια πρέπει να ισχύουν και για spotify, tidal κλπ.

Ή πχ έχεις ανεβάσει κομμάτια και λήγει η συνδρομή σου. Θα σου κατεβάσουν τα κομμάτια. Αυτό που θεωρητικά ισχυε, δηλαδή όχι κατοχρύωσες με ημερομηνία πχ 2015 ένα κομμάτι δεν ισχύει. Και μπορεί να το δείς το 2021 με το όνομα κάποιου άλλου

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 minute ago, dimsonic said:

 

Εγώ Γιάννη αυτό δεν το έχω καταλάβει ή μάλλον έχω μια λογική πιστεύω ένσταση.

Το google, το cdbaby και ιδίως τα bandcamp, soundcloud δεν παύουν να είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Πωλούνται, χρεωκοπούν και εξαφανίζονται. Μαζί και οι αναρτήσεις. Υποθέτω τα ίδια πρέπει να ισχύουν και για spotify, tidal κλπ.

Ή πχ έχεις ανεβάσει κομμάτια και λήγει η συνδρομή σου. Θα σου κατεβάσουν τα κομμάτια. Αυτό που θεωρητικά ισχυε, δηλαδή όχι κατοχρύωσες με ημερομηνία πχ 2015 ένα κομμάτι δεν ισχύει. Και μπορεί να το δείς το 2021 με το όνομα κάποιου άλλου

 

Η "βέβαια χρονολογία " είναι μια έννοια που έχει αποδεικτική αξία και οχι συστατική. 

Δεν χρειάζεται δηλαδή να περιαφθεί κάποιο πανηγυρικό τύπο,  αρκεί το "μέσον"  που χρησιμοποιείς να την αποδείξεις να μην μπορεί εύκολα και προφανώς  να αλλοιωθεί.  

ΟΛΑ μπορούν να αλλοιωθούν. 

Ενας επίορκος συμβολαιογραφος....ενα χακαρισμα στο youtube.....κ.ο.κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, LK said:

Η "βέβαια χρονολογία " είναι μια έννοια που έχει αποδεικτική αξία και οχι συστατική. 

Δεν χρειάζεται δηλαδή να περιαφθεί κάποιο πανηγυρικό τύπο,  αρκεί το "μέσον"  που χρησιμοποιείς να την αποδείξεις να μην μπορεί εύκολα και προφανώς  να αλλοιωθεί.  

ΟΛΑ μπορούν να αλλοιωθούν. 

Ενας επίορκος συμβολαιογραφος....ενα χακαρισμα στο youtube.....κ.ο.κ.

 

 

 

μα αυτό λεω. Αύριο το μέσον μπορεί να μην υφίσταται. Αρα τι γίνεται?

Πρέπει να έχουμε πχ χαρντ κοπυ κάποιας ημέρας όπου φαίνεται ότι ανέβηκε το κομμάτι στις 3/3/2020?

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Just now, dimsonic said:

 

 

μα αυτό λεω. Αύριο το μέσον μπορεί να μην υφίσταται. Αρα τι γίνεται?

Πρέπει να έχουμε πχ χαρντ κοπυ κάποιας ημέρας όπου φαίνεται ότι ανέβηκε το κομμάτι στις 3/3/2020?

 

Ενα screen shot πχ....ειναι κάτι.

Ενα screen shot με επικύρωση δικηγόρου ειναι κατι παραπάνω. 

Ενα screen shot συνημμένο σε μια συμβολαιογραφικη πραξη ακαμα καλλιτερα...κ.ο.κ.

Απλά ηθελα να πω οτι "η βέβαια χρονολογία " μπορεί να προκύπτει απο οτιδήποτε. 

Πχ φανταστείτε ενα βιντεοκλίπ.ενος καλλιτεχνη ,του ψ , που ισχυρίζεται οτι το τραγουδι που του εκλεψε το 2003 ο χ το εγραψε και γυρισε το κλιπ του το 2002....και καπου σε ενα πλανο φαίνεται (στο κλιπ του ψ) ενα ξεχασμένο πρόγραμμα απο την ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LK μου έδωσες ιδέα.

Πάω να βγάλω cd με ημερομηνία 1970 (τριών χρονών ήμανε τότενες), να το μοιράσω σε μερικούς φίλους.

Θα έχει μέσα το thriller, το like a virgin, το stairway to heaven, και ένα σωρό άλλες μεγάλες επιτυχίες.

Για να μάθει ο κόσμος δηλαδής τι μπορεί να συνθέσει ένα ταλέντο τριών χρονών.

Και μετά θα συνεργαστούμε για τις αγωγές που θα στέλνουμε.

Και θα περιμένω μετά τις καραβιές με τα φράγκα να συνωστίζονται στην τράπεζα.

 

Γατάκια, σας έχω!

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

 

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 minute ago, dimsonic said:

Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

 

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 

Ναι ισχυουν ολα αυτα που γράφεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να αποδειχθεί για την ιστορία ο δημιουργός ενός έργου αν πριν δημοσιεύσει είχε φροντίσει να δημιουργήσει σοβαρά αποδεικτικά, απλά μην περιμένεις χρήματα ακόμα και αν κάποιος έχει κερδίσει χρήματα από την δουλειά σου, για την ιστορία μιλάμε, αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει, δεν ξέρω βέβαια πόσο πιθανός είναι ένας επίορκος συμβολαιογράφος...

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

 

25 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

 

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 

Μα κι εσυ για να κατοχυρώσεις τα δικά σου δικαιώματα δεν μιλάς; Εσυ σαν συνθετης.

Νομίζω τα μπερδεύεις. Δεν μιλάς ως δημιουργός.

Οι "εταιρίες" που αναφέρεις είναι οι εταιρείες publishing που θα απευθυνθείς για να διαφυλάξουν το έργο σου και να πληρωθείς για κάθε εκμετάλλευση του.

Οταν όμως εσυ παίζεις μουσική άλλου, καλά κανουν και επεμβαίνουν. Εχουν λάβει το δικαίωμα απο τον δημιουργό. Δεν είναι ανεξέλεγκτες όπως αναφέρεις.

Αν εσυ αισθάνεσαι τωρα... αδύναμος απέναντι στις εταιρίες αυτες γιατι θελεις να τα κανεις όλα μονος σου, δεν εχεις παρα να συμβληθείς με μια απο αυτες όπως καναμε επι δεκαετίες με τις δισκογραφικές για τα publishing rights.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 minutes ago, yameth said:

 

Μα κι εσυ για να κατοχυρώσεις τα δικά σου δικαιώματα δεν μιλάς; Εσυ σαν συνθετης.

Νομίζω τα μπερδεύεις. Δεν μιλάς ως δημιουργός.

Οι "εταιρίες" που αναφέρεις είναι οι εταιρείες publishing που θα απευθυνθείς για να διαφυλάξουν το έργο σου και να πληρωθείς για κάθε εκμετάλλευση του.

Οταν όμως εσυ παίζεις μουσική άλλου, καλά κανουν και επεμβαίνουν. Εχουν λάβει το δικαίωμα απο τον δημιουργό. Δεν είναι ανεξέλεγκτες όπως αναφέρεις.

Αν εσυ αισθάνεσαι τωρα... αδύναμος απέναντι στις εταιρίες αυτες γιατι θελεις να τα κανεις όλα μονος σου, δεν εχεις παρα να συμβληθείς με μια απο αυτες όπως καναμε επι δεκαετίες με τις δισκογραφικές για τα publishing rights.

 

δεν μπερδεύω τίποτα.

Τα covers ακόμα περνάνε ελεύθερα. Απλά το πιό πιθανό είναι να γελάστηκε ο αλγόριθμος γιατί είχε γίνει πιστό το cover.

Και εγώ το βάζω ως παράδειγμα για το πως δουλεύουν πλέον οι εταιρείες και μάλιστα πολλές φορές (πχ αναφέρθηκε σ αυτό πριν λίγες μέρες ο Lee Sklar όταν έπαιξε επάνω σε κομμάτι της Carly Simon και η ίδια η Carly Simon δεν είχε ιδέα ότι κατέβηκε το βίντεο και γιατί κατέβηκε το -εκπαιδευτικο- βίντεο). 

Οι ac/dc μπλοκάρουν βίντεο του Beato επειδή παίζει ο ίδιος ένα riff. Ή ακόμα ένα riff που μοιάζει. 

Εγω δεν αισθάνομαι αδύναμος. Τουλάχιστον γι αυτό. Υπάρχουν πολλοί σοβαρότεροι λόγοι να αισθάνομαι αδύναμος στην ηλικία μου. Νιώθω όμως την αδυναμία του OP, του παιδιού μου και των ανηψιών μου που ασχολούνται με το είδος και ζούν σε ένα κόσμο που είτε θέλει να τους εκμεταλλευτεί ή απλώς να τους κλέψει.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου