blue Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Clave_(rhythm) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Ναι.. ενδιαφέρον, αλλά μπερδεύομαι :) Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις λίγο, αν ξέρεις; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Aμέ! :lol: Όλα τα λεφτά στους λάτιν ρυθμούς είναι το κλάβε τους.Το κλάβε είναι 2 ξυλάκια που κρατάει ένας φαινομενικά κομπάρσος σε λάτιν μπάντες,ο οποίος τελικά αποδεικνύεται οτι κάνει ΟΛΗ τη δουλειά!Δλδ όλος ο ρυθμός χτίζεται πάνω σε αυτό το κλάβε και όχι στο μέτρημα του αν είναι το κομμάτι 4/4 ή κάτι άλλο.Μάλιστα οι τεράστιοι μάγκες (εγώ και 2 κουβανοί :lol: ) κρατάνε με το πόδι τους το κλάβε και όχι τέταρτα! Η διαφορά μεταξύ ρυθμών στη λάτιν είναι κυρίως στο κλάβε και το τέμπο.Υπάρχουν διαφορετικά κλάβε ανάλογα με το είδος ,αλλά και διαφορετικά κλάβε ακόμα και σε ένα συγκεκριμένο είδος.Στο tango,ένα από τα σπουδαία πράγματα που έκανε ο Piazzola είναι οτι έβγαλε δικό του κλάβε! Στην bossa συνήθως χρησιμοποιείται το 2-3 και το 3-2 που περιγράφονται στο λινκ που σου έδωσα.Ειδικά στην μπόσα είναι σημαντικό να προσέξεις ότι το χαρακτηριστικό feel δίνεται από τα μισά που μετράει το μπάσο ακόμα και αν το κομμάτι ειναι μετρημένο σε τέταρτα.Κοινώς βγάζεις το κλάβε όπως είναι γραμμένο,αλλά το παίζεις μετρώντας μισά για να ακουστεί πιο σωστό. Ένας τρόπος να παίξεις samba είναι να παίξεις ακριβώς το ρυθμικό της bossa πολύ πιο γρήγορα. Για τα άλλα είδη δεν ξέρω πολλά,αλλά αν χρειάζεσαι μπορώ να κοιτάξω και να σου πω περισσότερα. :) Ενα σημαντικό (αν και αυτονόητο) είναι οτι οι αξίες πρέπει να παίζονται ΑΚΡΙΒΩΣ για να ακουστεί καλά,δλδ δεν συγχωρούνται μικρολαθάκια στο μέτρο καθώς χάνεται όλο το groove. :wink: https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pastelius Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Ειδικά στην μπόσα είναι σημαντικό να προσέξεις ότι το χαρακτηριστικό feel δίνεται από τα μισά που μετράει το μπάσο ακόμα και αν το κομμάτι ειναι μετρημένο σε τέταρτα. Aκριβως... :wink: :wink: feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Ευχαριστώ πολύ Blue!!! Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που λες! Ναι, είναι όντως χτυπητό το ότι εκεί παίζει η όλη ιστορία, κι ότι από εκεί δίνεται το όλο groove. Θα το ψάξω και άλλο, και ελπίζω να καταλάβω περισσότερα. Έχει ασχοληθεί κανείς με το να *γράψει* τέτοια κομάτια;; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kontras Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Nαι φίλε, εγώ, σε τί θα μπορούσα να σε βοηθήσω; Dreamers come and go, but a dream's forever Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 :) Στις παραπάνω ερωτήσεις μου :lol: Ψάχνω να μπω λίγο περισσότερο στη λογική αυτών των χορών, δηλαδή τι διαφορές έχουνε, ποια χαρακτηριστικά έχει το κάθε είδος, τα cliche τους, πώς είναι ένα τυπικό merengue κομάτι ας πούμε, ή μια τυπική salsa :) Ή γράφοντας salsa πώς θα δώσεις στο κομάτι το αντίστοιχο feel; Καταλαβαίνεις τι εννοώ; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kontras Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Ρίξε μια ματιά σ αυτό το link http://www.ruedausa.com/Counting.html Θα σου λύσει τις πρώτες απορίες περί μετρήματος, γιατί ΚΑΙ εκεί είναι η διαφορά. Εγά θα έβαζα τις διαφορές σε 3 ισότιμες ενότητες 1. Ρυθμός 2. Ταχύτητα 3. Επιλογή κρουστών Πάντως γενικότερα, και θεωρητικά, διαφορές υπάρχουν άπειρες ανάμεσα στα latin κομμάτια. Π.χ. τί κάνει ένα κομμάτι Rock, και όχι Soft Rock ή Hard Rock, ή Prog Rock, ή χίλια δυο άλλα ή. Οι χοντρές χοντρές διαφορές τους είναι α. στον ρυθμό (πχ 4/4, 6/8 κλπ) και το κυριότερο (κατά τη δική μου γνώμη) στην επιλογή κρουστών Dreamers come and go, but a dream's forever Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Ε, διάλεξε ένα χαρακτηριστικό κομμάτι απο το κάθε είδος, μελέτησέ το, μελέτησε όλα τα μέρη του ανα όργανο, και μετά αρχισε σιγά σιγά να παραφράζεις, για να βγάλεις και κάτι δικο σου. Τι άλλο μπορείς να κάνεις? Αλλο δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανένας. Μονος σου οτι κάνεις, Έτσι είναι αυτά Βρές και παρτιτούρες με σχετικά υποδείγματα, μια βόλτα στα μαγαζιά με βιβλία μουσικής, η σε δικτυακά και κάτι θα βρείς. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση