Psychorose25 Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στην παρέα, έχω μία 1997 Gibson Les Paul Studio με Rosewood fretboard. Το χρώμα του fretboard είναι αρκετά ανοιχτό κάτι το οποίο με τα χρόνια όλο και περισσότερο άρχισε να μην μου αρέσει. Έψαχνα εάν υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορεί κάποιος να σκουρύνει το χρώμα μίας ταστιέρας. Βρήκα λοιπόν για το ''Ebonizing'' . Γνωρίζεται κάποιον ''επαγγελματία" που αναλαμβάνει μία τέτοια διαδικασία και να κάνει καλή δουλειά ? (καθώς φοβάμαι να το αναλάβω εγώ ο ίδιος). Είναι ασφαλές για το fretboard? Mε την πάροδο του χρόνου θα φύγει το χρώμα που θα προστεθεί στην ταστιέρα? Θα βγάζει μαυρίλες μετά από ώρες παιξίματος? Επηρεάζονται τα inlays από το χρώμα? Εκτιμώ την οποιαδήποτε πληροφορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Επεξεργασμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 από Psychorose25 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Solitude Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Ενδιαφερον θέμα. Και πολυ σωστες οι ερωτησεις του φιλου. Για πεστε μας οι γνωριζοντες tips... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 ιστορίες από το ίντερνετ σου παραθέτω https://www.stlamateurluthier.com/2018/06/scourge-of-ebonized-fretboards.html και θα τον άκουγα γιατί δεν μου αρέσει η ιδέα ούτε εμένα 1) λόγο του ότι η διαδικασία περιέχει σκουριά 2) όπου λένε ότι είναι ανθεκτικό αναφέρονται σε έπιπλα και όχι σε ταστιέρες 3) η αξία της κιθάρας σου θα μειωθεί σε νορμάλ ειλικρινείς καταστάσεις kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Psychorose25 Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 9 λεπτά πριν, Άγιος είπε 1) λόγο του ότι η διαδικασία περιέχει σκουριά Εάν συνδυαστεί με refretting δουλειά, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. 10 λεπτά πριν, Άγιος είπε 2) όπου λένε ότι είναι ανθεκτικό αναφέρονται σε έπιπλα και όχι σε ταστιέρες Πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν-σαν αυτή την τεχνική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, Psychorose25 είπε Εάν συνδυαστεί με refretting δουλειά, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν-σαν αυτή την τεχνική. δεν μου αρέσει η ιδέα ότι θα βάζω τα δάκτυλα μου σε κάτι σκουριασμένο, αυτό λέω. θα βρεις άλλες αναρτήσεις στο ίντερνετ που προτείνουν αυτή την τεχνική ανεπιφύλακτα, εγω σου παρέθεσα αυτή που μου αρέσει εμένα, όπως κάνω πάντα 1 kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rgxinap Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 1 hour ago, Psychorose25 said: Καλησπέρα στην παρέα, έχω μία 1997 Gibson Les Paul Studio με Rosewood fretboard. Το χρώμα του fretboard είναι αρκετά ανοιχτό κάτι το οποίο με τα χρόνια όλο και περισσότερο άρχισε να μην μου αρέσει. Έψαχνα εάν υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορεί κάποιος να σκουρύνει το χρώμα μίας ταστιέρας. Βρήκα λοιπόν για το ''Ebonizing'' . Γνωρίζεται κάποιον ''επαγγελματία" που αναλαμβάνει μία τέτοια διαδικασία και να κάνει καλή δουλειά ? (καθώς φοβάμαι να το αναλάβω εγώ ο ίδιος). Είναι ασφαλές για το fretboard? Mε την πάροδο του χρόνου θα φύγει το χρώμα που θα προστεθεί στην ταστιέρα? Θα βγάζει μαυρίλες μετά από ώρες παιξίματος? Επηρεάζονται τα inlays από το χρώμα? Εκτιμώ την οποιαδήποτε πληροφορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας οσο πιο ξερό ειναι το ξύλο τοσο θα ανοίγει το χρώμα του, όσο πιο πολύ παίζεις τόσο πιο πολύ θα μαυρίζει απο τα έλεα του ιδίου του σώματός σου. Ισως να το περναγες και με λεμον οιλ 2-3 φορές τον χρόνο. οπως καταλαβαίνεις είμαι άκρως αντίθετος με αυτο που πας να κάνεις, αν είσαι τόσο τρελαμένος, τότε βάλε προσωρινά μαύρο ξυλόστοκο έτσι να μην σου μείνει το χατήρι (φεύγει αέρα με ξυραφάκι) αλλά και αυτο παρακινδυνευμένο είναι. Αν δεν σου αρέσει η κιθάρα, δώστην και παρε μια άλλη, η απλά πάρε μια άλλη. Να σου πω την δικιά ου ιστορία, πάντα ήθελα μια καταλευκη στρατ με μαπλ ταστιέρα... ε μετετρεψα την 1980 Aria μου, αρχικά κανονικά sunburst, rosewood σε λευκή με βάψιμο και άλλαξα και μπράτσο σε ένα με μαπλ ταστιέρα. Μια χαρά έπαιζε, αλλά με έτρωγε το σαράκι να την επαναφέρω. Τελικα το κατάφερα, και μηδενικές απώλειες (μου βγήκε η πίστη με το white spirit). Δεν άκουγα βλέπεις οταν με συμβούλευαν να μην το κάνω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Psychorose25 Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Ευχαριστώ πολύ για συμβουλές σας και τις ιστορίες σας. Γνωρίζετε κάποιον ''σωστό'' επαγγελματία που να αναλαμβάνει μία τέτοια διαδικασία έτσι ώστε να με συμβουλέψει και εκείνος για την δουλειά αυτή? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Βρες τον Κώστα Κακανιάρη στο www.jokergguitars.gr 1 Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δυστυχώς η εμπειρία μου με την "σκούρυνση" ταστιέρας δεν συνηγορεί προς αυτό. Ο χημικός τρόπος αποκλειεται, αφου αυτός αφορά ακατεργαστο ξυλο, προ ή στο στάδιο κατασκευής. Από τα χρώματα εμποτισμού που ειναι είναι πιο κατάλληλα γι αυτη τη δουλειά, δηλ. ανιλίνη spirit based και india ink, έχω δοκιμάσει μονο το πρώτο, αλλα δυστυχώς αφηνει υπόλειμμα στα δάχτυλα καθώς παίζεις. Επίσης ειναι πολύ εύκολο να γινει χάος. Να εισχωρήσει ανιλίνη, μεσω τριχοειδούς φαινομένου, βαθιά μεσα σε μικρά ή και αόρατα cracks στο βερνίκι. Επίσης, θα χρειαστεί να αφαιρεθεί το χρώμα πάνω απο τα inlays. Η ανιλίνη επίσης είναι συνδεδεμενη με διάφορες επιβαρυνσεις της υγείας. Θεωρώ τον καλύτερο τρόπο για να γινει αυτό, το "Fenderizing", δηλ να βαφεί μαύρη η ταστιερα και να πεσει πανω matte βερνίκι ή απλό σήλερ, όπως ακριβώς κανει η Fender. Αλλά ειναι διαδικασία πολύ πέραν του "απλού". 1 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Psychorose25 Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Δυστυχώς η εμπειρία μου με την "σκούρυνση" ταστιέρας δεν συνηγορεί προς αυτό. Ο χημικός τρόπος αποκλειεται, αφου αυτός αφορά ακατεργαστο ξυλο, προ ή στο στάδιο κατασκευής. Από τα χρώματα εμποτισμού που ειναι είναι πιο κατάλληλα γι αυτη τη δουλειά, δηλ. ανιλίνη spirit based και india ink, έχω δοκιμάσει μονο το πρώτο, αλλα δυστυχώς αφηνει υπόλειμμα στα δάχτυλα καθώς παίζεις. Επίσης ειναι πολύ εύκολο να γινει χάος. Να εισχωρήσει ανιλίνη, μεσω τριχοειδούς φαινομένου, βαθιά μεσα σε μικρά ή και αόρατα cracks στο βερνίκι. Επίσης, θα χρειαστεί να αφαιρεθεί το χρώμα πάνω απο τα inlays. Η ανιλίνη επίσης είναι συνδεδεμενη με διάφορες επιβαρυνσεις της υγείας. Μπορεί με συχνό πέρασμα από lemon oil να στρώσει η να καλυτερεύσει η απόχρωση του rosewood? Υπάρχουν lemon oil που αποδίδουν πιο έντονες αποχρώσεις σε Rosewood ταστιέρες ή είναι όλα ίδια. 22 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Θεωρώ τον καλύτερο τρόπο για να γινει αυτό, το "Fenderizing", δηλ να βαφεί μαύρη η ταστιερα και να πεσει πανω matte βερνίκι ή απλό σήλερ, όπως ακριβώς κανει η Fender. Αλλά ειναι διαδικασία πολύ πέραν του "απλού". Τι αίσθηση* ξύλου θα αφήσει το matte βερνίκι *(maple, rosewood, ebony) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση