Nestoras Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 13 ώρες πριν, fusiongtr είπε Το συσχετίζω ας πούμε κάπως, με το eq που χρησιμοποιούν πολλοί metal κιθαρίστες στον ενισχυτή, το V shape, για να έχουν big sound. Με ενισχυμένα μπάσα - πρίμα (άκρες δηλαδή), και χαμηλότερα μεσαία, ακούγεσαι "μεγαλύτερος". Απλά η γνώμη μου. Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix. InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Nestoras said: Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix. Διαφωνώ, και προσθέτω ότι μιλάω για ρυθμικά (εκεί που θέλεις big sound), όχι για σόλο (που θέλεις fat sound). Επεξεργασμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Εάν είναι η μοναδική κιθάρα, χωρίς άλλα όργανα στις ίδιες συχνότητες, έχει όντως τεράστιο ήχο. Εάν υπάρχουν κι άλλα, θέλει τα τονισμένα μεσαία ώστε να καθίζει σωστά στο μιξ. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 8 ώρες πριν, dimsonic είπε Αν ήθελα να κάνω audition έναν παίκτη θα του έδινα τελε και θα τον έβαζα να παίξει καθαρά. Αν τα έπαιζε προφανώς θα μπορούσε να παίξει και τα βρώμικα. Προφανώς όχι. Ο έλεγχος του βρώμικου ήχου δεν είναι απλό πράγμα. Βέβαια αν δεν έχει παίξει κάποιος με βρώμικο ήχο κι εννοώ βρώμικο, όχι λίγο ντραιβακι, δεν το καταλαβαίνει αυτό. 6 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Spyros Delta said: Ο έλεγχος του βρώμικου ήχου δεν είναι απλό πράγμα. Είναι πολύ δύσκολος. Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα ακόμα. Θα το λέω και θα το φωνάζω. Άλλη μελέτη κάνεις για το καθαρό παίξιμο, και άλλη για το βρώμικο. Διαφορετικό φραζάρισμα πρώτα απ' όλα. Είναι σαν δύο διαφορετικά όργανα. Επεξεργασμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 7 minutes ago, fusiongtr said: Είναι σαν δύο διαφορετικά όργανα Ακριβως. Αλλο παιξιμο το εντελως clean, αλλο παιξιμο στο breakup, αλλο στο crunch, αλλο στο distortion. 8 minutes ago, fusiongtr said: φραζάρισμα Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rgxinap Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 8 hours ago, Nestoras said: Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix. scooped mids λέγεται, metallica, exodus, slayer, anthrax, και ακόμα πιο έντονα και επιτυχημένα οι Pantera, και όλοι οι μεταγενέστεροι είχαν αυτον τον ήχο. 28 minutes ago, gkourmoul1 said: Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα. μήπως (ΦΡΑΣΗ) φρασρισμα, ελληνιστί, απο το phrase=φρέιζ-->φραζάρισμα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Εγω πιο πολυ τη "φρεζα" σκεφτομουν, παρα τη "φραση" Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, gkourmoul1 said: Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα. Είναι το phrasing. Ο τρόπος δηλαδή που εκφέρεις μουσικό λόγο. Το πώς σχηματίζεις φράσεις, πώς τις "προφέρεις", οι τονισμοί σου, το χτύπημά σου, οι χρόνοι σου, τα υλικά που χρησιμοποιείς, και ο τρόπος που τα χρησιμοποιείς για τον σχηματισμό φράσεων. Κατά την γνώμη μου είναι το σημαντικότερο "συστατικό" σε έναν μουσικό, και δίνει την προσωπική του ταυτότητα. EDIT: Για να το καταλάβεις καλύτερα, θα σου δώσω δύο παραδείγματα. 1. Δώσε σε 10 διαφορετικούς μουσικούς (ασχέτως οργάνου) τις ίδιες νότες (άσχετα από χρόνους) και άφησέ τους να τις παίξουν. Θα ακούσεις 10 διαφορετικές εκδοχές αντιμετώπισης φράσεων. 2. Ο Scott Henderson κατά την γνώμη μου είναι ένας από τους μάγους του phrasing. Λέγεται καθ' υπερβολήν, ότι αν του δώσεις 4 νότες, μπορεί να παίζει όλο το βράδυ μόνο με αυτές, χωρίς να καταλάβεις ότι παίζει μόνο 4 νότες, ή να βαρεθείς. Επεξεργασμένο 3 Σεπτεμβρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση