Προς το περιεχόμενο

Tube amp vs Solid state amp (καθαρά) σε χαμηλές εντάσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή βλέπω μάχη σχετικά με το θέμα, θα ήθελα να καταθέσετε τις απόψεις σας εδώ.

Πιστεύω ότι θα έχει ενδιαφέρον.

Αναφερθείτε μόνο στα καθαρά σε χαμηλές εντάσεις (σπιτιού).

Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα για κάθε επιλογή.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, dimsonic said:

Oops I did it again....

 

Πιστεύω ότι είναι για καλό.

 

Η δική μου άποψη πάνω στο θέμα, είναι ότι οι solid state έχουν πολύ πιο γραμμική απόκριση στην ένταση, πράγμα που τους κάνει πολύ πιο προβλέψιμους στις αλλαγές έντασης.

Σε κάποια είδη μουσικής αυτό είναι ζητούμενο.

 

Για τέτοια κατάσταση (σπιτική) λοιπόν, εγώ είμαι μάλλον υπέρ των solid state, εκτός και αν το ζητούμενο, είναι το φυσικό κομπρεσάρισμα/παραμόρφωση ενός λαμπάτου.

Γιατί υπάρχουν καθαρά και καθαρά.

Δεν ξέρω τι εννοεί κάποιος όταν λέει "καθαρά".

Ακόμα και στην κλασσική jazz πχ, τα καθαρά .... δεν είναι πραγματικά  "καθαρά".

Ένα κλικ (ίσως και περισσότερο) breakup το έχουν.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια άποψη μετράει πιο πολύ?

Του κουφού ή του νυχτεριδάτου?

Του έμπειρου ή του άπειρου?

Αυτουνού (sic) που χει παίξει με 100 ενισχυτές και καταλαβαίνει διαφορές και αυτουνού που χει παίξει με 100 και τους ακούει όλους ίδιους?

Αυτουνού (πάλι sic) που θα παίξει με 100 ενισχυτές, 99 λαμπάτους και 1 τρανζιστοράτο και θα διαλέξει το δεύτερο? 

Η άποψη του επαγγελματία ή του ερασιτέχνη? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την μικρή εμπειρία που έχω με τους μεν και με τους δε, και χρησιμοποιώντας τους κατά 99% ως πλατφόρμα πεταλιών, έχω να παρατηρήσω ότι δεν υπάρχει τooόσο μεγάλη διαφορά στον τόνο (πχ παιζοντας ένα ακόρντο), αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά κατά το παίξιμο. Με SS δεν μπορώ να παίξω, διότι δεν έχει δυναμικές. Δεν ανταποκρίνεται στο παιξιμό μου.

 

Για παράδειγμα mv50ac vs ac10. Ακριβώς ίδιος τόνος, ειδικά σε υψηλές εντάσεις. Με τον πρώτο δεν μπορώ να παίξω καθόλου, είτε με πετάλια, είτε χωρίς. Με περιορίζει αφάνταστα. Ο ήχος είναι κοντά, εάν φωτογραφήσεις ένα στιγμιότυπο. Εάν συγκρίνεις ένα κομμάτι ολόκληρο, τότε ο λαμπάτος έχει εντελώς άλλο ήχο. Και δεν μιλώ για μεταλ.

 

Και στον ήχο διακρίνω διαφορά, φυσικά. Όλοι οι λαμπάτοι έχουν ένα κομπρεσάρισμα και μια γλύκα, που δεν την συναντώ σχεδόν σε κανέναν ss ή υβριδικό που έχω δοκιμάσει. Και όλους τους δοκιμάζω σπίτι με χαμηλές εντάσεις.

 

 

3 minutes ago, fusiongtr said:

οι solid state έχουν πολύ πιο γραμμική απόκριση στην ένταση, πράγμα που τους κάνει πολύ πιο προβλέψιμους στις αλλαγές έντασης.

Σε κάποια είδη μουσικής αυτό είναι ζητούμενο.

 

Γιαυτό υπάρχουν οι κομπρέσσορες. Ένα κλικ και όλα είναι φλατ και προβλέψιμα...

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι πολλοί τζαζίστες παίζουν με Henriksen ενισχυτές, με jazz chorus, ή με polytone.

 

Κάποιο λόγο έχουν ....

 

EDIT: Βρε τραμπαρίφα, κανενός η άποψη δεν μετράει περισσότερο.

Όποιος θέλει ενστερνίζεται οποιαδήποτε άποψη.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω επειδη ξεκινησα τη φαση ξερω το εξης:

Single ended καθαρα ειτε ειναι λαμπα ή τρανζιστορ ειναι καλυτερα απο ΑΒ ή D.

 Και ο κατανα δεν ειναι single ended ουτε A.

Αλλα μπαινει στην κουβεντα και το ολο πακέτο.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, gkourmoul1 said:

Γιαυτό υπάρχουν οι κομπρέσσορες. Ένα κλικ και όλα είναι φλατ και προβλέψιμα...

 

Δεν είναι το ίδιο.

Αν ήταν έτσι, βάζοντας έναν κομπρέσορα σε έναν solid state, πετυχαίναμε το κομπρεσάρισμα ενός λαμπάτου.

Το να βάλεις κομπρέσορα σε λαμπάτο, δεν τον κάνει να έχει γραμμική απόδοση σε διαφορετικές εντάσεις, άσε δηλαδή που όσο ανεβαίνει η ένταση, το κομπρεσάρισμα αυξάνεται.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, fusiongtr said:

 

Δεν είναι το ίδιο.

Αν ήταν έτσι, βάζοντας έναν κομπρέσορα σε έναν solid state, πετυχαίναμε το κομπρεσάρισμα ενός λαμπάτου.

 

Δεν θα άντεχα κι άλλη αναισθησία από τον SS. Ήδη δεν ακούει καθόλου...

 

Αυτό που κάνω με τον κομπρέσσορα είναι όταν παίζω σε χαμηλή ένταση έναν λαμπάτο, όπου δεν υπάρχει το φυσικό κομπρεσάρισμα, να τον χρησιμοποιώ και ο ήχος να θυμίζει λίγο τον ενισχυτή σε ψηλή ένταση, όπου κομπρεσάρει, γεμιζει μπασο κλπ. Ο κομπρέσσορας σε χαμηλές εντάσεις μεταμορφώνει τον ήχο προς το καλύτερο. Και μιλώ για cleanish, bluesy και ροκ ήχο.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποια είναι η "ένταση σπιτιού".

Για ποσά db μιλάμε ακριβώς;

80,85,90?

Και το δωμάτιο πόσα τ.μ. ειναι;

10,15,20?

Και τι έχει μέσα;

Καναπέ,κουρτίνες ;

Και τι πάχος έχουν οι τοίχοι;

Και τη μόνωση το κτίριο;

 

Το "ένταση σπιτιού" δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου