Superfunk Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, dimsonic είπε Μήπως κατα την διάρκεια του βασικού mix δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε dynamic εργαλεία? Φυσικά και πρέπει να χρησιμοποιούμε. Διακρίνω μια σύγχυση μεταξύ master bus και individual tracks. Στο master bus πολλοί δεν χρησιμοποιούν τίποτα , πολλοί ένα πολύ ελαφρύ "glue" bass comp και κάποιο ελαφρύ character eq. Εγώ ανήκω στους δεύτερους. Επεξεργασμένο 18 Αυγούστου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Just now, Superfunk said: Φυσικά και πρέπει να χρησιμοποιούμε. Διακρίνω μια σύγχυση μεταξύ master bus και individual tracks. elaborate freely πχ.... όταν είμαι σε φάση mastering του stereo out... πολλές φορές αν δεν μου κάθεται κάτι στο τελικό αποτέλεσμα, γυρνάω πάλι στο μιξ και ξαναδοκιμάζω το μαστερ. Πρέπει να επιμείνω με το master σώνει και καλά? τι είναι glue comp? (μη μου πεις google it, το έχω κάνει και δεν έχω καταλάβει ποτέ.) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, dimsonic είπε Πρέπει να επιμείνω με το master σώνει και καλά? Όχι κανονικά η μίξη σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο τέλεια γίνεται. Το μαστερινγκ ποτέ δεν θα σου διορθώσει τεράστια προβλήματα συχνοτικου περιεχομένου και ΠΟΤΕ δεν θα σου διορθώσει πρόβλημα ξεχωριστών tracks (οργάνων δηλ.) Επεξεργασμένο 18 Αυγούστου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Just now, Superfunk said: Όχι κανονικά η μίξη σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο τέλεια γίνεται. Το μαστερινγκ ποτέ δεν θα σου διορθώσει τεράστια προβλήματα συχνοτικου περιεχομένου και ΠΟΤΕ δεν θα σου διορθώσει πρόβλημα ξεχωριστών tracks (οργάνων δηλ.) ΟΚ, αρα καλά το έχω ως εδώ. Προσπαθώ, αλλά...οκ δε μενω πάντα ευχαριστημένος. Ερώτηση ...θα προσπαθήσω να το κάνω λιανά.... Πολλές φορές, το τελικό μου αποτέλεσμα, δεν λέω μάστερ, τελικό λεω, είναι...πως να το πω... raw, είναι brutal, είναι τραχύ, χωρίς η αρχική πρόθεση να είναι να βγεί ως έτσι αγριωπό. Πως μπορεί να γίνει πιό....ευγενικό, το ακούω σε πολλά δείγματα, αλλά ακόμα δεν το κατάφερα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, dimsonic είπε ΟΚ, αρα καλά το έχω ως εδώ. Προσπαθώ, αλλά...οκ δε μενω πάντα ευχαριστημένος. Ερώτηση ...θα προσπαθήσω να το κάνω λιανά.... Πολλές φορές, το τελικό μου αποτέλεσμα, δεν λέω μάστερ, τελικό λεω, είναι...πως να το πω... raw, είναι brutal, είναι τραχύ, χωρίς η αρχική πρόθεση να είναι να βγεί ως έτσι αγριωπό. Πως μπορεί να γίνει πιό....ευγενικό, το ακούω σε πολλά δείγματα, αλλά ακόμα δεν το κατάφερα Επικεντρωσου στο να καταλάβεις τις βασικές συχνοτικες περιοχές ,χοντρά χοντρά τα 50,100,500,1000 και 10000 hz και πως μπορείς να διορθώσεις και το κάθε όργανο ξεχωριστά αλλά και το stereo out. Τα μεγαλύτερα λάθη εκεί γίνονται συνήθως. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, MGs said: φουνάρα 5 hours ago, Superfunk said: αΦτο τι ινε? Έλα ρε συ, είναι αυτό που λέμε "κι από μωνή .... φουνάρα η κυρία". Επεξεργασμένο 18 Αυγούστου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Έλα ρε συ, είναι αυτό που λέμε "κι από μωνή .... φουνάρα η κυρία". Τι να την κάνει τη φωνή αφού υπάρχουν ΠΛΑΓΚ ΙΝ για αυτές τις δουλειές βέβαια αν θες το κάνεις και με χαρντγουερ για πΓιο ζεστό ηχο. Αλλά εκεί πρέπει να κΣερεις να μικΣαρεις ντραμΖ. Επεξεργασμένο 18 Αυγούστου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, Superfunk said: Τι να την κάνει τη φωνή αφού υπάρχουν ΠΛΑΓΚ ΙΝ για αυτές τις δουλειές βέβαια αν θες το κάνεις και με χαρντγουερ Εσύ είσαι πολύ προχώ φίλως, χρησιμοποιείς και τα ανάλογα βοηθήματα για δουλειά .... σε βάθος. Τελικά ο μαστεράς βάζει ένα τελευταίο χεράκι πριν την βγάλουν στο κλαρί. Αφτό ήνε? Επεξεργασμένο 18 Αυγούστου 2020 από fusiongtr Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 9 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Εσύ είσαι πολύ προχώ φίλως, χρησιμοποιείς και τα ανάλογα βοηθήματα για δουλειά .... σε βάθος. Πάντα. Γεια μεια υπολιπΣις ζουμαι. 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Share Δημοσιευμένο 18 Αυγούστου 2020 Σωστή ενορχήστρωση-αξιες-διαδοχικότητα-αρμονια, σωστή χρήση/διαμόρφωση compression/limiter και eq σε κάθε track ανάλογα με την φύση και τονική πρόοδο του οργάνου στη σύνθεση , σωστή χρήση reverb/delay και τοποθέτηση στη στερεοφωνία, σωστό send και return στα bus, track groups κλπ. σωστές εντάσεις στα track ανάλογα με το στυλ, το πλήθος και το είδος των οργάνων στην ενορχήστρωση και αφού όλα είναι εντάξει, τότε πάμε στην συνολική μίξη αφού αφήνουμε ένα περιθώριο για να δουλέψει το μαστερινκ και τα εργαλεία του, με συνολικό compression-eq-limiting-στερεοφωνική βελτίωση για να ισορροπήσουμε τα ακουστικά στοιχεία της και να βελτιστοποιήσουμε την αναπαραγωγή της στα διάφορα ηχητικά συστήματα και μέσα. Απλά πράγματα, γιατί παιδεύεστε? Τι δεν καταλαβαίνετε? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 3 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση