Guru pipityri Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 OP Guru Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 7 λεπτά πριν, cigaret13 είπε Δάσκαλε ανάμεσα στην Λα και στην Σι υπάρχει ημιτόνιο; Πως είχα την εντύπωση ότι η Μι με την Φα και η Λα με την Σι έχουνε στενές σχέσεις..; Ξανά με τoν κηδεμόνα σου!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Μόλις τώρα, pipityri είπε Ξανά με τoν κηδεμόνα σου!!! Την βέργα ξέχασες! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Dr. No Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 C F G# Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 OP Guru Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε C F G# Λίγο πιο σαφής? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Dr. No Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, pipityri είπε Λίγο πιο σαφής? Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , όλα ματζόρε Επεξεργασμένο 15 Ιουλίου 2020 από >PE-LD< Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 3 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , όλα ματζόρε >PE-LD< αυτά είναι.... μόλις σε ερωτεύτηκα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 OP Guru Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 4 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , ολα ματζόρε Ρίξε μια πιο προσεχτική ματιά, ακόμα καλύτερα, παίχτο. Θα επανέλθω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoukou Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Εμένα λόγω μπάσου στο τέλος το αυτί μου κλειδώνει αυτόματα σε C και το αντιλαμβάνεται σα τονική. Ισως πάλι και η ίδια η h-w να μου δημιούργησε αυτή τη σχέση και να το αντιλήφθηκα έτσι. Ολα τα υπόλοιπα, παίζοντας τα, χωρίστηκαν στο αυτί μου σε locrian και h-w. Αρμονικά πολλά θα μπορούσαν να είναι αλλά το ερώτημα που μου γεννήθηκε παίζοντας/αναλύοντας το είναι το αν έχει περισσότερο νόημα να σκέφτεσαι αμιγώς τροπικά ή αρμονικά σε τέτοιες περιπτώσεις. Θα μου πεις, του καθένα ο εγκέφαλος όπως λειτουργεί καλύτερα.... 2 "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 Επανέρχομαι. Το άκουσα πιο προσεκτικά σήμερα, και η αρμονική αίσθηση που μου δίνει το line είναι Dbmaj σε Bb7min σε C7alt σε F(Fm). Θα έλεγα επίσης ότι είναι ένα κλασσικό bop line. Φυσικά το πώς σκέφτεται κάποιος δεν μπορούμε να το ξέρουμε, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά εκεί είναι ένα μέρος της μαγείας. Σαν έναν πίνακα ζωγραφικής, που ο καθένας τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Να ΄σαι καλά pipityri με αυτά τα ωραία πράγματα που ανεβάζεις, και ξεφύγαμε λίγο από το κλασσικό "ποια από τις τρεις κιθάρες να αγοράσω?". Ελπίζω σε συνέχεια. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 OP Guru Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, gmoukou είπε Εμένα λόγω μπάσου στο τέλος το αυτί μου κλειδώνει αυτόματα σε C και το αντιλαμβάνεται σα τονική. Ισως πάλι και η ίδια η h-w να μου δημιούργησε αυτή τη σχέση και να το αντιλήφθηκα έτσι. Ολα τα υπόλοιπα, παίζοντας τα, χωρίστηκαν στο αυτί μου σε locrian και h-w. Αρμονικά πολλά θα μπορούσαν να είναι αλλά το ερώτημα που μου γεννήθηκε παίζοντας/αναλύοντας το είναι το αν έχει περισσότερο νόημα να σκέφτεσαι αμιγώς τροπικά ή αρμονικά σε τέτοιες περιπτώσεις. Θα μου πεις, του καθένα ο εγκέφαλος όπως λειτουργεί καλύτερα.... Τόσο η αρμονική σκέψη(δηλαδή η υπέρθεση συγχορδιών που έχουν μεταξύ τους λειτουργική σχέση) όσο και η modal(δηλαδή η υπέρθεση άλλων κλιμάκων/τονικών κέντρων ελεύθερα, χωρίς λειτουργική σχέση) είναι valid τεχνικές για χρωματικό παίξιμο. Για κάποιον που παίζει bop, ξέρει το ρεπερτόριο και έχει ψηθεί με την σχετική φρασεολογία, είναι μάλλον φυσικό να κινείται με αρμονικό τρόπο, πχ ο Stern. Τον Gilad δεν τον πολυξέρω, δεν μπορώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα για το πως σκέφτεται. Υπάρχουν στιγμές, όπως είπα πχ ακριβώς πριν το line που συζητάμε, όπου ξεκάθαρα παίζει σε άλλα τονικά κέντρα. Από την άλλη, το voice leading στο line είναι μάλλον τονικό, δηλαδή η κίνηση Fm-C7-Fm είναι textbook-θα μπορούσαμε να πούμε πως οι 4 νότες πριν το μι δείχνουν Gm7b5, άρα έχουμε ένα πλήρες ii-V-i. Σχετικά με την πρώτη παρατήρηση, είναι ενδιαφέρον να βρούμε την αρμονική ταυτότητα του line, και χωρίς την αναφορά του μπάσου. Γενικά μιλώντας, η κουβέντα έχει πλάκα και σίγουρα όλοι κάτι μαθαίνουμε. Καλό είναι τα σχόλια να είναι αρκετά σαφή ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι, κυρίως δε, εκείνοι που δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με το θέμα που συζητάμε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση