PJ Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2007 Width 20.85 cm είναι το συνολικό πλάτος του module max. Column length 860 cm είναι το μακρύτερο δοκαράκι Column 1.74 cm είναι η πλευρά της τετραγωνικής διατομής κάθε δοκαριού Πραγματικά όσο πιο χαμηλά κατεβαίνουμε στο ακουστικό φάσμα τόσο μεγαλύτερο βάθος χρειαζόμαστε. Για αυτό τον λόγο περιοριζόμαστε ανάλογα με τον χώρο που διαθέτει κανείς.Aυτά για την ώρα γιατι έχω εγγραφή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2007 Επίσης' date=' σκέπτομαι πως ίσως θα μπορούσαμε να φτιάχνουμε μια κατασκευή που θα αποτελείται από έναν διαχυτή που να διαχέει από τα 800 hz και πάνω, και πίσω από αυτόν, κάποια ηχοπαγίδα που να απορροφά τις συχνότητες από 800 και κάτω, αυτές δηλαδή που μπουκώνουν το δωμάτιο. Σωστά σκέπτομαι;[/quote'] Γνωρίζεις αν είναι δυνατόν ν γίνει κάποια τέτοια κατασκευή; Επειδή σκοπεύω να ξεκινήσω μία τέτοια κατασκευή, θα ήθελα την γνώμη σου. :? Ξέρω πως με αυτά τα θέματα έχεις βρεί τον "μπελά" σου, :lol: αλλά πιστεύω πως μέσα από αυτές τις συζητήσεις γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 Χαίρομαι που έχω βρει τον "μπελά" μου. Θα είμουν πολύ δυστηχής αν κανένας δεν ενδιαφερόταν για την ακουστική. ¶σε που αργά ή γρήγορα μπορεί να βρείς και εσύ τον "μπελά"σου. Επίσης ένα σωρό κόσμος έχει βρει τον "μπελά" του από μένα και καιρός είναι να ξεπληρώσω. Τώρα για τα 800 Hz τι σε έκανε να την επιλέξεις σαν συχνότητα; Δεν είναι και πολύ χαρακτηριστική από όσο ξέρω. Η κατασκευή που θέλεις είναι αρκετά πολύπλοκη γιατί ο διαχυτής στο μπροστινό μέρος είναι ενεργό μέρος της παγίδας από πίσω και θα πρέπει να συμπέσουν πολλά για να είναι συχνοτικά συμπληρωματικές. Αν πρέπει να γίνει οπωσήπουε ίσως κάτι μπορέι να γίνει, αν και δεν είμαι σίγουρος, αλλα΄θα πρέπει να μου εξηγήσεις γιατί στα 800 και γιατί όχι δυο ξεχωριστές κατασκευές που θα σου δώσουν την ευελιξία να τις τοποθετήσεις σε διαφορετικά σημεία που είναι και σωστότερο. Αν η εκμετάλευση του χώρου είναι το ζητούμενο πάλι δεν θα έχεις ιδιαίτερο αποτέλεσμα αφού αυτό που θα κερδίσεις σε επιφάνεια θα το χάσεις σε βάθος. Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις θα πρέι να σου πω ότι υπάρχουν κάποιες κατασκευές που το κάνουν αυτό αλλά δεν είναι συμπληρωματικές συχνοτικά και το πετυχαίνουν ανοίγοντας κάποιες τρύπες στην επιφάνεια του διαχυτή για να δουλέψει σας Helmholtz Resonator ή είναι φτιαγμένοι από αποροφητικό υλικό, ή ακόμα έχουν επιφάνειες που πάλλονται και λειτουργουν σαν Panel Absorbers. Σε όλες τις περιπτώσεις όμως όπως σου είπα δεν είναι συμπληρωματικοί συχνοτικά αλλά κάνουν μια απορρόφηση "γενικά". Γιάννης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 Χαίρομαι που έχω βρει τον "μπελά" μου. Θα είμουν πολύ δυστηχής αν κανένας δεν ενδιαφερόταν για την ακουστική. ¶σε που αργά ή γρήγορα μπορεί να βρείς και εσύ τον "μπελά"σου. Επίσης ένα σωρό κόσμος έχει βρει τον "μπελά" του από μένα και καιρός είναι να ξεπληρώσω. Καλά τα λές … :lol: Τώρα για τα 800 Hz τι σε έκανε να την επιλέξεις σαν συχνότητα; Δεν είναι και πολύ χαρακτηριστική από όσο ξέρω. Δεν είμαι βέβαιος για την συχνότητα ούτε για το τι τελικά θα με εξυπηρετούσε. Αυτό που θέλω να κάνω, είναι να ηχογραφήσω ξύλινα και καλαμένια πνευστά (κατασκευής μου), με δύο μικρόφωνα. Ένα δυναμικό από κοντά και ένα πυκνωτικό από μακριά, για να πάρει τον χώρο και μετά να τα μιξάρω για να έχω ένα πιο μεστό αποτέλεσμα. Όμως έτσι όπως έχω φτιάξει (πνίξει) το δωμάτιο, δεν έχω καθόλου αντήχηση, και θα πρέπει να κάνω κάτι για να έχω αντήχηση (ώστε να την ηχογραφήσω) αλλά όχι μπουμάρισμα. Το δωμάτιο είναι δυστυχώς σχεδόν τετράγωνο, και μέσα σε αυτό ηχογραφώ αλλά και μιξάρω. Έχω δηλαδή ένα μόνον δωμάτιο. :( Σκέφτηκα λοιπόν, πάνω από τις κατασκευές (ηχοπαγίδες) με τους πετροβάμβακες να βάλω κάτι που να αντανακλά τις υψηλές, και έτσι οι μπάσες που δεν αντανακλώνται να απορροφούνται από τις ηχοπαγίδες που θα βρίσκονται από πίσω. :roll: :idea: Είχα σκεφτεί να βάλω ένα φύλο λεπτού κυματοειδές πλαστικού, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον θα εξυπηρετούσε. Εσύ τι θα έκανες στην θέση μου; :? Ευχαριστώ Παναγιώτης. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2007 Παναγιώτη μην αγχώνεσαι γιατί για όλα υπάρχει φάρμακο. Το ότι έχεις ένα δωμάτιο είναι βολικό όταν είσαι ο ηχολήπτης και ο μουσικός αρκεί να μην έχεις θορύβους από μηχανήματα. Αν και αυτό λύνεται Το τετράγωνο είναι καλύτερο από τον κύβο (εκτός και αν το δωμάτιο είναι κύβος) αλλά και σε αυτή την περίπτωση απλώς πρέπει να φτιάξεις κουρδισμένους απορροφητές. Το βούισμα στα μπάσα πρέπει να σε προβληματίζει πολύ περοσσότερο από οτιδήποτε άλλο. Αν πχ ο χώρος είναι νεκρός ξεκρέμασε κανέναν απορροφητή και είσαι ΟΚ. Φυσικά μπορείς να φτιάξεις και διαχυτές αλλά καλύτερα θα ήταν να μου περιγράψεις το δωμάτιο και αν είναι δυνατόν να το φωτογραφήσεις για να σου πω που θα βάλεις τι. Γιάννης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anouvis_GR Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 Ιχνηλατη γιατι να πιασεις το ρεβερμπ του δωματιου και να μην βάλεις ενα VST ρεβερμπ? τοσο καλο νομιζεις οτι θα ειναι η αντιχηχη του δωματιου σου? (τα είπαμε και απο κοντα αλλα ρωτάω και εδω να ακουσω και τους αλλους) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 Παναγιώτη μην αγχώνεσαι γιατί για όλα υπάρχει φάρμακο.Το ότι έχεις ένα δωμάτιο είναι βολικό όταν είσαι ο ηχολήπτης και ο μουσικός αρκεί να μην έχεις θορύβους από μηχανήματα. Αν και αυτό λύνεται Πράγματι εγώ κάνω και τον ηχολήπτη. Αυτός είναι ο λόγος που δεν χώρισα ένα μέρος του δωματίου με γυψοσανίδα για δωμάτιο ηχογράφησης, γιατί δεν θα μπορούσα ταυτόχρονα να χειρίζομαι τον Υ/Η και να παίζω. Φωτογραφίες κλπ θα σηκώσω από Δευτέρα. Ευχαριστώ και καλό Σαββατοκύριακο. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 Ιχνηλατη γιατι να πιασεις το ρεβερμπ του δωματιου και να μην βάλεις ενα VST ρεβερμπ? τοσο καλο νομιζεις οτι θα ειναι η αντιχηχη του δωματιου σου? (τα είπαμε και απο κοντα αλλα ρωτάω και εδω να ακουσω και τους αλλους) Μουρλάκια!!! ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2007 To reverb του δωματίου μπορεί να είναι από καταπληκτικό μέχρι άθλιο αλλά δεν είναι μονο αυτό που πρέπε να λαμβάνουμε υπ' όψιν μας όταν χρησιμοποιούμε ένα distant mic. Aκόμα και αν είμαστε σε ανοικτό χώρο ο ήχος δεν θα ήταν απλά μειωμένος, γιατί αφενός ένα μικρόφωνο συμπεριφέρετε διαφορετικά σε διαφορετική ένταση και απόσταση από την πηγή (proximity κτλ) αφετέρου "βλέπει" και διαφορετικά το όργανο αφού δεν εστιάζει αλλά μπορεί να το "δει" σχεδόν ολόκληρο και να πάρει τον ήχο από όλο του το σώμα και όχι μόνο από την μικρή περιοχή που εστιάζει. Πάμε τώρα και μέσα στο δωμάτιο. Αν θεωρήσουμε όπως και παραπάνω ότι το μικρόφωνο είναι το μάτι μας, όσο τραβιόμαστε τόσο βλέπουμε το όργανο ολόκληρο. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν κάποια μέρη του που δεν τα βλέπουμε. Αν οι επιφάνειες που βρίσκονται γύρω είναι ανακλαστικές τότε λειτουργούν σαν καθρέπτης και μπορούμε να δούμε κομμάτια του οργάνου που δεν θα βλέπαμε αλλιώς και έτσι να έχουμε μια πιο σωστή άποψη για το σχήμα του. Μπορείτε τώρα να κάνετε τους παραλληλισμούς και με τον ήχο και να καταλάβετε τι εννοώ. Επίσης μια και το φιλοσοφούμε το πράγμα να πάω λίγο πιο μακρυά και να πω ότι ο ήχος που δεν ανακλάται στο πίσω μέρος του οργάνου περιθλάται. Η περίθλαση όμως είναι ένα φαινόμενο που ευνοεί συγκεκριμένες συχνότητες και άρα σε ένα νεκρό δωμάτιο στους απ' ευθείας ήχους θα έρχονταν να προστεθούν αυτοί από την περίθλαση οι οποίοι είναι αρκετά μουντοί και τα στάσιμα που αυτά και αν είναι μουντα. Όλο αυτό θα έκανε τον ήχο...μουντό. Έτσι λοιπόν σε ένα δωμάτιο χωρίς ανακλάσεις δεν χάνουμε μόνο το reverb αλλά και την συχνοτική αναλογία του οργάνου. ¶σε που σε πολλές περιπτώσεις το reverb που έχει ένα αξιοπρεπές δωμάτιο είναι χρήσιμο για μερικές περιπτώσεις οργάνων για να μην πω αναντικατάστατο και όλα αυτά χωρίς να μπούμε καν στην λογική να συγκρίνουμε ποιότητες reverb που θα ήταν σαν να ανοίγαμε τους ασκούς του Αιόλου. Ελπίζω να βοήθησα Γιάννης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2007 Επειδή έχω αφήσει την φωτογραφική μου μηχανή στην επαρχία το Σαββατοκύριακο, δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά έκανα ένα πρόχειρο σχέδιο. Κοίταξέ το και αν θέλεις κάποια διευκρίνιση πές μου. Επίσης κάπου είχα σηκώσει εδώ φωτογραφίες από το στουντιάκι μου. Μόλις τις βρώ θα τις σηκώσω και εδώ. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση