Προς το περιεχόμενο

Διαφανεια στο διαγωνισμο Lockdown


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Εχω παρει μερος σε πολλους online διαγωνισμους και ειτε ψηφιζαμε εμεις οι χρηστες που παιρναμε μερος ειτε αυτοι που κανανε τον διαγωνισμο.Στο τελος του καθε διαγωνισμου οταν οι νικητες βγαινανε απο τους διοργανωτες οι ιδιοι για λογους διαφανειας παντα κανανε ενα βιντεο η γραφανε καποιο αρθρο για το πως επιλεχθηκαν τα κομματια.Αυτο θα ηθελα να δω να γινεται και εδω γιατι εκτος απο μενα ξερω ειναι και αλλοι που δυσαρεστηθηκαν με τον τροπο που γινεται ο διαγωνισμος.Απλα ζηταω απο τους κριτες να γραψουν δυο λογια για τις επιλογες τους

Επεξεργασμένο από Panos Kostagiannis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Πάνο μου οι κριτές του διαγωνισμού έκριναν με βάση αυτό που ΟΛΟΙ οι κριτές σε ΟΛΟΥΣ τους μουσικούς διαγωνισμούς τελικά κρίνουν: την προσωπική τους αισθητική ,την προσωπική τους εμπειρία και τα προσωπικά τους ακούσματα.

 

Αν ήταν ΑΛΛΟΙ κριτές  τα αποτελέσματα θα  ήταν διαφορετικά 🙂 και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα "διαφάνειας".

 

ΟΛΟΙ μας γνωρίζαμε και τους όρους του διαγωνισμού αλλά και τους κριτές και συμφωνήσαμε να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σε αυτή τη βάση.

 

Δεν νομίζω να υπάρχει νόημα και ουσία στο να μας εξηγήσουν οι κριτές ΓΙΑΤΙ έκριναν  όπως έκριναν γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έναν ατέρμονο κύκλο "αντιπαράθεσης"...όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ κρίση που μοιραία συνοδεύει οποιαδήποτε ''κριτικη" οποιασδήποτε μορφής τέχνης.

 

Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κριτές διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για να γίνει αυτός ο διαγωνισμός..το να τους βάλουμε να "απολογηθούν" για το... γούστο τους ,που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό,είναι λίγο... άκομψο δεν νομίζεις;

 

Το μόνο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ στοιχείο που τουλάχιστον εγώ θα μπορούσα να κρίνω ως... ενδεχόμενος... κριτής είναι το PRODUCTION VALUE το οποίο όμως και αυτό είναι τελικά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ας πούμε κατά τη γνώμη μου υπήρχαν καλύτερες , τεχνικά, παραγωγές που δεν διακρίθηκαν .. αλλά και αυτή η άποψη μου ... υποκειμενική 🙂 είναι μια και αυτό που εγώ θεωρώ καλή παραγωγή ο άλλος μπορεί να το θεωρεί...μουφα 🙂) και δεν νομίζω να ήταν και αυτό το αντικείμενο του διαγωνισμού αλλά η... μουσική δημιουργία..

 

Κατά τη γνώμη μου τέτοιες συζητήσεις οδηγούν μοιραία σε παρεξηγήσεις και χαλάνε και το κλίμα..

 

Ένας διαγωνισμός μεταξύ των μελών μιας εξαιρετικής μουσικής κοινότητας ήταν στο κάτω κάτω της γραφής οχι τα Grammy  🙂 αν και πολλοί φίλοι που συμμετείχαν στον διαγωνισμό μια χαρά θα τα πήγαιναν και εκεί.

 

 

Φιλικά,

SF

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 8

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Superfunk said:

Πάνο μου οι κριτές του διαγωνισμού έκριναν με βάση αυτό που ΟΛΟΙ οι κριτές σε ΟΛΟΥΣ τους μουσικούς διαγωνισμούς τελικά κρίνουν: την προσωπική τους αισθητική και τα προσωπικά τους ακούσματα.

 

Αν ήταν ΑΛΛΟΙ κριτές  τα αποτελέσματα θα  ήταν διαφορετικά 🙂 και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα "διαφάνειας".

 

ΟΛΟΙ μας γνωρίζαμε και τους όρους του διαγωνισμού αλλά και τους κριτές και συμφωνήσαμε να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σε αυτή τη βάση.

 

Δεν νομίζω να υπάρχει νόημα και ουσία στο να μας εξηγήσουν οι κριτές ΓΙΑΤΙ έκριναν  όπως έκριναν γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έναν ατέρμονο κύκλο "αντιπαράθεσης"...όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ κρίση που μοιραία συνοδεύει οποιαδήποτε ''κριτικη" οποιασδήποτε μορφής τέχνης.

 

Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κριτές διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για να γίνει αυτός ο διαγωνισμός..το να τους βάλουμε να "απολογηθούν" για το... γούστο τους ,που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό,είναι λίγο... άκομψο δεν νομίζεις;

 

Το μόνο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ στοιχείο που τουλάχιστον εγώ θα μπορούσα να κρίνω ως... ενδεχόμενος... κριτής είναι το PRODUCTION VALUE το οποίο όμως και αυτό είναι τελικά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ας πούμε κατά τη γνώμη μου υπήρχαν καλύτερες , τεχνικά, παραγωγές που δεν διακρίθηκαν ΙΜΗΟ) και δεν νομίζω να ήταν και αυτό το αντικείμενο του διαγωνισμού αλλά η... μουσική δημιουργία..

 

Κατά τη γνώμη μου τέτοιες συζητήσεις οδηγούν μοιραία σε παρεξηγήσεις και χαλάνε και το κλίμα..

 

Ένας διαγωνισμός μεταξύ των μελών μιας εξαιρετικής μουσικής κοινότητας ήταν στο κάτω κάτω της γραφής οχι τα Grammy  🙂 αν και πολλοί φίλοι που συμμετείχαν στον διαγωνισμό μια χαρά θα τα πήγαιναν και εκεί.

 

 

Φιλικά,

SF

 

Οφειλουν να  το κανουν.Σε ολους σχεδον τους διαγωνισμους ετσι γινεται οι κριτες αποκαλυπτουν το σκεπτικο τους πισω απο τις αποφασεις αλλιως επικρατει η καχυποψια που δεν κανει καλο για το σαιτ  αλλα και για τους επομενους διαγωνισμους

Επεξεργασμένο από Panos Kostagiannis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Panos Kostagiannis said:

Σε ολους σχεδον τους διαγωνισμους ετσι γινεται οι κριτες αποκαλυπτουν το σκεπτικο τους πισω απο τις αποφασεις αλλιως επικρατει η καχυποψια που δεν κανει καλο για το σαιτ  αλλα και για τους επομενους διαγωνισμους

 

Πάνο μου, έχω λάβει μέρος σε ανάλογους διαγωνισμούς μόνο εδώ, και στην Adam.

Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση.

 

Αλλά σκέψου τα παρακάτω ...

 

- Οι κριτές είχαν να ακούσουν 126 κομμάτια από διαφορετικά μουσικά είδη. Πρέπει να μπουν πολλά στην ζυγαριά, αλλά ποτέ η προσωπική τους προτίμηση σε είδος μουσικής.

 

- Έπρεπε να ελεγχθούν πρώτα όλα τα κομμάτια (και τα 126) για πιθανή αντιγραφή άλλων κομματιών (καταλαβαίνεις ότι είναι αρκετή δουλίτσα).

 

- Κατόπιν (έχω εσωτερική πληροφόρηση και το ξέρω :classic_tongue:), σβήστηκαν τα ονόματα των δημιουργών και παραδόθηκαν στους κριτές με την μορφή ανώνυμων mp3, έτσι ώστε κανείς να μην ξέρει τι ή ποιον ακούει.

 

- Όπως έγραψε και ο αφεντικός, κάθε κριτής έστειλε μια δεκάδα κομματιών και διασταυρώθηκαν οι δεκάδες, χωρίς να υπάρχει καμία άλλη επικοινωνία μεταξύ τους.

 

- Αν ήσουν εσύ στην θέση κάποιου κριτή, πώς θα μπορούσες να αιτιολογήσεις την επιλογή πχ ενός hip hop αντί ενός metal κομματιού που είναι σχεδόν στο ίδιο καλό επίπεδο? Δεδομένο θεωρώ ότι υπήρχαν φανταστικά κομμάτια και απίστευτες παραγωγές. Κάπως όμως θα έπρεπε να επιλέξεις. Με ποιο κριτήριο? Δεν ξέρω, προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο, κάτι να παίζει στις λεπτομέρειες των λεπτομερειών.

 

- Από εκεί και πέρα, εγώ δεν συμφωνώ με την επιλογή των κομματιών που "νίκησαν" ειδικά όσον αφορά στο θέμα της σύνθεσης, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Έχω την εντύπωση ότι αυτό που τελικά μέτρησε περισσότερο σε τόσο δύσκολες και "στο νήμα" επιλογές ήταν το πόσο έτοιμα ήταν αυτά που επιλέχθηκαν για άμεση εμπορική επιτυχία, πόσο έτοιμα ήταν να "λαλήσουν" άμεσα στην αγορά (που σημαίνει τέλεια εκτελεστικά, τέλεια παραγωγή, και στο είδος του το καθένα να έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει).

Αλλά αυτό είναι δική μου εικασία, βλέποντας τα τελικά αποτελέσματα.

 

- Όπως πολύ σωστά είπε ο SF, η αιτιολόγηση μιας τέτοιας επιλογής "στα σημεία" μόνο έριδες μπορεί να σηκώσει, γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικά (υποκειμενικά) κριτήρια αξιολόγησης.

 

Τελικά βρε Πάνο, το γκολ του Βαρέλα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην τούμπα πρόπερσυ, ήταν offside ή όχι?

Αν μου λύσεις αυτό το "άλυτο" μέχρι στιγμής θέμα τότε .....

 

Αυτή βέβαια, είναι η δική μου οπτική, και μπορείς άνετα να διαφωνείς.

 

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, fusiongtr said:

 

Τελικά βρε Πάνο, το γκολ του Βαρέλα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην τούμπα πρόπερσυ, ήταν offside ή όχι?

Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο παρά μόνο στοιχηματίκα γιατί εκεί και αν υπάρχει διαφάνεια.Ειμαι κάθετος σε θέματα διαφάνειας γιατί 41χρονια τώρα που υπάρχω πάντα μας κρύβουν κάτι εδώ στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, fusiongtr said:

Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση.

 

κάποια στιγμή ίσως γράψω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα.

 

Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, φέτος τουλάχιστον στον διαγωνισμό της Adam υπήρξε αναλυτικότατη παρουσίαση για τον τρόπο της βαθμολόγησης και επιλογής των κομματιών γενικά, αλλά και ειδική αναφορά σε κάθε ένα από τα διακριθέντα, αλλά και μνεία σε επιλαχόντα. (Κάτι που το θίξαμε εδώ και μας έκανε πολύ καλή εντύπωση).

Εδώ θα δείτε το βασικό βίντεο του κριτή και στο επόμενο λινκ υπάρχουν τα επι μέρους λινκς για τα βίντεο που έφτιαξε για κάθε νικητή.

 

 

https://www.adam-audio.com/en/news/industry/adam-audio-soundtrack-competition-2020-the-winners/

 

  • Like 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, dimsonic said:

 

 

Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, φέτος τουλάχιστον στον διαγωνισμό της Adam υπήρξε αναλυτικότατη παρουσίαση για τον τρόπο της βαθμολόγησης και επιλογής των κομματιών γενικά, αλλά και ειδική αναφορά σε κάθε ένα από τα διακριθέντα, αλλά και μνεία σε επιλαχόντα.

 

 

Φέτος δεν πήρα μέρος και δεν το ξέρω.

Αν γράφτηκε εδώ (και πολύ καλά έκανε) μου διέφυγε.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, yameth said:

Ζητήθηκε να αξιολογήσουν ως προς:

  • Τεχνική σύνθεσης και εκτέλεσης.
  • Παραγωγή της ηχογράφησης.

Τα δυο απο τα τρια κομματια δεν πιανουν στο παραμικρο καποια αλλα σε τεχνικη,εκτελεση και παραγωγη χωρις να

θελω να μειωσω την προσπαθεια τους υπαρχουν κομματια ετη φωτος μακρια σε ολα τα παραπανω ομως κανενα δεν βρεθηκε στην τριαδα.Ανοιξα το θεμα γιατι ετσι οπως εχει ο διαγωνισμος δεν ειναι δικαιος και φανηκε αυτο στην επιλογη που εγινε απο τους κριτες.Για να ειναι σωστος και διαφανης ενας διαγωνισμος θα πρεπει να βγαινουν οι νικητες μετα απο ψηφοφορια  που θα γινεται απο τους συμμετεχοντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Έχω προτείνει και στο παρελθόν, να βάλουμε στο παιγνίδι και τα τηλέφωνα.

Να παίρνει ασούμε ο άλλος 090 (ή να στέλνει sms) και δίνει username, και να ψηφάει.

Να βγάλουμε και κανένα λεφτό δηλαδής.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου