Προς το περιεχόμενο

mastering


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να παραθέσω την εξής εμπειρία μου.

 

Έχω κάποια κομμάτια μου που τα έχω ταλαιπωρήσει το τελευταίο χρόνο πάρα πολύ πειραματιζόμενος με τις μείξεις τους .

 

Συνήθως αυτό που έκανα δουλεύυοντας τα tracks μου audio και φωνητικά στο σόναρ και σε διάφορα plug inns , ήταν να πετυχαίνω την στερεοφωνία τους, την σωστή κίνηση των εφφε και την θέση και διαχωρισμό των elements και του eq ωστε να καλύπτεται όσο το δυνατόν σωστότερα το ηχητικό φάσμα (για εναν ερασιτέχνη), αλλά............ το μόνιμο πρόβλημα ήταν οτι ενώ η μίξη ήταν πετυχημένα στα ακουστικά και στα ηχεία του home (ο θεός να το κάνει) studio, η πραγματικότητα ήταν σκληρή.

 

στο αυτοκίνητο, στα διάφορα στέρεοφωνικά , στο home cinema κλπ. γινόταν το χάος. ακόμα και σε flat ρυθμίσεις , αλλου τα μπάσα χανόνταν, αλλου τα κρύβαν όλα , γενικά έλειπε ο ρεαλισμός...(αυτό το είχε επισημάνει κάποιος νομίζω στα άρθρα)

 

Μέχρι που ανακάλυψα οτι το soft , T-racks 2.0 ............... κάνει θαύματα.

 

χρησιμοποιώντας τα preset compressor , limiter , drive κλπ και μόνο σε μία τέλική μείξη, τα πράγματα μεταμορφώνονται , και με λίγη χρήση του eq του. Οι μείξεις ακούγονται πιο ζεστά και ρεαλιστικά, σε σημείο που να φτάνω και να καυχιέμαι για το αποτέλεσμα, το οποίο επιβεβαιώνεται και απο άλλους.

 

Μελέτησα το φάσμα της κυματομορφής πριν και μετά την χρήση του και η διαφορά είναι εμφανής στο μάτι ( αν και δεν ξέρω τι διαβάζω, φαίνεται πιο ωραίο και συμμετρικό στα peak )

 

Θέλω να πω, μήπως τελικά σε ένα προσωπικό studio ερασιτεχνικό περιβάλλον ακόμα και με κάρετς τύπου audigy , ίσως είναι μια λύση για την πολυπόθητη καλή τελική επεξεργασία ενός κομματιού, η χρήση τέτοιων προγραμμάτων . Το συγκεκριμενο πάντως δεν θυσιάζει κατά την επεξεργασία την ποιότητα της αρχικής δειγματοληψίας- μείξης ,

 

εχω χρησιμοποιήσει και άλλα programς , αλλά όχι συνολικά στην μείξη και με τόσο τρανταχτό αποτέλεσμα.

 

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες των πιο ειδικών σε αυτά :P

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cos_dr,

 

Η γνώμη μου είναι ότι ακολουθώντας τέτοιου είδους πρακτικές παίρνεις ένα μη-αναμενόμενο αποτέλεσμα, δηλαδή κάτι το οποίο ηχητικά δεν είχες εξ'αρχής προσδιορίσει. ¶ρα, σε οδηγεί το πρόγραμμα και όχι το αντίθετο. Για να μπορέσεις να αντιστρέψεις την διαδικασία ("αυτό έχω στο μυαλό μου, άρα να δω πως θα το πετύχω") απαιτείται εξασκημένο αυτί, γνώση και εμπειρία. Ούτε εγώ τα κατέχω αυτά και προς τα εκεί το παλεύω :)

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Το T-Racks είναι ένα πρόγραμμα με εργαλεία mastering.

Ακόμα και τα preset του κάνουν μεγάλη διαφορά στην ένταση και το limiting.

 

Βέβαια δεν έχεις τη δυνατότητα να αντιπαραθέσεις το αποτέλεσμα του με το original γιατί δεν γίνεται σύγκριση σε διαφορετικές εντάσεις.

Επίσης πέρα από τη γνώση και το "χρυσό" αυτί, το mastering θέλει και σωστά ηχεία και χώρο.

 

Σαν μία απλή περίπτωση "γυαλίσματος" όμως σε demo μας που θέλουμε να παρουσιάσουμε κάπου, χρησιμοποιώντας κάποιο συνολικό preset, δίνει μια εύκολη λύση χωρίς προσπάθεια!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cos_dr, χωρίς να έχω δει αυτό το πρόγραμμα μάλλον με έχεις σώσει.Είχα το ίδιο πρόβλημα όταν χρησιμοποιούσα μόνο το reason 2.0 και νόμιζα ότι έφταιγε το πρόγραμμα.Δοκίμασα και με Cubase SX kai Cool Edit Pro,αλλά πάλι τα ίδια.Εβώ στο σπίτι ο ήχος ακουγόταν μια χαρά,όταν το έβαζα στο αμάξι ή σ άλλο στέρεο,το έκλεινα γιατί ντρεπόμουν για το αποτέλεσμα.Μήπως ξέρετε που θα το βρώ?Είναι free?PLEASE help!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...