Προς το περιεχόμενο

Προβληματισμοί αναβάθμισης home studio. Μερος 1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι, τη χρησιμοποιώ για τις 8 εξόδους της κυρίως. Έχω ένα στέρεο out ή ακουστικά του digiface. 8 κανάλια από το fireface (6+2 τα ακουστικά και άλλα 8 από τη sapphire. 18 εξόδους σύνολο.

 

Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Ali Barout said:

 

Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.

Αυτο εχει rme. 

Φτιαχνει κατι που αντεχει στο χρονο. Γι αυτο βγαζει μοντελα καθε 10 χρόνια

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, Ali Barout said:

Όχι, τη χρησιμοποιώ για τις 8 εξόδους της κυρίως. Έχω ένα στέρεο out ή ακουστικά του digiface. 8 κανάλια από το fireface (6+2 τα ακουστικά και άλλα 8 από τη sapphire. 18 εξόδους σύνολο.

 

Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.

 

μήπως θα ήταν καλό να βολευτώ και εγώ με ένα digiface με τη λογική ότι παίρνω τον "ηχο" της rme και το dac της και βάζω επάνω κάτι με εισόδους ίσως όχι τόσο πρωτοκλασάτους?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

μήπως θα ήταν καλό να βολευτώ και εγώ με ένα digiface με τη λογική ότι παίρνω τον "ηχο" της rme και το dac της και βάζω επάνω κάτι με εισόδους ίσως όχι τόσο πρωτοκλασάτους?

 

Δεν θα το πρότεινα για κύρια κάρτα. Το dac είναι rme αλλά οι έξοδοι του είναι... 2. Των ακουστικών. (Που ναι μεν έχει impendance matching και λειτουργεί και ως Line Out, αλλά ε.)

 

Άρα αυτό που θα μπει πάνω, δεν θα έχει μόνο εισόδους δευτεροκλασάτες, αλλά και εξόδους δευτεροκλασάτες. Γιατί το digiface θα του πασάρει Digital, και Analog θα το κάνει αυτό. Όπως και το digital που θα λαμβάνει το digiface θα είναι αποτέλεσμα του adc του δευτεροκλασάτου. Επίσης... θα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί standalone. Όπου standalone εννοώ ότι η συσκευή όταν ΔΕΝ λειτουργεί ως κάρτα ήχου συνδεδεμένη στον Η/Υ και απλά δέχεται ADAT σήμα, να το routάρει το σήμα 1:1 στις αναλογικές εξόδους της. (Δηλαδή να δίνεις adat in, και αυτό να βγαίνει αυτόματα στις αναλογικές εξόδους 1-8.)

 

Προσωπικά αν δεν είχα ήδη υλικό να κάθεται που ξέρω ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω με το Digiface, δεν θα το έπαιρνα. Θα κινούμουν προς Audient ή UC, που είναι ένα πακέτο ικανοποιητικό και ολοκληρωμένο. Κι αν στο μέλλον έχουν μαζευτεί πολλές κάρτες που "κάθονται ρε γαμώτο ενώ θα μπορούσα να τις αθροίσω να γράψω ένα τύμπανο σπάταλο εκεί 18 κανάλια", ή αγοραστεί π.χ. μια προενίσχυση τύπου https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_octopre_dynamic.htm εκεί ναι, μπορεί και το digiface να παίξει το ρόλο του.

 

(Για να το πω και αλλιώς, αν είχα mac, που ποτέ δεν είχα στη ζωή μου, και που θρυλείται ότι μπορείς να έχεις πάνω 3 κάρτες ήχου ταυτόχρονα και να τις δουλεύεις και τις 3 ταυτόχρονα ως aggregate devices(? κάπως έτσι το λένε?), δεν θα υπήρχε λόγος να έχω το digiface. To digiface είναι πιο πολύ για να κοτσάρεις απάνω ξέρω γω 4 ada8200, και συνολικά με 1.059 ευρώ [359 + (4x175)] να γράφεις 32 κανάλια ταυτόχρονα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update των δυό τελευταίων ημερών μετά σκληρής ιντερνετικής (για την ώρα) αναζήτησης.

Τα προγνωστικά με φέρνουν αρκετά προς RME αν και ακόμα υπάρχουν και άλλοι σκληροί παίκτες.

 

Υπάρχουν βέβαια ως συνήθως δυό παράμετροι. α. Η φωνή της λογκής και β. η φωνή του "πάρε τώρα-αλλιώς δεν θα πάρεις ποτέ"

 

Στην περίπτωση α. Κάνω τη δουλειά μου άνετα πχ με 

α1. την ID44, όπου έχω a priori αυτά που θέλω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή. Μικρές λεπτομέρειες, ΔΕΝ χρειάζομαι 4 "καλούς" προ, ούτε talkback, ούτε Midi απαραίτητα. 560

α2. Λύση σαν την presonus που έβαλα, αλλά με προσκόλληση στη μάρκα "μας" (μια και προτάθηκε από τον σύντεκνο). Η Clarett με 8+8 δίνει πολύ παραπάνω από αυτά που θελω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή (στο κάτω κάτω δεν είναι scarlett είναι clarett). Μικρές λεπτομέρειες, δεν χρειάζομαι 8 προ.. 700

α3. Η υβριδική λύση. RME digiface συν κούτα με 8+8 adat, στη φτηνότερη τσιγκούνικη ράψε-ξήλωσε προσέγγιση behringer 360+180=540. Πάλι δεν χρειάζομαι 8+8 και μάλιστα "όλους μέτριους" προ.

Σίγουρα με όλα τα παραπάνω τη δουλειά μου την κάνω καλύτερα και πιό άνετα από τώρα και είμαστε σε απόσταση ασφαλείας από το ψυχολογικό όριο του χιλιάρικου

 

Πάμε τώρα στα γούστα:

β1. Ο επικρατέστερος παίκτης της πρώτης μέρας. RME babyface pro FS. Οριακά (τσιμα τσίμα λέμε) αυτά που έχω ήδη, άρα άμεσα από συνδεσιμότητα καμμία πρόοδος, με αδυναμίες: μικρό φορμά, όλα σχεδόν με ένα κουμπί, δυό εξόδους ακουστικών με κοινή ρύθμιση και τροφοδοσία από usb απο τη μάνα της. Αλλά... αποζημιώνεσαι με: επεκτασιμότητα, το τσιπάκι FS, φρέσκια σχεδίαση 3 μηνών, το dsp on board (δυστυχώς χωρίς κομπρέσορα) και ...μετρήσεις από άλλο πλανήτη.750. Για να τη φέρω στα μέτρα μου θα ήθελα άλλα 50 για τροφοδοσία, 180 για ένα behringer (για τις άλλες μου εισόδους κλπ) και άντε θα ζήσω χωρίς τον κομπρέσορα ον μπορντ. Φτάσαμε τα 980

β2. Ο επικρατέστερος παίκτης της δεύτερης μέρας. RME UCX. Ό,τι θέλω συν λίγα παραπάνω που είναι όσα ποτέ θα χρειαστώ αλλά και επεκτασιμότητα, και λογική γήινη προσέγγιση με κανονικό κουτί, τροφοδοσία, κουμπιά, ρυθμίσεις κλπ ό,τι θες το πατάς άμεσα, μετρήσεις θεϊκές και πλήρες dsp με όλα. Αρνητικά, σχεδίαση που πάει πίσω σχεδόν 10 χρόνια, αλλά αυτές είπαμε κρατάνε στο χρόνο. 1200. Το τσούξιμο ήδη το νιώθουμε με τη σκέψη και μόνο.

β3. Η λύση της παρηγοριάς. RME UC.  Ό,τι θέλω συν λίγα παραπάνω που είναι όσα ποτέ θα χρειαστώ αλλά και επεκτασιμότητα, και λογική γήινη προσέγγιση με κανονικό κουτί, τροφοδοσία, κουμπιά, ρυθμίσεις κλπ, μετρήσεις πάντα απίστευτες. Αρνητικά, σχεδίαση που πάει λίγο πιο πίσω και από το UCX, χωρις dsp (αν το σκεφτεις ρεαλιστικά όλα αυτά που σου δίνει τα κάνεις στο daw αν σε σηκώνει και ουσιαστικά είναι για live). 900. Φτάνεις το φυχολογικό όριο και σου μένει και μια ξυνίλα και παρηγοριέσαι με το θαλασσί χρωματάκι της.

 

Οι άλλοι παίκτες ?

είπαμε presonus κάνει στη μπάντα λόγω της λογικής αυτην ξέρουμε αυτήν εμπιστευόμαστε, apogee και apollo είναι εντελώς εξωτικά και πανάκριβα και δαντελωτά φρούτα, tascam αποκλείστηκαν και για να είμαι ειλικρινής την motu 624 την παραμέλησα στο ψαχτήρι.

Ασχολήθηκα και λίγο με την λογική του μεταχειρισμένου, αλλά...πάντα έχω επιφυλάξεις

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, dimsonic είπε

α2. Λύση σαν την presonus που έβαλα, αλλά με προσκόλληση στη μάρκα "μας" (μια και προτάθηκε από τον σύντεκνο). Η Clarett με 8+8 δίνει πολύ παραπάνω από αυτά που θελω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή (στο κάτω κάτω δεν είναι scarlett είναι clarett). Μικρές λεπτομέρειες, δεν χρειάζομαι 8 προ.. 700

α3. Η υβριδική λύση. RME digiface συν κούτα με 8+8 adat, στη φτηνότερη τσιγκούνικη ράψε-ξήλωσε προσέγγιση behringer 360+180=540. Πάλι δεν χρειάζομαι 8+8 και μάλιστα "όλους μέτριους" προ.

Σίγουρα με όλα τα παραπάνω τη δουλειά μου την κάνω καλύτερα και πιό άνετα από τώρα και είμαστε σε απόσταση ασφαλείας από το ψυχολογικό όριο του χιλιάρικου

 

Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 ?

 

Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B.

 

2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ali Barout said:

 

Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 ?

 

Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B.

 

2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.

 

ως συνήθως κατατοπιστικός και διορατικός.?

 

Επ ευκαιρία (αν και ήδη τοποθετήθηκες αρνητικά για την babyface) εξακολουθείς να θεωρείς την β1. λύση φανταιζί πολυτέλεια?

Διότι θυμίζω: ΔΕΝ έχει breakout cable.

Είναι κάτι μικρό (φυσικά με την προσθήκη adat πάλι θα γεμίσει το ράφι και περισσότερο ίσως) αλλά περιεκτικό, αν και προσεγγίζει το πρόβλημα από την πλευρά του φορητού και κουβαλητού, που σίγουρα δεν είναι στις ανάγκες μου, αλλά από την άλλη μου φέρνει την λύση RME με μικρότερο κόστος.

Πού είναι το λάθος? (εντάξει όχι απαραίτητα λάθος όταν παίρνεις κάρτα 750 ευρώ, αλλά ζύγισμα υπερ/κατά)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

ως συνήθως κατατοπιστικός και διορατικός.?

 

Επ ευκαιρία (αν και ήδη τοποθετήθηκες αρνητικά για την babyface) εξακολουθείς να θεωρείς την β1. λύση φανταιζί πολυτέλεια?

Διότι θυμίζω: ΔΕΝ έχει breakout cable.

Είναι κάτι μικρό (φυσικά με την προσθήκη adat πάλι θα γεμίσει το ράφι και περισσότερο ίσως) αλλά περιεκτικό, αν και προσεγγίζει το πρόβλημα από την πλευρά του φορητού και κουβαλητού, που σίγουρα δεν είναι στις ανάγκες μου, αλλά από την άλλη μου φέρνει την λύση RME με μικρότερο κόστος.

Πού είναι το λάθος? (εντάξει όχι απαραίτητα λάθος όταν παίρνεις κάρτα 750 ευρώ, αλλά ζύγισμα υπερ/κατά)

 

Όντως δεν έχει breakout. Είχα μείνει στο παλιό! Δεν είμαι αρνητικός ως προς το εργαλείο. Μια χαρά είναι. Απλά δεν τα πάω καλά με αυτά τα υπερφορητά φορμάτ εγώ προσωπικά, μπλέκω τα καλώδια, φεύγουν αριστερά, πίσω, δεξιά, ένας χαμός όπου θα το έβαζα. Κι αν έβαζα και μια επέκταση δίπλα... θα αυτοκτονούσα. Εδώ για το fireface έχω πάρει αυτιά και το έχω ρακάρει. ?

 

Ως προς την τιμή. Κι εγώ όταν την είχα πάρει... επί ΠΑΣΟΚ, τα 900 μου φάνηκαν λες και έπαιρνα οικόπεδο, αλλά με το που την έβαλα πάνω και είδα πόσο απροβλημάτιστη έγινε η ζωή μου, μου πέρασε αμέσως. Κι όσο σκέφτομαι ότι 18 χρόνια τώρα το μόνο που άλλαξα ήταν ένα τροφοδοτικό,  (που πήγε η καρδιά μου στην Κούλουρη όταν είδα ότι δεν άναβε και μέχρι να καταλάβω ότι ψόφησε το τροφοδοτικό) και μια επισκευούλα φέτος στο knob που μου έσπασε από ηλίθιο ατύχημα, νομίζω ότι τα άξιζε τα λεφτά της, και δεν μετανιώνω ούτε κατ' ελάχιστον.

 

Αν εσένα σε εμπνέει αυτή η σχεδίαση, και θεωρείς ότι  βολεύει εργονομικά, δεν έχεις τίποτα άλλο να σκεφτείς. Tα DSP εμένα μου φαίνονται λίγο περιττά (εξάλλου τα daw τώρα πια έχουν κάποια plug-in με zero latency [δεν προσθέτουν ΕΞΤΡΑ latency από αυτό που ήδη έχεις]) οπότε UCX δεν θα κοίταζα έτσι κι αλλιώς.

 

Το audient έχει απλά 4 αντί για δύο προενισχυτές, και άλλη μια αράδα ADAT. Και ελκυστικότερη τιμή. Δύσκολη απόφαση. Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις αυτό που σε κάνει και να νιώσεις καλύτερα, να πάρεις αυτό που το γουστάρεις δηλαδή και που το βλέπεις μόνο.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

 

α και κάτι άλλο, είδα ότι η RME στο τοταλμιξ που δίνει έχει δυνατότητα loopback που την βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμη και μάλλον δεν την έχει η audient. Δηλαδή να γυρίζεις πίσω το daw in που παίρνεις από τον υπολογιστή - ιντερνετ - γιουτουμπ - σποτυ - τινταλ - πίσω στο μιξ.

Από την άλλη η RME βαράει στα αυτιά τα πάντα όλα από χαρακτηριστικά. Το θέμα είναι, τα ακούς? Τα παίρνεις στις χαζο μίξεις της κρεβατοκάμαρας που κάνουμε? ¨Η τελικά είναι τόσο εξωπραγματικά που μένουν μόνο στα χαρτιά? Και αράζουμε στα κιλά μας με μια κλαρετ με usb ή audient...

 

Είναι και φρέσκια η ρημάδα η μπειμπυ...

 

 

(σε είπα ευχαριστώ? Δε σε είπα)

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου