Προς το περιεχόμενο

Για τo "support art workers"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Λέει πως φορολογικά δηλώνει 10-12 χιλιάδες. Οταν είναι άνεργος δικαιούται επίδομα ανεργίας, όπως και οι υπόλοιποι.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, yameth said:

Λέει πως φορολογικά δηλώνει 10-12 χιλιάδες. Οταν είναι άνεργος δικαιούται επίδομα ανεργίας, όπως και οι υπόλοιποι.

 

Ναι, αλλά αν υποαπασχολείται?

Ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα.

Επίδομα ανεργίας για ένα χρόνο, μην ξεχνιόμαστε, μετά αν δεν χτυπήσει το τηλέφωνο, είναι δύσκολα τα πράγματα.

 

Για μένα μουσικός (με την επαγγελματική έννοια του όρου) είναι όποιος έχει ως βασική βιοποριστική δραστηριότητα την μουσική άσχετα με το ύψος των ετήσιων αποδοχών του.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Που σημαίνει ότι ο άνεργος μουσικός, ή ο μουσικός που δεν έχει σοβαρό εισόδημα δεν είναι μουσικός?

 

Καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλά τα κριτήριά σου νομίζω ότι πάσχουν.

 

Το μόνο αντικειμενικό κριτήριο για να είσαι επαγελματίας σε κάτι είναι να βιοπορίζεσαι από αυτό. Ο άνεργος μουσικός ας πούμε που είναι Αντρέας Άνεργος (οχτώ χρόνια δηλαδή :)) πως βιοπορίζεται? Μουσικός μπορεί να είναι, πάντως επαγγελματίας δεν είναι. Όπως και ο οικοδόμος που δε δουλευει για δέκα χρόνια και κάνει κάτι άλλο για να βιοποριστεί. Νομίζω απλό είναι το σκεπτικό.

 

5 λεπτά πριν, yameth είπε

Λέει πως φορολογικά δηλώνει 10-12 χιλιάδες. Οταν είναι άνεργος δικαιούται επίδομα ανεργίας, όπως και οι υπόλοιποι.

 

¨Εστω κι ας μην τα δηλώνει βρε αδερφέ. Αλλά να μπορεί να θρέψει εαυτόν και οικογένεια . Αλλιώς τι επαγγελματίας είναι? Κι εγώ αν μείνω πέντε χρόνια άνεργος δεν θα κάνω κάτι άλλο για να ζήσω? Θα με πληρώνουν άλλοι για πάντα? Όπως στο παράδειγμα που είπα με το μαγαζί, αν δεν πατήσει πελάτης το κλείνεις και κάνεις κάτι άλλο. Έτσι είναι για όλους.

Επεξεργασμένο από JimmyPap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, JimmyPap said:

 

Νομίζω απλό είναι το σκεπτικό.

 

Για να καταλάβεις πώς το εννοώ.

Έστω λοιπόν ένας μουσικός, που μένει άνεργος.

Παλεύει λοιπόν, κάνει μερικά μεροκάματα, και ταυτόχρονα δουλεύει και part time κάπου αλλού.

 

Γιατί δεν είναι μουσικός?

Επειδή δουλεύει και αλλού?

Το θέμα είναι ένα μεγάλο ποσοστό των αποδοχών του να προέρχονται από την μουσική.

Αυτή είναι η άποψή μου.

 

EDIT: Να επισημάνω εδώ, ότι οι εποχές αλλάζουν και αυτή που διανύουμε σίγουρα δεν ευνοεί την επαγγελματική ασφάλεια, την εργασιακή μονιμότητα, και την "συγκεκριμένη απασχόληση".

Υπό αυτό το πρίσμα, ας είμαστε λίγο πιο ελαστικοί στους επαγγελματικούς προσδιορισμούς μας.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Για να καταλάβεις πώς το εννοώ.

Έστω λοιπόν ένας μουσικός, που μένει άνεργος.

Παλεύει λοιπόν, κάνει μερικά μεροκάματα, και ταυτόχρονα δουλεύει και part time κάπου αλλού.

 

Γιατί δεν είναι μουσικός?

Επειδή δουλεύει και αλλού?

Το θέμα είναι ένα μεγάλο ποσοστό των αποδοχών του να προέρχονται από την μουσική.

Αυτή είναι η άποψή μου.

 

Θα σου απαντήσω με παράδειγμα: Έχω το μαγαζί που δεν πάτησε πελάτης, το έκλεισα και για να ζήσω έπιασα δουλειά ως υπάλληλος σε σουπερ μάρκετ. Είμαι επιχειρηματίας ή υπάλληλος σούπερ μάρκετ? Εισπράττω δύο ενοίκια 500+500/μήνα και δουλευώ ως μουσικός με έσοδα 200 ευρώ το μήνα, είμαι επαγγελματίας μουσικός ή εισοδηματίας?

 

Χρησιμοποιώ το κριτήριο του βιοπορισμού, διότι κάποιος που βγάζει ας πούμε 300 ευρώ το μήνα και έχει οικογένεια πχ,  δε μπορεί να μην έχει έσοδα από αλλού, τα οποία σίγουρα είναι και περισσότερα. Και σίγουρα δεν είναι δυνατόν να επιδοτείται κάποιος ερασιτέχνης ή μισο-επαγγελματίας το ίδιο με κάποιον κανονικό επαγγελματία.

 

Φαντάζεσαι να έβγαινε το κράτος και να έλεγε "όποιος δουλεύει part time, θα του δίνω εγώ τον υπόλοιπο μισό μισθο"? Κανένας δεν θα δούλευε full time! ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, JimmyPap said:

 

1.  Έχω το μαγαζί που δεν πάτησε πελάτης, το έκλεισα και για να ζήσω έπιασα δουλειά ως υπάλληλος σε σουπερ μάρκετ. Είμαι επιχειρηματίας ή υπάλληλος σούπερ μάρκετ?

 

2. Εισπράττω δύο ενοίκια 500+500/μήνα και δουλευώ ως μουσικός με έσοδα 200 ευρώ το μήνα, είμαι επαγγελματίας μουσικός ή εισοδηματίας?

 

 

1. Από την στιγμή που έκλεισες το μαγαζί, είσαι υπάλληλος.

 

2. Είσαι μουσικός (από την στιγμή που η μόνη δραστηριότητα που σου αποφέρει αποδοχές είναι η μουσική) αλλά και εισοδηματίας.

Να σε ρωτήσω για το ίδιο παράδειγμα, αν εισπράττεις ενοίκιο 500 ευρώ τον μήνα και δουλεύεις ως μουσικός ταυτόχρονα με 300 ευρώ τον μήνα τι είσαι?

Το να υπάρχει ένα οικονομικό βοήθημα/αποκούμπι δεν αναιρεί κατά την άποψή μου την ιδιότητα της βασικής σου επαγγελματικής δραστηριότητας.

 

Και να το πω κι αλλιώς.

Αν του χρόνου έχεις τριπλάσια δουλειά και βγάζεις 900 ευρώ τον μήνα από μουσική δραστηριότητα και τα 500 ευρώ από το νοίκι, τότε έγινες μουσικός?

Και αν τον επόμενο χρόνο ξαναπέσει η δουλειά και βγάζεις 200 ευρώ από την μουσική τότε ξαναγίνεσαι εισοδηματίας?

 

Σου ξαναλέω καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλά διαφωνώ στα κριτήρια που θέτεις.

 

Θα επιμείνω να είμαστε ελαστικοί στα κριτήριά μας.

  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 ώρα πριν, yameth είπε

Μανώλη τις προτεραιότητες μιας επιχείρισης πρέπει να τις ορίζει ο επιχειρηματίας εφόσον τηρεί τους νόμους και όχι το κρατος.

Ήταν νόμος, δεν το έθετε ο επιχειρηματίας, το γνωρίζω. Αφορούσε τα ξενοδοχεία.

 

1 ώρα πριν, yameth είπε

Ποιός θα σου πει εσένα πως για να έχεις κατάστημα μουσικών στην Χ. Τρικούπη πρέπει απαραίτητα να έχεις και 2 τεχνικούς. Ενα ηλεκτρονικό και ένα οργανοποιό. Μπορείς να το αντέξεις;

Σωστά. Για να βάλω όμως και ΚΑΔ επισκευών τότε, ήρθαν για γνωμάτευση και έπρεπε να υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις, και καλά έκαναν.

 

1 ώρα πριν, yameth είπε

Και γιατι να επιλέξει πιανιστα και όχι dj ο ξενοδόχος όταν του φέρνει περισσότερο κόσμο; Και μη ξεχνάς πως περνούν τα χρόνια και αλλάζει το κοινό και οι ηλικίες τους. Αυτο δεν είναι κανενός άλλου δουλειά να κρίνει παρα του εργοδότη. Βέβαια πότε δεν ξέρεις, μπορεί το Χιλτον που θελει το ποιοτικό πλεονέκτημα να το προτιμήσει.

 

Αυτές τις τακτικές τις δημιούργησαν εις βάρος των ίδιων των εργαζομένων οι κομματικές συντεχνίες με κοντόφθαλμη και εκδικητική πολιτική, αφου είτε μειώθηκαν τα μαγαζιά, είτε βρέθηκαν εναλλακτικοί τρόποι.

 

Για παράδειγμα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς επεβλήθη απο τα συνδικάτα να έχουν στην δούλεψη τους τουλάχιστον 6 ηχολήπτες, την στιγμή που αποδεδειγμένα παγκοσμίως δεν υπάρχει ανάγκη, μιας και δουλεύει το σύστημα με self operation απο τον dj ή automation εδω και δεκαετίες.

Ξέρετε απο DAW και ακόμα απλούστερα απο media players και είστε σε θέση να καταλάβετε. Δεν χρειάζονται ηχολήπτες δηλαδη να κάθονται και να επιβλέπουν τον dj όπως στην ΕΡΤ και μάλιστα 6. Και το λέω σαν πρωην ραδιοφωνικός ηχολήπτης.

Και επιβαρύνουν τους σταθμούς, που πολλοί απο αυτούς δεν άντεξαν αλλά και όσοι έμειναν, βρήκαν παραθυράκι και νοικιάζουν νέους ηχολήπτες που μόλις αποφοίτησαν, μπιρ παρά. Και τι μένει στον με το ζόρι εργαζόμενο; Μια άρνηση να συνειδητοποιήσει πως δεν υπάρχει πραγματική δουλειά.

 

Μπορούν όμως να εξελιχθούν αυτα τα παιδιά σε κάτι άλλο παρεμφερές και χρήσιμο ή να κανουν αυτοί εκπομπές σαν dj (με την απαραιτητη τεχνογνωσία φυσικά) αντι να τους τρώει η άρνηση και να γίνονται κακόμοιροι, ανασφαλείς εργαζόμενοι που αναπόφευκτα θα γίνουν πρώην.

 

Ζητώ συγγνώμη που μακρηγορώ αλλά το κάνω για να υποστηρίξω το υγιές μέλλον που προτείνει ο Σπύρος, μακρυά απο το χθες. Οσο δύσκολο κι ακατόρθωτο φαίνεται σήμερα.

Για να μην μακρηγορήσουμε, τότε ας μπούνε παντού playback - backing track με έναν τραγουδιστή χωρίς ορχήστρα και να πάνε οι μουσικοί στα σπίτια τους. Ομοίως όπου επιλέξει ο "καταστηματάρχης" να βγάλει τις ορχήστρες και να βάλει dj. Ομοίως με τους μουσικούς να πάνε στα σπίτια τους και οι ηχολήπτες και όλοι οι σχετικοί με τον κλάδο. Είμαστε εντάξει;

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

1. Από την στιγμή που έκλεισες το μαγαζί, είσαι υπάλληλος.

 

2. Είσαι μουσικός (από την στιγμή που η μόνη δραστηριότητα που σου αποφέρει αποδοχές είναι η μουσική) αλλά και εισοδηματίας.

Να σε ρωτήσω για το ίδιο παράδειγμα, αν εισπράττεις ενοίκιο 500 ευρώ τον μήνα και δουλεύεις ως μουσικός ταυτόχρονα με 300 ευρώ τον μήνα τι είσαι?

Το να υπάρχει ένα οικονομικό βοήθημα/αποκούμπι δεν αναιρεί κατά την άποψή μου την ιδιότητα της βασικής σου επαγγελματικής δραστηριότητας.

 

Και να το πω κι αλλιώς.

Αν του χρόνου έχεις τριπλάσια δουλειά και βγάζεις 900 ευρώ τον μήνα από μουσική δραστηριότητα και τα 500 ευρώ από το νοίκι, τότε έγινες μουσικός?

Και αν τον επόμενο χρόνο ξαναπέσει η δουλειά και βγάζεις 200 ευρώ από την μουσική τότε ξαναγίνεσαι εισοδηματίας?

 

Σου ξαναλέω καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλά διαφωνώ στα κριτήρια που θέτεις.

 

Θα επιμείνω να είμαστε ελαστικοί στα κριτήριά μας.

 

Ναι ρε παιδί μου κι εγώ καταλαβαίνω τι λες αλλά πρέπει με κάποιο τρόπο να διαχωρίζονται τα ξερά από τα χλωρά. Βάζω το κριτήριο του εισοδήματος διότι δε μπορώ να θεωρήσω το ίδιο αυτόν που το "κυνηγάει", που παίζει λαιβ, που κάνει μαθήματα και που είναι ικανός με αυτόν που απλώς διάλεξε την εύκολη λύση. Και εδώ όπως και παντού, υπάρχουν οι επαγγελματικά επιτυχημένοι και οι λιγότερο επιτυχημένοι, και καλώς ή κακώς αυτό μετριέται ΚΑΙ με το εισόδημα. Γι αυτό δουλεύουμε άλλωστε, για τα λεφτά (όσο κι αν η μεταπολιτευτική κουλτούρα μας απαγορεύει να το λέμε). Κάθε επάγγελμα, αν δεν είσαι ικανός να βγάλεις τα προς το ζην σε "ξερνάει" (εκτός αν το "χρηματοδοτείς" από άλλες πηγές, γονείς, ενοίκια κλπ.) Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιό λόγο εδώ δεν πρέπει να ισχύει αυτό.

 

Προσωπικά δε μπορώ να θεωρήσω επαγγελματία (σε οποιονδήποτε τομέα) κάποιον που δε βγάζει ούτε το βασικό. Προφανώς και υπάρχουν διαβαθμίσεις, άλλο να είσαι 20 χρονών και να ξεκινάς τώρα και άλλο να είσαι 50 με εμπειρία και "εδραιωμένος", αλλά το εισόδημα δεν παύει να είναι ενα ασφαλές κριτήριο του πόσο επαγγελματίας είσαι σε κάτι, σε οποινδήποτε τομέα αλλά ειδικά και στης μουσικής όπου άπειρα πράγματα είναι υποκειμενικά και που ότι δηλώσεις είσαι.

 

Σέβομαι την άποψή σου και συμφωνώ πως διαφωνούμε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Μανώλης Χναράκης said:

 

 

Για να μην μακρηγορήσουμε, τότε ας μπούνε παντού playback - backing track με έναν τραγουδιστή χωρίς ορχήστρα και να πάνε οι μουσικοί στα σπίτια τους. Ομοίως όπου επιλέξει ο "καταστηματάρχης" να βγάλει τις ορχήστρες και να βάλει dj. Ομοίως με τους μουσικούς να πάνε στα σπίτια τους και οι ηχολήπτες και όλοι οι σχετικοί με τον κλάδο. Είμαστε εντάξει;

 

Μανώλη νομίζω ότι δεν το έπιασες αυτό που έγραψε ο Γιάννης.

 

Το θέμα είναι να υπάρχει πραγματική ζήτηση και όχι να υπάρχει επιβολή από νόμους για μουσικούς.

Αν υπάρχει πραγματική ζήτηση ναι, υπάρχει μέλλον, αν απλά επιβάλλεται από νόμο τότε ....

Δηλαδή με το ζόρι, επειδή είμαστε μουσικοί να δουλέψουμε?

 

Νομίζω ότι το πνεύμα είναι αν δεν υπάρχει τόση ζήτηση, να απασχοληθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι σε παράπλευρες σχετικές δραστηριότητες (πράγμα που γίνεται βέβαια, αλλά δεν ξέρω ως πότε).

Να είναι πραγματικά παραγωγικοί και όχι με το ζόρι.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Για να μην μακρηγορήσουμε, τότε ας μπούνε παντού playback - backing track με έναν τραγουδιστή χωρίς ορχήστρα και να πάνε οι μουσικοί στα σπίτια τους. Ομοίως όπου επιλέξει ο "καταστηματάρχης" να βγάλει τις ορχήστρες και να βάλει dj. Ομοίως με τους μουσικούς να πάνε στα σπίτια τους και οι ηχολήπτες και όλοι οι σχετικοί με τον κλάδο. Είμαστε εντάξει;

Ένας dj μπορεί να γεμίσει μια αίθουσα εύκολα, μια live άγνωστη μπάντα είναι πολύ χλωμό να το κάνει, και είναι 5 και είναι ένας... είναι πιστεύω θέμα μουσικών προτιμήσεων των ανθρώπων που είναι σήμερα 16 με 30 χρονών, η μουσική δεν είναι ζωντανή σήμερα από τη φύση της

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου