Προς το περιεχόμενο

Shredding guitar specs - απορίες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Superfunk said:

 

Αυτά μας τα έχουν ξαναπεί στα 80s...

 

Τι μου θύμησες βρε Νίκο ...

 

Κάπου στα 90s που έμενα στην Νέα Σμύρνη, πήγα να πάρω χορδές από γνωστό συνοικιακό κατάστημα της περιοχής.

 

Έριξα ως συνήθως και μια ματιά στις κιθάρες, ψάχνοντας κάτι σε jazz semi ή jazz σκάφος.

Είδα κάτι Ibanez, κάτι washburn, και μιλώντας με τον μαγαζάτορα (ο κυρ Γιώργος πάντα σου έπιανε κουβέντα, έξω καρδιά άνθρωπος), τον ρωτούσα για τα specs τους.

 

Η απάντηση ...

"Εγώ αδερφέ, να σου την αλήθεια με Καζατζίδη μεγάλωσα, δεν ξέρω, αλλά όλα τα παιδιά σήμερα κάτι Τζάκσον μου ζητάνε. Πώς και εσύ κοιτάς τέτοιες?"

 

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 3

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

No matter how hard you try, you can't stop us now
No matter how hard you try, you can't stop us now
We're the renegades of this time and age 
This is the time and age of renegades 
Renegades of this time and age 
This is the time and age of renegades
Since the Prehistoric ages and the days of ancient Greece 
Right down through the Middle Ages 
Planet earth kept going through changes 
And then no renaissance came, and times continued to change 
Nothing stayed the same, but there were always renegades 
Like headless guitars,ergonomics
8strings and multiscales
They were renegades of their time and age 
The mighty renegades
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xtrm_basses είπε

Since the Prehistoric ages and the days of ancient Greece 

 

Right down through the Middle Ages 
Planet earth kept going through changes 
And then no renaissance came, and times continued to change 
Nothing stayed the same, but there were always renegades 

Είχα δει ένα ντοκιμαντέρ παλιά στο οποίο ένας μηχανολόγος εξηγούσε γιατί τα κουτάλια που βρίσκουν οι αρχαιολόγοι από την αρχαία Ελλάδα είναι τόσο πανομοιότυπα με τα σύγχρονα κουτάλια... και μου είχε κάνει εντύπωση η φράση ''όταν ένα εργαλείο φτάσει να κάνει την δουλειά του ιδανικά σταματάει και να εξελίσσεται''

 

άσχετο θα μου πεις αλλά δεν είναι

  • Like 2

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, blue monk said:

Είχα δει ένα ντοκιμαντέρ παλιά στο οποίο ένας μηχανολόγος εξηγούσε γιατί τα κουτάλια που βρίσκουν οι αρχαιολόγοι από την αρχαία Ελλάδα είναι τόσο πανομοιότυπα με τα σύγχρονα κουτάλια... και μου είχε κάνει εντύπωση η φράση ''όταν ένα εργαλείο φτάσει να κάνει την δουλειά του ιδανικά σταματάει και να εξελίσσεται''

 

άσχετο θα μου πεις αλλά δεν είναι

 

Ε,ναι,έτσι ακριβώς είναι και με το σφυρί.Απο τα χρόνια των σπηλαίων υπάρχει και δεν άλλαξε καθόλου,απλά τώρα αντί για πέτρα,έχει ατσάλι.

Αλλά,άλλο σφυρί έχει ο τσαγκάρης για να καρφώσει το τακόυνι,άλλο ο μπετατζής για να καλουπώσει,και άλλο ο Bon Scott στο jailbreak για να σπάει πέτρες.

Οπότε,άλλη η δουλειά του ναύτη,και άλλη του καντηλανάφτη.

Ετσι και με τις κιθάρες.Κάποιες έχουν δυνατότητες που άλλες δεν έχουν.

πχ με μια hard tail δεν μπορείς να κάνεις dive bombs δεν πα να είσαι και ο malmsteen.

Γιαυτό παίρνεις μια headless 8χορδη,που δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάνει neck dive γιατί έχει λιγότερο βάρος ακώμα και να την κρεμάσεος με κορδόνι απο σταράκια,έχεις και το zero fret που κάθε μέρα βάζεις το πρωί 9αρες το μεσημέρι 12αρες και το βράδυ 10αρες χωρίς να σε απασχολεί τι θα κάνεις με το nut slotting.

Ειμαι σίγουρος πως αν το  b-bender το έβγαζε ενας boutique luthier σήμερα αντι του 1968,όλοι θα το σνόμπαραν,αλλά τώρα είναι κάτι vintage οπότε ας κάνουμε ένα λαϊκό προσκύνημα.

Και άμα θες,να φέρω ένα άλλο παράδειγμα.

Εχουμε τον τεράστιο αυτόν (κανείς δεν αμφισβητεί τις ικανότητες του)

spacer.png

 

Mε το ονειρικό,έκτακτο,ανεπανάληπτο fender american jazz bass fretless,και του ζητάμε να παίξει αυτό,ακριβώς όπως είναι και οχι με άλλες νότες

 

 

Που το παίζει ένα νορμάλ παλικάρι με ένα μπάσο 600 ευρώ.

Δεν είναι τίποτα δύσκολο,5 νότες είναι όλο και όλο και οι μισές είναι στην Β.

Αλλά ο Τζάκος ΔΕΝ θα μπορέσει..δεν του λείπει το ταλέντο ούτε η τεχνική,απλά του λείπει μια χορδή..και ξαφνηκά του πάρνουμε ένα harley benton b-550fl με μόλις 166 ευρώ,και βγάζει το κομμάτι..

Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως κάποια όργανα,είτε μας αρέσει,είτε οχι,έχουν παραπάνω δυνατότητες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το διάβασα παραπανω...

 

Οι Στρατ, Τελε, LP, δεν θα πεθανουν ποτε γιατι θα υπαρχουν παντα οι νεοι που θα ψαχνουν τις ριζες του ροκ. Ο κυκλος της αμφισβήτησής τους εχει κλεισει προ δεκαετιων και τωρα ειναι διαχρονικες και πανω απο ολα "iconic". Και αυτο δεν τους το παιρνεις με τιποτα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Jet72 said:

Οι Στρατ, Τελε, LP, δεν θα πεθανουν ποτε γιατι θα υπαρχουν παντα οι νεοι που θα ψαχνουν τις ριζες του ροκ

 

Αυτό συμβαίνει και λόγω του ήχου τους, και της προσωπικότητας που έχει ο ήχο τους. Δηλαδή, εάν 3 στους 10 κιθαρίστες παίζουν κομμάτια που έχουν παιχτεί με μια classic κιθάρα, γνωρίζουν ότι μόνο με το να έχουν μια τέτοια κιθάρα μπορούν να έχουν συγκεκριμένο ήχο. Ειδικά οι στρατοκάστερ και οι τελεκάστερ έχουν πολύ ιδιαίτερο ήχο, που καμία κιθάρα-απόγονός τους δεν μπορεί να πλησιάσει. 

  • Like 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Jet72 said:

Επειδή το διάβασα παραπανω...

 

Οι Στρατ, Τελε, LP, δεν θα πεθανουν ποτε γιατι θα υπαρχουν παντα οι νεοι που θα ψαχνουν τις ριζες του ροκ. Ο κυκλος της αμφισβήτησής τους εχει κλεισει προ δεκαετιων και τωρα ειναι διαχρονικες και πανω απο ολα "iconic". Και αυτο δεν τους το παιρνεις με τιποτα!

 

τι να σου πω, ουρά κάνουν οι νέοι έξω απο τον Νάκα να παίρνουν Gibson και Fender.

4 hours ago, xtrm_basses said:

 

Ε,ναι,έτσι ακριβώς είναι και με το σφυρί.Απο τα χρόνια των σπηλαίων υπάρχει και δεν άλλαξε καθόλου,απλά τώρα αντί για πέτρα,έχει ατσάλι.

Αλλά,άλλο σφυρί έχει ο τσαγκάρης για να καρφώσει το τακόυνι,άλλο ο μπετατζής για να καλουπώσει,και άλλο ο Bon Scott στο jailbreak για να σπάει πέτρες.

Οπότε,άλλη η δουλειά του ναύτη,και άλλη του καντηλανάφτη.

Ετσι και με τις κιθάρες.Κάποιες έχουν δυνατότητες που άλλες δεν έχουν.

πχ με μια hard tail δεν μπορείς να κάνεις dive bombs δεν πα να είσαι και ο malmsteen.

Γιαυτό παίρνεις μια headless 8χορδη,που δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάνει neck dive γιατί έχει λιγότερο βάρος ακώμα και να την κρεμάσεος με κορδόνι απο σταράκια,έχεις και το zero fret που κάθε μέρα βάζεις το πρωί 9αρες το μεσημέρι 12αρες και το βράδυ 10αρες χωρίς να σε απασχολεί τι θα κάνεις με το nut slotting.

Ειμαι σίγουρος πως αν το  b-bender το έβγαζε ενας boutique luthier σήμερα αντι του 1968,όλοι θα το σνόμπαραν,αλλά τώρα είναι κάτι vintage οπότε ας κάνουμε ένα λαϊκό προσκύνημα.

Και άμα θες,να φέρω ένα άλλο παράδειγμα.

Εχουμε τον τεράστιο αυτόν (κανείς δεν αμφισβητεί τις ικανότητες του)

spacer.png

 

Mε το ονειρικό,έκτακτο,ανεπανάληπτο fender american jazz bass fretless,και του ζητάμε να παίξει αυτό,ακριβώς όπως είναι και οχι με άλλες νότες

 

 

Που το παίζει ένα νορμάλ παλικάρι με ένα μπάσο 600 ευρώ.

Δεν είναι τίποτα δύσκολο,5 νότες είναι όλο και όλο και οι μισές είναι στην Β.

Αλλά ο Τζάκος ΔΕΝ θα μπορέσει..δεν του λείπει το ταλέντο ούτε η τεχνική,απλά του λείπει μια χορδή..και ξαφνηκά του πάρνουμε ένα harley benton b-550fl με μόλις 166 ευρώ,και βγάζει το κομμάτι..

Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως κάποια όργανα,είτε μας αρέσει,είτε οχι,έχουν παραπάνω δυνατότητες.

 

 

τις τελευταίες μέρες , το λίγο χρόνο που έχω για διασκέδαση είπα να τον ξοδέψω να βγάλω εκείνη τη ρημάδα εισαγωγη απο το Van Halen "Mean Street" (απο το fair warning), με το οποίο είχα πάθει εγκεφαλικό όταν πιστιρικάς είχα παρει τον δίσκο κάπου στο 1983. Απο τότε , αν και ήξερα οτι ο EVH είναι τεράστιο μυαλό, και μουσικός, και σίγουρα τότε ένας απο τους 2 κορυφαίους στον κόσμο, πάντα τον 2ο (Yngwie) τον εκτιμούσα περισσότερο γιατί αυτα που έπαιζε τα έπαιζε με μια στρατ της πλάκας, τρεμολο ότι ναναι, και μαγνητες τους πιο αδυναμους που μπορούσε να βρει..

Και οι δεκαετίες περνούσαν... και έφθασα στο χθες οπου πραγματικά κατάλαβα τι σημαίνει εκείνο το σολο της εισαγωγης του mean street. Οχι απλά ειναι ΥΠΕΡ-δύσκολο, οχι απλά θέλει μέγιστη ακρίβεια και τεχνική και ταχύτητα, αλλά θέλει ΚΑΙ καλούς δυνατούς αθόρυβους humbucker, αλλά και ΗΧΑΡΑ. ΚΑΙ κιθάρα με συγκεκριμένη γεωμετρία στην θέση των μαγνητών. Δηλ με την καψο-strat του yngwie και με τον marshal του yngwie δεν βγαίνουν οι αρμονικές ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ.

ΑΡΑ, ο εξοπλισμός ΔΕΝ αντικαθίσταται απο την τεχνική.

 

Οσο για τους νέους μουσικούς, ούτε τους παλιούς ήχους/ρίζες του ροκ αναζητούν, ούτε κάνουν ουρα εξω απο τον Νακα να παρουν Gibson και Fender (δυστυχως). Αυτοι που έχουμε παιδιά στην εφηβεία εχουμε δει τι κινείται και τι όχι.

Επεξεργασμένο από rgxinap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηηηηη!!!

Μια headless tele απο τον rick toone..

Έτσι για όποιον θέλει να το παίζει keith richards σε modern age look..

 

https://www.instagram.com/p/BdrAUf2gBo-/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, xtrm_basses είπε

έχεις και το zero fret

 

Το οποίο υπάρχει από το 1958 στις ηλεΧτρονικές κιθάρες ? (η Gretsch το χρησιμοποιούσε σε όλες τις κιθάρες της και φυσικά είχε και standard 7χορδες κιθάρες στον κατάλογο της από την εποχή του Van Eps)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου