Προς το περιεχόμενο

JAPAN vs USA


sotoman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
η προσωπική μου εμπειρία με τις αμερικάνες και τις μεξικάνες είναι η του ύψους η του βάθους.

σε αντίθεση με τις japan που δεν έχει τύχει ποτέ μα ποτέ να πιάσω έστω και μέτριο κομμάτι.

 

 καπως ετσι κι εγω: δεν θα μιλουσα για custom shop και artist μοντελα, αλλα πιστευω οτι, για τις κανονικες σειρες, μια japan στη χειροτερη περιπτωση να βγει μετρια, ενω μια american μπορει ανετα να βγει και κουπι..

 

 και υπαρχει παντα η λυση της μεταχειρισμενης american, δε βγαινει στα ιδια λεφτα περιπου με την γιαπωνεζικη καινουργια?

 

 μια τριτη λυση ειναι η warmoth... εγω που θελω αριστεροχειρη tele, ειμαι αναμεσα σε japan και warmoth παντως, γιατι δεν νομιζω να δωσω 1000ευρω (απο αμερικη)για καινουργια 52 reissue στο σακι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πρίν κανενα χρόνο αγόρασα μια τελε 60'ς επανέκδοση γιαπωνέζα απο αθήνα με μπιγκζμπι, φοβερό όργανο.

 

τελεία και ταυλα... ο μπριτζ μαγνήτης σκοτώνει αν και πρεπει να παραδεχτω οτι ο νεκ ήταν ολιγον τι ψόφιος

 

όλα τα υπόλοιπα είναι μια χαρα, και απο κατασκευή (οσο μπορώ να κρίνω) και απο "οδική συμπεριφορά" η κιθαρούλα μου φυσάει!

 

και όλα αυτα με μόλις εννεα κατοστάρικα για ένα μοντέλο που ακόμα και αν το θέλεις αμερικάνικο δεν βγαίνει παρα μονο custom παραγγελεία (γουιτς μινς μπολικα φράγκα!)

 

αρα +1 για τις γιαπωνέζες

 

...γιατί δεν ανοίγουμε ψοφοφορία???

King for a Day

Fool for a lifetime!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω και γω την αμέριστη υποστήριξη μου στα προϊόντα των σχιστομάστηδων - και δει της Fender Japan [MIJ - CIJ whatever;)]. Έχω παίξει σε δεκάδες αμερικάνες Fender και σε καμιά 10 αριά Fender Japan [όλες strat], τα προσωπικά μου συμπεράσματα είναι:

- Η Japan είναι εγγύηση κατασκευής ποιότητας, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με Mexico [καυσόξυλα ως επί το πλείστον].

- Ελάχιστα αμερικάνικα [2 για την ακρίβεια από όσα έχω παίξει εγώ] αφήνουν αίσθηση καλύτερη από μια γιαπωνέζα της "χρυσής εποχής" [85 - 88].

- Με δεδομένο ότι σχεδόν όλες οι CIJ [τουλάχιστον αυτές του Isibashi] φοράνε αμερικάνους μαγνήτες [και καλούς συνήθως] τα αμερικάνικα εργοστασιακά μοντέλα δεν "λένε" μία σε ότι αφορά στο λόγο απόδοσης/ τιμής.

- Η αγορά μιας fender USA είναι λαχείο - λοτταρία τελείως και οι τιμές τους τσιμπημένες, σε σχέση με αυτά που προσφέρουν.

Γενικά εγώ δεν θα αγοράσω ποτέ USA Strat/ Tele, τώρα για την Jaq/ Jazzmaster [για την οποία ανέβηκε και το όλο thread] δεν έχω προσωπική εμπειρία, φαντάζομαι δεν θα αποτελουν εξαίρεση στον κανόνα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα συγκρινουμε μηλα με..πορτοκαλια...

 

Καταρχην για να τελειωνουμε με τις Jag/Jazz οντως οπως ειπωθηκε ΕΙΝΑΙ "παραξενα" οργανα και τρομερα δυσκολα να αντιγραφουν στον "ποντο" και μια και η αμερικανοι χρησιμοποιουν μονο για τα δυο αυτα μοντελα το original tooling της δεκαετιας του 60 εχουν καταφερει να τις φτιαχνουν "καλυτερες".

 

Συγκεκριμενα:

 

Εχουν πετυχει 100% το σχημα του σωματος.

Εχουν πετυχει σχεδον στον ποντο τους ΜΑΓΝΗΤΕΣ (οι γιαπωνεζικοι ειναι για γελια μια και εξωτερικα μονο μοιαζουν με jazz/jag ενω ειναι μαγνητες strat)

Χρησιμοποιουν πολυ καλυτερο hardware ,κατι που φαινεται στη "συμπεριφορα" της αχιλλειου πτερνας των Jag/jazz δηλ. της γεφυρας και του τρεμολο.

Νιτρα,μητρα δεν παιζουν γιατι και οι αμερικανικες (οχι οι thin skin) πολυεστερας ειναι με ενα λεπτο nitro clear coating...

 

Απο εκει και περα τα παντα ειναι θεμα μαθηματικων...μπορεις να παρεις μια γιαπωνεζα 62 ri με 600 ευρω και να δωσεις αλλα 150 για μαγνητες και αλλα 150 για τρεμολο,γεφυρα και με 900 ευρω να εχεις μια σουπερ jazzmaster η οποια ομως θα εχει "λαθος" σχημα,δεν θα εχει θηκη (η οποια ειναι σκετη χλιδα) και βεβαια θα εχει αστεια μεταπωλιτικη αξια σε σχεση με μια αμερικανικη reissue η οποια συν τοις αλλοις λογω μικρης παραγωγης ειναι απιστευτα καλα φτιαγμενη...

 

ε,δεν δινεις αλλα 300 για να εχεις ολα τα παραπανω σε πακετο?? ;D

 

τωρα οσον αφορα τη συγκριση των MIJ,CIJ strat & tele με τις american std ειναι απλα ΛΑΘΟΣ...μια και συγκρινουμε vintage styled οργανα με ΜΟΝΤΕΡΝΑ οργανα και βεβαια ΠΑΝΤΑ τα vintage styled εχουν καλυτερο ηχο... :) :) :)

 

το σωστο ειναι να συγκρινουμε τις MIJ,CIJ Fender με τις τωρινες αμερικανικες vintage ri οι οποιες ειδικα τα τελευταια χρονια σκοτωνουν τοσο απο πλευρας ποιοτητας οσο και ηχου...

 

για το Playbility δεν θα σχολιασω καν ειναι 100% θεμα set up.

 

προσωπικα το αγαπημενο μου σημειο στις γιαπωνεζικες vintage reissue ειναι τα παχυτερα απο τις αντιστοιχες αμερικανικες μπρατσα τους... ;) 

 

ομως πλεον με το ευρω κοντα στα 1,6 δολλαρια οι τιμες των MIA & MIJ εχουν φτασει επικινδυνα κοντα οποτε ...σκεψου πριν αποφασισεις... ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχεις παίξει ποτέ με τέτοιου είδους όργανο,

αν όχι θα πρέπει γιατί στο χέρι σίγουρα δεν είναι όπως μια

αμερικάνικη strat, δηλ. radius 7,5" και όχι 9,5" που έχουν

οι american standart strat, και επίσης vintage τάστα δλδ

μικρά.

Επίσης τα ishibashi japan όργανα δεν έχουν καμία σχέση

με τα japan που έρχονται εδώ. Αλλά όπως τα japan που

έρχονται το hardware είναι αίσχος, λένε οτι τα μεταλικά

parts είναι πιο μαλακά και καθόλου ανθεκτικά. Στα περισσότερα

οι μαγνήτες είναι για πέταμα... και ας λένε μερικοί που τους

πέταξαν μετά απο λίγο...

www.facebook.com/pulsedot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχεις παίξει ποτέ με τέτοιου είδους όργανο,

 

Δεν ξερω αν αναφερεσαι σε..εμενα.. :) :) αλλα εκτος του οτι γυρισα προσφατα απο την Ιαπωνια παιζω με γιαπωνεζικες Fender απο το....86....:)

 

Παντως γενικα ολη η παραπανω κουβεντα γινεται για τα οργανα της Ishibashi ή της Stringet & οχι για αυτα που ερχονται εδω... ;)

 

Τα περι radius/ταστων & hardware τα εχουμε αναλυσει πολλες φορες εδω κανε ενα search (φυσικα εννοειται οτι το μικρο radius ΔΕΝ ειναι...μειονεκτημα ;) ενω τα vintage ταστα ,αν και προσωπικα δεν μου αρεσουν,αρεσουν στους "παραδοσιακους" κιθαριστες και βεβαια χρησιμοποιουνται για λογους "ακριβειας" σε ολα τα vintage ri οργανα ειτε ειναι MIA ειτε ειναι ΜIJ ,στα MIJ ειναι μαλιστα λιιιγο μεγαλυτερα...)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε συ, στον sotoman αναφέρομαι

και προς Θεού δεν είπα κάτι τέτοιο

ούτε για το radius ούτε για τα τάστα.

Π.χ. δεν τα αντέχω καθόλου, αλλα ξέρω

άτομα που τρελλαίνονται και καταλαβαίνω

το λόγο.

www.facebook.com/pulsedot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(βέβαια ουδέποτε δεν θα θεωρούσα ότι μια japan 600e συγκρίνεται με μια cs 2000, δεν έχει έστω την μαγεία του χειροποίητου δυτικού οργανου. Βιομηχανική παραγωγή.

χειροποιητες οι custom shop?απο ποτε?απο αυριο?

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(βέβαια ουδέποτε δεν θα θεωρούσα ότι μια japan 600e συγκρίνεται με μια cs 2000, δεν έχει έστω την μαγεία του χειροποίητου δυτικού οργανου. Βιομηχανική παραγωγή.

χειροποιητες οι custom shop?απο ποτε?απο αυριο?

 

 

Κατευθείαν από τα χεράκια του κυρίου Σιτιες...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου