Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, cigaret13 είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο... Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα. Επεξεργασμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 14 λεπτά πριν, Superfunk είπε Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα. Και κάπως έτσι βλέπουμε την διαφορά κάποιου που ξέρει με κάποιον αδαή.... Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες. Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ledge Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 1 hour ago, Superfunk said: Ναι σε όλα ,το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες. Παίζω βέβαια με το curve , συνήθως το κάνω soft. Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν. Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Ledge είπε να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις; Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα γενικά άκου προσεκτικά αν το τρακ έχει θολούρα,βαβουρακαι βόμβο τα οποία είναι άχρηστα στον βασικό τόνο του οργάνου. 6 λεπτά πριν, dimsonic είπε Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα Δεν χρησιμοποιω ΕΖ , superior χρησιμοποιώ και φυσικά ΠΟΤΕ δεν πέφτω τόσο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιώ τα έτοιμα μιξαριΖμενα Κιτ... Έχουμε και ένα πρόσωπο στην κΕνωνια Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp. Ετσι όπως καΜναμε και παλιά που γράφαμε αναλογικά,ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και είχαμε και Κωτσο βασιλιά Τα έτοιμα Κιτ ωραία είναι πάντως για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί και δεν έχει φάει τη ζωή του στα στουντιΑ όπως εγώ. Επεξεργασμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 1 hour ago, Superfunk said: Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp. γιου κιλντ ας... 2 hours ago, cigaret13 said: Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες. Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα! θυμάσαι που βλέπαμε κάποτε Χαι Σαπαραλ? ε εδώ έχουμε το Χαι Πασσ-αραλ... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 ερώτησις: το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ledge Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 3 hours ago, Superfunk said: Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα Το high pass του Τερλέγκα γίνεται μόνο του...:P 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, dimsonic είπε ερώτησις: το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass? Εγώ ξέρω πως όλα τα κάνουμε κάτι ανάλογα. Γενικά κάνουμε αλλά δεν φιλτράρουμε και τονιζουμε μια μιξη με ένα στανταρ και σε συγκεκριμένες συχνοτητες για όλα. Ανάλογα με το κομμάτι, την ενορχήστρωση και μέσα στο κομμάτι όλα αυτά μπορεί να χρειαστεί να είναι και μεταβλητά κατά τη διάρκειά του και ανάλογα με την εξέλιξη, ιδιαίτερα αν δουλεύουμε στο κάθε κανάλι. Στο χωριό έτσι το μαθαίναμε εμείς. χαχαχαχχαχαααχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, dimsonic είπε ερώτησις: το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass? Εννοείται ειδικά τα πιάνα έχουν τρελλούς βομβους και θολούρα στα χαμηλά... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση