dimsonic Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Αυτές τις μέρες έχω ένα σχετικά απλό, αλλά δύσκολο θέμα μείξης ακουστικού πιάνου. Χρησιμοποιώ ένα αρκετά καλό vst πακέτο για grand piano της Addictive keys. Το πρόβλημα είναι ότι ενω γενικά ο ήχος που παίρνω είναι πολύ καλός και οι δυνατότητες παραμετροποίησης είναι παρα πολλές, το αποτεέλσμα που παίρνω στο τελικό mix είναι μέτριο για τα γούστα μου. Μαζί με το πιάνο στο σημείο εκείνο έχω τύμπανα, ακουστικό μπάσο, μια ηλεκτρική και μια ακουστική και ένα pad και 2 tracks πνευστά. Ό,τι και να έκανα μέχρι στιγμής ο ήχος μου βγαίνει μουντός. Στόχος είναι ένας ήχος πχ (είναι και πρόσφατο) του Lyle Mays. Στην καλύτερη μου βγαίνει σαν ήχος του Jobim στην cti... Υπάρχει κάποια ιδέα, κάτι που πρέπει να προσέξω? (εκτός από εμπειρία...) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Ίσως λίγο EQ; Έχεις δοκιμάσει να μαζέψεις χαμηλομεσαία και να ανεβάσεις λίγο γύρω στο 2k; More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 παίξε με τη στερεοφωνία στα άλλα όργανα για να του δώσεις χώρο στη συχνότητα του παιξιματος σου, τονίζοντας λιγο με eq στις 1000 - 5000 σαλ, ανάλογα και αν το προγραμμα έχει simulation το lid, το καπάκι δηλαδή του πιάνου, ανοιξέ το και καλά. Για το στυλ που συνήθως γράφεις αυτό νομίζω ταιριάζει εν γένει. Πρέπει και η ίδια η σύνθεση να του δίνει λιγο αέρα, αμα χρησιμοποιείς πλάτες ή πνευστά ταυτόχρονα σε σημεία. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 δεν θα ήθελα να κάνω κάτι από μόνο του και όχι σε συνάρτηση με τα άλλα. Και γιατί πχ 2 και όχι 3 ή 3.2? Just now, cos_dr said: παίξε με τη στερεοφωνία στα άλλα όργανα για να του δώσεις χώρο στη συχνότητα του παιξιματος σου, τονίζοντας λιγο με eq στις 1000 - 5000 σαλ, ανάλογα και αν το προγραμμα έχει simulation το lid, το καπάκι δηλαδή του πιάνου, ανοιξέ το και καλά. Για το στυλ που συνήθως γράφεις αυτό νομίζω ταιριάζει εν γένει. Πρέπει και η ίδια η σύνθεση να του δίνει λιγο αέρα, αμα χρησιμοποιείς πλάτες ή πνευστά ταυτόχρονα σε σημεία. το θέμα είναι ότι το πιάνο έρχεται στέρεο ήδη. Αν το στριμώξω χάνεται ο αέρας του μισό να δώ το καπάκι, δεν θυμάμαι με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, dimsonic είπε δεν θα ήθελα να κάνω κάτι από μόνο του και όχι σε συνάρτηση με τα άλλα. Και γιατί πχ 2 και όχι 3 ή 3.2? το θέμα είναι ότι το πιάνο έρχεται στέρεο ήδη. Αν το στριμώξω χάνεται ο αέρας του μισό να δώ το καπάκι, δεν θυμάμαι παντά έτσι έρχονται συνήθως preset, γι αυτό είπα μήπως κινείς τα άλλα οταν συνηχούν στη συνθεση. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 κάτσε τώρα γιατί δεν βρίσκω από που ανοίγει το καπάκι (κι αν ανοίγει...) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 7 λεπτά πριν, dimsonic είπε κάτσε τώρα γιατί δεν βρίσκω από που ανοίγει το καπάκι (κι αν ανοίγει...) προσεχε αμα το κλείσεις μην σου φύγει και το κοπανήσεις και καταστρέψεις το πιάνο. λολ 2 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2020 βρε μη μας κόψει κανα χέρι... μπα....κάποιος το έβγαλε εντελώς... Ανοιχτό είναι κάτι σαν να πάει να γίνει. Αλλαξα τα μικρόφωνα και τη θέση τους. Αλλά ο Lyle Mays δεν έρχεται με τίποτα... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Κόψε μεσαία από τα υπόλοιπα όργανα, φαντάζομαι ότι high pass έχεις ήδη κάνει.. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ledge Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2020 τσέκαρε και αυτό: "If your piano sound is muddy then cut around 300Hz that should get rid of the mud. If it's too thin then a boost around 100Hz to 250Hz will add some roundness to thepiano. If you need the piano to be bright then add some air using a High Shelf eq to boost around 15kHz to 20kHz." 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση