Ledge Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 6 minutes ago, estpany said: Δεν έχεις ακούσει αμέτρητες διασκευές τόσο Blues όσο και πρώιμου ρεμπέτικου, όπου οι νεότεροι προσθέτουν σειρά συγχορδιών εκεί που υπάρχει ένα (1) μακρόσυρτο "καθαρό" ακόρντο, ενώ πολύ λιγότερο επεμβαίνουν στην μελωδία ; Αυτό ακριβώς είναι που εννοώ και ελπίζω οι περισσότεροι που το διάβασαν να το κατάλαβαν έτσι... νομίζα κατάλαβα ποια σημεία εννοείς. Παρ' όλα αυτά, αυτό νομίζω γινόταν για αισθητικούς λόγους και όχι από έλλειψη παικτικών ικανοτήτων ή για να δώσουν παραπάνω χώρο την ώρα του σόλο ή του ταξιμιού. Και κατά τη γνώμη μου, καλά έκαναν, γιατί less is more. Στον Βαμβακάρη δε, σε πολλά κομμάτια έπαιζε κιθάρα ο Σκαρβέλης, ο οποίος μόνο απλά δεν έπαιζε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 hours ago, Spyros Delta said: κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4. Το είδα το βίντεο και είναι πολύ καλό. Πάνω σ' αυτό που έγραψες τώρα. Λάθος δεν είναι αλλά .... Όταν κάποιος σκέφτεται τονικά (αν δηλαδή αντιμετωπιστούν τα Aadd9 και Badd9 ως 4η και 5η βαθμίδα της E major scale), τότε η #4 της B lydian b7, είναι η E# δηλαδή η F, δηλαδή η b9 του E, που είναι ξένη νότα προς την E major κλίμακα. Από εκεί και πέρα, από την στιγμή που το μπάσο κατά κάποιον τρόπο "ρυθμίζει" και την τονικότητα του συνόλου, οποιοδήποτε ριφφ με πχ δυο νότες, μπορεί να θεωρηθεί μέρος οποιασδήποτε κλίμακας που τις περιέχει, οποιουδήποτε τονικού κέντρου δηλαδή που δίνει το μπάσο. Το μπάσο μπορεί κατά βούληση να μετακινεί αυτό το τονικό κέντρο, αρκεί να υπάρχουν στην εκάστοτε κλίμακα αυτές οι δύο νότες. Έτσι μπορεί να γίνει από πολύ σύμφωνο, μέχρι πολύ "διάφωνο" το ριφφ, πράγμα που δείχνει εδώ πολύ παραστατικά ο Wooten. Πολύ ωραίο βίντεο πράγματι! Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Το είδα το βίντεο και είναι πολύ καλό. Πάνω σ' αυτό που έγραψες τώρα. Λάθος δεν είναι αλλά .... Όταν κάποιος σκέφτεται τονικά (αν δηλαδή αντιμετωπιστούν τα Aadd9 και Badd9 ως 4η και 5η βαθμίδα της E major scale), τότε η #4 της B είναι η E# δηλαδή η F, δηλαδή η b9 του E, που είναι ξένη νότα προς την E major κλίμακα. Ειπα Β mixolydian. Δεν εχει #4. Ε φυσικο ειναι η 4η στη B mixo. Εχει οπλισμο E major. Οταν παιζει τη B super lydian (που εχει #4), το κανει πανω σε B add2. Εκεινη τη στιγμη δεν εχει σημασια οτι πριν επαιξε A add2. Ειμαι on the run τωρα για δουλεια. Θα τα δω αυριο τα υπολοιπα Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από Spyros Delta Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 31 minutes ago, Spyros Delta said: Ειμαι on the run τωρα για δουλεια. Θα τα δω αυριο τα υπολοιπα Αυτό που είπα, είναι ότι πάνω σε μια E major κλίμακα (αν αντιλαμβάνεται κάποιος έτσι την σειρά συγχορδιών Aadd9 και Badd9), η B mixol είναι εντελώς σύμφωνη. Αν όμως η B mixol γίνει B lydian b7, τότε η #4, είναι ξένη νότα προς την Emajor κλίμακα. Έλα αύριο με το καλό, και τα συζητάμε. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 OP Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Αυτό που είπα, είναι ότι πάνω σε μια E major κλίμακα (αν αντιλαμβάνεται κάποιος έτσι την σειρά συγχορδιών Aadd9 και Badd9), η B mixol είναι εντελώς σύμφωνη. Αν όμως η B mixol γίνει B lydian b7, τότε η #4, είναι ξένη νότα προς την Emajor κλίμακα. Έλα αύριο με το καλό, και τα συζητάμε. Ναι ναι ξενη πλεον και εκει ειναι το "λαθος". Αλλα αυτο λεω οτι δεν ειναι ουσιαστικα λαθος, γιατι εκει τη στιγμη δεν υπαρχει πλεον A add2. Υπαρχει μονο B add2 και η 4 ειναι "ελευθερη" να την παιξουμε ειτε 4, ειτε #4, δεν ειναι λαθος κανενα απο τα δυο. Απλα το #4 ξενιζει σαν να ειναι λαθος, επειδη ειχαμε συνηθισει τη 4 ως εκεινη τη στιγμη. Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από Spyros Delta 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 2 minutes ago, Spyros Delta said: Ναι ναι ξενη πλεον και εκει ειναι το "λαθος". Αλλα αυτο λεω οτι δεν ειναι ουσιαστικα λαθος, γιατι εκει τη στιγμη δεν υπαρχει πλεον A add2. Υπαρχει μονο B add2 και η #4 ειναι σωστη. Εννοείται ότι συμφωνώ. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση