Spyros Delta Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Απο το 3.35 αρχιζει το ζουμι Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας. Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια". Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει. Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος. Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε. Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6). Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7). Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4. Λαθος δεν ειναι ομως. Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian) Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από Spyros Delta 4 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
fusiongtr Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, Spyros Delta said: Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) Αυτή την κλίμακα που γράφεις, εγώ την λέω Lydian b7 ή Lydian dominant, δεν την θεωρώ exotic, και είναι ο 4ος τρόπος της μελωδικής μινόρε. Θα το δω αύριο το βίντεο, με ενδιαφέρει πολύ! Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από fusiongtr Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Jazzjoker Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το είδα κάτι μέρες πριν και είναι όντως πολύ ενδιαφέρον. Για μένα το πιο ωραίο που λέει και το οποίο ενστερνίζομαι απόλυτα είναι ότι όταν παίζεις μες στο γκρουβ, ακόμα και τα "έξω" ακούγονται "μέσα". Quote All the notes are right. But it's the context that makes it right, not the pitch. Quote εγώ την λέω Lydian b7 Κι εγώ αν και περισσότερο Mixolydian ηχόχρωμα έχει παρά Lydian. Για τα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, η μεγάλη τρίτη και η μικρή 7η κάνουν μπαμ περισσότερο από το #4 όπως στην απλή Lydian. Εκτός των άλλων, στο blues, είναι για μένα "go-to" κλίμακα (mode σωστότερα) σε όλα τα εκείνα τα bVI7 που λύνονται στο V7. Επεξεργασμένο 31 Ιανουαρίου 2020 από Jazzjoker Ενωμοτάρχης
estpany Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 "... you (have to) learn theory so much, so well so you don't have to think about it ...." και εδώ κάπου είναι ο ορισμός της μουσικής εκπαίδευσης. Γιατί το ίδιο θα μπορούσε να πει και ο ..Τσιτσάνης -από μικρός γνώστης της μουσικής θεωρίας, με Ιταλό δάσκαλο στα Τρίκαλα παρακαλώ-, όσο και οι μέγιστοι Χατζιδάκις και Θεοδωράκης. Επειδή δεν είμαστε όλοι B.B. King ή Βαμβακάρηδες , όπου μας αρκεί μια (1) συγχορδία για να εκφράσουμε και να εκφραστούμε.
Ledge Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 43 minutes ago, estpany said: Επειδή δεν είμαστε όλοι B.B. King ή Βαμβακάρηδες , όπου μας αρκεί μια (1) συγχορδία Μάλλον δεν έχεις ακούσει αρκετά ούτε τον έναν, ούτε τον άλλο. Κανένας από τους δύο τους δεν έπαιζε/αρκούνταν σε μία συγχορδία. Δε νομίζω ότι είναι καλό να λέγονται τέτοιοι αφορισμοί, γιατί μετά επαναλαμβάνονται πολύ εύκολα στο διαδίκτυο.
Spyros Delta Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 9 ώρες πριν, fusiongtr είπε Αυτή την κλίμακα που γράφεις, εγώ την λέω Lydian b7 ή Lydian dominant, δεν την θεωρώ exotic, και είναι ο 4ος τρόπος της μελωδικής μινόρε. Θα το δω αύριο το βίντεο, με ενδιαφέρει πολύ! Ναι εχει διαφορες ονομασιες. Και συνηθως ολες αυτες οι "περιεργες" δεν ειναι αυτοφυτες. Καποιο mode αλλου δρομου ειναι. Οπως και Lydian dominant augmented (που εχει και #5, εκτος απο το b7) και ειναι το 3ο mode της μελωδικης. ΥΓ και αν θελουμε να μπλεξουμε κι αλλο και παμε στις "ανατολικες" κλιμακες και δουμε την Nikriz, θα δουμε οτι ειναι μια ... μινορε superlydian (1-2-b3-#4-5-6-b7) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
mpamps Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 48 minutes ago, Spyros Delta said: ΥΓ και αν θελουμε να μπλεξουμε κι αλλο και παμε στις "ανατολικες" κλιμακες και δουμε την Nikriz, θα δουμε οτι ειναι μια ... μινορε superlydian (1-2-b3-#4-5-6-b7) Από ονόματα άλλο τίποτα. Εγώ αυτή την ήξερα ως "ποιμενική" κλίμακα. . 1
gmoukou Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 off topic/on 35 minutes ago, mpamps said: Από ονόματα άλλο τίποτα. Εγώ αυτή την ήξερα ως "ποιμενική" κλίμακα. . Και κλίμακα της ερτ θα μπορούσε να λέγεται https://m.youtube.com/watch?v=Q_jNvmGDqwk&feature=youtu.be off topic/off 3 "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.
estpany Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 4 ώρες πριν, Ledge είπε ....Κανένας από τους δύο τους δεν έπαιζε/αρκούνταν σε μία συγχορδία........ Δεν έχεις ακούσει αμέτρητες διασκευές τόσο Blues όσο και πρώιμου ρεμπέτικου, όπου οι νεότεροι προσθέτουν σειρά συγχορδιών εκεί που υπάρχει ένα (1) μακρόσυρτο "καθαρό" ακόρντο, ενώ πολύ λιγότερο επεμβαίνουν στην μελωδία ; Αυτό ακριβώς είναι που εννοώ και ελπίζω οι περισσότεροι που το διάβασαν να το κατάλαβαν έτσι...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2020 44 λεπτά πριν, mpamps είπε Από ονόματα άλλο τίποτα. Εγώ αυτή την ήξερα ως "ποιμενική" κλίμακα. . Ναι και ουσιαστικα ειναι το 4ο mode της harmonic minor Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση