tolisi Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2007 Χαιρετω τα παιδια! Μετα απο αρκετό ψαξιμο αποφασησα να αγορασω τα Tascam VL-X5 και θελω να ρωτησω , καταρχας αν ειναι σωστη η επιλογη μου για μονιτορ στα 200 και κατι ευρω μαζι με μεταφορικα απο το thomman και ακομα τι καλωδια θελω. Εχω την m-audio delta 1010lt με rca outputs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Loizos Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2007 Μια χαρά είναι η επιλογή σου. Η καλύτερη στα χρήματα αυτά και ίσως και στα διπλάσια και τριπλάσια. Εφόσον θα πάρεις από Θωμά και θες rca to jack πάρε αυτό http://www.thomann.de/gr/the_sssnake_spr2030.htm η κάποιο στα μέτρα που χρειάζεσαι. Λόγω του ότι θα κάνεις unbalanced σύνδεση προτίμα μικρό καλώδιο μέχρι 3 μέτρα. εμμμ.... Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tolisi Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 thanks για την απαντηση φιλε. Αρα μου προτεινεις να το συνδεσω με jack και οχι με xlr.Εχουν καποια διαφορα? Α και ρε παιδια καποιοσ Μια γρηγορη περιληψη για τις unbalanced εξοδους γιατι δεν το κατεχω. (':o') Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Loizos Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Από τη στιγμή που κάρτα σου βγάζει unbalanced σήμα δεν υπάρχει λόγος να βάλεις xlr. Λοιπόν unbalanced είναι η μεταφορά σήματος μέσω καλωδίου 2 αγωγών. Από τον ένα αγωγό περνά το σήμα και ο άλλος είναι η γείωση. Η balanced σύνδεση χρειάζεται καλώδιο 3 αγωγών. Στον ένα αγωγό είναι η γείωση και στους άλλους 2 το σήμα (στον έναν με αντεστραμμένη φάση). Τα δύο αυτά σήματα (το κανονικό hot ή +, και το αντεστραμμένο cold ή -) φθάνοντας σε μία κονσόλα ή σε όποιαδήποτε συσκευή δέχεται balanced σύνδεση θα περάσουν από ένα κύκλωμα που ονομάζεται διαφορικός ενισχυτής. Δουλειά αυτού είναι να "αφαιραίσει το ένα σήμα από το άλλο. Για αυτό και ονομάζεται διαφορικός. Το αποτέλεσμα θα είναι να διπλασιαστεί το σήμα (εφόσον έχουν διαφορά φάσης και αφαιρούνται) και θα αφαιρεθεί τυχόν θόρυβος που θα "μαζέψουν" τα καλώδια στη διαδρομή (εφόσον αν μαζέψουν θόρυβο οι 2 αγωγοί σήματος θαέχουν την ίδια φάση και στην αφαίρεση θα μηδενιστεί). Το unbalanced σήμα των 2 αγωγών δεν έχει τέτοιες δυνατότητες και γιαυτό λέμε ότι βγάζουν θόρυβο. εμμμ.... Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lxenos Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Καλησπέρα παιδιά... Πολύ σωστά αυτά που είπε ο Loizos αλλα επιτρέψτε μου μία πιο αναλυτική προσέγγιση...έτσι για βγάλω το άχτι μου! Ο ψυχίατρος μου είπε να μιλάω και να γράφω πολύ και ως γνωστόν στου τρελούς λέμε πάντα "ναι". Πάρτε λοιπόν 500 λέξεις για το θέμα των ισορροπημένων συνδέσεων και κυκλωμάτων... Πρώτα απΆόλα θα πρέπει να πούμε πως o λόγος που υπάρχουν οι ισορροπημένες συνδέσεςις δεν είναι άλλος πέρα από την καταστολή-ακύρωση του θορύβου που εισβάλει επαγωγικά στα καλώδια σύνδεσης ηχητικών συσκευών που, κατά κανόνα «κουβαλάνε» σήματα χαμηλής στάθμης (max 4-5 V). O θόρυβος αυτός προέρχεται από τις, λεγόμενες, ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές ενώ, όσο μεγαλύτερο είναι το μήκος του καλωδίου τόσο περισσότερο θόρυβο μαζεύει στην διαδρομή του. Εκμεταλλευόμενοι, λοιπόν, την βασική αρχή της κυματικής που λέει πως όταν προσθέσουμε δύο όμοια ακουστικά κύματα αντίθετης φάσης (180 μοίρες) αυτό που παίρνουμε στην έξοδο είναι το…απόλυτο 0, δημιουργήσαμε τις balanced συνδέσεις και κυκλώματα. Ως εκ τούτου, από μία balanced έξοδο παίρνουμε δύο ανεξάρτητους αγωγούς που κουβαλούν το ίδιο ακριβώς μουσικό σήμα, αλλά 180 μοίρες εκτός φάσης (pins 2 και 3 στα XLR ή Tip και Ring στα TRS) και την γνωστή θωράκιση-μπλεντάζ ( pin 1 ή sleeve). Η αναστροφή της φάσης γίνεται με ένα εξάρτημα που ονομάζουμε «αναστροφέα φάσης». Στη πολύμετρη διαδρομή του καλωδίου αυτό φυσιολογικά μαζεύει θόρυβο ο οποίος όμως εισέρχεται συμφασικά στους δύο αγωγούς. Στην balanced είσοδο του επόμενου μηχανήματος (πχ κονσόλα) υπάρχει ένα άλλο εξάρτημα που ονομάζεται «διαφορικός ενισχυτής» και ανταποκρίνεται στις διαφορές των τάσεων που «βλέπει» στην είσοδό του. Ουσιαστικά αυτό το εξάρτημα λύνει την εξής απλή μαθηματική πράξη: Εστω V+ το μουσικό σήμα ορθής φάσης του pin 1 Εστω V- το μουσικό ανάστροφης φάσης του pin 2, και Εστω Χ ο θόρυβος στον κάθε αγωγό. Βάσει αυτών που είπα: Στο pin 1 «ταξιδεύει» +V+X Στο pin 2 «ταξιδεύει» -V+X O διαφορικός ενισχυτής εκτελεί τη πράξη: (+V+X) – (-V+X)= +V+X+V-X= Με άλλα λόγια ο διαφορικός ενισχυτής στην είσοδο …με μία κίνηση ματ βγάζει τον άλλοτε συμφασικό θόρυβο εκτός φάσης (180 μοίρες) και το εκτός φάση ωφέλιμο σήμα εντός φάσης (0 μοίρες). Το αποτέλεσμα; Ο θόρυβος ακυρώνεται και το ωφέλιμο, μουσικό σήμα, όχι απλά παραλαμβάνεται αυτούσιο και πεντακάθαρο, αλλά και με διπλάσιο πλάτος (+6 dB). Ένα σημείο που θέλει προσοχή και κανείς δεν το λέει είναι το εξής: Μπορεί η σύνδεση μεταξύ δύο συσκευών να είναι balanced, αλλά τι γίνεται με τα κυκλώματα των συσκευών πριν και μετά τις balanced εισοδοεξόδους τους; Είναι και αυτά ισορροπημένα ή το σήμα κυκλοφορεί μέσα στην συσκευή unbalanced; Ιδού η απορία…! Η άποψή μου είναι πως μία balanced συνδεσμολογία μεταξύ δύο –εσωτερικά- unbalanced συσκευών προσφέρει μόνο το ήμισυ των πλεονεκτημάτων της όλης ισορροπημένης θεωρίας, από πλευράς ηχητικής ποιότητας. Η ποιότητα του αναστροφέα φάση και του διαφορικού ενισχυτή παίζουν καταλυτικό ρόλο στη ποιότητα του ηχητικού αποτελέσματος. Μπορεί στο PA όλα αυτά να μοιάζουν «ψιλά γράμματα» όμως σε ένα recording ή mastering studio έχουν τη σημασία τους. Εν πάση περιπτώσει, ένα balanced κύκλωμα θα πρέπει να είναι balanced από την αρχή μέχρι το τέλος και όχι μόνο σε επίπεδο συνδέσεων. Βέβαια, η true balanced κυκλωματική σχεδίαση απαιτεί τα διπλάσια υλικά στη διαδρομή του σήματος και φυσικά το διπλάσιο κόστος. Αυτά θα έπρεπε να πληρώνουμε αλλά…ποιος ασχολείται; Εύχομαι να μην σας κούρασα… Λευτέρης Ξένος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lxenos Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Οups! Μου ξέφυγε η λύση του τύπου: +V+X+V-X= 2V Διπλάσιο σήμα, 0 θόρυβος... Θεωρητικά πάντα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 πολύ ωραία τα λες αλλά μας κούρασες :wink: ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Loizos Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Όχι καθόλου δεν κούρασε. Το noiz.gr είναι φόρουμ μουσικής τεχνολογίας και κάτι τέτοια ποστ είναι που το κάνουν ενδιαφέρον. Δεν είναι φόρουμ μόνο για μουσικούς που θέλουν να έχουν λίγες γνώσεις τεχνολογίας. εμμμ.... Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tolisi Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2007 Να σται καλα παιδια πολυ ωραιες οι αναλυσεις και συμφωνω με το φιλο Λοιζο οτι πρεπει να υπαρχουν τετοια ποστ απο ανθρωπους που εχουν τα κουραγια να τα γραφουν και να μας μαθαινουν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2007 φίλε jmone... αν δεν έκανες χιούμορ στην παρατήρησή σου, μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος φόρουμ... εννοείται ότι ποστ σαν του lxenos κοσμούν το noiz και στηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο τον λόγο ύπαρξής του... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση