trolley Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Feather, όντως το είπες και πιο πάνω αλλά δε νομίζω ότι καταλαβαίνω. Ο επαγγελματίας τι; Ο ερασιτέχνης τι; Ηχολήπτης; Παραγωγός; Μουσικός; Ακροατής; Εκφωνητής; Τι αφορισμός είναι αυτός που διατυπώνεις; Ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς αλλά δεν τα καταφέρνω. Σα να μην έφτανε αυτό, τόσοι άλλοι άνθρωποι επίσης θεώρησαν ότι ο αφορισμός σου δεν ήταν επαρκής - και επέλεξαν να συζητήσουν αντί να μείνουν εκεί. Ας πάρουμε κάποιες περιπτώσεις λοιπόν: α) Εννοείς ότι εγώ κακώς ως ερασιτέχνης έχω τέτοιες απορίες; Τότε γιατί οι υπόλοιποι συμμετέχουν σ' αυτό το thread? Αν η απορία μου είναι λανθασμένα τοποθετημένη, τότε αυτό οφείλεται σε άγνοια, και μέχρι σήμερα δεν έχω βρει καλύτερο αντίδοτο στην άγνοια από τις ερωτήσεις. Αν εσύ ξέρεις κάποιον άλλο μαγικό τρόπο, τότε να τον υποδείξεις σε όλους μας. β) Εννοείς ότι κακώς εσύ ως επαγγελματίας πρέπει να ανεχθείς τέτοιες απορίες; Εν' τάξει μην συμμετέχεις στο thread αν δεν θέλεις. Εγώ προσωπικά έλπιζα και σε δική σου συμμετοχή, διότι (όπως λένε όλοι) είσαι γνώστης, αλλά αν δεν σε ικανοποιεί η συζήτηση και δεν θέλεις να την πας σε κάποια σωστότερη κατεύθυνση, απλώς εγκατέλειψέ τη. Έτσι και αλλιώς, χωρίς τις κατάλληλες ενέσεις γνώσης η συζήτηση θα παρακμάσει και θα πεθάνει, όπως συμβαίνει και με άλλες συζητήσεις σε κάθε φόρουμ. γ) Εννοείς ότι οι απορίες τέτοιου τύπου δεν είναι δυνατό να απαντηθούν από ερασιτέχνες; Ε, γι'αυτό ελπίζαμε στη συνδρομή τη δική σου και τη συνδρομή άλλων του δικού σου επαγγελματικού επιπέδου. Εγώ διαβάζω στο thread μία σειρά απόψεων που όλες τους προσπαθούν να είναι ουσιαστικές. Τώρα γιατί εσύ προσπαθείς να το απαξιώσεις, βαπτίζοντάς τα "παιδικές κουβεντούλες", δεν το ξέρω. Και κάτι ακόμη: είναι πολύ κουραστική αυτή η εμμονή σου σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες, διότι δεν εξηγείς τι εννοείς. Χρησιμοποιείς σκόπιμα δύο λέξεις που έχουν πολύ ασαφές νόημα - ειδικά στη χώρα μας. Ποιος είναι επαγγελματίας κατά τη γνώμη σου; Αυτός που βιοπορίζει από τη μουσική και τον ήχο; Τότε τι έχεις να πεις για το τεράστιο ποσοστό μη-επαγγελματιών που παρακολουθούν το noiz;; Το 90% των ανθρώπων που έχω συνομιλήσει στο noiz δεν βιοπορίζουν από την μουσική ή τον ήχο, αλλά στα μάτια μου είναι απόλυτα επαγγελματίες - πολλοί από αυτούς - διότι έχουν μεράκι και ενδιαφέρον γι' αυτό που κάνουν, επενδύουν δε σημαντικά ποσά από το υστέρημά τους για να μάθουν ή να αγγίξουν κάτι περισσότερο. Τέτοιος είμαι και εγώ - δηλαδή πολύ περισσότερο επαγγελματίας από όσο θέλεις να με μετράς. Αντίθετα γνωρίζω αρκετούς βιοπορίζοντες από τη μουσική που περιφρονούν το noiz αλλά και κάθε ευκαιρία για συζήτηση, διότι είναι γνωστό ότι οι συζητήσεις κλονίζουν την άγνοια εκείνων που συζητούν και δεν θέλουν να υπόκεινται σε τέτοιους κλονισμούς. Σύμφωνα με σένα, τελικά δικαίωμα για τέτοιες απορίες (αφού έχουν προφανώς λύσει τα "βασικά προβλήματα") έχουν εκείνοι που στην τρομακτική τους πλειοψηφία ΔΕΝ συμμετέχουν στο noiz; Αφήνω ένα παράθυρο feather, ότι μπορεί να έχεις έναν ορισμό για τον επαγγελματισμό πολύ διαφορετικό από τον δικό μου. Σε αυτή την περίπτωση, σε ενημερώνω ότι δέχομαι τη θέση σου, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει κατάθεση έργου εκ' μέρους σου που να πιστοποιεί την επαγγελματική σου ιδιότητα αλλά επίσης και την διαφορετικότητά της. Και εγώ αν δήλωνα βιρτουόζος του πιάνου και διαρκώς έκανα επίκληση αυτής της ιδιότητάς μου για να επιχειρηματολογήσω, αργά ή γρήγορα κάποιος θα μου έλεγε (εσύ μάλλον, ως modulator): "μεγάλε, ωραία μας τα λες αλλά... παίξε μας κάτι!". Αλλιώς, ο καθένας μπορεί να μπει εδώ μέσα, να σνομπάρει τον "ερασιτεχνισμό" των υπολοίπων αποκρύπτοντας την πραγματική δική του επαγγελματική στάθμη. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Η αλήθεια είναι πως ακόμα κι αν δεχτούμε το διαχωρισμό μεταξύ επαγγελματιών κι ερασιτεχνών, πρέπει και πάλι μετά να τους υποδιαιρέσουμε σε κατηγορίες. Επαγγελματίας είναι (ζει απ'αυτό) κι ο στουντιάς της γειτονιάς που κάνει τα demo των πιτσιρικάδων (και δε βλέπω γιατί θα τον συνέφερε να συνδυάσει και αναλογικό ήχο - ο ψηφιακός του είναι αρκετός), επαγγελματίας είναι κι ο ιδιοκτήτης π.χ. του Odeon. Αντίστοιχα και στο εξωτερικό. Οι παράμετροι για τέτοιες επιλογές είναι πάρα πολλές και δεν έχουν να κάνουν απαραίτητα μόνο με την ποιότητα, κυρίως επειδή αυτή κοστίζει. url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Η αλήθεια είναι πως ακόμα κι αν δεχτούμε το διαχωρισμό μεταξύ επαγγελματιών κι ερασιτεχνών' date=' πρέπει και πάλι μετά να τους υποδιαιρέσουμε σε κατηγορίες.[/quote'] Ακριβώς περί αυτού πρόκειται. Δεν μπορεί να προχωρήσει μία συζήτηση έτσι όμως. Υποτίθεται ότι εδώ είμαστε όλοι "φίλοι", δεν ψάχνουμε να προσβάλουμε τον άλλο επί τη βάσει του επαγγελματισμού ή του ερασιτεχνισμού του. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Η αλήθεια είναι πως ακόμα κι αν δεχτούμε το διαχωρισμό μεταξύ επαγγελματιών κι ερασιτεχνών' date=' πρέπει και πάλι μετά να τους υποδιαιρέσουμε σε κατηγορίες.[/quote'] Ακριβώς περί αυτού πρόκειται. Δεν μπορεί να προχωρήσει μία συζήτηση έτσι όμως. Υποτίθεται ότι εδώ είμαστε όλοι "φίλοι", δεν ψάχνουμε να προσβάλουμε τον άλλο επί τη βάσει του επαγγελματισμού ή του ερασιτεχνισμού του. Συμφωνώ κι επαυξάνω! Σκοπός είναι η δημιουργική συζήτηση που θα εμπλουτίσει τη γνώση μας, θα δώσει λύση σ'ένα πρόβλημα κτλ. Ε, και να περνάμε καλά γενικότερα... :mrgreen: url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kourosava Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Αν αμμοβολισουμε ενα cd, ενα σκληρο δισκο και μια πολυκαναλη ταινια, ποιο ειναι πιο πιθανο να παιζει, εστω και ταλαιπωρημενο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
indianos Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Η αλήθεια είναι πως ακόμα κι αν δεχτούμε το διαχωρισμό μεταξύ επαγγελματιών κι ερασιτεχνών' date=' πρέπει και πάλι μετά να τους υποδιαιρέσουμε σε κατηγορίες.[/quote'] Ακριβώς περί αυτού πρόκειται. Δεν μπορεί να προχωρήσει μία συζήτηση έτσι όμως. Υποτίθεται ότι εδώ είμαστε όλοι "φίλοι", δεν ψάχνουμε να προσβάλουμε τον άλλο επί τη βάσει του επαγγελματισμού ή του ερασιτεχνισμού του. Συμφωνώ κι επαυξάνω! Σκοπός είναι η δημιουργική συζήτηση που θα εμπλουτίσει τη γνώση μας, θα δώσει λύση σ'ένα πρόβλημα κτλ. Ε, και να περνάμε καλά γενικότερα... :mrgreen: σκοπος ειναι να γραφουμε κατι , (κοινως να κανουμε ποστ) που να μην εχει μοναδικο στοχο και σκοπο ντε και καλα να ερθει σε αντιθεση με κατι που λεει καποιος αλλος , που ξερει σαφως περισσοτερα απο εμας . δεν ειναι ντροπη η παραδοχη . ουτε η ημιμαθεια . ουτε η αμαθεια . το νοιζ αλλωστε εχει ανοιξει τα φτερα του σε "κοσμο και κοσμακη " . η δημιουργικη συζητηση δεν επιτυγχανεται με το να διαφωνουμε επιλεκτικα και επιδεικτικα με εναν συνομιλητη μας . η γνωση μας τις περισσοτερες φορες εμπλουτιζεται οταν ακουμε και δεχομαστε τις αποψεις εκεινων που την εχουν την γνωση , και που δεν δισταζουν να την μοιραστουν μαζι μας - με ολους απλοχερα . δεν φανταζομαι αυτο να ενοχλει . ισα ισα . αυτο ειναι που τους κανει σημαντικους ανθρωπους και επαγγελαματιες . γιατι επαγγελματιας σημαινει επισης να αγαπας και να υπερασπιζεσαι αυτο που εμαθες να ασκεις για χρονια σαν επαγγελμα με ιδρωτα και θυσιες , και οχι με φρεσκο αερα της εξοχης . επισης το να περναμε καλα γενικοτερα .... εδω μεσα , ειναι κατι το οποιο δεν πρεπει να γινεται με περιττα και αναιτια ποστ εντυπωσεων . καλα μπορει να περασει κανεις σε αλλα chatrooms και αλλα forum . ας επισκεφτει λοιπον αλλους τοπους . θα περασει πολυ καλυτερα μαλιστα ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Εννοούσα ότι δεν είναι κακό να είμαστε και λίγο χαλαροί, να μη λείπει το χιούμορ κτλ. Ακόμη, σε κάθε forum που γνωρίζω υπάρχει και μια κατηγορία στυλ "Περί ανέμων και υδάτων". Φυσικά, να μη γίνεται thread hi-jacking. Οπότε, ας γυρίσουμε στο θέμα μας... feather, thanks για το link! Φυσικά, δε νομίζω κάποιος να ζήταγε CV από τον Albini... Μου έκανε εντύπωση που είπε ότι ο λόγος που χρησιμοποιεί full analog είναι η μακροβιότητα του μέσου και δεν αναφέρθηκε, όπως π.χ. αλλού ο Bob Ludwig, στο θέμα του ήχου. Σίγουρα η ασυμβατότητα από πλατφόρμα σε πλατφόρμα είναι ένα μείον στο ψηφιακό - φαίνεται κι από τις προσπάθειες πλέον των developers για κοινά formats - π.χ. η Steinberg διατυμπανίζει την υποστήριξη, πλέον, του AAF στο Nuendo 3... Απ'την άλλη, ανησυχητικό είναι και το γεγονός οτι το BBC ψάχνει νέο μέσο αποθήκευσης για το ηχητικό αρχείο του, καθώς μαθαίνω ότι οι ταινίες του πνέουν τα λήσθια. Φαίνεται πως ούτε αυτές κρατάνε για πάντα, δυστυχώς. url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Αν αμμοβολισουμε ενα cd' date=' ενα σκληρο δισκο και μια πολυκαναλη ταινια, ποιο ειναι πιο πιθανο να παιζει, εστω και ταλαιπωρημενο?[/quote'] :D Αν βάλουμε μία ταινία και ένα CD (α) σε δωμάτιο με υγρασία (β) σε δωμάτιο με υψηλή θερμοκρασία (γ) δίπλα σε μαγνητικό πεδίο τι είναι πιο πιθανό να παίζει; Συγνώμη ρε παιδιά...αλλά τι λέτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Αυτές οι θέσεις που διατυπώνεις εδώ feather είναι η συμβολή στη συζήτηση που ήλπιζα ότι θα έχουμε από εσένα και χαίρομαι που επιτέλους αφιέρωσες το χρόνο για να γράψεις πέντε πράγματα. Σαν home project μπλιμπλικάς αισθάνομαι καλυμένος. Τα ερωτήματα που αφορούν συγκρίσεις ανάμεσα στον ψηφιακό και τον αναλογικό (προτιμώ τη λέξη "παραδοσιακό") κόσμο δεν αφορούν μόνο τον χώρο του ήχου ή της μουσικής. Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν οι τυπογράφοι, οι φωτογράφοι, οι γραφίστες, οι υπεύθυνοι ατελιέ γραφικών τεχνών, οι εκδοτικοί οίκοι κλπ. Οπουδήποτε συντελείται αυτή η σύγκρουση υπάρχουν προβλήματα και αιχμές. Ο λόγος που ξεκίνησα αυτή τη κουβέντα είναι απλός: με ενδιαφέρει η αλήθεια του ζητήματος, ανεξάρτητα από το αν έχω την οικονομική δυνατότητα ή (προς το παρόν) τις γνώσεις για να έχω την καλύτερη ποιότητα. Δεν θέλω να ζω στην αυταπάτη του ότι έχω στα χέρια μου τα καλύτερα εργαλεία αν δεν τα έχω όντως. Ούτε θέλω να με παραμυθιάζουν τα τμήματα marketing της Steinberg ή της Cakewalk με εξωτικές λέξεις που αποκρύπτουν την πραγματικότητα. Νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσετε (ακόμη και εσύ feather) ότι αυτό το κίνητρο που έχω είναι πέρα από χαρακτηρισμούς όπως "επαγγελματικό" ή "ερασιτεχνικό" και πρέπει να ανταποκρίνεται κανείς σε τέτοιες απορίες με παρρησία. Σκεφτείτε το εξής: κάποια μέρα (όχι πολύ-πολύ μακρυά) όλοι εκείνοι που καταλαβαίνουν την αξία του αναλογικού κόσμου θα έχουν φύγει από τη ζωή. Αν η γνώση γύρω από αυτά τα πράγματα δεν έχει μεταγγιστεί σε νεότερους, δεν έχει επαναδιατυπωθεί ώστε να είναι κατανοητή σε όσο γίνεται περισσότερους, τότε απλά θα χαθεί. Αυτό δεν το θέλουμε, το θέλουμε; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kourosava Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2004 Αν αμμοβολισουμε ενα cd' date=' ενα σκληρο δισκο και μια πολυκαναλη ταινια, ποιο ειναι πιο πιθανο να παιζει, εστω και ταλαιπωρημενο?[/quote'] :D Αν βάλουμε μία ταινία και ένα CD (α) σε δωμάτιο με υγρασία (β) σε δωμάτιο με υψηλή θερμοκρασία (γ) δίπλα σε μαγνητικό πεδίο τι είναι πιο πιθανό να παίζει; Συγνώμη ρε παιδιά...αλλά τι λέτε; Ξέχασες τον σκληρό :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις