akisd28 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 akisd28 δεν ήθελα να το κουράσω με αναφορές στην προσομοίωση αλλά ο τεράστιος αριθμός που ανέφερες έιναι πολύ μικρός μιας και μέσω αυτού πρέπει να περιγραφή μια ακολουθιά από πράξεις σε μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών η οποία να εγγυάται την τυχαιότητα του αλγορίθμου παραγωγής συχνοτήτων.Αυτό που γίνεται το ανέφερε νωρίτερα ο gerasimos κοπιάρονται σύμπεριφορές κάποιων μηχανημάτων.Από τεχνολογικής πλευράς όλα αυτά βρίσκονται σε εμβρυακό στάδιο και νομίζω απλά πρέπει να δεχθούμε ότι τα πράγματα προχωράνε με αργούς εν τέλει ρυθμούς και να αξιοποιούμε ότι έχει να προσφέρει η τεχνολογία με την εμπειρία χρήσης παλιότερον μέσων. Απόλυτα λογικό. Υπομονή, κάποια στιγμή αυτή η τεχνολογία θα'ρθει και στα χέρια μας. url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Οι δυνατότητες που έχει ο επεξεργαστής μας για να παράξει τυχαίες αρμονικές (που πιθανότατα δεν ακούμε) είναι περιορισμένος (2 στην 64) και με περιοδική τυχαιότητα? μετά από κάποιες επαναλήψεις. analogtreehouse' date=' το 2 εις την 64 μας δίνει έναν αριθμό κάπου στα 18.446.744.070.000.000.000 :!: . Συμφωνώ με την άποψή σου για το τυχαίο στον αναλογικό ήχο, αν και ο αριθμός που χρησιμοποίησες θα με έπειθε για το αντίθετο. Τα αυτιά μου με κάνουν να συμφωνώ μαζί σου. :wink: [/quote'] Δεν ξέρω που το βρήκατε αυτό αλλά ο αναλογικός ήχος, ή πιο σωστά η αναπαραγωγή αναλογικού ήχου από αναλογικές διατάξεις δεν έχει ούτε χαοτική ούτε τυχαία συμπεριφορά. Αν συνέβαινε αυτό θα σήμαινε ότι κάθε φορά που ακούμε έναν δίσκο τον ακούμε διαφορετικά. Δεν είναι η τυχαιότητα που τον κάνει (εν δυνάμει) πιστό αντίγραφο του φυσικού. Αυτό προς αποφυγή παρεξηγήσεων και διορθώστε με αν έχω λάθος. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Δεν είναι η τυχαιότητα που τον κάνει (εν δυνάμει) πιστό αντίγραφο του φυσικού. Έχει δίκιο ο Γεράσιμος. Ο analogtreehouse δικαιολογείται καθώς από την αρχή είπε ότι η μαθηματική του προσέγγιση είναι αμφιβόλου αξιοπιστίας. ¶λλωστε (και προς χάρην της επιστημονικής ακρίβειας) η θεωρία του χάους (στις διάφορες ενσαρκώσεις της) είναι ακριβώς αυτό - μία θεωρία. Δεν είναι αποδεδειγμένη. Όμως, το θέμα είναι αλλού: είναι όντως πιστό αντίγραφο του φυσικού ή όχι; Ας καταλήξουμε σε αυτό το ζήτημα πριν αναζητήσουμε τις αμιγώς τεχνολογικές αιτίες, αν είναι δυνατόν. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Γεράσιμε, η αναφορά αυτή έγινε για τις προσομοιώσεις αναλογικής συμπεριφοράς από ψηφιακά μέσα, λαμβάνοντας ως maximum τις δυνατότητες επεξεργαστή 64-bit. Καλύτερο θα ήταν να μη μπαίνουμε βέβαια τόσο βαθιά χωρίς καλή γνώση του πως πραγματικά δουλεύουν οι προσωμοιώσεις και τι απαιτήσεις έχουν. Εγώ, τουλάχιστον, δεν είμαι προγραμματιστής. Απ'τα λιγοστά που ξέρω, πάντως, για τα bits, τα 16 bits του CD είναι υπεραρκετά για να υπερκαλύψουν τη δυναμική περιοχή που προσφέρει το βινύλιο - περίπου 50dB για το βινύλιο, >90dB για το CD. Δεν ξέρω αν τα bits έχουν να κάνουν στις προσωμοιώσεις με κάτι πέρα από τις δυναμικές, οπότε μπορεί αυτό που μόλις είπα να είναι άσχετο. Μήπως ξέρει κάποιος από σας; url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Όμως' date=' το θέμα είναι αλλού: είναι όντως πιστό αντίγραφο του φυσικού ή όχι;[/quote'] Ποιο; Παρεμπιπτόντως, νομίζω πως η αναφορά στο τυχαίο δικαιολογείται από το γεγονός ότι πολλοί χρήστες αναλογικών synths που δοκιμάζουν τις προσομοιώσεις λένε ότι τους λείπει το inconsistency του αναλογικού. url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Καλύτερο θα ήταν να μη μπαίνουμε βέβαια τόσο βαθιά χωρίς καλή γνώση του πως πραγματικά δουλεύουν οι προσωμοιώσεις και τι απαιτήσεις έχουν. ΟΚ φίλε μου! :D Σκοπός μου είναι λοιπόν να σε πείσω ότι υπάρχουν οι γνώσεις και ότι πρέπει να μπαίνουμε στα βαθιά. Οπότε και θα επανέλθω σύντομα με αναλυτικό άρθρο γιατί έτσι φαίνεται ότι λέμε τα μισά και καταλαβαίνουμε ακόμα λιγότερα. Γεράσιμος Υ.Γ. Το "διορθώστε με αν κάνω λάθος" το έγραψα για τους τύπους. Δεν το εννοούσα :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Καταρχήν η δικιά μου προσέγγιση ήταν φιλοσοφική με βάση το πως λειτουργούν θεωρητικά κάποια πράγματα στις προσομοιώσεις γενικότερα.Όπως είναι λογικό δεν γνωρίζω πως λειτουργούν οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται σε digital μετατροπείς κτλ. Για να μην μπερδευόμαστε απλά επιχείρησα να κάνω ένα συνειρμό γύρω από το θέμα παραθέτωντας τις σκέψεις μου με βάση μια δικιά μου θεώρηση.Αν δημιούργησα σύγχυση ήταν (ποιητική αδεία) :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Να προσθέσω στα freeware τα γλυκύτατα plug-ins της Kjaerhus (Classic Series). Δοκίμασα το Samplitude (7.21) πριν μερικές ημέρες. Μου άρεσε πολύ το EQ του mixer του. Αν η υποστήριξη VSTi ήταν εφάμιλλη του Nuendo, το crossgrade θα ήταν πολύ κοντά... (Απ'όσο έχω διαβάσει, ούτε στο 8 είναι εφάμιλλα στο συγκεκριμένο τομέα). Συν του ότι τα plugs του είναι πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα του Nuendo. (BTW, έχω και τα freeware του Sasha). Όσον αφορά το mastering, δε νομίζεις ότι υπάρχει πάντα η επιλογή; Εννοω ότι το γεγονός πως έχουν το μέσο δε σημαίνει πως πρέπει και να το χρησιμοποιήσουν κατ'αυτό τον τρόπο. Γεράσιμε, θα χαρώ ιδιαίτερα να διαβάσω το άρθρο. Εννοούσα ότι εγώ δεν έχω την απαραίτητη γνώση, όχι ότι δεν υπάρχει. Και προφανώς δεν ξέρω ποιοι από σας την έχουν. Ανυπομονώ! :D feather, οι καλοί επιστήμονες αφ'ενός δουλεύουν στις πολυεθνικές (όχι όλοι), αφ'ετέρου, όμως, πως θα'βρισκαν τα κονδύλια να κάνουν έρευνα μόνοι τους; url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisd28 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2004 Νομίζω ότι εκεί είναι που μπορούμε να κατηγορήσουμε τις εταιρείες. Οι επιστήμονες θα κάνουν τις ανακαλύψεις τους έτσι κι αλλιώς (δοσμένων των ευκαιριών). Οι εταιρείες τις διαχειρίζονται - μην ξεχνάμε ότι είναι "δεμένοι" με συμβόλαια. url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Δεν κατάλαβα πως έχουμε βρεθεί να μιλάμε για επιστήμονες και παγκόσμιες θεωρίες συνομωσίας. Ο αναλογικός ήχος και ο εξοπλισμός που σχετίζεται με αυτόν, είναι επίσης προϊόν επιστημονικής έρευνας, πολύχρονης, άκρως ειδικευμένης και (προφανώς, αν κρίνουμε από την τιμή των κορυφαίων μοντέλων) πανάκριβης. Οι επιστήμονες δεν είχαν ποτέ διλλήματα για το "με ποιο φορμά" θα πρέπει να διανέμεται/αναπαράγεται/αρχειοθετείται ο αναλογικός ήχος - ή τουλάχιστον δεν έχουμε καμία καταγεγραμμένη μαρτυρία γύρω από αυτό το θέμα (αν κάποιος ξέρει κάτι άλλο, θα χαρώ να το πληροφορηθώ). Αντίθετα, τέτοια διλλήματα υπάρχουν στον ψηφιακό κόσμο και εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται λογικό ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν τελικές απαντήσεις (ακριβώς διότι το όλο φαινόμενο είναι αρκετά πρόσφατο). Θυμίζω ευγενικά ότι όλα αυτά δεν σχετίζονται με το αν ο αναλογικός ήχος υπερτερεί (ή υπολείπεται) του ψηφιακού - είναι μόνο παραφιλολογία. Επίσης, καλό θα ήταν να μου πει κάποιος αν μπορεί το αν η υπεροχή του αναλογικού ήχου (όπως την υποστηρίζουν ορισμένοι) περιλαμβάνει και το φαινόμενο της διανομής του μουσικού υλικού σε δίσκους βινυλίου. Δηλαδή, αν το βινύλιο συντηρεί (και σε ποιο ποσοστό) την αναλογική ποιότητα μέχρις τα αυτιά του τυπικού αγοραστή δίσκων βινυλίου (σέβομαι, το ότι υπάρχουν ακόμη τέτοιοι άνθρωποι και καλά κάνουν). Έχει όντως το βινύλιο τις τεχνικές προδιαγραφές για να το κάνει αυτό; Μήπως απαιτεί και ένα πικ-απ των 7.000 ευρώ; Διότι αν με "αναλογικό ήχο" αναφερόμαστε στον ήχο που μπορούσαν να έχουν μόνο οι κάτοχοι των ακριβών πομπινοφώνων που θυμάμαι στα εξώφυλλα του περιοδικού "ΗΧΟΣ" τη δεκαετία του 70, τότε προφανώς η συζήτηση μας δεν αφορά παρά μόνο εκείνους που μπορούν να απολαμβάνουν τον αναλογικό ήχο σε συνθήκες στούντιο - μία μάλλον ελιτίστικη προσέγγιση, ε; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις