Προς το περιεχόμενο

Line 6 HELIX και η επιμονή της λάμπας!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα.

Χαίρομαι που είμαι πλέον μέλος . Παρακάτω περιγράφω την  εμπειρία μου με την ελπίδα να ανταλλάξουμε απόψεις. 

Έχω περάσει από διάφορα στάδια στον ήχο μου, απο πιτσιρικάς με Zoom πεταλιέρα μεχρι πετάλια με λάμπες, πεταλάκια, τιμόνια, γκάζια, συμπλέκτες  και όλα αυτά που για άλλους είναι πεταμένα φράγκα αλλά για εμάς είναι τουλάχιστον sex toys! Είχε βρει πάντως η μάνα μου έναν τρόπο να προσπαθεί να με πείσει να βγάζω καλό βαθμό με αντάλλαγμα  να σπονσοράρει συνεχώς τα μουσικά μου καπρίτσια, όποτε το επέτρεπε το κομπόδεμα. Είχε φτάσει να είναι ο μουσικός εξοπλισμός μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού  (χαχα). Τα χρόνια πέρασαν και ακόμα και τώρα στα 40 μου, δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα παρά μόνο ότι τα αγοράζω μόνος (πάλι καλά) . Το ιερό δισκοπότηρο του απόλυτου ήχου θα το ψάχνω μέχρι να κουφαθώ ή να αποφασίσω ότι δεν φταίει μόνο ο ήχος αλλά και το ανεπαρκές παίξιμο μου (;;; φακ... δεν πιστεύω ότι έγραψα κάτι τέτοιο). 

 

Στο θέμα μας. Ο τελευταίος εξοπλισμός ήταν:  κιθάρα PRS 513, μια προενίσχυση rack mount της μαμάς Mesa η  V-TWIN, ένα G-Major, μια λαμπάτη κεφαλή CRATE (BV120) που χρησιμοποιούσα μόνο το τελικό στάδιο στο return, μια καμπίνα 4x12 της Laney ή μία 4x10 της Hartke και τέλος κάποια πεταλάκια (VOX, tube screamer, plexi tone, Dunlop Wah κ.α.). Αποφάσισα λοιπόν ότι κουράστηκα να κουβαλάω ένα φορτηγό πράγματα και να γελάει ακόμα και ο ντράμερ της μπάντας ενώ οι τένοντες μου έκλαιγαν όταν κυρίως παίζαμε σε μαγαζί με σκάλα για τον πρώτο. Με μια μικρή έρευνα και χωρίς να δοκιμάσω τίποτα(μένω Χίο που να τρέχεις Αθήνα), βγάζω πιστωτική και με 12 άτοκες  αγοράζω το HELIX (1400 ευράκια) και το frfr Headrush 1x12 (350 ευράκια). Χαρές και πανηγύρια μέχρι να έρθει λες και αγόρασα κάνα Jumbo 737. Τελικά και μετά από αναμονή με τα μπερδέματα της πιστωτικής ήρθε η ώρα να κουμπώσω αδερφέ στο όνειρο. Αμ δε. Πέρασαν 2, 4 , 6 μήνες ψάχνοντας, διαβάζοντας στο ίντερνετ, σπαταλώντας αμέτρητες ώρες παίζοντας (ξέρετε αυτό το σπαστικό που παίζεις 5 νότες και με την πένα στο χέρι πειράζεις κουμπιά και ξανά μανά, δίχως αύριο) και σπάζοντας τα νεύρα του γείτονα και της κοπέλας μου που δεν μπορούσε ασφαλώς να καταλάβει για ποιό λόγο δεν με έβλεπε. Μα έχω live και δεν έχω φτιάξει έναν έστω έναν ήχο ακόμα, τι δεν καταλαβαίνεις;;; Το αποτέλεσμα ήταν να παίξω στο live με κατεβασμένα τα μούτρα γιατί άκουγα μια λάσπη και την επόμενη να χάσω και το γκομενάκι (άσχετο με τον ήχο μου αυτό πιστεύω ).

 

Μετά από αρκετά λεφτά σε αγορες irs (προσομοίωση καμπινών) από Ownhammer, ML sound Lab, Choptones (οι πιο τίμιοι κατά την άποψη μου) αλλά και από άλλους που πουλούσαν μεμονωμένα presets (ότι του φανεί του λωλοσταφανή ), δεν μπόρεσα να πάρω έναν πραγματικά καλό ήχο κυρίως στα γκάζια. Τόσο στο ρυθμικό κομμάτι όσο και στο σόλο.  Στα καθαρά είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Τα εφέ του θεωρώ ότι είναι πολύ καλά, καλύτερα από το G-major. Για να είμαι δίκαιος, είναι αρκετά εύχρηστο στο live. Μπορείς να αποθηκεύεις για παράδειγμα 4 ήχους σε κάθε preset και να μπορείς να ανοιγοκλείνεις ότι stomp θέλεις. Μπορείς να κάνεις τα πάντα…εκτός από το να έχεις έναν ωραίο ήχο που να καθαρίζει και να μην μπλέκει τονικά με τους υπόλοιπους. Να έχει αρμονικές και να μην είναι σαν κομπρεσαρισμένος ενώ δεν έχει πουθενά κομπρέσορα. Και να μην έχει το φαζάρισμα του ψηφιακού. Που βάζεις φίλτρα υψηπερατά και βαθυπερατά και εξαφανίζεται από τη μια το τζιτζίκι και από την άλλη γίνεται μουντό.  Άσε σου λέω μεγάλος αγώνας.

Τέλος να σημειώσω ένα άλλο περίεργο με τα ηχεία frfr. Αλλάζει δραστικά ο ήχος με την απόσταση του από το αυτί σου. Επίσης ανεβάζοντας την ένταση είναι λες και έφτιαξε άλλος τους ήχους που μέχρι πρότινος ορκιζόσουν ότι εσύ αποθήκευσες, Αυτό όμως σε αναγκάζει να πρέπει να φτιάχνεις ήχο κοντά σε εντάσεις live. Πολύ κουραστικό. Επίσης αυτό που φτιάχνεις στο σπίτι με αυτό που θα δώσεις στον ηχολήπτη με xlr, δεν έχει καμία επαφή. Τελικά δίνω στην κονσόλα  με την έξοδο xlr που έχει το ηχείο και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση.

 

Μετά από όλα αυτά έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι να ξεκινήσω ξανά γυμναστήριο. Δεν το γλιτώνω το κουβάλημα. Σκέφτομαι να γυρίσω ξανά στο αναλογικό μου κρησφύγετο και να κρατήσω το Helix μόνο για προσέσσορα και midi controller. Δεκτές όλες οι γνώμες.

Υ.Γ.: Παίζω Ελληνικό και ξένο rock από ΄80 μέχρι και σήμερα. 

 

Αν κάποιος από εσάς έχει να προτείνει κάποιο τρόπο να βελτιώσω τον ήχο από το HELIX, θα χαρώ πολύ να ακούσω την άποψη του. Ίσως δεν κάνω εγώ κάτι σωστά και αξίζει να του δώσω άλλη μία ευκαιρία. Εξάλλου κάθε αυτί είναι διαφορετικό και με άλλες απαιτήσεις . Όλα τα παραπάνω περιγράφουν την δική μου εμπειρία και το δικό μου γούστο.

 

 

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακρόσυρτο της δημοσίευσης.

Επεξεργασμένο από Μουσική Διεμπλοκή
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το εχει λυσει το θεμα με την 4 cable method κι ενα μικρο λαμπατο ενισχυτη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ μου αρέσει πάρα πολύ το Helix για το σπίτι ή ηχογράφηση, δεν θα το έπαιρνα σε live ποτέ λόγω πρότερης αρνητικής εμπειρίας (αρκετών live) με ψηφιακά (AxeFx Ultra & 2). Δεν λέω ότι φταίνε τα μηχανήματα, εγώ προφανώς δεν μπορούσα να τα σετάρω, οπότε για live ένα combo και μερικά πετάλια και τέλος. 

Εξαιρετικό το Helix για το σπίτι -προσωπικά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Έχω πάει σε live γνωστού ονόματος metal κάφρων. Βγαίνουν στην αρχή για support κάτι Ελληνάρες με τα Marshallάκια τους, και ο ήχος κομπλέ, ωραίος, γαμάτος, μπράβο στα παιδιά.

 

 Βγαίνει μετά το main event, με κάτι line6, και ο ήχος ήταν σα σκατά αναμιγμένα με κοπριά και βρεγμένο χιόνι σε χωμάτινο γήπεδο της Δ Εθνικής, που πάνω παίζουν ποδόσφαιρο για 3μιση ώρες φονιάδες βαρυποινίτες κατά τον προαυλισμό τους. Τα γουρούνια μόνο έλειπαν να κυλιούνται ευτυχισμένα, για τέτοια λάσπη μιλάμε, μόνο το μπάσο καταλάβαινες που και που, και μιλάμε το μαγαζί και ο ήχος ήταν πολύ καλό γενικά, άλλωστε οι Ελληνάρες το είχαν αποδείξει.

 

 Για μένα δε θα βρεις άκρη χωρίς λαμπάτο. Το μόνο που θα έβαζα μια πιθανότητα είναι το Kemper, γιατί 1ον) μου έχουν ζαλίσει τα @ρχίδια με αυτό γνωστοί καφροειδικοί και 2ον) αυτός που το έφτιαξε έχει φτιάξει και το access virus, το οποίο ΟΚ synth είναι και καμία σχέση, αλλά ο τύπος είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΙΔΙΟΦΥΙΑ με τα ψηφιακά, κάτι μπορεί να πέτυχε. Αν μπορούσες να το δοκιμάσεις θα ήταν καλά, να δεις μπας και σου κάνει δηλαδή.

 

 Βέβαια η λάμπα είναι λάμπα, οπότε τι να πω, καλό κουράγιο. ?

  • Χαχα 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα η λάμπα δεν είναι πια η μόνη λύση, στην εποχής μας έχουμε πάρα πολλές επιλογές. Η πρόταση μου:

 

Amp1 ενισχυτής με πετάλια ή G major ή Helix ή οτιδήποτε compact. Amp1 και ότι διαλέξεις στη πεταλιέρα για να τα κουβαλάς με το ένα χέρι. Μία καμπίνα, όγκος και βάρος θα καθοριστεί από την αντοχή σου, σίγουρα όχι 4x12, να μπορείς να τη κουβαλήσεις με το άλλο χέρι. Οι 4x12 είναι οι αγαπημένες μου καμπίνες αλλά είναι είτε για το σπίτι/studio είτε αν έχεις roadies. 

 

Για να είμαι αντικειμενικός, έχω ακούσει πολύ καλούς ήχους online από το Helix όπως και από το Fractal  και το Kemper. Έχουν μεγάλη παραμετροποίηση, θέμα όρεξης και δυνατοτήτων του καθενός είναι να βγάλει ήχο που τον ικανοποιεί. Εγώ μιας και είπα για όρεξη, τα προτείνω αλλά δε τα αγγίζω, μόλις βλέπω μενού τρελαίνομαι. 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σπίτι Helix καρφί σε monitors, live το κουμπώνεις σε τελικό-καμπίνα. Παίζω μόνο με digital από το 2015 και δε νομίζω να γυρίσω ποτέ σε καθαρή λύση λαμπάτου σε καμπίνα. Θα προσπαθήσω άλλη μία φορά λαμπάτο σε reactive loadbox, αλλά έως τώρα είμαι ευχαριστημένος που παράτησα τις καμπίνες.

  • Like 2

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

Εγω το εχει λυσει το θεμα με την 4 cable method κι ενα μικρο λαμπατο ενισχυτη.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο. Οπότε χρησιμοποιείς τα overdrive του ενισχυτή σου ; irs χρησιμοποιείς;

1 ώρα πριν, manosx είπε

 Έχω πάει σε live γνωστού ονόματος metal κάφρων. Βγαίνουν στην αρχή για support κάτι Ελληνάρες με τα Marshallάκια τους, και ο ήχος κομπλέ, ωραίος, γαμάτος, μπράβο στα παιδιά.

 

 Βγαίνει μετά το main event, με κάτι line6, και ο ήχος ήταν σα σκατά αναμιγμένα με κοπριά και βρεγμένο χιόνι σε χωμάτινο γήπεδο της Δ Εθνικής, που πάνω παίζουν ποδόσφαιρο για 3μιση ώρες φονιάδες βαρυποινίτες κατά τον προαυλισμό τους. Τα γουρούνια μόνο έλειπαν να κυλιούνται ευτυχισμένα, για τέτοια λάσπη μιλάμε, μόνο το μπάσο καταλάβαινες που και που, και μιλάμε το μαγαζί και ο ήχος ήταν πολύ καλό γενικά, άλλωστε οι Ελληνάρες το είχαν αποδείξει.

 

 Για μένα δε θα βρεις άκρη χωρίς λαμπάτο. Το μόνο που θα έβαζα μια πιθανότητα είναι το Kemper, γιατί 1ον) μου έχουν ζαλίσει τα @ρχίδια με αυτό γνωστοί καφροειδικοί και 2ον) αυτός που το έφτιαξε έχει φτιάξει και το access virus, το οποίο ΟΚ synth είναι και καμία σχέση, αλλά ο τύπος είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΙΔΙΟΦΥΙΑ με τα ψηφιακά, κάτι μπορεί να πέτυχε. Αν μπορούσες να το δοκιμάσεις θα ήταν καλά, να δεις μπας και σου κάνει δηλαδή.

 

 Βέβαια η λάμπα είναι λάμπα, οπότε τι να πω, καλό κουράγιο. ?

Χαχαχ να είσαι καλά γέλασα με τα γουρούνια και τις λάσπες. 

1 ώρα πριν, KostasP είπε

Για μένα η λάμπα δεν είναι πια η μόνη λύση, στην εποχής μας έχουμε πάρα πολλές επιλογές. Η πρόταση μου:

 

Amp1 ενισχυτής με πετάλια ή G major ή Helix ή οτιδήποτε compact. Amp1 και ότι διαλέξεις στη πεταλιέρα για να τα κουβαλάς με το ένα χέρι. Μία καμπίνα, όγκος και βάρος θα καθοριστεί από την αντοχή σου, σίγουρα όχι 4x12, να μπορείς να τη κουβαλήσεις με το άλλο χέρι. Οι 4x12 είναι οι αγαπημένες μου καμπίνες αλλά είναι είτε για το σπίτι/studio είτε αν έχεις roadies. 

 

Για να είμαι αντικειμενικός, έχω ακούσει πολύ καλούς ήχους online από το Helix όπως και από το Fractal  και το Kemper. Έχουν μεγάλη παραμετροποίηση, θέμα όρεξης και δυνατοτήτων του καθενός είναι να βγάλει ήχο που τον ικανοποιεί. Εγώ μιας και είπα για όρεξη, τα προτείνω αλλά δε τα αγγίζω, μόλις βλέπω μενού τρελαίνομαι. 

 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα το ψάξω αυτό το amp 1. Όσο για τους on line ήχους δεν έχουν καμία σχέση με το να τους ακούς από το μόνιτορ σου .Πίστεψε με 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Μουσική Διεμπλοκή είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο. Οπότε χρησιμοποιείς τα overdrive του ενισχυτή σου ; irs χρησιμοποιείς;

Εγω ναι, αλλα δεν ειναι απαραιτητο. Μπορεις να χρησιμοποισεις real overdrive πεταλι.

Οχι irs.

Η φιλοσοφια ειναι, παιζω κανονικα με ενισχυτη και χρησιμοποιω τα (mod/del/rev) εφφε του Line6 που ειναι και πολυ καλα και προγραμματιζομενα. (αν και για μενα ισως ειναι too much το helix για αυτη τη δουλεια. Και το pod500 κανει την ιδια δουλεια και πιο οικονομικα, απλα του λειπουν οι εξτρα λουπες, οταν θελεις να βαλεις και real πεταλια)

Εχω εφαρμοσει και μια βαση στο ενισχυτακι και βαζω το sm57 μου και ο ηχολήπτης κουμπωνει απλα το xlr του και τελος. Ουτε κρεμαστα μικροφωνα αμφιβολου προελευσεως ουτε τιποτα. (οποτε το βλεπω αυτο βγαζω καντιλες)

 

kantiles.jpg.e5354cd4d8c628eb8a53127f1d40d2f5.jpg

 

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω εναν peavy bandit ss απο το 80 και δεν τον αλλαζω παρα μονο με τον αλλο peavey studio pro (επισης ss) που εχω γιατι εχει μικροτερη καμπινα και ειναι πιο βολικος.Πως αντεχετε με ολα αυτα τα πεταλια, πεταλακια, καλωδιακια, axe fx, helix, gforce κλπ κλπ πραγματικα σας θαυμαζω!!!

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου