Προς το περιεχόμενο

Πρώτη πρόβα-δοκιμή.


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, vagelism είπε

Ολοκληρος Sting εκανε οντισιον τον Vinnie me Jam..

 

Σε αυτά τα επίπεδα ή μάλλον ΥΨΙΠΕΔΑ οι "οντισιόν" δεν γίνονται για να δει το αφεντικό αν κάποιος μπορεί να μάθει κάποια κομμάτια αλλά μόνο για να δει αν ταιριάζουν τα "χνωτα" των μουσικών μεταξύ τους , πολλές φορές το gig το παίρνει οποίος ταιριάζει περισσότερο σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ και ΚΟΥΛΤΟΎΡΑ με τον "αφεντικό" της μπάντας.

 

Αλλά μιλάμε για ΠΑΡΑ πολύ υψηλά επίπεδα που μάλλον δεν κάνουν... Apply σε αυτό που συζητάμε.

 

Αυτό μας έλειπε να φωνάζεις τον Vinnie ,τον Laboriel ή τον Steve Gadd και να μην κΣερεις ότι έτσι κι αλλιώς τα κομμάτια σου τα έχουν για πλάκα.

 

(Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση του Sting τα κομμάτια των Police και ο ίδιος ο Sting ξέρει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα έχει όπως ο παλαβός ΗΜΙΘΕΟΣ των Police οπότε συμβιβάζεται ? )

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, vagelism said:

Το οτι καποιος εχει μελετησει 2 τραγουδια δεν προκαθοριζει τιποτα για την μετεπειτα συμπεριφορα κ επαγγελματισμο του κ το ξερεις.

Προφανώς και δεν το ξέρω και προφανώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Η προσωπική μου εμπειρία μου υποδεικνύει σαφώς ότι ο συνεπής, θα φανεί από την αρχή. Θα έρθει στην ώρα του και προετοιμασμένος.

 

Το πρόβλημα με όλα αυτά που γράφεις Βαγγέλη είναι ότι επιμένεις να αναφέρεσαι στον επαγγελματικό χώρο όπου οι όροι είναι αρκετά διαφορετικοί, κυρίως γιατί η δουλειά είναι πληρωμένη και γιατί υπάρχουν και οι ανάλογες δικαιολογημένες απαιτήσεις από τον "εργοδότη". 

 

Στον εξίσου μεγάλο χώρο των ερασιτεχνικών σχημάτων, στον οποίον αναφέρομαι εξαρχής, αναγκάζεσαι να βασιστείς σε άλλα πράγματα. 

  • Like 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Προφανώς και δεν το ξέρω και προφανώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Η προσωπική μου εμπειρία μου υποδεικνύει σαφώς ότι ο συνεπής, θα φανεί από την αρχή. Θα έρθει στην ώρα του και προετοιμασμένος.

 

Το πρόβλημα με όλα αυτά που γράφεις Βαγγέλη είναι ότι επιμένεις να αναφέρεσαι στον επαγγελματικό χώρο όπου οι όροι είναι αρκετά διαφορετικοί, κυρίως γιατί η δουλειά είναι πληρωμένη και γιατί υπάρχουν και οι ανάλογες δικαιολογημένες απαιτήσεις από τον "εργοδότη". 

 

Στον εξίσου μεγάλο χώρο των ερασιτεχνικών σχημάτων, στον οποίον αναφέρομαι εξαρχής, αναγκάζεσαι να βασιστείς σε άλλα πράγματα. 

Ισως μιλαω για επαγγελ.επιπεδου μουσικους ναι..αλλα δεν αναφερομαι μονο για επαγγελματικες δουλειες που παιζουν φραγκα κ κλεισμενα Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλή χρονιά σε όλους. 

Το πρόβλημα που περιγράφει ο OP είναι γενικότερο και δεν σχετίζεται μόνο με την ερασιτεχνική προσέγγιση με την οποία πολλοί (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) προσεγγίζουν το θέμα μιας αγγελίας για μπάντα. 

Τα τελευταία χρόνια έχει τύχει αρκετές φορές να βάλω αγγελία για κάποια εργασία και απαντούν άνθρωποι που δεν δείχνουν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον. Δεν μιλώ για περιπτώσεις που ο άλλος ξεκάθαρα δεν είναι qualified (π.χ. δεν έχει το πτυχίο που απαιτείται). Ο άλλος που ψάχνει για δουλειά μπορεί να δοκιμάζει την τύχη του και αυτό είναι σεβαστό.

Αναφέρομαι σε κάποιες (πολλές) περιπτώσεις που συμπεριφέρονται σαν πριμαντόνες κατά την πρώτη επαφή, χωρίς επίγνωση των απαιτήσεων, χωρίς να δείχνουν διάθεση να μάθουν, χωρίς καν διάθεση να απαντήσουν αν και πότε είναι διαθέσιμοι. 

Μερικές φορές αισθάνομαι ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν στο οποίο οφείλω εγώ να αγχώνομαι για λογαριασμό όλων αυτών που δεν ανησυχούν για τίποτα. ?

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
9 ώρες πριν, vagelism είπε

Ισως μιλαω για επαγγελ.επιπεδου μουσικους ναι..αλλα δεν αναφερομαι μονο για επαγγελματικες δουλειες που παιζουν φραγκα κ κλεισμενα Live.

 

Παίζω επαγγελματικά σημαίνει πληρώνομαι για την δουλειά μου και πρέπει να παίξω ότι μου ζητηθεί σε ένα σχετικά καλό επίπεδο και ανάλογα με τις απαιτήσεις του εργοδότη. Ετσι υπάρχουν και επίπεδα επαγγελματιών με το ανάλογο μεροκάματο. Ακόμα και κακοί διεκπεραιωτές. Το "επαγγελματίας" δεν ορίζει αναγκαστικά και το επίπεδο παρα μόνο ότι παίζει ένα όργανο για να ζει.

 

Ο ερασιτέχνης είναι αυτός που ασχολείται με κάτι από ευχαρίστηση, όχι επαγγελματικά ή με σκοπό το οικονομικό κέρδος.

Δεν σημαίνει φυσικά πως δεν έχει τις προδιαγραφές, αν και υπάρχουν και αυτοί. Αντιθέτως αν κάποιος προτιμάει να ασχολείται μόνο με την μουσική που γουστάρει, συνήθως έχει άλλον τρόπο για να βιοπορίζεται.

 

Εδω λοιπόν είναι ξεκάθαρο τι συζητάμε απο την αρχή και πολύ συγκεκριμένα.

Δεν έχει να κάνει με πόσα ντραγκαγκαγκουπ κάνεις στο δευτερόλεπτο αλλα πόσο σοβαρό άτομο είσαι στις υποχρεώσεις σου. Ακόμα χειρότερα δε αν θες να λες πως είσαι και επαγγελματίας και υποστηρίζεις πως καλά κάνεις και εμφανίζεσαι απροετοίμαστος και χαλαρός σε κάτι που είναι προυπόθεση για τη συνεργασία.

 

Υπάρχουν σοβαροί και επιπόλαιοι άνθρωποι είτε είναι επαγγελματίες, είτε ερασιτεχνες.

Τυχαίο είναι που βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους επαγγελματίες στις μεγάλες δουλειές;

Και υπάρχουν ερασιτέχνες με δισκογραφία και λίγα live.

Και αυτοί επίσης που παίζουν covers κάθε δεύτερο ΣΚ.

 

Υπάρχουν και αυτοί όμως που θελουν μια παρέα με το ίδιο όνειρο, που θα βάλουν τον χρόνο που διαθέτουν στην δημιουργικότητα τους χωρίς να περιμένουν άμεσο αντάλλαγμα.

Αν το θες, συνέταιροι και επιχειρηματίες είναι αυτοί.

Δεν είναι επαγγελματίες, μισθωτοί που δουλεύουν για μεροκάματο.

Ξεκινούν ένα venture με μόνο κεφάλαιο την τέχνη και τον χρόνο τους.

Και όσο κι αν τα περισσότερα απο αυτά πέφτουν έξω, για πολλούς είναι μια ωραία προσπάθεια.

Και σίγουρα όταν επιλέγεις συνέταιρο δεν το κάνεις επειδή παίζει και 127 ένατα και λα μιτζόρε.

 

ΥΓ. Καλως ήρθες πάλι.

  • Like 9

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mιλαω για επιπεδο μουσικων . Αυτο θιγω κ αυτο ψαχνω οταν κανω η μου κανουν οντισιον , ειτε η μπαντα εχει κλεισει ευρωπαικη τουρνε ειτε ξεκιναει απο το μηδεν . Και φυσικα και τον τροπο που γινεται μια οντισιον ακομα κ σε ερασιτεχνικο επιπεδο που κατ εμε ειναι λαθεμενη. 

Εκτος κ αν το συγκεκριμενο Thread αφορα 15χρονα που προσπαθουν να βρουν ποιος παιζει καλυτερα το Boulevard of a broken dream.

Σε αυτη την περιπτωση ναι παιδια..3 κομματια απεξω{τουλαχιστον}  κ 1τεταρτο πριν -  εξω απο το προβαδικο!!

 

 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ομως..

Προτιμω εναν μονιμως αδιαβαστο πιανιστα που ερχεται 10 λεπτα αργοπορημενος κ χωρις παρτιτουρες αλλα ειναι ΓΑΤΟΣ και πιανει πουλια στον αερα μεσα στην προβα..

παρα ενα μελετηρο παιδι που ομως...για να του εξηγησεις ενα kick θελει κανα μισαωρο για να το καταλαβει.

But that is just me..

 

Τελειωνοντας...food for thought..

Aν οι Dreamtheater με παγκοσμιες τουρνε , την αφροκρεμα των ντραμιστων να παρακαλαει να παιξει μαζι τους...ζητησαν στην οντισιον για drummer ενα προετοιμασμενο κομματι...ολοι οι υπολοιποι που δεν ξερουμε αν μπορουμε να κλεισουμε το Lazy...τι θα επρεπε να ζηταμε...?

do the math.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, vagelism said:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ομως..

Προτιμω εναν μονιμως αδιαβαστο πιανιστα που ερχεται 10 λεπτα αργοπορημενος κ χωρις παρτιτουρες αλλα ειναι ΓΑΤΟΣ και πιανει πουλια στον αερα μεσα στην προβα....

 

 

... αν και δεν ξέρω αν θα έρθει στο πιθανό live που θα κλείσουμε, γιατί μπορεί να έχει πάει βόλτα με την γκόμενα.

 

Απλά το συνέχισα Βαγγέλη.....

 

Ξανασκέψου το.

 

Να αναφέρω επίσης κάτι από την δική μου μικρή εμπειρία πάνω στο θέμα.

Κάποτες, στα χρόνια τα παλιά, είμασταν τρεις φίλοι, ένας κιθαρίστας, ένας ντράμερ και ένας μπασίστας.

Είπαμε λοιπόν να μαζευόμαστε και να παίζουμε, στην αρχή κάποια standards (σχετικά ασυνήθιστα όμως) με τον τρόπο μας, και μετά κάποια δικά μας, όλα πάνω σε μια jazz/fusion πλατφόρμα και λογική.

Ο μπασίστας ήταν επαγγελματίας, αλλά γούσταρε να δει και κάτι διαφορετικό από αυτά που έπαιζε συνήθως.

Σχεδόν ποτέ δεν είχε κοιτάξει τα κομμάτια που δουλεύαμε (δύο-τρία ήταν ακόμα).

Όμως προσπαθούσε στις πρόβες, και όλα πήγαιναν σχετικά καλά.

Δύο μήνες περίπου μετά μας λέει "παιδιά φεύγω 20ήμερο με τον τάδε για live και δεν μπορώ μέχρι τότε να έρθω".

Οκ, δεν μπορούσαμε φυσικά να πούμε τίποτα, η δουλειά του ήταν, και παίζαμε οι άλλοι δύο για ένα διάστημα.

Αυτό όμως έγινε αρκετές φορές (το να φεύγει 15ήμερα και 20ήμερα για δουλειά/live), οπότε κατάντησε σχεδόν μόνιμο το να παίζουμε μόνο τύμπανα κιθάρα.

 

Κάποια στιγμη ατόνησε το εγχείρημα.

 

Δύσκολος ο γάμος ερασιτέχνη με επαγγελματία.

  • Like 3

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fusiongtr είπε

 

... αν και δεν ξέρω αν θα έρθει στο πιθανό live που θα κλείσουμε, γιατί μπορεί να έχει πάει βόλτα με την γκόμενα.

 

στον χωρο  που κινουμε εγω-  αυτο δεν μου εχει τυχει ποτε...ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ..

Παράθεση

Δύσκολος ο γάμος ερασιτέχνη με επαγγελματία.

  •  

σε αυτο ναι συμφωνουμε.

Επεξεργασμένο από vagelism
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αντικειμενικά υπήρξα μέτριος ερασιτέχνης κιθαρίστας (διαχρονικά πλην του πρώτου χρόνου του ενθουσιασμού, η μελέτη μου πήγαινε κατά συντριπτικό ποσοστό υπέρ της ηχοληψίας) και λειτούργησα καθαρά αξιοποιώντας ακατέργαστα το όποιο έμφυτο ταλέντο και μουσική αντίληψη διέθετα... αυτό όμως δεν με εμπόδισε να κάνω μια πολύχρονη και κατά γενική ομολογία αξιοσέβαστη (στο χώρο που κινήθηκα) επαγγελματική καριέρα ως μουσικός...

 

το "μυστικό"?...

- συνέπεια αλλά και όρεξη για σκληρή δουλειά στις πρόβες χωρίς μεμψιμοιρίες

- "έξυπνο" παίξιμο (έπαιζα με τέτοιο τρόπο, κρύβοντας έντεχνα τις τεχνικές μου αδυναμίες φροντίζοντας κατά κανόνα να φτάνει στον μέσο ακροατή αυτό που "έπρεπε" κατ ελάχιστον να ακούσει)

- προσφορά και σε άλλα επίπεδα (τεχνικά, οργανωτικά και συναισθηματικά με ειλικρινές ενδιαφέρον για το άρτιο δεδομένων των συνθηκών κάθε φορά αποτέλεσμα)

- κυρίως όμως σεβασμός στις πραγματικές ανάγκες του σχήματος που καλόμουν να υπηρετήσω (τις ανίχνευα ως εν δυνάμει στόχο από πριν και δεν επιχειρούσα καν περιττές συναντήσεις ακροάσεις που θα με έκθεταν ή θα έτρωγα τον χρόνο τον δικό μου και των άλλων αν θεωρούσα ότι αντικειμενικά δεν θα μπορούσα να ανταποκριθώ)

 

μέσα σε αυτά τα χρόνια βρέθηκα (αναγκαστικά λόγω τις φύσης της δουλειάς) σε πολλά διαφορετικά μουσικά σχήματα με ανάλογες προσεγγίσεις είτε σαν μουσικός που ανταποκρινόμουν σε μια πρόσκληση, είτε αναζητώντας ο ίδιος κάποιον-ους συνεργάτη-ες...  μπορώ λοιπόν να καταλάβω ΑΠΟΛΥΤΑ τον Σπύρο και το γιατί άνοιξε το θέμα...

 

έχω ζήσει σωρεία απίθανων ιστοριών (αστείων και σοβαρών)... όλες όμως είχαν μια συνισταμένη που θα μπορούσε αν υπήρχε στη στάση των εμπλεκομένων να τις κάνει λιγότερο επώδυνες για κάποιους (ακόμα και οι αστείες είχαν ως θύμα τον εκτεθειμένο από την μια πλευρά)...  τον σεβασμό που ανέφερα παραπάνω και που είτε σαν ερασιτέχνης είτε σαν επαγγελματίας είσαι "υποχρεωμένος" να δείξεις πρώτα από όλα στην ίδια την μουσική, μετά στον εαυτό σου και τέλος στον εν δυνάμει συνεργάτη...

 

το "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος" που επικαλούμαι αρκετές φορές, τελειώνει στα όρια του μπάνιου του καθενός μας αλλά όχι μόνο ως τεχνική κατάρτιση - ταλέντο αλλά και ως κοινωνική συμπεριφορά... εγώ αυτά έμαθα, αυτά έκανα, αυτά λέω...?

  • Like 8

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Όταν υπάρχει επαγγελματική σχέση είναι αλλιώς. Πληρώνεσαι και κάνεις ότι πρέπει. Ο κατσαπλιαδισμός που υπάρχει σε αυτή τη χώρα, ειδικά από κάτι "άρχοντες" και "μουσουργούς"  πιο άμπαλους και από αναπληρωματικούς Γ' ερασιτεχνικού σπάει κόκαλα, και σου πέφτουν τα δόντια από τις μαλακίες και τα καραγκιοζιλίκια που ακούς και βλέπεις από τα ταγάρια με τα πόστα και την κομπόστα. Αλλά κάνεις το μαλάκα, πετάει ο γάιδαρος; Πετάει, αν πετάει λέει, τον κώλο του πηγαίνει, διπλή τουρμπίνα έχει, F-15 ο γάιδαρος.

 

 

 Αλλά όταν η φάση είναι ερασιτεχνική, να πάνε να γαμηθούνε. Είπαμε ρε φίλε να παίξουμε τρία κομματάκια να ξεσκάσουμε, και εσύ δεν ξέρεις πότε μπαίνει το ρεφρέν; Κλοτσά και έξω από την πόρτα, όξω LGBT απ' την παράγκα. Αρκετά σκατά τρώμε στη ζωή, να τα τρώμε και τσάμπα παραπάει. Όξω. Ρε όξω. ?

 

 spacer.png

  • Χαχα 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου