Προς το περιεχόμενο

Πρώτη πρόβα-δοκιμή.


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, vagelism είπε

Φιλε Jazz εγω δεν μιλουσα προσωπικα..αλλα γενικα.

Εσυ ταυτιστηκες..δεν σου φταιω εγω.

Αγαπητα μελη.

Το νοημα ενος νηματος ειναι μια γενικη συζητηση οπου ο καθενας απο την μερια του εκθετει τις αποψεις του συμφωνα με τα δικα του δεδομενα.

Το παρον νημα προφανως δεν ξεκινησε σαν συζητηση αλλα σαν κραξιμο στην αδικη κενωνια κ τους κακους τεμπελχαναδες μουσικους.

Aργησα λιγο αλλα το επιασα.

 

Εσεις λοιπον απαντηστε σε αγγελιες..κ καντε οτι σας πει αυτος που την συνεταξε.

Εγω ...θα κανω και θα πραγματευομαι τα δικα μου.

Ετσι κ αλλιως οι δρομοι μας δυσκολα να διασταυρωθουν.

Μα δεν εβαλαν αγγελία για διαπραγμάτευση.... Συγκεκριμένα πραγματα ζήτησαν... Φυσικα και θα πεσει κράξιμο...εσυ αν τους πεις οτι πας αδιαβαστος και δεν σου κλεισουν το τηλεφωνο.... διαπραγματευσου... 

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/1/2020 στις 1:42 ΠΜ, vagelism είπε

Φιλε Εκιμ

Αν εχεις απορια , ναι στους δικους μου μαθητες αυτο λεω.

Μην βγαλετε νοτα για καθε wannabe συνθεταρα αν δεν δειτε οτι η μπαντα γκρουβαρει..εκτος αν ειναι professional η φαση με κλεισμενα Live.. ή γουσταρετε πραγματικα τα κομματια..

Πραγματικά μου κάνει φοβερή (=αρνητική) εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία εκφέρεται από μουσικό ο οποίος μάλιστα δηλώνει και δάσκαλος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, ekim said:

Πραγματικά μου κάνει φοβερή (=αρνητική) εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία εκφέρεται από μουσικό ο οποίος μάλιστα δηλώνει και δάσκαλος.

 

Αυτό ακριβώς!

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2019 στις 11:28 ΠΜ, Jazzjoker είπε

Η δική μου απορία είναι η εξής:

 

1) Αντιλαμβάνεται κανείς ότι κατ' αυτόν τον τρόπο η πρώτη εντύπωση που δίνει είναι αρνητική; Με το καλημέρα δηλαδή είσαι ασυνεπής.

 

2) Και οκ να δεχτώ αν κάποιος έχει ξαναπαίξει τα κομμάτια, έχει την εμπειρία/τεχνική στο ιδίωμα ή/και καλό αυτί κλπ. και τα πιάνει στον αέρα και τα παίζει τουλάχιστον αξιοπρεπώς.

 

3) Τι γίνεται όμως αν ξεκινάς να παίζεις και με το που μπαίνει ο εκάστοτε υποψήφιος αντιλαμβάνεσαι ότι τίποτα από τα προηγούμενα δεν ισχύει, τουλάχιστον στο επίπεδο που απαιτεί μια πρώτη επαφή. Και τι δεν άκουσα εχθές: τέμπο ό,τι να 'ναι, γκρουβ άλλου κομματιού και για άλλο είδος καθώς και κοινό γκρουβ για όλα, είτε το κομμάτι ήταν κλασικό medium shuffle είτε αργό/βαρύ blues-rock που απαιτούσε λιγότερο "σφιχτό" swing feel. (ναι για ντράμερ μιλάω)

 

1) Σίγουρα το αντιλαμβάνεται. Πιστεύω μάλιστα ότι δεν είναι απλά αμέλεια από την πλευρά του ενδιαφερόμενου, ή ανευθυνότητα, αλλά μια σιωπηρή δήλωση, της διαθέσιμης ενέργειας του. (Δηλαδή, αν ζητάς βατά κομμάτια που τα έχει ξαναπαίξει, λέει εντάξει μωρέ κλάιν πάω έτσι. Εκτός αν του έχεις πει θέλω την τάδε ηχογράφηση στο τάδε άλμπουμ από την τάδε παραγωγή. Αν του έχεις "φανταιζί" κατά τη γνώμη του κομμάτια, είναι ένας τρόπος του να πει, απαπα δεν κάθομαι να τα βγάλω αυτά. Νομίζω αν μιλάμε για ερασιτεχνική δουλειά δικαιού ο νέος για την εσσο)

 

2) Εκεί ξέρεις ότι πλην εξαιρέσεων δε θα μελετάει ποτέ και θα περνάτε κομμάτια στην πρόβα.

 

3) Λες "ευχαριστώ θα σας ειδοποιήσουμε"

 

Λίγο στα πιο σοβαρά, δεν ξέρω αν μπάντες που γίνονται για μεράκι βρίσκουν εύκολα μουσικούς από αγγελίες. Είναι πραγματικά τόσοι πολλοί οι εν δυνάμει ενδιαφερόμενοι και τόσες λίγες οι πιθανότητες να ταιριάζουν, που αυτός που ζητάει μουσικούς θα τρελαθεί. Για μενα προσωπικά, καλύτερα να γίνονται νύξεις μέσα από το φιλικό περιβάλλον, σε άτομα που είναι γνωστό ότι πάνω κάτω ταιριάζουν τα χνώτα μουσικά. Και μετά να υπάρχει μια διάθεση από τον κύριο κορμό της μπάντας να διαθέσει λίγο χρόνο, κατεβάζοντας ταχύτητα, να ενσωματωθεί ο νέος. Είναι ανιαρό και ψυχοφθόρο το ξέρω, αλλά είναι και μια καλή ευκαιρία για κοσκίνισμα του ήδη υπάρχοντος υλικού που μπορεί να περνάει στο ντούκου καμια φορά λόγω σιγουριάς μετά από καιρό. (καλά το παίζουμε μωρέ το τάδε γιατί να το προβάρουμε) Τώρα αν δεν υπάρχει αυτή η διάθεση... είναι δυσκολάκι.

 

Εγώ πάντως θα τα κοίταγα τα κομμάτια αν έκλεινα εγώ το ραντεβού (Έλα! Μαζευτείτε να μακούσετ.)

Αν είχα δηλώσει ενδιαφέρον απλά κάποτε, και μετά από 2 βδομάδες με έπαιρναν στον δεύτερο ύπνο τηλέφωνο και μου λέγανε "Έλα! Μαζώξου να σακούσουμ.", ε, εκεί όχι, δε θα τα είχα περάσει τα κομμάτια.

 

Μουσικοί ρεμάλια. Τι περιμένεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και καλή χρονιά. Είμαι καινούριος εδώ αλλά αποφάσισα να γράψω γιατί στο συγκεκριμένο θέμα έχω κι εγώ πικράν πείραν. Αρχικά λοιπόν να πω ότι συμφωνώ 100% με τον OP, και μετά να κάνω μια ερώτηση προς όσους θεωρούν ότι είναι ok να πάνε σε πρώτη πρόβα (δοκιμή, audition, όπως θέλετε πείτε το) χωρίς να μελετήσουν καθόλου τα κομμάτια που έχουν συμφωνηθεί: θεωρείτε ότι κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό και για υποψήφιο τραγουδιστή; Και εννοώ να έρθει στην πρόβα χωρίς να ξέρει καθόλου τα κομμάτια (ούτε στίχους, ούτε μελωδική γραμμή κλπ). Και για να μην παρεξηγηθώ να ξεκαθαρίσω ότι δε ρωτάω καθόλου προβοκατόρικα ή επιθετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή χρονία! Με υγεία!

 

Αν και εγώ δε θεωρώ ότι είναι οκ να πας κούρδος, αλλά ούτε και με βγάζει από τα ρούχα μου, θα απαντήσω.

 

Αν έχουν όντως "συμφωνηθεί" κομμάτια για την "ακρόαση" (και είναι όπως στις ορχήστρες πχ που σου λέει θα παίξεις το τάδε απόσπασμα από το τάδε έργο, το δείνα κοντσέρτο) είναι άκυρο να πας χωρίς να έχεις ακούσει καν τα κομμάτια, γιατί κοιτάζουν να ακούσουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα στην τεχνική απάνω. Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο πράγμα στις "μπάντες", αν υπάρχει με τρομάζει λίγο.

 

Αν τώρα είναι "δοκιμή", και σου έχει πει κι ο άλλος θέλω να έχεις περάσει στο μπάσο το Mother popcorn κι εσύ δεν το έχεις περάσει αλλά έχεις το cold sweat, για μένα πολύ μικρό το κακό. Θα καταλάβω από το πώς παίζεις το cold sweat πώς θα βγει το mother popcorn. Δεν είναι ότι παίζεις τη μία Stravinsky και την άλλη Scarlati, βγαίνει συμπέρασμα.

 

Αν είναι πρόβα και μόνο, δηλαδή πέρασε τα κομμάτια και έλα να δούμε τι κάναμε, νομίζω εννοείται ότι δεν έχει νόημα να πας χωρίς να τα έχεις περάσει. Αυτό όμως το τελευταίο είναι που πιστεύω εγώ ότι προκαλεί αυτό το φαινόμενο "που μου ρχονται τουρίστες". Σου λέει ο άλλος, θα κάτσω εγώ... 20 λεπτά να βγάλω ένα κομμάτι και θα πάω και θα μου πουν δε μου κάνεις. Ας πάω έτσι, κι αν τους κάνω και με κρατήσουνε θα τα περάσω.

 

Αυτά αν είναι τα πράγματα ερασιτεχνικά. Αν υπάρχουν χρονοδιαγράμματα και δουλειές κλεισμένες, όποιος σκάει τουρίστας μεταβολή κι επόμενος. Αν και πιστεύω ότι βρίσκονται από άλλα κανάλια μουσικοί σε αυτή την περίπτωση, και όχι από αγγελίες. (κι η προκήρυξη αγγελία είναι όμως... χμ.)

 

1 ώρα πριν, Orgasmatron είπε

θεωρείτε ότι κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό και για υποψήφιο τραγουδιστή;

 

Για μένα, και σύμφωνα με τα όσα είπα παραπάνω, ναι. Αν πει ένα παρεμφερές τραγούδι που γνωρίζει και εγώ καταλάβω ότι κάνει, κάνει. Αν είναι πάρα πολύ καλός αλλά δε γνωρίζει το 80% των κομματιών που παίζω, κρίμα, αλλά δεν κάνει. Αν ξέρει το 80% και χρειάζεται να περάσει ένα 20% του προγράμματος, πάλι μου κάνει, εκτός αν υπάρχει μεγάλη στριμούρα και δεν προλαβαίνουμε, οπότε δεν κάνει.

 

Είναι πολλές οι παράμετροι. Αν απλά θες να βρεις έτοιμο ένα μουσικό να έρθει στο σχήμα και να παίξει αύριο, βάλε αγγελία με συγκεκριμένα κομμάτια, διώξε όσους δεν ξέρουν έστω κι ένα, σε αυτούς που μείναν εξέτασε την prima vista, και έχε έτοιμο ένα πακουί με παρτιτούρες ευανάγνωστες και ακριβείς και πες του μεγειές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 Σου λέει ο άλλος, θα κάτσω εγώ... 20 λεπτά να βγάλω ένα κομμάτι και θα πάω και θα μου πουν δε μου κάνεις. Ας πάω έτσι, κι αν τους κάνω και με κρατήσουνε θα τα περάσω.

Αν 20 λεπτα ειναι προβλημα για ενα μουσικο, εχει προβλημα.

Και μαλιστα 20 λεπτα που θα καθορισουν το αν θα παιξει σε μια μπαντα, που εννοειται οτι εχει αποφασισει να προσπαθησει να συμμετεχει.

 

 

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση το πόσο αρνητική πρώτη εικόνα είναι διατεθειμένος κάποιος να δείξει για τον εαυτό του.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά να πει "και που ήξερα εγω ότι θα με παίρνατε;"

Μα πως να σε πάρουμε ρε κακομοίρη, αφου ενδιαφέρεσαι να παίξεις μαζί μας και δεν κάνεις τον κόπο να μάθεις 2-3 τραγούδια (που έτσι κι αλλιώς άχρηστα δεν πάνε) τα 40 θα μάθεις;

Και στο κάτω κάτω την δική σου άποψη πάνω στα 5-6 ακόρντα ή τον ρυθμό ενός τραγουδιού και πως και αν θα τα παίξεις εσύ, θέλουμε να μάθουμε όχι για να σε εξετάσουμε αλλά για να δούμε αν προσθέτεις στο σύνολο μας.

Υπάρχει ίχνος λογικής πίσω απο τέτοια συμπεριφορά;

Λογική σκέψη μηδέν. Συναίσθημα όμως μπόλικο.

 

Είναι σαν το παλιό ανέκδοτο με τον γρύλο. Κι επειδή είναι πολύ παλιό πάρτε μια δόση.
 

Παράθεση

 

Μενει καποιος στη νύχτα με το αυτοκίνητο απο λάστιχο αλλα δεν έχει γρύλο για να το αλλάξει.

Βλέπει μακρυά ένα φως και ξεκινάει προς τα εκεί. Στον δρόμο σκέφτεται:

- Κι αν τρώνε και τους διακόψω και με βρίσουν;

- Κι αν κοιμούνται και τους ξυπνήσω, δεν θα τσαντιστούν;

- Κι αν νομίζουν πως είμαι ληστής και με κυνηγήσουν;

Κάποια στιγμή φτάνει στην πόρτα, την χτυπάει τσαντισμένος και ανοίγει κάποιος.

 

- Γεια σας. Τι θα θέλατε;

- Ρε δεν πας στο διάολο κι εσύ κι ο γρύλος σου... του λέει και στρίβει να φύγει.

 

 

  • Like 4
  • Χαχα 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου