fusiongtr Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Satanas said: SQuier του κατοσταρικου, ENGL screamer combo 500ρικου και 1. δαχτυλακια πολλων χιλιαδων γιουρος γιατι εκει ειναι ο ΗΧΟΣ 2. νομιζουν θα παιζουν πεντατονικες πιο γρηγορα 2. οι κουλοι ασχολουνται με το gear κι εγω μεσα. Χίλια "ΔΙΑΦΩΝΩ". Και εξηγούμαι... 1. "Ο ήχος είναι στα δάχτυλα". Τεράστιο λάθος. Όλων των ανθρώπων τα δάχτυλα μέσες άκρες έχουν τις ίδιες δυνατότητες (εκτός των ανθρώπων τύπου Holdsworth). Τα δάχτυλα φτιάχνονται από το practice, να κάνουν κάποιες κινήσεις "ασυνήθιστες" άρα "μη βολικές". Γιατί όμως να τις κάνουν? Δεν γίνεται άραγε χωρίς αυτές? Επίσης όλοι οι άνθρωποι όσο practice και να κάνουν θα είναι το ίδιο καλοί στα δάχτυλα? Είναι ο ήχος θέμα γονιδίων? Ο ήχος είναι μέσα μας, ούτε στα δάχτυλα, ούτε στα μαλλιά, ούτε στα νύχια. Μέσα μας ακούμε ασυνείδητα. Αυτός ο ήχος που ακούμε, μας πάει να παίξουμε έτσι ή να παίξουμε αλλιώς. Ότι δεν ακούμε δεν μπορούμε να το παίξουμε. Γι' αυτό εκπαιδεύουμε τα αυτιά μας. Όσο πιο κοντά είναι αυτό που ακούμε εσωτερικά σε αυτό που παίρνουμε από τον εξοπλισμό μας, τόσο πιο κοντά θα είναι αυτό που παίζουμε, σ' αυτό που έχουμε μέσα μας. 2. Το να παίζεις πιο γρήγορα σημαίνει ότι έχεις καλύτερο ήχο? Σημαίνει ότι έχεις κάνει πολύ προπόνηση, αλλά αυτό είναι άσχετο με τον ήχο και ακόμα και το παίξιμο. Εννοώ εδώ, ότι πχ τον Malmsteen για παράδειγμα τον "ακούς" εύκολα, άρα είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμος μέσω μελέτης, γιατί το μόνο "δύσκολο", είναι ότι παίζει με απίστευτη εκφραστικότητα, καθαρότητα, βιμπράτο, κλπ πάρα πολύ γρήγορα. Όμως αυτά που παίζει είναι αρκετά εύκολα κατανοήσιμα, και άρα προσεγγίσιμα, σε σύγκριση με κάποιον ο οποίος παίζει δυσκολότερα κατανοήσιμα πράγματα, και δεν είναι μόνο οι ταχύτητα που θα πρέπει κάποιος να αναπτύξει για να προσεγγίσει αυτού του είδους το παίξιμο. 3. Όταν λες κουλοί, τι εννοείς? Ότι δεν ακούνε, ή ότι δεν έχουν κάνει επαρκή τεχνική μελέτη? Κοίταξε βρε σατανά τώρα, σε πέντε γραμμές αναφέρεσαι στον ήχο, χρησιμοποιώντας λέξεις όπως "δαχτυλάκια", "παίζουν γρήγορα", "κουλοί". Αν αυτά καθορίζουν τον ήχο κάποιου για σένα, πάω πάσο. 56 minutes ago, Πνοή και Νύξη said: 1. Ο ήχος (το περιβόητο tone δηλ.) είναι υποκειμενικός. 2. Ο καλός ήχος είναι αντικειμενικός σε μεγάλο βαθμό. (Attack, Swell, Sustain, Overtones, Timbre/Χροιά). Φάνη, νομίζω ότι καταλαβαίνω το πνεύμα σου αλλά θέλω να το ξεκαθαρίσω. 1. Συμφωνώ απολύτως. 2. Εννοείς ότι ο καλός ήχος πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά αυτά σε κάποιο βαθμό? Δηλαδή πχ κιθάρα χωρίς ατάκα έχει θέμα, όπως και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που γράφεις. Το λέω αυτό, γιατί κάποιοι μπορεί να μην θέλουν πχ sustain (jazz σκάφος), το φυσικό swell το κομπρεσάρουν, κλπ. Όμως, η ύπαρξη αυτών των χαρακτηριστικών σε κάποιο βαθμό είναι απαραίτητη. Όσο κι αν μας αρέσει (σε κάποιους) να μην έχει πχ έντονο σκάσιμο η κιθάρα, αν δεν έχει το απαραίτητο σκάσιμο, δεν έχει καλό ήχο, αυτό πιστεύω. Επεξεργασμένο 1 Μαρτίου 2020 από fusiongtr 3 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Noμίζω ότι μιλάμε για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο ήχος της κιθάρας (κλασσικής, ακουστικής, ηλεκτρικής). Σβηνω τις ακουστικές και κρατάω την ηλεκτρική. Μια καλή κιθάρα (με όλα τα χαρακτηριστικά σε πρώτο πλάνο και στη διάθεση του μουσικου) μπορείς να την κάνεις να ακούγεται σΚ#$ά, αν αυτό επιδιώκεις. Μια κακή κιθάρα δεν μπορείς να της εμφυσήσεις ούτε sustain, ούτε overtones, ούτε ανάπτυξη νότας, ούτε complexity στη χροιά, ούτε οργανικότητα, ούτε responsivess και όλα αυτά που είναι παρόντα και στη διάθεση του μουσικού να τα χειριστεί όπως θέλει αλλά και να τον βοηθήσουν να εκφράσει αυτό που θέλει/πρεπει χωρίς να στέκεται εμπόδιο, ούτε η έλλειψη κάποιου από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του ήχου αλλά ούτε και το φυσικό μέσο το οποίο παράγει τον ήχο αυτό που είναι ένα σύστημα από μετατροπείς ενέργειας. (δυναμική->κινητική->θερμική->ηλεκτρική/ηλεκτρομαγνητική->ηχητική) To λογικό άλμα που συμβαίνει εδώ, είναι ότι "ακούσαμε" τον ήχο της χάλια και τον ήχο της καλής και συμπεράναμε ότι οκ παίζουν/ακούγονται ίδια, χρησιμοποιώντας περίπου το 1-2% της πληροφορίας που μπορεί να αντλήσει κανείς από ένα όργανο. Είναι καλό να αντιληφθούμε τι σκοπό εξυπηρετεί ένα καλό όργανο και τι σκοπό ένα -ας πούμε- φθηνότατο, να τα διαχωρίζουμε και να δεχόμαστε τη χρησιμότητα και των δύο στη μουσική. 2 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Μηπως θα πρεπει να ορισουμε τι ειναι "ηχος", διοτι ο καθενας αναφερεται στον ηχο σαν να ειναι κατι διαφορετικο? Για τι πραμα μιλαμε? Για τον ηχο της κιθαρας? Για τον ηχο της κιθαρας σε ενισχυτη? Για το πως βαραει καποιος την πενα και πιεζει τις χορδες στα ταστα? Για το τι παιζει καποιος? Για το πως παιζει καποιος? Για το ποσο γρηγορα παιζει καποιος? Για τι ακουει μεσα στο κεφαλι του, ο παιχτης, πριν καν το παιξει στην κιθαρα? Ειναι προφανες οτι με το ιδιο rig εαν χτυπησω με το δακτυλο μια χορδη θα βγαλω ακριβως τον ιδιο ηχο με τον jeff beck που θα χτυπησει με τον ιδιο τροπο την ιδια χορδη. Το ιδιο ισχυει και για τις υπολοιπες χορδες και για ολες τις νοτες, αρκει να παιχτουν με τον ιδιο τροπο. Οταν ολα τα αλλα ειναι σταθερα, την διαφορα στον ηχο θα την κανει μονο καποια αλλαγη στον εξοπλισμο (πχ κιθαρα). Στην πραξη, εαν και οι δυο μας παιξουμε ακριβως το ιδιο σολο (διαβαζοντας παρτιτουρα) τοτε θα ακουστει μια μεγαλη διαφορα στο παραγομενο αποτελεσμα (ας το πουμε ηχο για συντομια). Υπαρχουν διαφορες στο τροπο που χρησιμοποιουμε τα δακτυλα. Θα παιζουμε το ιδιο πραγμα αλλα με διαφορετικο αποτελεσμα. Δεν χρειαζεται να αναλυσω το γιατι. Εαν κληθουμε να παιξουμε τις ιδιες νοτες αλλα με σχετικη ελευθερια στο πως θα τις παιξουμε (χρησιμοποιωντας πχ bends, tremolo arm, slide κλπ), θα υπαρξει ακομη μεγαλυτερη διαφορα στο παραγομενο αποτελεσμα (ηχος και αυτος). Εαν οι δυο μας κληθουμε να παιξουμε απο ενα ελευθερο σολο πανω σε C Major, θα υπαρξει ακομα πιο χαωδης διαφορα στο παραγομενο αποτελεσμα (ας το πουμε και αυτο ηχο). Αυτο διοτι ο καθενας θα βαλει καιδιαφορετικες τεχνικες στο παιξιμο του, αλλα και δισφορετικη φρεσεολογια κλπ. Ο μεν θα ακουστει σαν Γιωργος και ο δε σαν Beck. Σε ολα τα παραπανω, και για ακομη περισσοτερα, αναφερομαστε ως "ηχος". Ακομα δεν εχω καταλαβει τι σημαινει ηχος. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε Ακουγεται καπως κουλο, αλλα εχω την εντυπωση οτι ολα τα ρηματα με καταληξη -αρω εχουν ως πρωτο συνθετικο λεξη που δεν ειναι ελληνικη. Εξ ου και οι παραξενες καταληξεις... Επισης, οπου -αρω μπορεις να βαλεις και -ερνω. Δεν πολυαλλαζει το νοημα. Τα νεα μας ελληνικα ειναι αυτα. Τραβεστι γλωσσα... Προσπάθησε να βάλεις ελληνικό ρήμα στη θέση του σετάρω να γελάνε και τα κλαμένα ιμότζι Επεξεργασμένο 1 Μαρτίου 2020 από blue monk 1 kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Δεν παιζει διοτι "set" ειναι λεξη με τις περισσοτερες εννοιες (δεκαδες απ' οτι θυμαμαι) στα ελληνικα. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Θα κάνω μια προσπάθεια Σετάρισμα ηλεκτρικής: Σχολαστική θώπευση οργάνου ώστε να μην κοπιάζει ο χειριστής κατά την παραγωγή διαφόρων ηλεκτρικώς ενισχυόμενων ήχων. 1 kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) O ηχος ειναι στο μυαλο μας. (Εχει μεινει παραδοσιακα να λεγεται οτι ειναι στα χερια, γιατι με αυτα εκφραζεται). Απο εκει προσπαθουμε να τον μεταφερουμε στην πραγματικοτητα χρησιμοποιωντας χερια και εξοπλισμο. Για να γινει αυτο, γυμνάζουμε τα χερια μας και ψαχνουμε τον καταλληλο εξοπλισμο. Ομως, πριν ψαξουμε τον καταλληλο εξοπλισμο, πρεπει να εχουμε τον ηχο αυτον στο μυαλο μας. (τα χερια τα γυμναζουμε και με προχειρο ηχο) Συνηθως ψαχνουμε τον εξοπλισμο αυτον, πριν καταλαβουμε ποιος ειναι πραγματικα αυτος ο ηχος που θελουμε. Ακουμε καποιον αλλον ηχο και νομιζουμε οτι αυτος ειναι και ο ηχος που εχουμε στο μυαλο μας. Ειναι οπως οταν ημασταν αρχαριοι και με απαιδευτο αυτι, και ημασταν σιγουροι οτι το τελειωμα στο hocus pocus ηταν C5, B5, E5, ενω ειναι Cmaj7, Bbmaj7, E7/#9. . Επεξεργασμένο 1 Μαρτίου 2020 από Spyros Delta 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
anaks Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, blue monk είπε Προσπάθησε να βάλεις ελληνικό ρήμα στη θέση του σετάρω να γελάνε και κλαμένα ιμότζι ρυθμίζω (παθητική φωνή: ρυθμίζομαι) τακτοποιώ κάτι, ώστε να λειτουργεί σωστά και εύρυθμα τέλειο... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 34 λεπτά πριν, anaks είπε ρυθμίζω (παθητική φωνή: ρυθμίζομαι) τακτοποιώ κάτι, ώστε να λειτουργεί σωστά και εύρυθμα τέλειο... Δεν είσαι καθόλου σαφής, άμα θες να αποφύγεις τις ξενόφερτες λέξεις μπορείς να τις περιγράψεις με πολλές απλές λέξεις της δημοτικής... με τον ίδιο τρόπο αποφεύγεις και τις καθαρευουσιάνικες λέξεις που είναι ακόμα χειρότερες για τη γλώσσα τώρα για το ρήμα που θα αντικαταστήσει το ''σεταρω''εδώ είναι κάπου 500 αρμόδιοι που κάνουν τα ιμοτζι να κλαίνε κατ' επάγγελμα:X 1 kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Αποτι εχω δει παντως σε πολυ φτηνες, αγνωστες η σχεδον αγνωστες μαρκες (κι εχω δει πολλες σε παιδια, μαθητες, κτλ.), δε θα διαλεγα τετοιες κιθαρες για φτηνα οργανα. Καλυτερα να παει καποιος σε πιο επωνυμες μαρκες, και στα 150-200 ευρω. Εκει οι κιθαρες ειναι μια χαρα για τα λεφτα τους, παιζουν αξιοπρεπως, κουρδιζουν καλα, και δεν θα αρχισουν να χαλανε διαφορα σε ενα μηνα. Μπορει να τις καραευχαριστηθει καποιος, να παιζει και σε μπαντες αργοτερα, να τις κρατησει σαν την πρωτη κιθαρα που ειχε κτλ. Οι διαφορες στον ηχο και στο παιξιμο αναμεσα στις διαφορες κατηγοριες ποιοτητας στις κιθαρες ειναι δυσκολο να γινουν αντιληπτες στο youtube, ποσο μαλλον οταν τα περισσοτερα βιντεος προσπαθουν να πουλησουν τις εν λογω κιθαρες. Μια Harley Benton μια Epiphone και μια Gibson μπορει να ακουγονται ιδιες στο βιντεο, μεσα απο εφφε, daw, μικροφωνα, compression και το κακο χαμο στο ιντερνετ, αλλα αν τις πιασεις στα χερια σου, και ιδιως αν παιξεις λαιβ με καλο ηχοσυστημα με ολες, καταλαβαινεις τη διαφορα. Επεξεργασμένο 1 Μαρτίου 2020 από Alter 2 YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση