Προς το περιεχόμενο

ηλεκτρικη κιθάρα 65$


sonicapg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

 

Ναι αλλά συγκρίνεις μήλα με παστίτσιο τώρα. Η μία είναι 100 κιλά αηδία με 7άρι radius, ταστούδια playmobil, ταλαιπωρημένη, παλιογκιρισμένη και οutdated. Oι άλλες είναι σατινέ, απαλούτσικα, λεπτά μπράτσα, φλατ ταστιέρες και πιο μονδέρνα τάστα. Εξελίσσονται οι κιθαριστικές συνήθειες. Και έκανες αναβαθμίσεις της τάξης των 150-200 ευρώ?

9.5αρι ειναι και φοραει τζαμπο. Και γενικα αν δεν ηταν 6 κιλα δεν θα εκανα συζητηση. Και που ειναι...τοσα χρονια την αντεξα με τα 6 κιλα θα σκασω τωρα που παιζω καθιστος;

Ομως αυτο που θελω να πω ειναι οτι και με την ακριβη και με τις φτηνες το ιδιο κέφι βγαζω.

Ναι απο 150 ευρω μαγνητες. Οχι οτι ειχα θεμα και μ αυτους. ψυχολογικα και μονο

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Ali Barout said:

 

Ευκαιρία για ένα ευτράπελο. Εν έτει 2006(?) - 8(?) δε θυμάμαι καλά, ήταν η περίοδος που ό,τι είχαν αρχίσει το outsourcing οι εταιρείες των πνευστών. Ε λοιπόν ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ, (δεν τα απέσυραν λόγω ευθιξίας κτπ) το selmer prelude αλτο σαξόφωνο, που έβγαινε η ψυχή του (το πίσω κλειδί για τον αριστερό αντίχειρα) σε τέτοιο σημείο, που πραγματικά δεν παιζόταν το όργανο. Δεν υπερβάλω.  Ήταν όργανο του 550ευρου. Είχε στάμπα Selmer. Ήθελαν να μπουν δυναμικά στη μαθητική αγορά, γιατί 3000 για mkII δεν έχει ο καθείς που θέλει να παίξει λίιιγο σαξοφωνάκι. Σε μεταγενέστερες παρτίδες νομίζω το διόρθωσαν, δεν ήρθε κι άλλο τέτοιο όργανο στα χέρια μου για να ξέρω σίγουρα.

 

Μετά από λίγα χρόνια μόνο, ο thomann εξέλισσε τα stencil του, που πιθανώς φτιάχνονταν στο ίδιο εργοστάσιο, από όργανα δράμα, σε όργανα που τρώγονται, και πάσχουν μόνο στην αξιοπιστία (κολώνες μάπα, δε ρυθμίζεται με την καμία, τάπες αλλάζεις και κάθονται όπως να ναι, το δίνεις στο μάστορα και σε κοιτάει με ύφος σκυλιού που το δέρνουνε και λες "εντάξει ρε μπαγάσα, δε θα στο αφήσω για φτιάξιμο".

 

Υπάρχει εξέλιξη, αλλά δεν είναι πάντα θέμα εκπαίδευσης. Μερικές φορές, και ΈΝΑ άτομο να τύχει να φύγει από ένα εργοστάσιο, παρατηρείται διακύμανση της ποιότητας. (Όπως είχε συμβεί και κατά περιόδους με τις τρομπέτες και τα τρομπόνια της Bach όταν έφευγαν σημαντικοί μάστορες, που άνοιξαν τελικά δικά τους μπουτικ οργανοποιεία.)

 

Άρα δεν είναι τόσο θέμα εκπαίδευσης. Στις κιθάρες θα έχουν καμιά 50αριά τόρνους CNC να δουλεύουν νυχθημερόν, και κάποιους κατακαημένους να βιδώνουνε και να βιδώνουνε με μανία. Η διαχείριση του QC είναι άλλο κομμάτι, αν φτάνουν όργανα φόλες στα χέρια μας και τι ποσοστό επί της παραγωγής είναι αυτά.

δε νομιζω πουθενα το CNC να ελέγχει το playability ή να λειαίνει τα ακρα στα ταστα της ταστιέρας .δουλειά λίγων λεπτών απο ανθρωπινα χέρια.Αν αυτός που θα τη κανει ,εχει εκπαιδευτει να τηξν κανει σωστα ,και αμν ειναι ευσυνηδειτος ,ακαι εκεινη τη μερα δε βαριέται ,δε βρισκω το λογο να μη γινει σωστά.Για το σαξόφωνο ,το πως και τι έχοντας 2 alto & τενόρο ,και έχοντας αγοράσει σαξόφωνο Venus απο τον κύριο ο οποίος ειναι υπεύθυνος για τα Venus ,τα οποία πλεον δυστυχως δε βρίσκω στη Ευρώπη .αλλα στην αμερική πωλούνται κυρίως ,μπορω να σου πω οτι αν τουλαχιστον στα συγκεκριμενα ,έχει καταφέρει να ειναι παρα πολύ καλα entry level οργανα ,με ελάχιστο κόστος ,και εκει επίσης ενα μεγαλο βαρος έχει πεσει στηνν εκπαιδευση.υπαρχει καπου post στο οποιο αναφερεται οτι οσα δεν  ηταν καλοφτιαγμενα ,δεν πηγαιναν προς πωληση,και αν θυμαμαι καλα ,οτι υπηρχε ενα κεντρο ελεγχου στη χωρα κατασκευης το οποιο εκανε αυτη τη δουλεια πριν  πληρωθει το κοστος μεταφορας στην Αγγλία (τότε).Me 2 λογια όταν καποιος θελει η δουλειά να γινεται σωστά... ε , γίνεται.

16 hours ago, Πνοή και Νύξη said:

Οι διαφορές είναι ταξικές. Γι' αυτό. Όταν έχεις άδειο στομάχι, αυτή με τα 65$ σου ακούγεται φουλ χάρμα. Αν είσαι κορεσμένος, λείπουν αρμονικές, overtones, δεν "σκάει" και δεν είναι μαλακή. Αν ζεις στην απόλυτη εξαθλίωση μπορεί οι 3 ρουπίες τη μέρα να σου φαίνονται μάννα και να κάνεις κιθάρες με 65$ το κομμάτι. 

Χρειάζονται και οι φθηνές και οι ακριβές. Αυτό που δε χρειάζεται, είναι να μας βάζει ένας γιουτιούμπερ να μαλώνουμε (να αντιπαρατιθέμεθα) με με το στανιό ψευδοδιλήμματα για να εχει αυτός βγιούζ. Και δυστυχώς είναι λυπηρό το ότι αυτό είναι πλέον νόρμα σε όλα τα media.

 

καθόλου ψευτοδίλλημα .ακουσαμε δυο κιθάρες με πολυ καλό ήχο , και οι 2 .Αυτο επιτρέπει στον υποψηφιο αγοραστή να ξερει τι αγοράζει και του εξοικονομει χρήματα .Αν κάποιος θέλει να πληρώνει ,ας πληρώνει.

Κατά τα άλλα ,μην παίζεις κιθάρα με αδειο στομάχι .Απλή η λύση στο προβλημα !!!!?

4 hours ago, Miltos23 said:

 

 

Στο κομμάτι της εργασίας μερικά σχόλια:

1. Αυτός που τοποθετεί τα τάστα σιγά μην ενδιαφερθεί να μπουν τέλεια, θα τα χτυπάει και όπως μπουν

2. Το ίδιο και το βάψιμο

3. Το ίδιο και οι κολλήσεις των ηλεκτρικών

και το τελευταίο, αν υπαρχει αστοχία στην ένωση μπράτσου- σώματος σιγά μη νοιαστεί κανένας να την κλείσει να την ενώσει κλπ, αποτέλεσμα το όργανο να μη δονείται καλά άρα και να μην παίζει καλά.

ε ναι ,το πολύ πολύ να μεινει άνεργος ο εργάτης ,και να πάει να γίνει διευθυντης σε καμμία πολυεθνική οταν του τελειώσουν τα χρηματα ....

Επεξεργασμένο από sonicapg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sonicapg είπε

Αν αυτός που θα τη κανει ,εχει εκπαιδευτει να τηξν κανει σωστα ,και αμν ειναι ευσυνηδειτος ,ακαι εκεινη τη μερα δε βαριέται ,δε βρισκω το λογο να μη γινει σωστά

 

3 " αν " έχεις πει μέχρι τώρα .....

 

1 ώρα πριν, sonicapg είπε

ε ναι ,το πολύ πολύ να μεινει άνεργος ο εργάτης

 

το πολύ πολύ ΑΝ δεν κάνει καλά τη δουλειά ..... να μεταφερθεί στο διπλανό section του εργοστασίου να φτιάχνει ξυραφάκια ?

 

Τώρα ΑΝ αυτές οι δουλειές γίνονται σε κανένα εργοστάσιο επιπέδου World Musical Instrument Co. Ltd , τι να πω ....έχω απορία να μάθω πόσο του κοστίζουν οι γέφυρες και τα λοιπά περιφερειακά 

 

*** 2 " αν" μέχρι τώρα. Beat that?

 

1 ώρα πριν, sonicapg είπε

Αυτο επιτρέπει στον υποψηφιο αγοραστή να ξερει τι αγοράζει και του εξοικονομει χρήματα

 

Δεν θα το λεγα . Καλύτερα να παίζει άψογα και να είναι καλοφτιαγμένο αλλά να ακούγεται χάλια παρά το αντίθετο . Ο ήχος είναι το πιο εύπλαστο 

 

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, Rebel_Of_South said:

 

3 " αν " έχεις πει μέχρι τώρα .....

 

 

το πολύ πολύ ΑΝ δεν κάνει καλά τη δουλειά ..... να μεταφερθεί στο διπλανό section του εργοστασίου να φτιάχνει ξυραφάκια ?

 

Τώρα ΑΝ αυτές οι δουλειές γίνονται σε κανένα εργοστάσιο επιπέδου World Musical Instrument Co. Ltd , τι να πω ....έχω απορία να μάθω πόσο του κοστίζουν οι γέφυρες και τα λοιπά περιφερειακά 

 

*** 2 " αν" μέχρι τώρα. Beat that?

 

 

Δεν θα το λεγα . Καλύτερα να παίζει άψογα και να είναι καλοφτιαγμένο αλλά να ακούγεται χάλια παρά το αντίθετο . Ο ήχος είναι το πιο εύπλαστο 

 

φιλε μου ,οι άνθρωποι εργάζονται γιατί εχουν ανάγκη τα χρηματα.και όλοι κάνουν καλά τη δουλειά τους για να συνεχίσουν να την έχουν.Αν δε συμφωνείς ,δικαιωμα σου

Επεξεργασμένο από sonicapg
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sonicapg είπε

φιλε μου ,οι άνθρωποι εργάζονται γιατί εχουν ανάγκη τα χρηματα.και όλοι κάνουν καλά τη δουλειά τους για να συνεχίσουν να την έχουν.Αν δε συμφωνείς ,δικαιωμα σου


You had me at "όλοι κάνουν καλά τη δουλειά τους" ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι εξαιρετικό στο καινούριο φόρουμ που μπορείς να κάνεις έστω και ένα αρνητικό υπαινιγμό... δεν συνηθίζεται...
ωστόσο προτείνω να προστεθεί και μια ξεκάθαρα αρνητική αντίδραση... (όχι άλλη φάτσα)
και
επίσης προτείνω να προστεθούν
και ορισμένες απροσδιόριστες αντιδράσεις... τις οποίες θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας κατά το δοκούν με σκιώδη και αμφίβολα νοήματα... για παράδειγμα μια λεσπολ με σπασμένο headstock
ένα μπιφτέκι...
the sky is the limit

 

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
7 ώρες πριν, dimsonic είπε

Ομως αυτο που θελω να πω ειναι οτι και με την ακριβη και με τις φτηνες το ιδιο κέφι βγαζω.

 

Aυτό που συμβαίνει με εσένα είναι οτι οι συνθήκες σου τιθασεύουν τις ανάγκες σου.

Η μία κιθάρα δεν σε βολεύει (η ακριβή) και οι άλλες ναι. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Δεν μας βολεύουν όλες οι ακριβές ούτε σνομπάρουμε όλες τις φθηνές. Κρίνουμε το αν ένα όργανο κάτω των 100Ε -οut of the box- είναι ικανό να εντάξει έναν αρχάριο στη μουσική. Κι εγώ λέω ότι όσο είναι ικανό να τον εντάξει, άλλο τόσο ικανό είναι να τον κάνει να τα παρατήσει. Και η δεύτερη συνθήκη συνήθως αναιρείται από το πείσμα και τη θέληση και όχι από την (καλή ή κακή γεωμετρία) του οργάνου. 


Για το αν κάνει ή όχι καλά τη δουλειά του  δεν αμφιβάλλω, απλά η δουλειά του είναι να μην κάνει καλές κιθάρες. Άρα την κάνει καλά. Ακόμη και προς το τέλος της βάρδιας του 12ώρου του ή στην αρχή της επόμενης κυλιόμενης βάρδιας που σχόλασε 9 το βράδυ και ξαναπιάνει δουλειά στις 11 για άλλες 12 ώρες.


 

 

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

είχαμε το μπαα αλλά μας το φάγαν λάχανο


Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πήξει στο emoticon και στο like, το κάνουμε πλέον σαν να είναι προέκταση της επικοινωνίας και αντί ας πουμε να πουμε "μπααα" ή να γράψουμε "μπααα", πρέπει να ψάξουμε κουμπί για να το επιβεβαιώσει ως υπόσταση.


 

Επεξεργασμένο από Πνοή και Νύξη
  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

Aυτό που συμβαίνει με εσένα είναι οτι οι συνθήκες σου τιθασεύουν τις ανάγκες σου.

Η μία κιθάρα δεν σε βολεύει (η ακριβή) και οι άλλες ναι. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Δεν μας βολεύουν όλες οι ακριβές ούτε σνομπάρουμε όλες τις φθηνές. Κρίνουμε το αν ένα όργανο κάτω των 100Ε -οut of the box- είναι ικανό να εντάξει έναν αρχάριο στη μουσική. Κι εγώ λέω ότι όσο είναι ικανό να τον εντάξει, άλλο τόσο ικανό είναι να τον κάνει να τα παρατήσει. Και η δεύτερη συνθήκη συνήθως αναιρείται από το πείσμα και τη θέληση και όχι από την (καλή ή κακή γεωμετρία) του οργάνου. 
 

 

είναι θέμα ιεράρχησης.

Μια χαρά με βολεύει η παλιά. Με βόλευε μέχρι πριν 5 χρόνια, που ήταν η μόνη.

Σήμερα διαπιστώνεις (καθώς τα χρόνια σκαρφαλώνουν και αράζουν στην πλάτη σου) ότι μια χαρά τα ίδια κάνεις στην καινούργια και με μεγαλύτερη ευκολία. Είναι σαν να αφήνεις μια Morgan plus 4 και να μπαίνεις στο golf.

Την ίδια ευκολία που είχε και η μικρή ακουστική που σου άφησα στο μαγαζί και κάποια στιγμή θα συμμαζέψουμε.

Πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος που παίζει χρόνια, όποια κιθάρα να πιάσει το ίδιο θα ακουστεί. Εστω γύρω στο 80-90%.

 

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου