Προς το περιεχόμενο

mastering?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίτα, αν το άρθρο περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές για το πως να κάνει κάποιος mastering, τότε γράψε την πηγή του.

 

Αν είναι ένα μάτσο μετεωρολογικές αοριστίες ανθρώπων που προσπαθούν να μας ψήσουν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε mastering μόνοι μας και πόσο καλύτερα θα το έκαναν εκείνοι για εμάς, εμένα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο - ας πουν και οι άλλοι τη γνώμη τους.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον eye γιατι πλέον η τεχνολογία με την λογαριθμική αναπτυξή της όσο παιρνά ο καιρός δίνει την δυνατότητα όλο και περισσότερο, ακόμα και στους μη επαγγελματίες επαγγελματικές δυνατότητες με χαμηλό κόστος.

 

Και τελικά η επίτευξη της ποιότητας θα είναι καθαρά θέμα ενασχόλησης και τριβής με το αντικείμενο.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, το αν μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας mastering έχει να κάνει και με το ποιοί είμαστε εμείς και αυτό βγαίνει από το άρθρο. Επειδή όμως καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πεις και ήταν μια από τις δικές μου ανησηχίες, θα σου πω ότι τέθηκαν συγκεκριμένα τεχνικά θέματα και προσωπικά έβγαλα χρήσιμα συμπεράσματα. Παρ' όλα αυτά το άρθρο έχει να κάνει με το pro mastering και δεν είναι όσο DIY oriented. Tα υπόλοιπα βέβαια άρθρα του τεύχους έχουν πιο home χαρακτήρα αν έχω καταλάβει σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok τότε. Πάντως, αν μου επιτρέπεις μία φιλική γνώμη (και στον βαθμό που μπορεί κάτι τέτοιο να επηρρεάσει τα περιεχόμενα του περιοδικού) καλό θα ήταν ΟΛΑ τα άρθρα να είναι home-oriented, διότι το πιθανό αναγνωστικό κοινό ΕΚΕΙ βρίσκεται. Φαντάζομαι συμφωνείς ότι οι ιθύνοντες ενός mastering house ενδιαφέρονται μόνο για την προστασία των συντεχνιακών τους κεκτημένων (τα οποία τίθενται σε αμφισβήτηση από τις ίδιες τις εταιρείες-πελάτες τους) και πολύ λίγο περιμένουν να "ενημερωθούν" από περιοδικά.

 

Αντίθετα, όλοι εμείς οι "home" τύποι διψάμε για πραγματική γνώση και γι' αυτό άλλωστε συχνάζουμε στο εν' λόγω site.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο να λες ότι τα περιοδικά απευθύνονται στους home users και ίσως να μην το έθεσα σωστά, αλλά δεν ήθελα να πω ότι απευθύνεται μόνο στους επαγγελματίες, αλλά ότι εξετάζει το θέμα από την πλευρά του επαγγελματία.

Έτσι έχεις την δυνατότητα να δεις πως αντιμετωπίζουν αυτοί το θέμα και να διαλέξεις αν θα πρέπει να το κάνεις μόνος σου ή θα πρέπει να το κάνει κάποιος άλλος για σένα και ποιός θα είναι αυτός.

Τώρα αν αναρωτιέσε γιατί κάποιος επαγγελματίας να μοιραστεί μαζί σου τα μυστκά που του εξασφαλίζουν την βιωσιμότητα της επιχείρησής του θα σου πω ότι το ένα δέλεαρ που χρησιμοποίησα ήταν η δυνατότητα δείξουν ότι κατέχουν τη γνώση που τους διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους. Ανταγωνισμός εν ολίγης που συνήθως είναι υπέρ του "καταναλωτή".

Επίσης μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι δεν είχαν να αποδείξουν κάτι και αυτό τους έκανε πιο χαλαρούς. Αυτό συμβαίνει κατά κόρον σε ξένα site και περιοδικά όπου δεν δεν αισθάνονται απειλούμενοι δημοσιεύοντας κάποια tips και πολλές φορές ίσως με μια μικρή τάση προβολής μοιράζονται την γνώση ευκολότερα από ότι στην χώρα μας.

Επίσης επειδή και εμένα με κουράζουν αφάνταστα οι αερολογίες νόμίζω ότι με την βοήθεια των πολύ καλών καλεσμένων μου τις κράτησα σε ανεκτό επίπεδο στο Soundmaker.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ενα καλο αποτελεσμα αρκει μονο η γνωση, ενα καλο ζευγαρι ηχεια και ενα προγραμμα στο pc;

Η ειναι και θεμα hard εξοπλισμου;Απο οτι εχω ακουσει τα περισσοτερα στουντιο χρησιμοποιουν τα waves.Μου εχει κανει καποιος mastering χρησιμοποιωντας τα waves, με οχι παντα αξιολογα αποτελεσματα

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα περιοδικό του χώρου για τον μήνα Απρίλιο το τεύχος είναι αφιερωμένο στο mastering. Επειδή το κεντρικό άρθρο το έγραψα εγώ μπορώ να σας πω ότι μπορεί να σας λύσει πολλές απορίες. Περιλαμβάνει βασικά κουβεντολόι με 4 πολύ αντιπροσωπευτικά mastering houses της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού.

Δεν θέλω να αναφέρω το περιοδικό γιατί με τίποτα δεν θα ήθελα να θεωρηθεί διαφήμιση' date=' εκτός αν μου ζητηθεί από τους moderator, αλλά δεν μπορούσα να μην σας το πω γιατί πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ κόσμο.[/quote']

 

Δώσε μας λίγο τυράκι! :D Α,και ποιοί είναι οι παίχτες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι συνεντευξιαζόμενοι είνα ο Χρήστος Χατζηστάμου και ο Γιάννης Ιωαννίδης από το Athens Mastering και Digital (που τώρα λέγεται ODEON)

τα παιδιά που έχουν την Sweetspot και ο Leon Zervos από τα Sterling. Oι δύο πρώτοι έχουν κάνει τις περισσότερες δουλειές στην Ελλάδα η Sweetspot είναι χαρακτηριστικό δείγμα πρωτοεμφανιζόμενης σοβαρής εταιρείας και τα Sterling έχουν κάνει πάρα πολλά από τα Mega Hit που ακούμε στην διεθνή σκηνή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου