Alchemist Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 Μετά από περίεργα παιχνίδια της μοίρας, βρήκα ένα μικρό budget καθαρά για αγορά νέου synth! :) :) :) Ποιό όμως; Τα χρήματα που παίζουν είναι γύρω στο χιλιάρικο (το πολύ) και η χρήση θα είναι all-around με προσανατολισμό περισσότερο στους πληκτροήχους (πιάνα ακουστικά και ηλεκτρικά, leads, pads, organs κλπ) που σημαίνει ότι δεν θα πεθάνω κιόλας αν δεν έχει πειστικά τύμπανα. Καλό είναι βέβαια να έχει μια καλή γκάμα απ' όλους τους δυνατούς ήχους αλλά λέμε τώρα... Σκέφτομαι διάφορα και περισσότερο τα Korg TR και X-50 (δε με χαλάει καθόλου η τιμή του), Roland Juno-G και Yamaha MO6. Μόλις είδα ότι βγήκε και το καινούριο Yamaha MM6 που η τιμή του είναι εκπληκτική! Αν είναι τόσο καλό όσο υπόσχεται η Yamaha... :roll: ¶ντε ρε παιδιά, βοηθάτε! Υ.Γ. Cos, Underground, x_pap, freemindgr και λοιποί, αν δεν απαντήσετε θα σας φάω που δεν βοηθάτε τώρα στις χαρές! :lol: Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yannis Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 για all around θέλεις workstation ακόμη και ένα από τα φτηνά. Η πρότασή μου όμως είναι κάπως διαφορετική: πάρε ένα πολύ καλό λάπτοπ+κάρτα ήχου+ένα καλό controller και θα έχεις τα πάντα πολύ πολύ φτηνότερα (οχι στην αγορά, αλλά στα updates). Η αγόρασε ένα καλό module (κάτι από τη σειρά Xvή κάτι ανάλογο). Πιστεύω πως είναι καλύτερο να έχεις εξειδικευμένα όργανα (εγώ έχω το Nord Lead και Nord electro για τα διαφορετικά τους στυλ) και να παίρνεις τους υπόλοιπους ήχους από το λάπτοπ ή κάποιο module. Κατά τη γνώμη μου οι πληκτράδες οδηγούνται σε στυλιστικά μονοπάτια και από την επιλογή των main οργάνων τους - εξ ου και η υπερβολική χρήση Triton, Motif κτλ κτλ δίνει έναν μάλλον ομογενοποιημένο ήχο. Αυτά βεβαίως είναι απλώς σκέψεις μου που στις μεταφέρω για συζήτηση. Ωστόσο, αν επιμένεις σε all around θα σου λεγα να πάρεις κάποιο μεταχειρισμένο Τρίτονα που τα κάνει όλα και συμφέρει- θα χάσεις σε αυθεντικότητα ίσως, αλλά θα κερδίσεις σε πρακτικότητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2007 Φιλε Alchemist, εγω δεν ξερω πολλα για πληκτρα ( οποτε ας μεινει η χαρη για εκεινη τη θεση στο δημοτικο συμβουλιο ανω κωλοπετεινιτσας που μου ειχες υποσχεθει :lol: ) Απλα, πηγαινε, δοκιμασε, ακου και βλεποντας αναλυτικα τι σου παρεχει το καθε οργανο, επελεξε αυτο που θελεις. Η λυση laptop ξεπερνα τα 1000Ε. Αυτο το λεω με 10000% σιγουρια, μιας και προσφατα δοκιμασα αυτη τη λυση. Ειναι μεν καλη, ευκολα "μετακινουμενη" και με ποικιλια, ομως ειναι εξισου ευκολα ασταθης, προβληματικη και περιοριστικη σε θεματα αποτελεσματος. Οσον αφορα το Triton, εξαρταται για τι μιλαμε. Αν μιλαμε παντως για το LE, να πω πως προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο, δυσκολο στη χρηση του και με το χειροτερο κλαβιε που εχω παιξει ( το ιδιο ισχυει και για το TR ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Κλαβιέ θα συμφωνήσω, αλλά μην ξεχνάμε ότι ετσι πρέπει να είναι το κλαβιε του πληκτρά για να παίξει αν παίζει σαν πληκτράς, είναι υπολογισμένα αυτά. Το velocity των le και tr έχει απίστευτη απόκριση και αίσθηση αν το συνηθήσεις. Είναι για πληκτρά , τελος, κανέναν πιανίστα η αρμονίστα(με αυτόν παλεύεται) δεν θα ικανοποιήσουν γιατι δεν είναι αυτός ο προορισμός τους, μόνο τα 88αρια και αυτό παίζεται πάλι Για δύσχρηστα στο μενου και τον προγραμματισμό, γενικά τα triton, . Αυτό απλά δεν υφίσταται, δεν υπάρχουν πιο εύκολα, στον προγραμματισμό, και στην πλήρη ανοιχτή αρχιτεκτονική του ήχου και του sequencer, ακόμα και του sampler. Βασικές γνώσεις να έχεις τα κάνεις ότι θές, Για το απαράδεκτο, αν ακουγα απλά . ε καλο είναι δεν θα έλεγα τίποτα. Αλλά πως να δεχτώ και να συναινέσω οτι είναι απαράδεκτο , ενα όργανο που καλύπτει με τους ήχους του όλο τα φάσμα της μουσικής, και ιδιαίτερα οι synth , keyboard ψηφιακά, lead , μπασα, , pad , και ολα τα φίλτρα sweep και εφφε που έχει , είναι απλά απίστευτα, Για το πιάνο , δεν έχει τέλεια δείγματα, και είναι λογικό , γιατι τα δειγματα κλασσικού πιάνου που έχει είναι πιο πολύ πιστευω για να υποστηρίξει το sequencer , αλλά ηχοι πιάνου σαν το m1 πιανο και κάποια άλλα είναι επίσης απίστευτα, και πολλές φορές ο ήχος πιάνου του ακούγεται πραγματικά οπως πρέπει αν τον ακούσουμε και απο τα κατάλληλα ηχεία. Τα ηλεκτρικά- ψηφιακά - συνθ πιανα και τα clavi , καθώς και οι κιθάρες, είναι επίσης κορυφαία - απίστευτα ΤΕλος πάντως , δεν μπορώ να ακούω οτι είναι απαράδεκτο γιατι δεν το πιστευω. ΔΕν πιστεύω τα λόγια σου, δεν είναι αλήθεια, τα απορρίπτω. Αλλο, βεβαια να πω οτι και εγώ δεν γουστάρω τα motif και για το μενού τους και για το σύνολο των ήχων πο δεν με εκφράζει ακόμα και με προγραμματισμό τους, αλλα δεν θα τα έλεγα απαράδεκτα. Είναι βλασφημία να πείς το le kai to tr απαράδεκτα , για την τιμή τους. Λυπάμαι freemind, συγχώρεσε με, δεν μπορώ. Είμαι μία αμαρτωλή, Τωρα φίλε Ανδρέα, με τα λεφτά που έχεις, απο ότι θυμάμαι είχες το trinity, αν οντως θυμάμαι καλά , κράτα το trinity , και για να σου πώ μια γνώμη , για την γκάμα που ζήτησες κυρίως θα σου πρότεινα να περιμένεις όοο μπορείς να μαζέψεις περισσότερα και να πάς προς το motif. Αν συμβιβαστείς με το κλασσικο πιάνο , δες το tr. Αλλα, περίμενε να πάρεις το καινούριο motif, δεν έχεις καθόλου πλήκτρα τώρα? Δεν ξερω φίλε, είναι δικό σου θέμα, φοβάμαι μην το tr σου φανεί λίγο κάποια στιγμή. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Συμπληρώνω οτι την σειρα triton, αν προγραμματίσεις μπορείς να βγάλεις ήχους που δεν έχουν καμία σχέση με τα preset και αποδεικνύουν και στον πιο δυσπιστο, οτι το οργανο είναι τέλειο.. Αυτό ισχύει σε όλα σχεδόν τα συγχρονα συνθ , εστω και sample playback με ενσωματωμένες μονάδες εφε και φίλτρων, απλά πολλοί δυστυχώς τα αλλάζουν και μετανοιώνουν γιατι δεν πάλεψαν μαζί τους και δεν εψαξαν γia tutorial και ετοιμους φτιαγμένους ήχους τρίτων παραγωγών, για να πάρουν ιδέες και να καταλάβουν τι είχαν στα χερια τους και τι έδωσαν. (Το παραπάνω ισχύει για όλες τις μαρκες και όλα τα έιδη synth). Προσωπικά και με την μετριοφροσύνη που διεπει εμένα , τον πληκτρα/ τον Ανθρωπο με την Μοναδική Λάμψη, μετά απο 4 και χρόνια συμβίωσης με το Le, τπιστεύω, οτι το έφτασα εκει που πρέπει (Tip για πιο αρχάριους - π.χ. Δοκιμάστε να βάλετε απο sample cd δειγματα καλού πιάνου στο sampler ανα τρία ημιτόνια, και το multisample που θα φτάξετε, περάστε το σε έτοιμα programms πιανου, αλλάζοντας τα μαμα oschilators με το δείγμα, και θα δείτε πιάνο που βγαίνει, πιο ρεαλιστικό δεν γίνεται. Φυσικα με προυπόθεση να έχετε εγκαταστήσει την κάρτα sampling και μνήμη) εφτιαξα ότι ήχο ήθελα και προσωπικά θα το άλλαζα με το ίδιο μόνο αν χαλούσε, δεν θα έπαιρνα άλλο. Ολοι μπορούν ....... Με έπιασε λογοδιάρροια, αντε πάω για ύπνο, Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Cos..το ομολογω..σε απατησα :P Παιζοντας μονο σε ενα live και εχοντας δοκιμασει στις προβες το Triton LE ( γιατι γι'αυτο μιλησα μιας και αυτο ξερω μονο ), μπορω να πω πως προτιμω το yamaha μου, που ειναι προσβασιμο, ευκολο και μεσα σε 2 ωρες μαθαινεις να το χρησιμοποιεις, ενω το κλαβιε του δεν σε κουραζει Αλλα δεν θα παμε σε πολεμο KORG και YAMAHA γιατι δεν αξιζει τον κοπο. Ο καθενας οπως βολευεται προφανως. 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Δες και το συμπηρωματικο πόστ, έκανα edit freemind :lol: Και συμφωνώ, δεν τα έγραψα οτι έγραψα για αντιπαράθεση Korg Yamaha, και για εμένα δεν υφίσταται τέτοιος πόλεμος, είναι εξαιρετικα όργανα όλα στην κατηγορία τους, και είναι καθαρά προσωπική επιλογή :lol: Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
x_pap Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Επειδή κατέχεις καλό είναι να σκεφτείς πρώτα αν θες workstation ή απλά synth. Το x50 δεν είναι workstation.. αλλά είναι πολύ βολικό synth. Πιστεύω πως και το TR είναι καλό αλλά πληρώνεις και το sequenser. Αν έχεις Trinity θα έλεγα να πάρεις κάτι σε yamaha ή roland μόνο και μόνο να έχεις και ήχους από τις άλλες εταιρίες. Workstation είναι καλό και το Mo6. Αν δεν θες workstation έτσι πως το έχω δεί θα πρότεινα το x50 αλλά δεν το έχω ακούσει και δεν ξέρω τι παίζει με τον ήχο του :( . Καλό είναι να πας να τα ακούσεις. Να πας να δοκιμάσεις και το MM6 γιατί γύρω στα 600€ δεν βρίσκεις άλλο να τα κάνει όλα αυτά(έχει και sequencer με 8 track και μπορείς να το πεις workastation και το νομίζω πιο all-around synth). Δεν το έχω ακούσει ούτε αυτό όμως και δεν ξέρω πως κελαηδάει. Το juno-g έχει αρκετά καλό ήχο.. αλλά με τόσα καινούρια και τόσο φτηνά κομμάτια (όπως MM6) θα έλεγα να κάνεις μια βόλτα να τα ακούσεις και να τα δουλέψεις λίγο όπως είπε και ο freemind και μετά να συζητήσουμε τις εντυπώσεις σου. Πιστεύω θα βγάλεις καλλύτερο αποτέλεσμα έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
UnderGround Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Μαζεψε λιγα παραπανω και....Αlesis Fusion.Ενα οργανο χωρις τελος με απιστευτες δυνατοτητες και ηχο,σε απιστευτη τιμη πια,μπροστα απο yamaha,roland,korg(σε δυνατοτητες και σε σχεση αποδοσης-τιμης). Μην κουραζεται ενα τραυματια ανθρωπο.... Τα υπολοιπα στο τηλεεφωνο... :D Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2007 Για το alesis ........ πρέπει να το δώ αυτό, εχω ακούσει κι εγώ πολλά πράγματα, μου έχει κινήσει την περιέργεια, πρέπει να πάω να το βρώ, Απο εμφάνιση είναι μπροστά, αν είναι και απο δυνατότητες Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση