Προς το περιεχόμενο

Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σόρι, αλλά θα απαντήσω σοβαρά, σβήνοντας τις ειρωνείες, αποδεικνύοντας ότι σε κάθε άλλο παρά γενικότητες αναφέρθηκα:
 

5 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Απατεώνας; Χρεώνει πολύ; Σου αλλάζει το μανίκι χωρίς να το ξέρεις και βάζει κλάπα οικοδομής; Σου πουλάει το όργανο κλείνει το μαγαζί και φεύγει για τη Γκαμπόν; Τι είδους απατεώνας;


Μπορεί να σου πει ότι ξέρει να κάνει μια δουλειά και να μην ξέρει - να σου πουλήσει φούμαρα ότι έχει Χ χρόνια μαγαζί στην Αυστραλία που έφτιαγνε κιθάρες και να είναι μούφα. Να διαδίδει ότι μαθήτευσε στον τάδε διάσημο λούθιερ, ο οποίος ούτε διάσημος είναι ούτε λούθιερ. Να πιάσει κορόϊδο έναν πελάτη πουλώντας του ότι το τάδε ξύλο είναι τίμιο κσύλο και κοστίζει ένα καράβι λεφτά, ενώ κόβει ξύλα με ειδική άδεια του δασαρχείου από τον Ταϋγετο.
 

5 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Φυγόπονος; Του λες άλλαξέ μου χορδές και βαριέται; Φτιάξε μου ένα σκαφτό όργανο καρυδιά μονοκόμματο με 300 Ευρώ; Κάνε μου σετάρισμα υπερακριβείας; Θέλω το όργανο αύριο και δε στο φτιάχνει; Πώς φυγοπονεί;


Του επισημαίνεις ότι το action το θέλεις πιο χαμηλά και σου απαντάει ότι δεν γίνεται γιατί α)β)γ)...ψ). Παίρνεις το όργανο και το πας σε άλλον τεχνικό και στο φτιάχνει όπως το θες, γεγονός που αποδεικνύει ότι εν τέλει γινόταν και απλά εκείνος βαριόταν να ασχοληθεί , διορθώνοντας αυτό που σου παρέδωσε in the first place επειδή δεν μπόρεσε / ήθελε να το κάνει όπως του το ζήτησες.
 

 

5 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Να σε ξεφορτωθεί... Ξέρετε, υπάρχουν και επιχειρήσεις που ΔΕΝ θέλουν άλλους πελάτες για διάφορους λόγους αλλά δε στο λένε ξεκάθαρα. Εκεί πρέπει να το καταλάβεις μόνος σου ότι σε αποφεύγουν "ευγενικά" και να στρίψεις.


Σοβαρά τώρα; Θα πρέπει να με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να μη θέλει άλλους πελάτες και όχι ότι έχει ένα μαγαζί σε λειτουργία, που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες;

Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι;

 

 

5 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Πάντως εγώ λόγω δουλειάς που βλέπω 300 άτομα την ημέρα, δηλώνω υπεύθυνα ότι υπάρχουν πελάτες που τους βλέπω και ανοίγει η καρδιά μου, και αυτοί που λέω μάνα γιατί με γέννησες.


Αυτό είναι φυσικό όμως φίλε μου, και συμβαίνει σε όλους, και σε όλα τα επαγγέλματα (σχεδόν), από υπάλληλους σουπερμάρκετ μέχρι αεροσυνοδούς και από τραπεζικούς μέχρι δικηγόρους, γιατρούς και πρωθυπουργούς. Δεν είναι κάτι καινούριο.


Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα":

 

α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε;

 

b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές;

 

Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα  (και δεν είσαι ο Ξέρξης ? αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, Tamtam said:

Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα ...

 

Να προσέχουμε λίγο τι λέμε, έτσι?

Είμαστε κι εμείς, οι κοπέλες του πεζοδρομίου εδώ, και ζηλεύουμε. ?

300 και χωρίς νταβά ... όλα στο σουτιέν μου θα έμπαιναν, και σε 5 χρόνια θα μπορούσα να κάνω μια φυσιολογική δουλειά, όπως όλες οι άλλες κοπέλες, δηλαδή να παντρευτώ.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Με έχει καλύψει πλήρως ο Υameth και ο Ali Barout. Όλα τα υπόλοιπα είναι ερμηνείες ή αναγνώσεις κατά το δοκούν. Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε μοτίβα

Σήμερα μόλις, είχα πελάτη ο οποίος ήρθε με σπασμένο-σε δύο σημεία- headstock κλασικής και τηρουμένων των αναλογιών του έκανα μια προσφορά και μου ζητούσε το λόγο "γιατί τόσο ακριβά;" συνεχίζοντας, "μια απλή κόλληση δεν είναι;"

μαντέψτε το ποσό (χωρίς ΦΠΑ)

μαντέψτε τι θα γινόταν αν τον πετούσα έξω (επειδή ήρθε εκτός ωραρίου και με διέκοψε την ώρα που ένα drop fill σε χτύπημα κιθάρας πήγε στραβά και τα νεύρα μου δεν ήταν στην καλύτερη των καταστάσεων). 

Αντιστοίχως, έχω υπάρξει απίστευτα Μ#$$*κας με Μ κεφαλαίο, απέναντι σε επαγγελματίες, την εποχή που νόμιζα πως ήξερα ή νόμιζα πως όλοι θέλουν να μου φάνε τα λεφτά. Και ευτυχώς δεν υπήρχε το fb ή το google reviews.

Αν αυτό το σενάριο δεν είναι κακή επικοινωνία εκατέρωθεν τότε ποιο είναι; 

Αν δεν είναι καλοπροαίρετος ο ένας, τότε δύσκολα τα πράγματα και για τους δυό, αλλά όχι ακατόρθωτα.

Στο google έχω κριτική δύο αστέρων επειδή καθυστέρησα όργανο* (και καλώς έγινε η κριτική και δεν θα σβηστεί φυσικά), με σημείωση "καλή δουλειά, κακή διαχείριση ραντεβού". Ο ίδιος πελάτης, όταν βρέθηκε σε ανάγκη μετά από κανα μήνα, τον εξυπηρέτησα on-the-fly, εκτός ωραρίου και αμισθί. Η κριτική εξακολουθεί να είναι δύο αστεράκια...

Ως επαγγελματίας, αν έχεις λίγη έστω αυτογνωσία και διάθεση για αυτοκριτική και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, μπορείς να δεις με θετικό μάτι, καλοπροαίρετες κριτικές, παρατηρήσεις, επισημάνσεις, μπορείς να αναγνωρίσεις λάθη σου και έτσι μπορείς να διορθώσεις οτιδήποτε στραβό αλλά και να μαθαίνεις. Αν είσαι ανένδοτος ή πετάς στο σύννεφο μιας αυτάρεσκης αυθεντίας, τότε δεν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ούτε με τους πελάτες σου, ούτε με τον ίδιο σου τον εαυτό. Αργά ή γρήγορα θα μείνεις χωρίς δουλειά ή θα δουλεύεις μόνο με κόσμο που θα τρέφει την αυταρέσκειά σου, ο οποίος βέβαια δεν είναι ποτέ αρκετός.

Γι' αυτό επιμένω στην επικοινωνία.

Για κάποιους, ο τάδε είναι ο καλύτερος μάστορας, ενώ κάποιοι ούτε να πατήσουν. Κάποιους δεν τους αρέσει η φάτσα, άλλους δεν τους σηκώνουν το τηλέφωνο, άλλοι δεν έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν και άλλοι δεν μπορούν να εξηγήσουν τι θέλουν. Άλλοι πάλι έχουν δυο ή τρεις επαγγελματίες με τους οποίους συνεργάζονται άψογα. Ενώ άλλοι, πέτυχαν μια κακή στιγμή (ναι υπάρχουν κι αυτές και το να το αναγνωρίσει κάποιος είναι κι αυτό ζήτημα επικοινωνίας). 



*υπάρχει και το γνωστό ανέκδοτο: πόσοι οργανοποιοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα
 

  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tamtam είπε

Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι;

 

Ναι, είναι ζήτημα επικοινωνίας. Δεν κατάλαβες εσύ, ή δεν σου έδωσε να καταλάβεις ο μάστορας, πού μπήκες να ψωνίσεις. Σε διώχνει με τον τρόπο του, κι αν κρίνω από τα παραπάνω που έγραψες, δεν χάνεις και τίποτα. Πας σε άλλο μάστορα που σου ταιριάζει και τέλος. Θα μου πεις είναι βαβούρα το ψάξε συνέχεια καινούργιο μάστορα, και πώς να τον εμπιστευτείς και άντε από την αρχή. Σύμφωνοι, δεν είναι εύκολες οι συνεργασίες, και με τα όργανα ιδιαίτερα μαθαίνει κι ο μάστορας τα κουσούρια σου, εσύ τα δικά του, και πάει λέγοντας.

 

2 ώρες πριν, Tamtam είπε

Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα":

 

α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε;

 

Μπορεί να είναι μοιρασμένοι, να έρθουν 5 που γουστάρω και μόνο που τους βλέπω, αλλά αρκεί ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ Μ...πουμπούνας για να μου κάνει τα νεύρα τσατάλια, και μετά την πληρώνει ο κάτωθι

 

2 ώρες πριν, Tamtam είπε

 

b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές;

 

Όλους τους πελάτες τους αντιμετωπίζω έντιμα, χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές. (Ακόμα και τους ΠΟΛΥ εκνευριστικούς από το Α) που μου χαλάνε τη μέρα.) Το να ισχυρίζεσαι το αντίθετο χωρίς να ξέρεις ούτε εμένα, ούτε τι επάγγελμα κάνω, είναι στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης! ;-) [πλάκα κάνω, φτηνό το αστείο το ξέρω, αλλά είδες τώρα;!]

 

Αυτοί λοιπόν οι ενδιάμεσοι, άγιοι άνθρωποι, έρχονται, ΛΕΝΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, πληρώνουν το ακριβές αντίτιμο, λαμβάνουν αυτό που θέλουν, και πάνε στην ευχή του θεού. Κι αυτοί ευχαριστημένοι, κι εγώ ευχαριστημένος. Καμιά περιπέτεια, κανένα συναίσθημα. Όταν όμως με έχει φουσκώσει ο Μ....πουμπούνας από το Α, ίσως να μην τους εξυπηρετώ όπως πρέπει. (Οι κινήσεις μου μηχανικές θα είναι, το προϊόν το ίδιο, αλλά μπορεί να είναι η φάτσα μου άγρια, να διαβάζουν την ταραχή μου, να λένε "εγώ του φταίω τώρα αυτουνού;" ή "τι θέλει τώρα μωρέ ο σκατόφατσας"). Οπότε μπαίνει λίγη αχρείαστη περιπέτεια στη μέση, που θα ήταν καλύτερο να μην υπήρχε.

 

Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι:

 

1) Οι τρόποι μετράνε.

2) Δεν ανέχομαι να θέλει ο άλλος να θέλει να με &#$ επειδή πληρώνει. Κι εγώ πληρώνω, κι από τον πελάτη μπορεί να είμαι και πιο εύπορος.

3) Όταν σου κάνω μια εξυπηρέτηση μια φορά, ΕΞΤΡΑ δηλαδή, και ΤΖΑΜΠΑ, ΔΕΝ σημαίνει ότι κάθε φορά που θα έρχεσαι θα δικαιούσαι το ΕΞΤΡΑ ΤΖΑΜΠΑ.

4) Ο κάθε άνθρωπος έχει όρια στις δεξιότητές του. (Υπάρχουν καλύτεροι από εμένα στη δουλειά μου. Υπάρχουν και χειρότεροι. Το κλειδί με το εμπόριο προ ιντερνετ είναι ότι δουλεύουμε ΌΛΟΙ λόγω εντοπιότητας. Αν ο καλύτερος είναι στο Λονδίνο, λέει ο άλλος δε γαμείς πάμε στον Αλημπαρούτη, καλός είναι για εδώ δίπλα που είναι. Πού να τρέχω.) Το να απαιτεί κάποιος από εμένα να υπερβώ τα όριά μου είναι μάταιο.

5) Έχω δικαίωμα να αρνηθώ να κάνω μια εργασία αν την κρίνω ασύμφορη, ή αν γνωρίζω πως δεν μπορώ να την φέρω ικανοποιητικά εις πέρας.

 

2 ώρες πριν, Tamtam είπε

 

Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα  (και δεν είσαι ο Ξέρξης ? αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!

 

Υπάρχει και λιανικό εμπόριο με αστραπιαίες πωλήσεις. Μέχρι και τι δουλειά κάνω θα καταλάβεις αν το σκεφτείς λίγο. ;-)

Συγγνώμη πάντως αν σας κουράζω με τα πολλά που γράφω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Αν αυτό το σενάριο δεν είναι κακή επικοινωνία εκατέρωθεν τότε ποιο είναι; 


Μα, πιάνετε διαρκώς ακραίες περιπτώσεις. Κι εσύ και ο Αλιμπαρούτης!

 

1 ώρα πριν, Ali Barout είπε

Υπάρχει και λιανικό εμπόριο με αστραπιαίες πωλήσεις. Μέχρι και τι δουλειά κάνω θα καταλάβεις αν το σκεφτείς λίγο. ?


Ξέρεις τι είπε ο Ξέρξης στον ηχολήπτη του, έτσι;

.

.

.

.


-"Κόψε μου λίγο τους τριακόσιους..."
 

  • Χαχα 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Ξέρεις τι είπε ο Ξέρξης στον ηχολήπτη του, έτσι;

.

.

.

.


-"Κόψε μου λίγο τους τριακόσιους..."
 

Καλόοοο, δεν το ήξερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το θέμα είναι @Tamtam πως ο συγκεκριμένος κλάδος, για λόγους που δεν είναι το thread να αναλύσουμε, αποτελείται από τέτοιες καθημερινές ακραίες περιπτώσεις.

 

Έχω ακούσει για πασίγνωστο luthier των Αθηνών ανθρώπους να του εμπιστεύονται το χέρι τους προς χειρουργείο και ανθρώπους που δε θα του άφηναν ούτε το "χειρότερό τους" όργανο. 

 

Επίσης ένας παράγοντας που προκαλεί σύγχυση σε τέτοια πράγματα είναι ότι ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ αν ο άλλος δε με σνομπάρει γιατί δεν είμαι ο Petrucci ή γιατί δεν έχω Fender Stravokaster των 3k, μου κάνει τη δουλειά γρήγορα και ακούει ακριβώς τι θέλω να μου φτιάξει, τότε δε θα χαλαστώ να δώσω 10-15ε παραπάνω, ούτε αν δω καμιά μικρογρατζουνιά που πριν δεν υπήρχε. Άλλος αν δει γρατζουνιά του 1mm θα πάθει 3 εγκεφαλικά, σεβαστό κι αυτό.

 

Επειδή ένα forum δε μπορεί να τα φιλτράρει όλα αυτά τόσο εύκολα και δε νομίζω ο yameth να πληρώνει mods να κάθονται πάνω από το τι θα πω εγώ και ο εκάστοτε Tamtam, θεωρώ ότι καλώς υπάρχει η κατάσταση που υπάρχει. Μπορείτε κάλλιστα να φτιάξετε ένα άλλο site "Greek Luthier Reviews" και να γράφει ο καθένας ό,τι και όπως θέλει. Βάλτε και νομικό τον Λάκη γιατί θα τον χρειαστείτε από τα 10 πρώτα post. ?

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, BillTrantos said:

δε νομίζω ο yameth να πληρώνει mods ...

 

Άκουσε να σου εγώ που τα ξέρω από μέσα τα πράγματα.

Λοιπόν μου έκανε πρόταση ο yameth να γίνω mod, αλλά δεν τα βρήκαμε στο οικονομικό, και αρνήθηκα.

Κάτσε ρε συ του είπα, εδώ ο LK παίρνει περισσότερα, εγώ στο πηγάδι κατούρησα?

Θέλω επίσης 3 χρόνια συμβόλαιο, και αν πάρουμε πρωτάθλημα θέλω και πριμ.

Μου αντιπρότεινε να με δώσει δανεικό σε άλλο φόρουμ να ψηθώ πρώτα, και βλέπουμε.

Τι λες ρε φίλε, Λάμπρου θα με καταντήσεις εμένα, που πάλι δανεικό για Ολλανδία τον βλέπω φέτος με αυτόν τον Φερέιρα που έμπλεξε στον μΠΑΟΚ?

 

Και τσάκισε η δουλειά.

 

Και άμα θέλει ο yameth ασούμε ας μου κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση .... αν με βρει πουθενά, γιατί τα στοιχεία μου δεν τα έχει ασούμε.

 

Μόνο ο gvour ξέρει που μένω, αλλά ο gvour ξέρει που μένουμε όλοι.

 

EDIT: Ξέχασα να πω ότι κατάλαβα τι δουλειά κάνει ο Μπαρούτης.

Σκέφτηκα "300 άτομα την ημέρα", αλλά αυτό που πραγματικά μου άνοιξε τα μάτια και τα κατάλαβα όλα, είναι το "αστραπιαίες λιανικές πωλήσεις".

 

Η πιο αστραπιαία λιανική πώληση είναι .... τα drugs.

 

 

 

 

Χρειάζεται να γράψω ότι κάνω πλάκα?

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, BillTrantos είπε

να φτιάξετε ένα άλλο site "Greek Luthier Reviews" και να γράφει ο καθένας ό,τι και όπως θέλει.


Ελπίζω το β' πληθυντικό να είναι σχήμα λόγου. Είμαι ο τελευταίος που θα είχε πρόβλημα με τους έλληνες luthiers.


Παλιότερα πάντως, και για άλλο θέμα, υπήρξε μια σελίδα κλειστή, στο facebook, όπου διάφοροι μουσικοί, καταθεταν τις εμπειρίες τους από μαγαζιά/μαγαζάτορες και τι πρέπει να προσέξει κανείς αν πάει να παίξει στο τάδε ή στο δείνα μαγαζί. Ήταν αρκετά κουτσομπολίστικο σαν λογική (ήταν και κλειστή η σελίδα), ωστόσο, είχε βοηθήσει πολύ κόσμο να αποφύγει τις κακοτοπιές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου