Προς το περιεχόμενο

ξέρετε να τα παίζετε σωστά?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

προσωπικά πάντως εγώ το enter sandman τις λίγες φορές που μου ήρθε να το παίξω, το έπαιζα όντως λάθος, δεν μπορούσα να φέρω με τίποτα αυτό που άκουγα και το παράτησα. Τώρα όντως το βρίσκω εξαιρετικό και σαν σύλληψη, όχι μόνο σαν άκουσμα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

Κοίτα να δεις τι έγινε τώρα. Ήρθε η ψηφιακή τεχνολογία και έκατσε και ανέλυσε όλη την ανθολογία των ριφς, χωρίς άλλα όργανα και με χαμηλωμένη ταχύτητα. Και μετά μας παρουσίασε τα αποτελέσματα για τις "σωστές" στούντιο βερσιόν τους. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί από τους συνθέτες αυτών των ριφ, τα παίζουν "λάθος" στα λάιβ τους.

 

 

Εδω μεχρι να βγει το "ντερνετ" (και να μαθουμε για το πως κουρδιζει ο Κιθ)  σχεδον ΟΛΟΙ έπαιζαν τα κομμάτια των Stones σε κανονικο κούρδισμα με 6 χορδές και δεν έτρεχε τσαϊ ...το να παιχτούν 100% σωστά μας μάρανε...:classic_biggrin:

  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ουσία για μένα δεν είναι στο να μάθεις ποιος είναι ο "σωστός" τρόπος που παίζεται το εκάστοτε riff αλλά το τι ήθελε να επιτύχει ο κιθαρίστας με τον τρόπο που το έπαιξε.

 

Όταν άκουσα τον Blackmore πριν πολλά χρόνια, σε ένα documentary για το Machine Head, να εξηγεί το πώς και το γιατί παίζει το Smoke on the Water, αυτό που σκέφτηκα δεν ήταν ότι "α να τώρα έμαθα να παίζω το Smoke on the Water όπως ο Blackmore" αλλά ότι "ευτυχώς ξεστραβώθηκα και έμαθα κάτι πολύ ενδιαφέρον".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Τι σημαίνει το σωστα; Ιδια; Οταν παίζεις το κομμάτι κάποιου άλλου βασικά παίζεις την δική σου εκδοχή. Και γιατι να είναι ιδια; Δλδ ο steve morse παίζει λάθος το smoke on the water και το highway star? Γιατι ίδια δεν τα παίζει σίγουρα.

Αρα καταλήγουμε ότι το σωστά δεν σημαίνει ίδια, τι άλλο μπορεί να σημαίνει; Οτι αυτό που παίζεις ανταποκρίνεται σε κάποιους κανόνες που ορίζουν το σωστό και το λάθος;  Τέλος πάντων, το μόνο που παίζει ρόλο είναι η αισθητική του αποτελέσματος κι αυτή είναι απόλυτα υποκειμενική, καλλιεργήσιμη μεν υποκειμενική δε. Σου αρέσει; Τότε για σένα είναι σωστό, δεν σου αρέσει τότε για σένα είναι λάθος.    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Μπορώ να παίξω τα πάντα σωστά και να συνθέσω και σωστά αρκεί να είμαι σε φόρμα και να έχω όρεξη. Γιατί πέραν της μελέτης και ότι πρόκανα και σπιυδαξα μικρός έχω και καλό αυτί και αντίληψη. 

 

 Έτσι δεν εχω πρόβλημα γι αυτό και το δηλώνω. 

 Χαχαχαχα. 

 

 Γιατί προκανα πριν τρελαθώ να το δω το θέμα μεθοδικά για να το συνδυάσω και με το έμφυτο ταλέντο μου. 

  • Ευχαριστώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 10/3/2019 at 10:10 AM, dimsonic said:

προσωπικά πάντως εγώ το enter sandman τις λίγες φορές που μου ήρθε να το παίξω, το έπαιζα όντως λάθος, δεν μπορούσα να φέρω με τίποτα αυτό που άκουγα και το παράτησα. Τώρα όντως το βρίσκω εξαιρετικό και σαν σύλληψη, όχι μόνο σαν άκουσμα.

 

μάλλον δεν έχεις ακούσει τα προηγούμενα απο μεταλικα, εκει να ακούσεις συλλήψεις ?

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tasosbull είπε

Τι σημαίνει το σωστα; Ιδια; Οταν παίζεις το κομμάτι κάποιου άλλου βασικά παίζεις την δική σου εκδοχή.

Κατά τη γνώμη μου είναι τελείως διαφορετικό το, παίζω άλλα γιατί δεν ξέρω (δεν μπορώ)  και διαφορετικό το, ξέρω το πρωτότυπο και επιλέγω να το παίξω έτσι.

Η διασκευή είναι καλύτερη όταν γνωρίζεις τη λογική του κομματιού και πολλές φορές κλείνει το μάτι στην αρχική εκτέλεση.

Σίγουρα ο καθένας κάνει ότι θέλει, δεν υπάρχει μουσική αστυνομία.

Αν και θα έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, rgxinap said:

 

μάλλον δεν έχεις ακούσει τα προηγούμενα απο μεταλικα, εκει να ακούσεις συλλήψεις ?

τα έχω, αλλά ομολογώ δεν έδωσα βάση (θα ήταν χρήσιμο όμως να μου εντοπίσεις κάποια που θα πρέπει να δώσω σημασία)

29 minutes ago, panorios said:

Κατά τη γνώμη μου είναι τελείως διαφορετικό το, παίζω άλλα γιατί δεν ξέρω (δεν μπορώ)  και διαφορετικό το, ξέρω το πρωτότυπο και επιλέγω να το παίξω έτσι.

Η διασκευή είναι καλύτερη όταν γνωρίζεις τη λογική του κομματιού και πολλές φορές κλείνει το μάτι στην αρχική εκτέλεση.

Σίγουρα ο καθένας κάνει ότι θέλει, δεν υπάρχει μουσική αστυνομία.

Αν και θα έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Πάντως η αρχική μου θεση καθώς ξεκίνησα το νήμα είναι "αν τα ξέρει κανείς σωστά, δηλαδή όπως τα εμπνεύστηκε και έπαιξε ο συνθέτης"

Σίγουρα πάντα σε πολλά covers έβαζα και βάζω τον εαυτό μου και δεν νοιάζομαι, αλλά σε μερικά κομμάτια ΘΕΛΩ, ή έχω την περιέργεια να ξέρω πως είναι όπως φτιάχτηκαν.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω καποιοι αγοραζουν ιδιαιτερο εξοπλισμο για να κοπιαρουν εναν συγκρεκριμενο ριφ. Στον τροπο παιξιματος θα κολλησουν και μαλιστα οταν κανει τοσο μεγαλη διαφορα?

 

Αλλο εαν θελει καποιος να ειναι εναλλακτικος, τοσο στα υλικα, οσο και στον τροπο που τα χρησιμοποιει.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά κομμάτια πρέπει να τα παίζεις ακριβώς όπως είναι γιατί αλλιώς δε θα βγει αυτό που πρέπει. Π.χ. το cant stop από rhcp παίζεται μιουτάροντας με αριστερό και χτυπώντας όλες τις χορδές με το δεξί. Με οποιονδήποτε άλλο τρόπο παιχτούν οι νότες αυτού του κομματιού θα είναι λάθος, θα είναι κάτι άλλο.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου