Προς το περιεχόμενο

Uli Jon Roth - sails of charon


rgxinap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Ενα στα γρηγορα (οχι και πολυ γρηγορα για να ψιλοκαταλαβαινετε τι παιζω:classic_biggrin:) και χωρις ζεσταμα...

 

 

Your browser does not support the HTML5 audio tag.
 
 
 
 
 
 


DR0000_00591.mp3 583 kB · 15 downloads

 Πολυδιάστατος Γεώργιε.... Το σίγουρο είναι ότι δεν θα πεινάσεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, KostasP said:

Τέλος, ο Roth είχε κόλλημα με τον Hendrix και τους ήχους που έβγαλε πρώτος αυτός. Δε ξέρω αν υποσυνείδητα έχει επηρεαστεί απ' τον Blackmore αλλά τον Hendrix τον έχει μελετήσει πάρα πολύ. Όχι μόνο αυτός βέβαια.

 

Μοιράστηκαν την ίδια γυναίκα (ελπίζω όχι ταυτοχρόνως). Επίσης εκτιμούσε τον Χεντριξ και όπως όλος ο κόσμος τότε ξεκίνησε και αυτός με κλάπτον και χέντριξ, η εξέλιξη άρχισε απο το "In Trance". Το σόλο στο In Trance (όπως και όλα τα καλά σόλο μετά απο αυτό) θυμίζει σε κανέναν Κλαπτον ή Χεντριξ ή Μπλάκμορ ?? Δεν το νομίζω.

Επεξεργασμένο από rgxinap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, rgxinap said:

@gkourmoul1

Η κλίμακα δεν έχει τπτ το φοβερό. Η τεχνική στην πένα όμως έχει. Αν δοκιμάσεις να το παίξεις, μοιάζει τόσο φυσικό και αβίαστο, και λες πως στον π^%$#τσο δεν το ειχα σκεφτεί.... Βεβαια στην συνέχεια δυσκολεύει και στο αριστερό, τι να πώ έχω μείνει άφωνος! Μιλάμε για 1977!

 

Το σιγουρο ειναι το εκανε με χαρακτηριστικη ευκολια με τη στρατ του. Σαν να κανει επιδειξη. Βιρτουοζος στo νεοκλασικο ροκ θεωρειται, παντως.

 

Και συμφωνω με τον Γιαννη οτι τετοιες τεχνικες για εναν μεσο μπουζουξη ειναι βουτυρο στο ψωμι.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, rgxinap είπε

Παράλληλα, δεν υπάρχει σόλο του ρίτσι που να μου πάρει πάνω απο 5 λεπτά να το βγάλω.

μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, νταξ' είπαμε να λέμε καμιά μαλ@κία να περνάει η ώρα

 

4 ώρες πριν, rgxinap είπε

Δεν είδα κανέναν ρίτσι πουθενά σε αυτό το σόλο

Gates of Babylon (Γάτες της Βαβυλώνας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VangelisV είπε

μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, νταξ' είπαμε να λέμε καμιά μαλ@κία να περνάει η ώρα

 

Gates of Babylon (Γάτες της Βαβυλώνας)

 

Εχεις δίκιο έχει κάτι μακρυνάρια που κρατάνε 10 λεπτά οπότε εκ των πραγμάτων ο μόνος τρόπος να τα μάθω σε 5 είναι να τα παίξω στην διπλή ταχύτητα ?

 

Εσυ απο χρόνους πως τα πας? π.χ. για το Γατες πόσο θα σου έπαιρνε? Και πόσο για το "Sails of charon"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rgxinap είπε

Εσύ απο την άλλη αν θες καμια βδομάδα να μάθεις το Γάτες οφ μπαμπυλον, τότε να υποθέσω γύρω στον χρόνο για το "Sails of Charon"?? πέφτω μέσα?

Όχι. Δεν μπορώ να παίξω κανένα από τα 2 δυστυχώς, αν και θα ήθελα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, yameth said:

Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.

 

Δεν πιστευω οτι φταινε οι 8 χορδες του μπουζουκιου και εχει οδηγησει εκει.

Φταιει ο ηχος του που ειναι καθαρος, χωρις sustain και εφε. Το ιδιο συμβαινει και σε αλλα ειδη κιθαρας, εκτος ηλεκτρικης. Δεν υπαρχει gain, αρα οι δυναμικες πρεπει να ερθουν αποκλειστικα με τη χρηση των χεριων. Το δεξι δεν εχει πολλες επιλογες για δυναμικες, ειδικα στο μπουζουκι. Αρα το αριστερο πρεπει να κανει την διαφορα, δηλαδη να "τρεξει".

 

Και στο μπουζουκι, βεβαιως, ισχυει ο,τι σε ολα τα οργανα. Αυτος που εχει να "πει" κατι, δεν χρειαζεται δαιμονιωδη ταχυτητα για να γινει πιστευτος.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, rgxinap είπε

"Sails of Charon"

Άσχετο. Για πάρα πολλά χρόνια το έλεγα Σέηλς οφ Χάρον και πρόσφατα έμαθα ότι προφέρεται Σέηλς οφ Σαρόν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 σχόλια  :

1) ας μην ξεχνάμε και έναν παικταρά ονόματι Eric Johnson, επίσης το 1975 έπαιζε παπάδες με τους electromagnets

 

2) σχετικά με τον ήχο του Uli σε αυτό το τραγούδι, πως μπορεί να μην έχει θόρυβο απο τους μονοπήνιους? Το ίδιο ισχύει και για τον Ρορυ, πως έπαιζαν με τόσο gain, αλλά με καθόλου θόρυβο? Αν βαλω noise gate, το attack πάει περίπατο.

Επίσης η χρηση του Wah είναι απλά φοβερή, δεν μπορώ με τίποτα με τα πτωχά μου μέσα να πετύχω αυτόν τον ήχο.

Επεξεργασμένο από rgxinap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, rgxinap said:

είμαι με τα μοντέρνα στανταρντς ένας μέτριος κιθαρίστας. Με ετούτο παιδεύομαι 1 βδομάδα.

Παράλληλα, δεν υπάρχει σόλο του ρίτσι που να μου πάρει πάνω απο 5 λεπτά να το βγάλω.

Για να λέμε και καμια αλήθεια, έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ.

Δεν είδα κανέναν ρίτσι πουθενά σε αυτό το σόλο, και σε καμιά δουλιά του Ουλι μετά και συμπεριλαμβανομένου του "In Trance". Στο "fly to the rainbow" (το 1ο) δεν άκουσα τπτ το ιδιαίτερο , εκεί ίσως να είναι εστω και απο απόσταση πιο κοντά σε αυτα που μπορούσε να παιξει ο ρίτσι.

 

Επίσης, θα παρακαλούσα να μείνουμε στο κυρίως θέμα. Ευχαριστώ.

εσύ παρακάλεσες να μείνουμε στο θέμα, αλλά βλέπω όλοι λοξοδρόμησαν.

Οπότε ας πω και γω ...

εγώ με τα μοντέρνα στάνταρντς είμαι μετριότατος κιθαρίστας. Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να το βγάλω. Ούτε που θα ασχοληθώ γιατί ξέρω ότι θα είναι χαμένος κόπος. Του δε ρίτσι...πάει καιρός που χρειάστηκα μέρες...να τα κουτσοβγάλω στην ακουστική, διότι ηλεκτρική δεν υπήρχε, στα live με δανεικές έπαιζα.

Πάντως ας μου επιτρέψεις: ο ρίτσι είναι παντού...και δεν θέλει να είσαι επιστήμονας να το καταλάβεις.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου