leon7pap Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 20 λεπτά πριν, VangelisV είπε Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το κομμάτι είναι εξ' ολοκλήρου γραμμένο από τον Freddie Μercury (Αφού κανουμε πως δεν καταλαβαίνουμε) το solo του bohemian... "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, yameth είπε Αναρωτιέμαι ποιου μεγάλου κοινού την αναγνώριση έλαβαν οι Boulez, Messiaen, Stockhausen και άλλοι μεγάλοι συνθέτες - μουσικοί για να τους αναφέρουμε σαν τέτοιους. Μα νόμιζα ότι μιλάμε για μπασίστες, κιθαρίστες - και ντραμίστες. Youtube επίσης... Αν είναι να το επεκτείνουμε, θα πρέπει να θέσουμε διαφορετικές παραμέτρους για κάθε είδος μουσικής. Εθνικ, τζαζ, κλασική, εγχώρια κ.ο.κ. διότι κάθε είδος έχει διαφορετική σκηνή, διαφορετικό κοινό -σε ευρος αν μη τι άλλο, κ.λπ. Στην κλασική μουσική, σου παίρνει μια ζωή να μάθεις να εκτελείς ένα κομμάτι, δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να (τολμήσεις/βρεις το χρόνο/ ευήκοα ώτα κ.λπ) για να συνθέσεις. Πολλοί το κάνουν βέβαια, αλίμονο. Στη jazz πάλι, και η ερμηνεία ενός jazz standard μπορεί να συνιστά σύνθεση. Είναι πολλές οι διαφορές Γιάννη ανά είδος, για να το πάμε τόσο μακριά κατα τη γνώμη μου (αλλιως προετοιμαστείτε για τιτανοτεράστιο thread) : Καλημέρα σε όλ@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Administrator Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Οταν θέτει κανείς υπο συζήτηση, τέχνη ή τεχνική, που αναφερόμαστε; Στο εμπορικό τραγούδι που ανακηρύσσεται καλό απο τις πωλήσεις ή τη λόγια μουσική που είναι επιστήμη και απαιτεί αντικειμενικά κριτήρια; 1 Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 17 minutes ago, vagelism said: Οταν ο Gadd εχει παιξει σε 150 Νο 1 δισκους...αραγε τον επιλεγει να παιξει σε ενα δισκο ο παραγωγος...η ο κοσμος? Με πιανεις? Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1? 1 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, leon7pap είπε (Αφού κανουμε πως δεν καταλαβαίνουμε) το solo του bohemian... Δεν το σώζεις μάστορα, άστο. Γράφεις ονόματα και δίπλα τις συνθέσεις τους και θες να μου πεις ότι για τον Μay αναφερόσουν στο σόλο? θα κάνω ότι δεν καταλαβαίνω για μην σε στεναχωρήσω τότε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 3 minutes ago, fusiongtr said: Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1? ο κοσμος βρε κανει pre order. βαλτε τον Γκάντ για να ψωνισουμε το δισκο με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1? Όχι γιατί η κυρά Μαρία και ο Μπάρμπα Μήτσος θα αντιδρούσαν γιατί δεν τους αρέσουν τα fills και το groove και θα ζήταγαν να επανηχογραφηθεί ο δίσκος με τον Gadd. Τόσες φορές έχει γίνει...ή όχι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
leon7pap Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε Υπάρχουν τεράστιοι μουσικοί που είναι απλά εκτελεστές και ζήτημα είναι αν έχουν συνθέσει 2 καλά κομμάτια σε όλη την καριέρα τους. Ούτε μπορούν ούτε πρέπει σώνει και καλά να προσπαθούν να έχουν έμπνευση και να συνθέτουν όλοι. Το εκτελεστικό κομμάτι της μουσικής είναι για μένα εξίσου μεγάλο κεφάλαιο με το συνθετικό. Όσον αφορά περί ιδέας που πληρωνόταν πάντα, ρώτα υπερσεσιονάδες ή μεγάλους εκτελεστές κλασσικής μουσικής τι βγάζουν. Συμφωνω οτι ειναι σημαντικό να εκτελεις άψογα τα κομματια αλλα.... Καλύτερα να είσαι ο, Slash και να παίζεις το κομματι σου παρα να είσαι κάποιος άλλος και να παίζεις το κομματι του, slash (ακομα και αν το παίζεις καλύτερα κ απο τον ιδιο) και κατ επέκταση ειναι και το "πληρώνεται"... Δηλαδη Πιο πολυ θα σου κοστίσει να φωνάξεις τον Hammett να σου παίξει το σόλο του fade tovblack παρα τον χ ψ (που ισως το παιζει και λιγοτερο sloppy) "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Administrator Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1? Σωστό εν μέρει αλλά το 50 ways to leave your lover δεν θα ήταν σημείο αναφοράς για ντράμερ, ούτε πιθανώς να είχε ξεχωρίσει σαν all time classic song. Εδω βεβαια λέμε πως ο Gadd έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ενορχήστρωση που είναι και αυτή σύνθεση αλλά λιγοι άλλοι είναι τόσο σημαντικοί. 1 Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2019 πάντως η συζητηση για τα social media και τους νεους καλλιτεχνες μπορει να κλεισει εδω: ο σιν μπου λεει θα αλλαξει το ονομα του λεει σε λιλ τζιζους γιατι τετοια μεγάλα ταλεντα σαν αυτόν λεει κινδυνευουν λεει.... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση