Προς το περιεχόμενο

Social media και νέα γενιά μουσικών


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

VangelisV, έγραψε ένα μεγάλο σχόλιο. Από ΌΛΟ το ενδιαφερον σχόλιο του, βρήκες να σχολιάσεις αυτό, σου εξήγησε πώς το εννούσε, μην το συνεχίζεις, για χάρη της συζήτησης.

Vangelism
κάτι τύποι σαν τον Stanley Jordan και τον SRV δεν είχαν 150 συμμετοχές ή άλμπουμς για να τους ανοίξουν οι πόρτες των παραγωγών. Υπάρχουν κι άλλοι βέβαια... αλλα ήταν οι πρώτοι που μου ήρθαν στο μυαλό.

yameth,
 

13 λεπτά πριν, yameth είπε

Οταν θέτει κανείς υπο συζήτηση, τέχνη ή τεχνική, που αναφερόμαστε;


μα δεν διαφωνώ σε αυτό που θέτεις στο τραπέζι, για αποφυγή περιπλοκής της συζήτησης το σχολίασα.
Ξεκινάω λοιπόν (και μετά πάω για νοικυριό): το παρακάτω "ναϊφ" συνθετικά αριστούγημα, απαιτεί τι; Τεχνική, ταλέντο, γνώση του κανόνα -με σκοπό να τον απορρίψεις κατόπιν; Και σε ποια μουσική θα το κατατάσσαμε, για ποιο κοινό (αφού μπορεί να το ακούσει ευχάριστα και η λόλα την ώρα που κάνει μασάζ χαλάρωσης και ο πιουρίστας με το hi-fi και τη συλλογή κλασικής μουσικής σε δίσκους);
Εγώ στην παρακάτω σύνθεση "νεορομαντικής-πες-την-οπως-θες" μουσικής, διακρίνω 5000% τέχνη και -5000% τεχνική. Κι αν όχι έτσι απόλυτα, τουλάχιστον τέτοια χαώδη διαφορά.
Δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι ένας ερμηνευτής θα χρειαστεί καντάρια τεχνικής κατάρτισης για να ερμηνεύσει αυτό το κομμάτι. Λιγάκι οξύμωρο, όχι;
 

 

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?

Δεν θα το μαθουμε ποτε.

Ο ιδιος ο P. Simon ελεγε οτι αν δεν επαιζε ο Gadd..στο 50 ways. το κομματι δεν θα γινοταν επιτυχια.

Φανταζεσαι τον Brown χωρις τον Stubbe?

Toυς Toto χωρις τον Porcaro?

Την Αριθα χωρις τον Purdie.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, VangelisV είπε

Δεν το σώζεις μάστορα, άστο. Γράφεις ονόματα και δίπλα τις συνθέσεις τους και θες να μου πεις ότι για τον Μay αναφερόσουν στο σόλο? θα κάνω ότι δεν καταλαβαίνω για μην σε στεναχωρήσω τότε

Τι να σώσω;Κινδυνεύει κανεις;Απο το υφακι σου πρεπει να εχουμε πιει ισα με καμια 100ρια καφεδες μαζι! Συμβουλη... Μη πιανεσαι συνεχως απο μια λεξη και άφηνε τη ροή των πραγμάτων για το καλό της συζήτησης... 

 

Διαφορετικά θα επρεπε βαση οσων μας ειπες... 

  36 λεπτά πριν, VangelisV είπε

Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το κομμάτι είναι εξ' ολοκλήρου γραμμένο από τον Freddie Μercury 

 

...  καποια στιγμη να πέρασε και τυμπανα...  ?

 

Ας ειμαστε καλοπροαίρετοι λοιπον και με σεβασμο στο συνομιλητή μας καθως ουτε "μάστορες" ειμαστε ολοι ουτε γνωριζομαστε απο χτες  ?

 

 

Επεξεργασμένο από leon7pap
  • Ευχαριστώ 2

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, yameth said:

Σωστό εν μέρει αλλά το 50 ways to leave your lover δεν θα ήταν σημείο αναφοράς για ντράμερ, ούτε πιθανώς να είχε ξεχωρίσει σαν all time classic song. Εδω βεβαια λέμε πως ο Gadd έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ενορχήστρωση που είναι και αυτή σύνθεση αλλά λιγοι άλλοι είναι τόσο σημαντικοί.

 

Συμφωνώ Γιάννη μου, αλλά η αναφορά σε Νο1, είναι καθαρά εμπορική επιτυχία.

 

Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.


Πάμε για εμφύλιο πάλι! ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, leon7pap said:

Καλύτερα να είσαι ο, Slash και να παίζεις το κομματι σου παρα να είσαι κάποιος άλλος και να παίζεις το κομματι του, slash

Ε ναι προφανώς. Αλλά δεν είναι όλοι οι μουσικοί προικισμένοι συνθέτες ΚΑΙ προικισμένοι εκτελεστές όπως δεν είναι όλοι οι καλοί προπονητές, προικισμένοι αθλητές. Ο καθένας δουλεύει με τα εφόδια που έχει και όλοι ονειρευόμαστε να τα είχαμε όλα.

  • Like 2

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Συμφωνώ Γιάννη μου, αλλά η αναφορά σε Νο1, είναι καθαρά εμπορική επιτυχία.

 

Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.

δεν συμφωνω..γιατι αν σκεφτοντουσαν ετσι οι παραγωγοι δεν θα ειχε μοιραστει η 60 - 70s 80s δισκογραφια σε 4-5 ντραμμερς .{για ντραμμερς μπορω να μιλησω εγω}

 Ηξεραν ποιον να παρουν τηλ αν ηθελαν ενα Νο1 δισκο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Tamtam said:


Πάμε για εμφύλιο πάλι! ?

 

:classic_biggrin:

 

civil-war-artwork.jpg?w=660

 

 

 

9 minutes ago, vagelism said:

1. αν σκεφτοντουσαν ετσι οι παραγωγοι δεν θα ειχε μοιραστει η 60 - 70s 80s δισκογραφια σε 4-5 ντραμμερς .{για ντραμμερς μπορω να μιλησω εγω}

 

2. Ηξεραν ποιον να παρουν τηλ αν ηθελαν ενα Νο1 δισκο.

 

 

1. Υπάρχουν κάποια κριτήρια με τα οποία επιλέγεις κάποιον μουσικό να παίξει σε κάποιο κομμάτι (δεν πιστεύω ότι σε αυτά ανήκει η εξασφαλισμένη εμπορική επιτυχία).

Ποιος υπηρετεί καλύτερα κάθε στυλ, εμπειρία, παιχτική ικανότητα, αισθητική, γνωριμίες, κλπ.

 

2. Αν είναι έτσι, όταν με το καλό κάνω δίσκο, θα σε ρωτήσω ποιον να πάρω για να πάω Νο1 (πλάκα κάνω). :classic_biggrin:

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.

Πόσοι ξέρουν π.χ. ότι σε δίσκο των Pink Floyd έχει γράψει άλλος ντραμς ενώ είχαν ήδη τον Mason? στους Βeatles αντί για τον Ringo? 

αλλά όπως είπε κάποτε και ένας μάστορας (που δεν τον ξέρω προσωπικά ούτε έχω πιει 100 καφέδες μαζί του)  "η έμπνευση και η σύνθεση προέχουν έναντι των υπόλοιπων" οπότε σε ένα τυχαίο παράδειγμα θα χρησιμοποιήσω το Bohemian Rhapsody που έγραψε ο Mercury, θα ήταν επιτυχία και χωρίς το σόλο του May ή αν έπαιζε το σόλο κάποιος άλλος

21 λεπτά πριν, Tamtam είπε

VangelisV, έγραψε ένα μεγάλο σχόλιο. Από ΌΛΟ το ενδιαφερον σχόλιο του, βρήκες να σχολιάσεις αυτό, σου εξήγησε πώς το εννούσε, μην το συνεχίζεις, για χάρη της συζήτησης.

ναι, εγώ δε βρήκα κάτι ενδιαφέρον στο υπόλοιπο. Σόρρυ.

Ποια συζήτηση ακριβώς? εγώ βλέπω μια σαλάτα από απόψεις περί διαφορετικών θεμάτων που ο ένας προσπαθεί να επιβληθεί σονάλλον. Κοινώς γράφει ο καθένας ότι θυμάται και ότι χαίρεται και ότι του κ@υλώσει. Και όπως θα έλεγε και κάποιος άλλος μάστορας εκ Βελγίου "over and out"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου