Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
8 ώρες πριν, vagelism είπε

Γνωμη μου ειναι οτι δεν φτανεις 1500 δισκους δισκογραφια επειδη σε γουσταρουν οι παραγωγοι.

Καταρχην σε γουσταρει ο κοσμος...

Τι??? σόρρυ δεν ξέρω πως θα ακουστεί και πως θα το πάρεις, αλλά αυτό είναι απ' τις μεγαλύτερες πίπες που έχεις γράψει.

Σαν να βλέπω τον Quincy Jones να βγαίνει παγανιά στους δρόμους και να ρωτάει τον κόσμο "ποιον να πάρω για να παίξει μπάσο στο νέο δίσκο του τάδε?" "Δεν ξέρω ρε παππού, άσε μας τώρα, βάζω μια σέλφι μη μ' ενοχλεις"

Δημοσιευμένο
8 ώρες πριν, fusiongtr είπε

 

Θέλω απάντηση .... αν και είναι ρητορική η ερώτηση.

 

EDIT: Υπάρχει λόγος.

Γιατί μετά θα τεθεί το θέμα ποιος κάνει τέχνη.

Κάνει τέχνη ο μπασίστας του Τόνι Σφήνος?

 

Ποιος κάνει τέχνη, υπό ποιές συνθήκες, και ποιος θα το κρίνει αυτό?

Νομίζω ότι εδώ είναι το ζουμί.

 

Γιατί υπάρχουν άνθρωποι, που στα πλαίσια της δουλειάς τους είναι τέρατα τεχνικής.

Είναι όλοι από αυτούς καλοί μουσικοί?

Είναι σίγουρα καλοί οργανοπαίχτες, δεν το συζητώ (και δεν αναφέρομαι σε παιδιά από εδώ μέσα, το ξεκαθαρίζω).

 

Καλός μουσικός και καλός οργανοπαίχτης (με πολύ καλή τεχνική) είναι το ίδιο?

 

Προβληματισμοί που πηγάζουν από την κουβέντα νομίζω.

 

Ξαναλέω, ότι έγραψα δεν αποτελεί αιχμή εκ μέρους μου για κανένα συνφορουμίτη.


Αυτά ακριβώς προσπαθώ αν εκμαιεύσω ρωτώντας ποιοι θα είναι οι Knopfler και οι SRV και οι Iommi του αύριο.
Αλλά πολύ πριν το θέσεις έτσι ωμά (και ορθά κτγμ) , πίστεύω ότι οι συγκεκριμένες απαντήσεις (ο τάδε κιθαρίστας, μπασίστας, ντράμερ κλπ θα είναι στο πάνθεον, ο τάδε όχι) θα το καταδείκνυαν αυτό.

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Το θεμα δεν ειναι να μπορείς να παίξεις... Το θεμα ειναι να μπορείς να συνθέσεις... Και να εχεις έμπνευση... Η ιδέα ηταν πληρωνόταν παντα.Αν δεν έγραφε το Moonchild o Rory και ο May το bohemian δε θα τους εσωνε κανένας vox ac30... Αν δεν έγραφε ο slash το sweet child δε θα τον εσωνε κανένας Marshall... αν δεν έγραφε ο Hetfield το MOP δε θα τον εσωνε κανένας  και αν δεν  έγραφε ο Knopfler το sultans δε θα τον εσωνε καμια στρατ και κανένας fender.Αναφέρω τέρατα που ο καθένας ειχε τον δικο του ήχο αλλα πανω απ ολα το δικο του μουσικο ΙD θέλοντας να τονισω οτι η έμπνευση και η σύνθεση προέχουν έναντι των υπόλοιπων... Τα αλλα ειναι για polish αλλα.... You can't polish a turd... 

Σχετικα με τις ιστορίες που εχει να πει η μουσική σημερα... 

Φυσικα και υπαρχουν... Και πολλές μάλιστα. Πιο πολλές απο ποτε ομως τελικα ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!Οτι ειναι παρα πολλές ε σχέση με παλιά (αυτή ειναι η μεταβλητή)  αλλα οι ώρες της ημερας εξακολουθούν να ειναι 24 (αυτή ειναι η σταθερά). Τιποτα δεν μπορεί να κλασσικοποιηθει (κλασσικό=αυτό που άντεξε στο ΧΡΟΝΟ) καθως ο χειμαρος της πληροφοριας σε παρασέρνει και δεν στεκεσαι πολυ... Ακους... Δε σ αρεσει... Προσπερνας... Η... Ακου... σ αρεσει....προσπερνας (γιατι κατι αλλο καλο εσκασε) παλια υπηρχε ο χρονος να ωριμασει ενα αλμπουμ... Μεχρι να βγει το επομενο... Η μπαντα ειχε κανει τουρ... ειχες μαθει στιχους... ειχες αναλυσει εξωφυλλο... Ειχες μαθει-τραγουδησει-συνδεσει με στιγμες-αγαπησει τα κομματια και ΕΙΧΕΣ Τ Ο ΧΡΟΝΟ... και εσυ και η μπαντα... Τωρα... Ας μεινει ανενεργος καποιος δισκογραφικα για 2-3 χρονια αν του βασταει!!! Με οτι αυτό συνεπάγεται... Όταν σε βιάζει ο χρονος για να γράψεις κατι διαφορετικά ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ ΑΠ ΤΟ ΧΑΡΤΗ.. ε δε θα γράψεις ουτε. Moonchild... Oυτε bohemian... Ουτε sweet child... (Eτσι κ αλλιως δε θα γραφες... Ποσο μαλλον ΤΩΡΑ. ?  ) Και τελοσπαντων το ιντερνετ ΤΓΑΜΣΕΤΜΑΝΑ για μουσικη... 

Επεξεργασμένο από leon7pap
  • Like 1

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Δημοσιευμένο
6 λεπτά πριν, leon7pap είπε

και ο May το bohemian

Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το κομμάτι είναι εξ' ολοκλήρου γραμμένο από τον Freddie Μercury 

Δημοσιευμένο
23 ώρες πριν, Tamtam είπε


Εγω σε αυτό, θα ποντάριζα π.χ. στον Bonamassa ως αυριανό (ήδη) θρύλο του είδους του.
 Ειναι και αυτός στην κατηγορια που εχει τα σκίλς αλλα το πιο σημαντικό.... Δεν εχει τα κομματια. Η δεξιοτεχνία ειναι ενας πάγκος ώστε να αφήνεις πανω τα υλικά που θες για να μαγειρεψεις...το φαγητο που θες να φτιαξεις ειναι το τραγουδι.  Οσο πιο πολλα ξερεις.... Τοσο πιο πολλές επιλογές εχεις... Αλλα πρεπει και να ξερεις... Εγω πχ ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ απο μαγειρικη... Τα καλυτετα υλικα να μου δωσεις οι πιθανοτητες να φας καλο φαγητο απο μενα ειναι οσες και να κερδισει ο Γιωτης Τσαλουχίδης στο σνουκερ τον Ρονι Ο Σαλιβαν! Ειναι και ενα υλικό ομως  που δεν το πουλάνε στα μαγαζιά... Η εμπνευση! Μαγειρευεις με οτι εχεις... 

 

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, leon7pap είπε

Ειναι και αυτός στην κατηγορια που εχει τα σκίλς αλλα το πιο σημαντικό.... Δεν εχει τα κομματια. Η δεξιοτεχνία ειναι ενας πάγκος ώστε να αφήνεις πανω τα υλικά που θες για να μαγειρεψεις...το φαγητο που θες να φτιαξεις ειναι το τραγουδι.  Οσο πιο πολλα ξερεις.... Τοσο πιο πολλές επιλογές εχεις... Αλλα πρεπει και να ξερεις... Εγω πχ ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ απο μαγειρικη... Τα καλυτετα υλικα να μου δωσεις οι πιθανοτητες να φας καλο φαγητο απο μενα ειναι οσες και να κερδισει ο Γιωτης Τσαλουχίδης στο σνουκερ τον Ρονι Ο Σαλιβαν! Ειναι και ενα υλικό ομως  που δεν το πουλάνε στα μαγαζιά... Η εμπνευση! Μαγειρευεις με οτι εχεις...

 
Λίο, αυτό είναι δικό σου σχόλιο, που "εισπήδησε" στο δικό μου ?

  • Χαχα 1
Δημοσιευμένο
12 minutes ago, leon7pap said:

Το θεμα δεν ειναι να μπορείς να παίξεις... Το θεμα ειναι να μπορείς να συνθέσεις... Και να εχεις έμπνευση... Η ιδέα ηταν πληρωνόταν παντα.

Υπάρχουν τεράστιοι μουσικοί που είναι απλά εκτελεστές και ζήτημα είναι αν έχουν συνθέσει 2 καλά κομμάτια σε όλη την καριέρα τους. Ούτε μπορούν ούτε πρέπει σώνει και καλά να προσπαθούν να έχουν έμπνευση και να συνθέτουν όλοι. Το εκτελεστικό κομμάτι της μουσικής είναι για μένα εξίσου μεγάλο κεφάλαιο με το συνθετικό. Όσον αφορά περί ιδέας που πληρωνόταν πάντα, ρώτα υπερσεσιονάδες ή μεγάλους εκτελεστές κλασσικής μουσικής τι βγάζουν.? 

  • Like 3

Ενωμοτάρχης

Δημοσιευμένο
20 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

Από τη σχολή blues/rock/pop θεωρώ ότι ο John Mayer είναι ο Clapton του σήμερα και θα έχει ανάλογο status αύριο.

Διαφωνω με όλο το σεβασμο. Ο ενας μας εμαθε ποσο κανει ενα και ενα... Και μας το εξήγησε... Ενω ο άλλος μας μαθαίνει ποσο κανει 764 και 437... Εξηγοντας μας οτι  ακολουθει τη μέθοδο ομως του ενα και ενα.. 

Συν το οτι ο κόσμος τοτε έψαχνε για Guitar Heroes και τους έβρισκε... Σημερα δεν ψάχνει... Η κιθαρα δεν ειναι οτι ηταν τοτε... Δεν εχει το ιδιο ενδιαφερον... Παιζουν και αλλοι μπαλιτσα πια... 

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, VangelisV είπε

Τι??? σόρρυ δεν ξέρω πως θα ακουστεί και πως θα το πάρεις, αλλά αυτό είναι απ' τις μεγαλύτερες πίπες που έχεις γράψει.

Σαν να βλέπω τον Quincy Jones να βγαίνει παγανιά στους δρόμους και να ρωτάει τον κόσμο "ποιον να πάρω για να παίξει μπάσο στο νέο δίσκο του τάδε?" "Δεν ξέρω ρε παππού, άσε μας τώρα, βάζω μια σέλφι μη μ' ενοχλεις"

δεν με καταλαβες...

Δεν εφτανες να παιξεις με τον Q μην εχοντας ξαναμπει στο studio  ΠΟΤΕ....

{στην θεση του Q , βαλε οποιο ονομα παραγωγου θες}

Εφτανες να παιξεις με τον Q...επειδη ηδη..ειχες στησει το ονομα σου στο studio κ ολοι οι σοβαροι παραγωγοι ηξεραν τον τροπο που παιζεις αλλα κ τον τροπο που ακουγεσαι.

Αλλα να εισαι σιγουρος  ο Q κ ο καθε Q,,,δεν ρισκαρε- ει με απειρα αγορακια πανω σε πιθανους Νο1 δισκους. 

 Οταν ο Gadd εχει παιξει σε 150 Νο 1 δισκους...αραγε τον επιλεγει να παιξει σε ενα δισκο ο παραγωγος...η ο κοσμος?

Με πιανεις?

Επεξεργασμένο από vagelism
  • Administrator
Δημοσιευμένο

Αναρωτιέμαι ποιου μεγάλου κοινού την αναγνώριση έλαβαν οι Boulez, Messiaen, Stockhausen και άλλοι μεγάλοι συνθέτες - μουσικοί για να τους αναφέρουμε σαν τέτοιους.

  • Like 2

Live and let Live.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...