Προς το περιεχόμενο

compressors για ηχογράφηση drum machine


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ξεκίνησα από τα volca και έχω φτάσει στο tr-8 και το machinedrum. Δεν έχω καλή εμπειρία στο πώς να τα γράψω γιατί συμπεριφέρομαι όπως έχω συμπεριφερθεί στο πώς εγώ γράφω κιθάρες: δε χρησιμοποιώ κομπρεσορες και παίρνω το σήμα μου κύριος από τον ενισχυτή μου με ένα sm57 προσέχοντας να μην υπερβάλλω σε εφέ που θα προστεθούν στη μιξη. Έτσι είμαι σίγουρος για το τι ήθελα να γράψω γιατί το ακουω στην καλύτερη μορφή που μπορώ να του δώσω εξαρχης και μετά ότι κάνει ο επαγγελματίας, καλό θα είναι ?

 

Τα drum machines ομως, όπως τα χρησιμοποιώ θέλουν σίγουρα μια επεξεργασια για να ακουστούν όπως θέλω να τα ακούσω. Γράφω πχ το tr-8 μέσα από ένα πεταλι overdrive και λέω εδώ ειμαστε (έτσι είχα διαβάσει ότι έκαναν πχ οι massive attack σε κάποιους δίσκους) αλλά πάω μετά σε σοβαρότερο στούντιο και ακούω ενα "λεπτό" πράγμα που σίγουρα δεν μπορεί να σταθει ή να σωθεί. Γιατί αν δε βάλω reverb από το tr8 στο snare δεν ακούω αυτό που θέλω να ακούσω και άρα γιατί να το γράψω αφού δεν έχει τον ήχο που θέλω? Εδώ θα προσπαθήσω να είμαι σαφής: δε βάζω reverb για να ομορφυνω τον ήχο αλλα γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση το ήθελα πριν από το drive γιατί έκανε ένα ωραίο glitch και ομορφαινε το πατερν!

 

Άρα λέω πρέπει να γράφω λίγο πιο καθαρά και να επεμβαίνω με plugins για να παίρνω μια ιδέα για τον ήχο μου, ο οποίος όμως θα δίνεται καθαρος σε αυτόν που θα μιξάρει μαζί με το wet πόνημα μου για να καταλαβαίνει την κατεύθυνση που έχω στο μυαλό μου. Είναι καλή αυτή η προσέγγιση?

 

Και άρα τι plugins? Eq και compressor? Και ποια ακριβώς?

 

Σημαντικότερο πρόβλημα: το machinedrum έχει ένα χαμό από δικά του εφέ και φίλτρα για κάθε ήχο, που έχει νόημα να τα χρησιμοποιώ και real time, οποτε είναι μάλλον άχρηστη η παραπάνω ιδέα να γράφω καθαρά και να ελπίζω ότι ο ηχολήπτης που θα αναλάβει θα ασχοληθεί να πετύχει ότι κάνω αλλά με καλυτερο ήχο.

 

Δηλαδή ρωτάω: να κάτσω να φτιάξω τους ήχους στα μασινς μου και να τους γράφω με αυτοπεποίθηση ότι "η πηγή μου αυτή είναι και τι να κάνουμε τωρα" ή κατά το recording ξέρουν όλοι εκτός από μένα ότι βάζουμε τον τάδε κομπρεσορα στο kick και παιρνουμε grammy?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι εφόσον στο σπίτι δεν ακούς καλά, και αυτό που φτιάχνεις σε καλό listening environment σε απογοητεύει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι το εξής: Προγραμματίζεις ωραία ωραία τα pattern σου και τα παιξίματά σου με MIDI ή στο μηχάνημα τέλος πάντων, που και αυτό είναι πολύ χρονοβόρο, με ήχους ψιλοστάνταρ. Παράλληλα κάνεις και τις δοκιμές σου και φτιάχνεις ήχους στα μηχανήματά σου που να σου αρέσουν σε πρώτη φάση, δεν τους κάνεις όμως audio, δεν τους σταντάρεις δηλαδή να τους φιξάρεις, απλά τους καβατζώνεις σα sound preset. Μετά παίρνεις τον προγραμματισμό, τους ήχους και τα μηχανήματα στην τσέπη, πας στο στούντιο, και εκεί αφού έχεις έτοιμα τα παιξίματα, κάθεσαι παρέα με τον ηχολήπτη στις ηχειάρες, βάζεις να μπιστάνε τα μηχανήματα, και φέρνεις τους ήχους ακριβώς εκεί που τους θες με έξτρα πείραγμα. Μετά καβατζώνεις και τα preset που θα τελειοποιήσεις εκεί και τα κάνεις back up πεντέξι φορές, και έτσι έχεις κάνει τη δουλειά σε κλάσμα του χρόνου, έχεις ωραίο ήχο όμορφο, και έχεις καβατζώσει και δοκιμασμένα preset για να τα χρησιμοποιήσεις και στο μέλλον. Με ένα σμπάρο τρία τρυγόνια, τα θέρισες  ? 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, blue είπε

Γράφω πχ το tr-8 μέσα από ένα πεταλι overdrive και λέω εδώ ειμαστε...

Oκ δηλαδη αυτο που ακους στον χωρο σου σου κανει. Σωστα?

Με τι ακους?

8 ώρες πριν, blue είπε

αλλά πάω μετά σε σοβαρότερο στούντιο και ακούω ενα "λεπτό" πράγμα

Κι εδω χασαμε το κατι τις μας συχνοτικα, σωστα?

 

Μπορεις να ανεβασεις κατι για να παρουμε μια γευση?

Ας πουμε το πατερν του tr πριν και μετα το dist. Δυο mp3ακια με ενα-δυο μετρα?

  • Ευχαριστώ 1

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουγα με tascam vla5. Τώρα θα ακούω με behringer 2031. Ελπίζω και μόνο από αυτό να γίνει κάτι καλυτερο από τη δική μου μεριά.

 

Δε μου έκανε εντύπωση που ήταν μη χρησιμοποιησιμα τα βρώμικα μασινς. Ήταν υπερβολικό αυτό που είχα φτιαξει, τίγκα στο μπασοσυνθ, για αυτό πήγα και σε καλό σύστημα να ακούσω τι γίνεται.

 

Μπορώ να ανεβάσω αλλά σε λίγες

μέρες. Ωστόσο δεν είναι το θέμα το συγκεκριμένο τρακ αλλά η νοοτροπία που θα (πρέπει να) δουλεύω για να βγάζω μεγάλα, επιθετικά μασινς που ακουμε σε μουσικές του υποκόσμου ?

 

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε θες ελα με το μηχανιΖμα σπίτι ,αν και έχω γύρω στα 40 διαφορετικά Virtual στην κομπιουτα :),να σε κάνω μαθήματα eq + comp ?

  • Ευχαριστώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Πάντως για το ντιστόρσιο στα drums, μια ωραία πατέντα είναι να το βάλεις παράλληλα, ώστε και το σώμα να κρατήσεις από το dry, και να έχεις και τη βρωμιά από το return. Με το πεταλάκι βέβαια θα πρέπει να κάνεις λίγο ιστορία, να προσέξεις τη φάση κλπ, στα σημερινά DAW όμως γίνεται αυτό άνετα, αυτόματα και απροβλημάτιστα, ιδανική επιλογή; Οι εικονικοί ενισχυτές κιθάρας ?

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε από το να μπλέκω με συνδεσμολογιες τα γράφω 2 φορές που το εφαρμόζω ήδη, δεν είναι πρόβλημα.

 

Για modelling ενισχυτές το έχω σκεφτεί αλλά και για κανονικό λαμπατο που μπορώ να τον γράψω και ωραία. Αλλά λέω ότι θα έχω όλα τα σήματα μου (εκτός από τα μπάσα) στην περιοχή της κιθάρας και ίσως μπλέξουμε. Όχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Drums στο λαμπάτο, είσαι σίγουρος; ¨Έχω βάλει χάλκινα πνευστά και ακούγονταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ , αλλά ντραμς δεν έχω τολμήσει, το ηχείο σκέφτομαι, για κάντο και πες ? ή μάλλον γιατί να το κάνεις, μιλάμε ακούγονται ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ οι εικονικοί ενισχυτές, για αυτό είναι φτιαγμένοι ?

 

 Τώρα περί συχνοτήτων, εκεί είναι θέμα πρώτα από όλα ενορχήστρωσης, και στη συνέχεια μίξης. Αν παίζει η μπότα τέταρτα και η κιθάρες ριφ syncopated τελείως, καθαρίζεις ενορχηστρωτικά. Αν παίξεις με panning τις κιθάρες στην άκρη, EQ και λοιπά είναι θέμα μίξης. Αλλά να σου πω, έτσι και αλλιώς σαν έξτρα όγκο το θέλεις το distortion στη μπότα, δε θα βαράει και σόλο με wha wha ?στην τελική αφού το έχεις στην επιστροφή θα του κάνεις και ένα low pass και καθαρίζεις, μπότα είναι, αλλά όλα είναι αλληλοεξαρτώμενα, και για τα υπόλοιπα κρουστά έτσι πάει, τους δίνεις χώρο σε παιξίματα και φάσμα, λογικά δε θα τα περάσεις όλα από το ίδιο preset, δύσκολο να δουλέψει έτσι, άλλο distortion θα βάλεις στη μπότα άλλο στα cymbals, έτσι το βλέπω, περισσότερο σε (electro ) μπότα μου έχει δουλέψει να σου πω την αλήθεια, τα άλλα ξυρίζουν και χωρίς πολλά πολλά έτσι και αλλιώς, ? πιο πολύ προς κανα tape saturator τα πάω αν θέλω παραμόρφωση, πάντως αν παίζουν 50 πράγματα ταυτόχρονα μπλέκουν και χωρίς έξτρα distortion, αν είχα τη μαγική συνταγή θα στην έλεγα, ψάξιμο θέλει, είναι χάσιμο τα μπλιμπλίκια και οι ήχοι, είναι χάσιμο.

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τα νέα μου είναι ότι με τα καινούρια μου ηχεία ακούω πολύ καλύτερα και δε νομίζω να έχω προβλήματα όπως αυτά που γράφω παραπάνω, δηλαδή δεν έχουν πρόβλημα οι πηγές μου και θα πάνε όλα καλά στη ζωή μου.

 

Δέχομαι συγχαρητήρια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου