Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, dimsonic είπε στο βίντεο αυτό ο μεγας Glyn Jones μιλάει για την διαφορά του να ηχογραφήσεις μια μπάντα ζωντανά μια και έξω (ή περίπου) σε σχέση με το σημερινό multitracking. Τώρα αυτό που κολλάει?σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις την ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχή το να ηχογραφεί κάποιος μια μπάντα που παίζει live, ειδικά σε ροκ , alternative, country μουσική, είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Έχουν περάσει προ πολλού τα 80s που γράφαμε ακόμα και τα τύμπανα ενα-ενα Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Just now, Superfunk said: Τώρα αυτό που κολλάει,σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις την ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχή το να ηχογραφεί κάποιος μια μπάντα που παίζει live είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Έχουν περάσει προ πολλού τα 80s που γράφαμε ακόμα και τα τύμπανα ενα-ενα βρε συ τι απαντάς πριν το ακούσεις? μάντεψες τι θα πει? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, dimsonic είπε βρε συ τι απαντάς πριν το ακούσεις? μάντεψες τι θα πει? Άκουσα τι είπε και δεν είπε φυσικά τίποτα για ...multitracking (το οποίο γίνεται εδώ και 40-50 χρόνια έτσι κι αλλιώς) Να δείς multitracking στα 80s με 3 συγχρονισμένα Studer να πάθεις την πλάκα σου.... Έχω πετύχει,εδώ στην Ελλάδα όχι στα Hansa, ηχολήπτη να έχει 24 κανάλια ΦΩΝΗ σε Studer και να διαλέγει τα καλύτερα σημεία για να τα κολλήσει μεταξύ τους (ονόματα τραγουδιστών δεν λΑιμε καταστάσεις δεν θίγουμε ) Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 SF μάγκα και άρχοντα, έβαλες ένα πολύ ωραίο βίντεο με ντράμερ παιχταρά. Έλεγε ο παιχταράς λοιπόν ότι θέλει 17άρι hihat γιατί το 14αρι ξύνει στο αυτί. Αν τώρα τη δει κάποιος μπομπινάτος και βινταζάτος και ξηγηθεί στο 14άρι αρμυρό φυστίκι και το κάνει ζάχαρη θα πει κανείς όχι; Είτε γιατί θα ρίξει τα IPS, είτε με EQ ρε αδερφέ, ότι γουστάρει κάνει. Το βίντεο όμως που έβαλα εγώ με το Μπαχ, έχει ένα how it is made, και εκεί δείχνει τον τύπο που παίζει την παράξενη τρομπέτα να αναλύει το πως την έφτιαξε με τα χεράκια του (!), γιατί το κομμάτι ξέρω γω μιλάει για την τελική κρίση, και δεν έπρεπε να είναι φωτεινή η τρομπέτα γιατί η κρίση ξέρω γω είναι μέρα θλίψης, και κάθησε και έφτιαξε τρομπέτα στο έτσι, γάμησέ με, είναι ψυχασθενείς αυτοί όλοι τους . Και θα πας εσύ τώρα να βάλεις στα κόκκινα την μπομπίνα να τους θερίσεις στο saturation γιατί λέει ακούγεται καλύτερα! Άκου φίλε μου λογική! Μιλάμε θα φας ξύλο, και στην τσέπη σου θα βάλεις ΧΑΧΑΧΑ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 1 minute ago, Superfunk said: Άκουσα τι είπε και δεν είπε φυσικά τίποτα για ...multitracking (το οποίο γίνεται εδώ και 40-50 χρόνια έτσι κι αλλιώς) ε δεν το άκουσες, γιατί το πόσταρα και το ξανακουσα και εγώ να δώ αν έβαλα το σωστό σημείο και συ απάντησες πριν φτάσει αυτό που ήθελα να ακούσεις... ΟΚ δεν πειράζει. ξέρω έχεις άλλη γνώμη. Δεν θα τα βάψω και μαύρα 3 minutes ago, manosx said: SF μάγκα και άρχοντα, έβαλες ένα πολύ ωραίο βίντεο με ντράμερ παιχταρά. Έλεγε ο παιχταράς λοιπόν ότι θέλει 17άρι hihat γιατί το 14αρι ξύνει στο αυτί. Αν τώρα τη δει κάποιος μπομπινάτος και βινταζάτος και ξηγηθεί στο 14άρι αρμυρό φυστίκι και το κάνει ζάχαρη θα πει κανείς όχι; Είτε γιατί θα ρίξει τα IPS, είτε με EQ ρε αδερφέ, ότι γουστάρει κάνει. Το βίντεο όμως που έβαλα εγώ με το Μπαχ, έχει ένα how it is made, και εκεί δείχνει τον τύπο που παίζει την παράξενη τρομπέτα να αναλύει το πως την έφτιαξε με τα χεράκια του (!), γιατί το κομμάτι ξέρω γω μιλάει για την τελική κρίση, και δεν έπρεπε να είναι φωτεινή η τρομπέτα γιατί η κρίση ξέρω γω είναι μέρα θλίψης, και κάθησε και έφτιαξε τρομπέτα στο έτσι, γάμησέ με, είναι ψυχασθενείς αυτοί όλοι τους . Και θα πας εσύ τώρα να βάλεις στα κόκκινα την μπομπίνα να τους θερίσεις στο saturation γιατί λέει ακούγεται καλύτερα! Άκου φίλε μου λογική! Μιλάμε θα φας ξύλο, και στην τσέπη σου θα βάλεις ΧΑΧΑΧΑ παίδες καληνύχτα έχουμε και σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 13 ώρες πριν, Πνοή και Νύξη είπε Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι. ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, dimsonic είπε ε δεν το άκουσες, γιατί το πόσταρα και το ξανακουσα και εγώ να δώ αν έβαλα το σωστό σημείο και συ απάντησες πριν φτάσει αυτό που ήθελα να ακούσεις... ΟΚ δεν πειράζει. ξέρω έχεις άλλη γνώμη. Δεν θα τα βάψω και μαύρα Σου λέω το άκουσα,και δεν καταλαβαίνω ΤΙ σχέση έχει με το debate ψηφιακό vs αναλογικό μέσο καταγραφής. Multitracking γίνεται εδώ και 50 χρόνια και με μπομπίνες... Νομίζω έχετε μπερδέψει τα πράγματα.... Το να κΣερεις ηχοληψία,να παίζεις μουσική,να μιξαρεις,να ενορχήστρωνεις ,να τοποθετεις μικρόφωνα και να κάνεις παραγωγή μετράει...όχι το αν καταγράψεις τον ήχο σε μπομπίνες η σε daw ... Είναι σαν να μου λες ότι ο Ντοστογιέφσκι είναι καλύτερος συγγραφέας από τον Dan Brown γιατί έγραφε με φτερό χήνας και όχι με word και όχι γιατί ο Brown γράφει λαλακιες και ο Φιοντόρ τις.. κάλτσες του Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Administrator Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Πνοή και Νύξη είπε Ακόμη κανένας δεν με διαφώτισε για το αν το ψηφιακό έχει καλύτερη πιστότητα, δυναμικό εύρος, μουσικότητα από το καλά ρυθμισμένο και συντηρημένο hi-end μπομπινόφωνο. Στείλτε μου ένα link. Κάτι, μια διατριβή. Noύμερα. Δεν τα έχω δει πουθενά. Έτσι για να ξεστραβωθώ τουλάχιστον. Αν είναι μετρήσιμα. Παράθεση 58 λεπτά πριν, manosx είπε Εγώ τα έχω χαρίσει όλα πλέον, και κάφρικα και κλασσικά. Όσο για τα περί μετρήσιμων: Studer A80 vs Babyface RME Studer: Frequency Response 30Hz- 18kHz +- 2 db Signal to Noise 62 dB Crosstalk 40db Distortion 1% RME: Frequency Response 18Hz- 20.8 kHz 0.1 db Signal to Noise 113 dB Crosstalk 110dB Distortion 0.00032% Τώρα ξέρουμε γιατί οι κλασσικοί γράφουν ψηφιακά (και μόνο η δυναμική περιοχή αρκεί ) Παιδιά έχετε χάσει τη μπάλα. Άλλο πιστό και άλλο "μου αρέσει". Κι εγω με το Α-807 και το Sony APR-5003 έγραφα και μοντάριζα. Καλά κάνει και σας αρέσει. Τα νούμερα όμως λένε άλλα. Η δυναμική περιοχη της ταινίας περιορίζεται απο την ταχύτητα και το εύρος. Η μεταγραφή σε βινύλιο ακόμα περισσότερο λόγω μηχανικών λόγων. Εχω γράψει παλιότερα γι αυτό. Look it up. Το mastering αναπτύχθηκε για να ελέγξει τα μπασα και τις δυναμικές κορυφές κατα την μεταφορά στο βινύλιο για να μην πετάει την βελόνα κατα την ανάγνωση το βαθύ - φαρδύ αυλάκι. Εξ ου και τα 7ιντσα βινύλια με ένα τραγούδι hi end που βγήκαν αργότερα για όσους καταλαβαίνουν τι λέω. Τέτοιο πρόβλημα δυναμικής δεν υπάρχει στον ψηφιακό κόσμο. Ούτε και φάσματος. Φυσικά είναι αναφέρετο δικαίωμα να γουστάρει ο καθείς ότι θέλει και να εμπιστευεται τα αυτιά του. Δεν απάντησε όμως κανένας μουσικός: εσυ σαν μουσικός τι θες να αναπαραχθεί, αυτό που ακούς απο το όργανό σου ή μια πιο "ζεστή" εκδοχή του; Γιατί εδω μιλάμε μουσικοί και όχι χαϊεντάδες. 1 1 Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Ρε παιδιά, να ρωτήσω κάτι ως αδαής? Όταν κάτι αναλογικό, περνάει ψηφιακή επεξεργασία, χάνει την "αναλογικότητά" του? Αν ναι, ποιός ο λόγος για πανάκριβους λαμπάτους (κιόλας) ενισχυτές, αν το σήμα σου υποστεί μετά, ψηφιακή επεξεργασία σε ένα DAW, από plugins? Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Όταν κάτι αναλογικό, περνάει ψηφιακή επεξεργασία, χάνει την "αναλογικότητά" του? Tι σημαίνει "αναλογικότητα"? 18 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Αν ναι, ποιός ο λόγος για πανάκριβους λαμπάτους (κιόλας) ενισχυτές, αν το σήμα σου υποστεί μετά, ψηφιακή επεξεργασία σε ένα DAW, από plugins? Δεν υπάρχει πΣιφιακη "επεξεργασία" ,όταν ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙΣ κάτι σε ένα DAW λόγω των μετρήσιμων χαρακτηριστικών που αναγράφονται παραπάνω θα ακούσεις ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο του λαμπατου ενισχυτή σου. Αν τον καταγράψεις σε μπομπίνα θα τον ακούσεις "παραμορφωμένο" δηλαδή "επεξεργασμενο". .Το ίδιο δηλαδή που θα συμβεί αν ηχογράφησεις ένα Στραντιβάριους που κάνει 5.000.000 ευρώ...το οποίο φυσικά και θα πρέπει να ηχογραφήσεις ΨΗΦΙΑΚΑ αν θες να ακούσεις τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ήχο του Μη σε μπερδεύουν τα plug ins αυτά έτσι κι αλλιώς την ίδια δουλειά με τα αναλογικά ματζαφλαρια κάνουν δηλ. βαΝουν εφέ στο καταγεγραμμένο σήμα και το επεξεργαζονται με καλό η κακό τρόπο ανάλογα με την ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ του μάστορα που μιξάρει. Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση