Προς το περιεχόμενο

Master volume ηχογραφήσεων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ε....

συγνωμη....

τον δισκο τον ακουσες;

 

λεμε τωρα....

Ντολμπυ;

σ αυτον τον δισκο οχι. Αλλιως δεν θα ειχε Βαρδάρη.....

 

Δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο δίσκο, γενικά μιλάω, κάνεις δεν ''πήγαινε" για "κόκκινα" και "φύσημα" τα χρόνια τα παλιά που ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και γραφαμ' αναλογικά...και τότε το πιο ΚΑΘΑΡΟ και high end αποτελεΖμα αναζητούσαμε..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Superfunk said:

 

Δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο δίσκο, γενικά μιλάω, κάνεις δεν ''πήγαινε" για "κόκκινα" και "φύσημα" τα χρόνια τα παλιά που ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και γραφαμ' αναλογικά...και τότε το πιο ΚΑΘΑΡΟ και high end αποτελεΖμα αναζητούσαμε..

ο συγκεκριμενος και στα κοκκινα ειναι και φυσαει περισσοτερο απο το πρωτο μου κασετόφωνο που βια βια ειχε 50 db 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ο συγκεκριμενος και στα κοκκινα ειναι και φυσαει περισσοτερο απο το πρωτο μου κασετόφωνο που βια βια ειχε 50 db 

 

Αν δεν πάρω το 8καναλο (υποθέτω ότι είναι 8καναλο , μπορεί να είναι και 16αρι) να το βάλω στο Πομπινιφωνο και να δω ΚΑΘΕ ΕΝΑ track που πικάρει και που είναι το RMS του ΔΕΝ σε πιστεύω.

Το MASTER δεν είναι στα κόκκινα που να χτυπάς τον απαυτο σου χάμω 🙂🙂

Εκτός και αν αναφέρεσαι στο REMASTERED DIGITAL MIX που ΟΝΤΩΣ ακούς στο YouTube όπου και ΦΥΣΙΚΑ είναι στα κόκκινα μια και στο digital περιβάλλον ΔΕΝ παραμορφώνει 🙂

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Superfunk said:

 

Δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο δίσκο, γενικά μιλάω, κάνεις δεν ''πήγαινε" για "κόκκινα" και "φύσημα" τα χρόνια τα παλιά που ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και γραφαμ' αναλογικά...και τότε το πιο ΚΑΘΑΡΟ και high end αποτελεΖμα αναζητούσαμε..

προφανώς δεν πηγαινε γι αυτα γυρευοντας. Όμως δεν πειραζε. Μεχρι το 70 το φυσημα ηταν υπαρκτο αλλα ανεκτό. Και τα edits δεν ηταν καθημερινοτητα τουλαχιστον στην jazz

2 minutes ago, Superfunk said:

 

Αν δεν πάρω το 8καναλο (υποθέτω ότι είναι 8καναλο , μπορεί να είναι και 16αρι) να το βάλω στο Πομπινιφωνο και να δω ΚΑΘΕ ΕΝΑ track που πικάρει και που είναι το RMS του ΔΕΝ σε πιστεύω.

Το MASTER δεν είναι στα κόκκινα που να χτυπάς τον απαυτο σου χάμω 🙂🙂

Εκτός και αν αναφέρεσαι στο REMASTERED DIGITAL MIX που ΟΝΤΩΣ ακούς στο YouTube όπου και ΦΥΣΙΚΑ είναι στα κόκκινα μια και στο digital περιβάλλον ΔΕΝ παραμορφώνει 🙂

8καναλο. 1970 ειναι. Προφανως δεν μιλαω για remaster. Η κόπια μου ειναι του 70. Για χαρη σου μπορει αποψε να σου εντοπίσω τα κοκκινα που σιγουρα σε τρακ εγιναν.

ο van Gelder πάντως δεν ειχε ακριβο εξοπλισμό. Μπορει και 4καναλο να ειναι

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dimsonic είπε

προφανώς δεν πηγαινε γι αυτα γυρευοντας. Όμως δεν πειραζε. Μεχρι το 70 το φυσημα ηταν υπαρκτο αλλα ανεκτό. Και τα edits δεν ηταν καθημερινοτητα τουλαχιστον στην jazz

8καναλο. 1970 ειναι. Προφανως δεν μιλαω για remaster. Η κόπια μου ειναι του 70. Για χαρη σου μπορει αποψε να σου εντοπίσω τα κοκκινα που σιγουρα σε τρακ εγιναν.

 

Άρα μιλάς για individual tracks και όχι για master bus που,για να μην ξεχνιόμαστε, είναι και το θέμα.

 

Ευτυχώς στο digital περιβάλλον ΔΕΝ χρειάζεται να γράψεις στα κόκκινα για να έχεις ΥΓΙΕΣ σήμα που δεν χάνεται μεσα στον ΘΟΡΥΒΟ όπως στο αναλόγικο περιβάλλον 🙂


 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Superfunk said:

 

Άρα μιλάς για individual tracks και όχι για master bus που,για να μην ξεχνιόμαστε, είναι και το θέμα.

 

Ευτυχώς στο digital περιβάλλον ΔΕΝ χρειάζεται να γράψεις στα κόκκινα για να έχεις ΥΓΙΕΣ σήμα που δεν χάνεται μεσα στον ΘΟΡΥΒΟ όπως στο αναλόγικο περιβάλλον 🙂

οχι δε μιλαω για master bus....

ποτε δεν μιλησα για master....ασε που ξεχασα πλεον τι ηταν το θεμα που εβαλε ο βαγγ...Έχουμε ξεφυγει ωρες τωρα..

ουτε για γιουτουμπια μιλαω....

για βινυλια και ταινιες μιλαω...

και μην συζηταμε για το δισκο αυτο και τον μπλεκουμε με ψηφια. Αυτος ο δισκος ήταν αναλογικος κάργα και γι αυτον μιλαω

και λεγοντας ποτε δε μιλησα για μαστερ παει σε οσα ελεγα απο χτες για κοκκινα. Οχι στο μαστερ....

 

ίσως απο εκεί να ξεκίνησε η παρανοηση

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα πάντως πρόσφατα μια παραγωγή που τα DRUMS τα γράψαμε και σε ταινία μια και ο ντράμερ ήταν κολλημένος .... πλάκα είχε άλλα στο τέλος κρατήσαμε τα digital tracks (του είπαμε βέβαια ότι χρησιμοποιήσαμε τα...λαμπατα 🙂 ).

 

Προσπάθησα πραγματικά να ακούσω τη "ζεστή" στα Πομπινατα drum tracks αλλά δεν την άκουσα ,η κάσα όντως έβγαινε λίγο πιο μπάσα και "βρωμιάρα" αλλά την έφτιαξα ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ με ένα plug in σε 3 λεπτά 🙂

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω ένα θέμα στο οποίο πολλοί κυρίως υποκειμενικά πιστεύουν πως η αναλογική ηχογράφηση είναι καλύτερη από την ψηφιακή. Δεν είναι η πρώτη φορά αλλά ούτε και η τελευταία.

 Υπάρχουν επιχειρήματα που τείνουν να επιβεβαιώσουν ή επιβεβαιώνουν πως η μεγαλύτερη πιστότητα επιτυγχάνεται με την ψηφιακή ηχογράφηση.

 όμως εμπειρικά κάποιοι δεν πείθονται και πιστεύουν το αντίθετο.

 Δεν είναι κακό αυτό.

 Μπορεί υποκειμενικά να έχουν δίκιο.

 

 Όμως μια μέρα θα αποδεχτείτε πως ζούμε σε μια προσομοίωση.

 Και μάλιστα δεν ισχύει μόνο το ότι και τα αναλογικά μέσα στους αιώνες έχουν προσομοιωθεί ψηφιακά.

 

 Είναι λάθος αυτό.

 

Γιατί δεν υπάρχει μόνο το αναλογικό και το ψηφιακό.

 

 Υπάρχουν άλλα πράγματα που δεν μπορούμε να τα αντιληφθούμε και να τα ονομάσουμε στα οποία εμπεριέχεται το αναλογικό και το ψηφιακό και είναι πέραν της αντίληψης και των αισθήσεών μας.

 Αυτά τα καταλαβαίνουν μόνο αυτοί που έφτιαξαν την προσομοίωση για τους λόγους που την έφτιαξαν.

 

Εμείς απλά τη ζούμε και πορευόμαστε μέσα από αυτή.

 

 Δεν μπορώ να το αποδείξω με στοιχεία γιατί μου τα έδειξαν τα στοιχεία αλλά δεν τα δέχομαι με τον κλασσικό τρόπο.

 

Και τα στοιχεία αυτά είναι διαισθητικά. Γιατί η επικοινωνία μου μαζί τους είναι πνευματική, μέσω του DNA και του mRNA που μου τροποποιούν και μου τα περνάνε μέσα μου.

 

 Γι αυτό μην κολλάτε σε αυτά. άμα ξέρατε αυτά που ξέρω που σίγουρα τώρα δεν τα πιστεύετε και τα πιστεύατε.

 Θα αναζητούσατε το πιο πάνω, το ανώτερο επίπεδο που καθορίζει αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως ηχογράφηση.

 

 Εντάξει?

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Konstantinos Dritsas said:

Διαβάζω ένα θέμα στο οποίο πολλοί κυρίως υποκειμενικά πιστεύουν πως η αναλογική ηχογράφηση είναι καλύτερη από την ψηφιακή.

 

Κώστα δεν υπάρχει υποκειμενικά πιστεύουν.

Απλώς υπάρχει προτιμούν.

 

Και για να το κάνω πιό σαφές γιατί όλο και κάποιος θα βρεθεί να το διαστρέψει:

τουλάχιστον για μένα είναι πιό αρεστές οι ηχογραφήσεις που έγιναν με αναλογικό τρόπο μέχρι σχεδόν τα τέλη της δεκαετίας του 1970. και άς έχω όλα τα remasters των Beatles και ας έχω ήδη κάνει preorder το καινούργιο Abbey Road.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

Κώστα δεν υπάρχει υποκειμενικά πιστεύουν.

Απλώς υπάρχει προτιμούν.

 

Και για να το κάνω πιό σαφές γιατί όλο και κάποιος θα βρεθεί να το διαστρέψει:

τουλάχιστον για μένα είναι πιό αρεστές οι ηχογραφήσεις που έγιναν με αναλογικό τρόπο μέχρι σχεδόν τα τέλη της δεκαετίας του 1970. και άς έχω όλα τα remasters των Beatles και ας έχω ήδη κάνει preorder το καινούργιο Abbey Road.

Εγώ ήθελα να πω με αυτά που έγραψα το εξής.

 

 Μην προσπαθείτε να βρείτε υπέρ και κατά μεταξύ αναλογικής και ψηφιακής ηχογράφησης.

 Αντίθετα, προσπαθήστε μόνο να συνειδητοποιήσετε την αλήθεια.

 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ.

 

 χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου