Προς το περιεχόμενο

Master volume ηχογραφήσεων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, dimsonic said:

 

 

 

 

Ασε θα μείνω στην πλήρη άγνοια

τη δικιά σας τη γνώση δεν την πάω

που βρήκατε ένα πισί και τα βάλατε όλα στην άκρη να πιάσουν αράχνες.

 

 

 Guilty as Charged.

 

 Λοιπόν, πήγαινε στο βιντεάκι του Σούπερφανκ, και θα πας στο 14.42 όπου ο μεγάλος βάζει dry τη φωνή. Και μετά ανοίγει τα plugin. Τέλος. Τέλος. Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.

 

Γεια σου ρε SF!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Alter said:

 

Δεν ισχύει αυτό, ο αναλογικός ήχος ηχογράφησης είναι "συνεχής" και παρόμοιος με οτιδήποτε ακούμε στη φύση, ενώ ο ψηφιακός είναι μια μετάφραση του ήχου σε μηδέν και ένα. Εξ ορισμού δεν έχουν σχέση, και ο ψηφιακός απλά "προσομοιώνει" με την εκάστοτε πιστότητα τον αναλογικό.

 

Απλοποιώντας, η digital ηχογράφηση είναι αναλογική + δειγματοληψία, πράγμα που δε συναντάται πουθενά στη φύση, και μοιραία πάντα κάτι χάνει από το αναλογικό σήμα


Σου έδωσα παράδειγμα πρωτογενούς παραγωγής που ξεκινάει ψηφιακά εκ σχεδιασμού.

 

Αλλά και αλλιώς να το δεις, με ποιά ακριβως λογική ο ήχος που βγάζει ένας overdriven αναλογικός ενισχυτής είναι "παρόμοιος" με αυτό που ακούμε στην φύση? Απο που και ως που? Εχεις την εντύπωση οτι αν σήμερα έσκαγε μύτη ένας πρωτόγωνος/αρχαίος άνθρωπος θα συμφωνούσε οτι ο ήχος του αναλογικού βρωμικου marshall είναι πιο κοντά στο φυσικό από ότι π.χ. το φλάουτο ενός σύνθι?

 

Δηλ και στην αναλογική ηχογράφηση, και στην αναλογική παραγωγή, και στην αναλογική αναπαραγωγή (LP) υπάρχουν ένα σκασμό κυκλώματα, φίλτρα και παράμετροι που επηρεάζουν ΑΓΡΙΑ τον ήχο και κανείς δεν μπορεί να πει οτι αυτό είναι "φυσικό". Απο την στιγμή που υπάρχει ηλεκτρισμός και επαγωγή και μαγνητική καταγραφή και ενίσχυση δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε φυσικό.

Επεξεργασμένο από rgxinap
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, manosx said:

 

 Guilty as Charged.

 

 Λοιπόν, πήγαινε στο βιντεάκι του Σούπερφανκ, και θα πας στο 14.42 όπου ο μεγάλος βάζει dry τη φωνή. Και μετά ανοίγει τα plugin. Τέλος. Τέλος. Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.

 

 

slowly the eggs

ένα βιντεο που βάζει τον κομπρέσορα από το πλαγκιν....

 

και γω περιμένω να δω τι....

 

όταν βγεί το λογισμικό που θα έχει voice recognition και θα λεει cl76 on να δεις που ο τύπος θα πάει να το ψωνίσει να γλυτώσει το έξτρα κλικ.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Φίλε μου, δεν περιμένεις να ΔΕΙΣ τίποτα! Περιμένεις να ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ έκανε ο γκραμιούχος ? μάστορας με τα πλαγκ ιν, και είναι παγκοσμίου βελινεκούς που αρκεί για τις τοπ επιλογες των βαλκανίων. ?Τι άλλο θέλεις, και τι παραπάνω αναζητάς σε λύσεις που κοστίζουν δεκαπλάσια; Τι;

 

 Αλλά ναι, αν περιμένεις να δεις, τότε ομολογώ ότι οι ρακιέρες γεμάτες καλούδια είναι πιο εντυπωσιακές από μια οθόνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, manosx said:

Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.

 

Γεια σου ρε SF!

 

 

Είμαι off-topic, αλλά ρε Μάνο, τι μου θύμισες!

 

 

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, fusiongtr said:

 

Είμαι off-topic, αλλά ρε Μάνο, τι μου θύμισες!

 

 

 

όλο το πανηγύρι ΟΤ είναι...αλλά who cares

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
3 ώρες πριν, vagelism είπε

Μια δεύτερη ερώτηση που θα θελα να κάνω σχετικά με το loudness ,είναι τι συμβαίνει στους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε περιπτώσεις playlist που τα κομμάτια θα είναι αλλά για αλλά στις εντασεις.

Φαντάζομαι κάποια μορφή normalize, αλλά πώς?

Ρυθμίζεται μια συγκεκριμένη στάθμη κ τα κομμάτια ανεβαίνουν η κατεβαίνουν ανάλογα?

 

Άσχετα αν η συζήτηση ξέφυγε , θεωρώ ότι για όσους διαβάζουν μόνο, ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Ευχαριστώ όλους.

 

 

δεν διαβάζεις Βαγγέλη

 

 

Προς αγαπητό  dimsonic:

 

2 ώρες πριν, dimsonic είπε

δεν είναι θέμα πετριάς.

Να μην πω ότι όλα αυτά τα έχεις σε Pluggins που κανουν προσομοίωση τα χαρακτηριστικά τους, την παραμόρφωσή τους, την υπερφόρτωσή τους, ρυθμούς ανόδου και δεν συμμαζεύεται. Φυσικά αυτοί που σέβονται τη δουλειά τους, όλα τα παραπάνω ούτε σκέφτονται να τα έχουν σε pluggin. Τα θέλουν αναλογικά.

Το μόνο που άλλαξε είναι ο υπολογιστής αντί του μαγνητοφώνου.

 

Εδω υποτιμάς αρκετό κόσμο και δεν είναι ωραίο. 

 

Εξ άλλου για όσους γνωρίζουν και έχουν ασχοληθεί, η μόδα των analog modeled plugins παλιών μηχανημάτων είναι καινούργια και τρέφει ακριβώς αυτή την δοξασία που αναφέρεις. Οπως π.χ. αυτό:

 

cla-2a-compressor-limiter.jpg.148c9dfa9178f63ca36db25a49e46d51.jpg

 

Πολλοί απο εμάς χρησιμοποιούμε compressors που δεν έχουν ένα μαγικό κουμπί MORE όπως το παραπάνω αλλά καποια που δεν έχουν υπάρξει ποτέ σε αναλογικά σχέδια. Είναι αυτά που δημιουργήθηκαν αρχικά σε αναζήτηση περισσότερων τεχνικών δυνατοτήτων για όσους τις αναζητούσαμε.

 

c4-multiband-compressor.jpg.f1e99b7ae45a53709e198eab0d9032f9.jpg

 

Με όλο τον σεβασμό, για να το δουλέψεις πρέπει να ξέρεις καλά τι κάνεις και να σου λύνει προβλήματα που δεν σου λύνει ο παλιός καλός, μαγικός.

 

Δεν χρειάζεται να ανάβουν τα αίματα για τέτοια θέματα. Οι απόψεις είναι σεβαστές. Αρκεί να μην μιλάμε δογματικά γιατί εκεί ως γνωστόν δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος. 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη να με σχωρνάς, αλλά δεν υποτιμάω κανένα.

Αλλοι είναι δογματικοί εδώ, "εφαγες πετριά", "κατακριτέα άγνοια", "βρείτε μου κάτι στη φύση που για να παράγει ήχο χρησιμοποιεί μαγνητοταινία", "πήξαμε σε παραισθήσεις μεγαλείου βγαλμένες από την φαντασία" ,"πλήρης άγνοια" και "γουνάκια"

 

εγώ είπα τις επιλογές μου 

 

και εγώ χρησιμοποιώ κομπρέσσορες, και τον cla 2a και άλλους που υπάρχουν στο πρόγραμμα ή αγόρασα.

Και σίγουρα έχουν φτάσει τα πλαγκιν σε τέτοια ποιότητα που σήμερα ακόμα και μεγάλοι παραγωγοί προτιμούν να καταφύγουν στην ευκολία τους παρά να πατσάρουν έναν κανονικό.

Γνωστά αυτά και ξανα να παραβιάζουμε ανοιχτές θύρες μόνο και μόνο για να αποδείξουμε αυτό που θέλουμε βάζοντας λόγια στο στόμα του συνομιλητή.

Και ΟΚ προτιμούν την ευκολία του pluggin κομπρέσσορα. Τι γίνεται με τα μικρόφωνα και τα mike pres? Σε λίγο θα βγούν pluggins που θα προσομοιάζουνε U47. Εδώ έβγαλε ο άλλος και προσομοιάζει το studio 3 του Abbey Road...

 

Δεν μου αρέσει που γίνεται συζήτηση και η ουσία είναι να υποτιμηθεί ο συνομιλητής, να πάει η μπάλα στην κερκίδα, να καταντήσει η όλη υπόθεση στο "τι λες ρε φίλε..."

 

Ξέρεις ότι δεν τα πάω αυτά, γιατί δεν είναι του τύπου μου.

Δεν έχω ποτέ πρόβλημα να παραδεχτω ότι κάνω λάθος, αλλά δεν ΓΟΥΣΤΑΡΩ την επιλογή μου να την ονομάζει ο οποιοσδήποτε, που ούτε γνωρίζω, ούτε την δουλειά του (τουλάχιστον η δική μου δουλειά - οποια είναι-  υπάρχει εδώ μέσα), πετριά ή κατακριτέα άγνοια ή παραίσθηση.

Τα παραπάνω δεν είναι ότι δεν τα γουστάρω μόνο, έχω την εντύπωση ότι δεν ταιριάζουν και στον χώρο.

Δεν διεκδικώ κανέναν τίτλο, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την ηχογράφηση τα τελευταία 10 χρόνια, το επίπεδό μου είναι σχεδόν βασικό, για μένα αρκετό, αλλά λυπάμαι για κόσμο που υποτίθεται ότι είναι επαγγελματίες και σίγουρα πιό μπροστά από μένα να έρχονται να με αντιμετωπίζουν σαν έναν περιστασιακό web surfer. Ετσι δεν βοηθιέται κανείς ούτε καν η όποια "σωστή" άποψη αποκτά βάρος και σεβασμό.

 

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω εδω μια παρατυπία στα όρια του θέματος. DNA : ένα φυσικό παράδειγμα ΔΙΑΚΡΙΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗΣ (δήλ ΜΗ συνεχούς) στην φύση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, yameth είπε

 

δεν διαβάζεις Βαγγέλη

 

 

Nαι η αλήθεια είναι ότι από ένα σημείο κ μετά χάθηκα. Αν μπορείς να μου δείξεις τι να διαβάσω..το θέμα έκλεισε για μένα από το 1ο ποστ του Μάνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου